Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Mooiste foto van het jaar?

<<

Anoniem315

Bericht 01 Jan 2020 11:30

Re: Mooiste foto van het jaar?

Bliss schreef:
Exogenesis schreef:Ik kan geen foto plaatsen helaas. Facebook heeft blijkbaar iets veranderd.


Vanaf je telefoon? Want dat heb ik sowieso nog nooit gedaan, maar net wel gewoon vanaf de laptop.


Ja, ik doe dat altijd vanaf mijn telefoon. De afbeelding even groot maken en dan komt de code er boven. Die optie is er ineens niet meer.
<<

Radler

Yipyapper

Berichten: 1711

Geregistreerd: 31 Dec 2018 18:26

Bericht 01 Jan 2020 14:44

Re: Mooiste foto van het jaar?

Wat een prachtige foto’s
Marin heerlijke foto van O
Spencer, Wow prachtig
Taeda, mooi! Genieten
Sarah, prachtige foto
Ekiaam, leuk dat je zo straalt altijd met belle en in disney
Bliss, heerlijke zomerse vrolijke ondeugende foto

Kwalitatief is het geen goede foto, maar het is wel mijn meest waardevolle foto van 2019
K net aangepakt en op mn buik gelegd en het 1e intieme echte moment met zijn 3en. (Daarna volgde een mooi moment met de ontmoeting met grote broer en zus / opa en oma / tante)

Afbeelding
Juli 2019
<<

Marsy31

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6685

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:19

Bericht 01 Jan 2020 15:32

Re: Mooiste foto van het jaar?

Marin: blijf dat ook zo’n mooie foto vinden, heb je die uitvergroot en ingelijst?
Spencer: uh, dikke wow! Knap ding.
Taeda: heel mooi!
Sarah: prachtig licht en foto!
Bliss: schatje zeg!
Radler: zo mooi als je die eerste emoties op de foto kunt zien

Dit is de mijne, op een onbewoond eiland tijdens een welverdiende en waardevolle vakantie in Vanuatu (helaas met watermerk, heeft iemand tip voor andere telefoonapp dan Photobucket?), vind vooral de gecko erg cool:
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
<<

Feline

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4506

Geregistreerd: 11 Sep 2013 18:02

Bericht 01 Jan 2020 22:25

Re: Mooiste foto van het jaar?

Prachtig zoontje hebben jullie Marin! Zo’n fijn gezichtje.
Spencer, wat een prachtige vrouw ben je :)
Ekiaam, ik ben ook benieuwd in wat voor opzicht Belle je grote voorbeeld is.
Taeda, lijkt me heerlijk als je zo vol zelfvertrouwen rondloopt op het strand!
Sarah, mooi shot idd!
Bliss, heerlijk zomerse relaxte foto!
Radler, zeker een intiem moment. Lijkt me heel bijzonder om mee te maken :)
Marsy, je grote trots! Wat een liefde :)
<<

Radler

Yipyapper

Berichten: 1711

Geregistreerd: 31 Dec 2018 18:26

Bericht 01 Jan 2020 22:46

Re: Mooiste foto van het jaar?

Mooie liefdevolle foto marsy
Juli 2019
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43732

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 02 Jan 2020 21:19

Re: Mooiste foto van het jaar?

Even de tijd genomen om alles goed te bekijken waar ik nog niet op gereageerd had.
En bedankt voor de lieve complimenten over mijn foto. Marsy, nee goed idee, ga 'm voor onze slaapkamer afdrukken!

Marsy jouw foto straalt echt liefde. Zo mooi die twee.

Wat een emotioneel moment Radler. Mooi om zo'n foto er van te hebben!

Bliss jaa die had ik denk ik ook voor jou uitgekozen. Zo typerend blij voor N! Heel leuk.

Mooie Belle foto's, Ekiaam. Grappig dat je dezelfde actrice weer trof! Die jurk van Belle is altijd zo mooi!
Let's discover the world together.
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25121

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 02 Jan 2020 21:24

Re: Mooiste foto van het jaar?

Heb de foto vandaag op A4-formaat binnengekregen en in een lijstje in de woonkamer gezet! ?
❤ 7 juni 2018
<<

Anoniem272

Bericht 02 Jan 2020 21:37

Re: Mooiste foto van het jaar?

Die is gemaakt door Marin!

Mijn dochter met mijn zus, op haar bruiloft:

Afbeelding
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43732

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 02 Jan 2020 21:40

Re: Mooiste foto van het jaar?

