Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Nieuwe week

<<

Anoniem271

Bericht 30 Dec 2019 19:46

Re: Nieuwe week

Vandaag heb ik gewerkt, de laatste spullen gehaald voor morgenavond, cadeautje gekocht voor mijn zusje, ijstaart gemaakt (hopelijk is ie gelukt!) en zo gaan we naar mijn zusje voor haar verjaardag.

Morgen hele dag werken. In de avond krijgen wij visite.

Woensdag uitgebreid met mijn vriend brunchen en verder helemaal niks!

Donderdag ochtend en vrijdag ochtend werken en in de middag 1 dag naar Intratuin met mijn vriend en de andere middag iets leuks doen met mijn neefje. We moeten nog even kijken welke dag we wat doen.

Zaterdag gaan we naar Brugge.