?
Zo leuk om te horen!
Let's discover the world together.
<<

Anoniem272

Bericht 02 Jan 2020 21:56

Re: Mooiste foto van het jaar?

Het is echt zo!

Ik ben de reden waarom vergeten erbij te zetten, maar hierbij alsnog:

Omdat ze zo'n speciale band hebben en je dat kunt zien op deze foto. En omdat dit de twee liefste meisjes in mijn leven zijn. Ik houd zoveel van ze. Ik vind het echt heel moeilijk dat mijn zusje in Amerika is gaan wonen.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43732

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 02 Jan 2020 22:00

Re: Mooiste foto van het jaar?

Ja snap ik! Gaat het goed met hen daar? Kunnen ze hun draai al een beetje vinden? Ik moest van de week nog aan hen denken (bij 't betalen van m'n belasting haha ?)
Let's discover the world together.
<<

Anoniem272

Bericht 02 Jan 2020 22:09

Re: Mooiste foto van het jaar?

Ja! Het gaat heel goed met mijn zusjes onderzoek. Ze doet allemaal interessante dingen met stresstests met behulp van virtual reality.

De kat is meegevlogen en maakt het ook goed, al schijnen ze te moeten oppassen voor wilde dieren die daar rondlopen en die katten aanvallen (?!). Haar man lijkt ook wel te aarden. Hij kan vanaf nu werk gaan zoeken, de eerste maanden mocht dat nog niet. Ze hebben hun eerste echte Amerikaanse kerst gevierd en bijvoorbeeld ontdekt dat er in de VS kerstavond en kerstdag wordt gevierd en ze het maar heeel apart vinden dat wij Nederlanders zoiets als 'tweede kerstdag' kennen.

Dat soort dingen. Maar gaat allemaal goed dus. Leuk dat je aan ze dacht!
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43732

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 02 Jan 2020 22:12

Re: Mooiste foto van het jaar?

Ah wat fijn om te horen! Hopelijk vindt hij ook gauw werk en maken ze wat vrienden daar zodat ze nog meer in de Amerikaanse cultuur kunnen onderdompelen. En hopelijk komen ze ook gauw eens op bezoek in NL als dat visum technisch kan. Zou jij met je gezin naar hen toe willen of zou je dat vlieg technisch niet willen?
Let's discover the world together.
<<

Anoniem272

Bericht 02 Jan 2020 22:19

Re: Mooiste foto van het jaar?

Ik zie het niet echt zitten. Het helpt ook niet mee dat ze in een universiteitsstadje in Iowa zitten. De graanstaat dus, niet de eerste plek waar je aan denkt als je voor het eerst gaat vliegen met je hele gezin. En mijn beeld van reizen in de VS is dat het vooral tof is om daar rond te reizen met een auto. Langs de oostkust, nationale parken af, berggebieden etc. Lijkt me prachtig, maar mijn man en ik kunnen niet autorijden :palm: Ik geen rijbewijs, hij heeft al jaaaren niet meer gereden. Ik denk niet dat het een succes wordt met ons daar.

Mijn zusje gebruikt in haar woonplaats daar wel een fiets trouwens! Als enige zo'n beetje.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43732

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 02 Jan 2020 22:24

Re: Mooiste foto van het jaar?

Ja dat lijkt me niet het meest gangbare uitgangspunt voor een rondreis nee en het openbaar vervoer zal erbarmelijk zijn daar. Hopelijk zie je ze dan gauw weer eens in Nederland.
Let's discover the world together.
<<

Anoniem272

Bericht 02 Jan 2020 22:29

Re: Mooiste foto van het jaar?

Jaa, komt goed, we zijn niet de enigen die ze missen.
<<

Uffe

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9422

Geregistreerd: 25 Nov 2015 16:30

Bericht 03 Jan 2020 00:11

Re: Mooiste foto van het jaar?

Wat een prachtige foto's! Ik ga ook eens kijken wat nu echt mijn mooiste foto is!
⁠♡♡♡
<<

Blue flower

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1376

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:54

Bericht 03 Jan 2020 11:13

Re: Mooiste foto van het jaar?

Wat een prachtige foto's allemaal! Snap bij veel foto's echt waarom deze foto's gekozen zijn.

Ik plaats bijna geen foto's meer maar voor deze gelegenheid wil ik wel even mijn foto van het jaar neerzetten.

Ons complete gezin bij elkaar, dat komt echt zelden voor en (kado)zoon wilde graag een foto met ons allen, dus regelde ik een fotoshoot. Ik ben de rechter vrouw, links is onze schoondochter, daarnaast mijn (kado)zoon en dan man en onze 3 jongens. Ik voel me echt rijk met dit stel naast me :love:

*Weg*
Laatst gewijzigd door Blue flower op 03 Jan 2020 21:29, in totaal 1 keer gewijzigd.
10.12.2010
21.03.2013
16.08.2016
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43732

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 03 Jan 2020 12:43

Re: Mooiste foto van het jaar?

Wow BF, wat een prachtige foto qua stijl maar bovenal wat een prachtig gezin. Ik vind jouw jongens zo leuk. En bijzonder zo'n foto van iedereen bij elkaar.
Let's discover the world together.
<<

rapa nui

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3406

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:35

Bericht 03 Jan 2020 12:58

Re: Mooiste foto van het jaar?

Wat een mooie en bijzondere foto BF. Warm gezin zo op de foto.
Twenty years from now you will be more disappointed by the things you didn’t do than by the ones you did do. So throw off the bowlines, sail away from the safe harbor. Catch the trade winds in your sails. Explore. Dream. Discover. – Mark Twain
<<

Blue Phone

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2395

Geregistreerd: 08 Sep 2016 16:43

Bericht 03 Jan 2020 13:03

Re: Mooiste foto van het jaar?

Mooi gezin en ook een heel mooie foto BF!
23-11-2014 16-03-2017 01-07-2020
<<

Anoniem308

Bericht 03 Jan 2020 13:04

Re: Mooiste foto van het jaar?

Ik moest even kijken bf, scheel je weinig met je bonuszoon? Hele mooie foto. En zon rijkdom.
<<

ekiaam87

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1500

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:38

Bericht 03 Jan 2020 14:08

Re: Mooiste foto van het jaar?

Belle is mijn grote voorbeeld, een aantal hebben al eea genoemd ik kopieer even hieronder:
Als ik naar het sprookje kijk, denk ik het verder kijken naar een persoon ipv het uiterlijk. (Silly-one)
Volg je eigen pad, oordeel niet op uiterlijk. Maak soms keuzes die niet egoïstisch zijn. Kan best wel wat uit die film halen. (Minx)

Ik denk dat ik mij hierbij gewoon kan aansluiten. Ik probeer altijd verder te kijken dan de buitenkant. Ben altijd een buitenbeentje geweest (al vanaf de basisschool) en trok mij niet zo veel aan van 'de populaire mensen', met de 'juiste' kleding aan.
Ik ben het afgelopen jaar 8 keer naar Disney geweest en eigenlijk ga ik daar niet eens heen voor de attracties. Soms doe ik er een paar, maar meestal ga ik alleen voor de showtjes (die waar Belle in zit probeer ik altijd te kijken), ik sla geen parade over, als ze te ontmoeten is, sta ik in de rij, als ik een berichtje krijg van bijv. Twitter van een van de Disney pagina's dat ze 'spontaan' buiten is (dus geen geplande meet), weet ik niet hoe snel ik daar moet komen etc.
https://www.facebook.com/maaikevdeijnden/videos/vb.100000747472814/2793575944010627/?type=3 (Geen idee of dit zo werkt)
En die jurk..... tsja.... hij is in Disney ook nog van fluweel dus mega zacht :)
<<

Uffe

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9422

Geregistreerd: 25 Nov 2015 16:30

Bericht 03 Jan 2020 15:01

Re: Mooiste foto van het jaar?

Heel mooi BF!

Dit is een hele fijne foto! F. was haar angst voor de zee helemaal kwijt en was zo heerlijk aan het spelen :love:

Afbeelding
⁠♡♡♡
<<

Suus

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11210

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:38

Bericht 03 Jan 2020 15:03

Re: Mooiste foto van het jaar?

Ik vind jullie foto’s stuk voor stuk heel mooi, vooral met de verhalen erbij.

Mijn mooiste foto plaats ik liever niet. Het is een foto vlak na J.’s geboorte, nog in het ziekenhuis, waarop mijn vader hem voor het eerst vasthoudt. Je ziet gewoon de emotie op mijn vaders gezicht, heel dierbare foto. (Heb ook gewoon tranen in mijn ogen nu ik de foto bekijk en terugdenk)
26 september 2013
30 december 2015
11 juni 2019
VorigeVolgende

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers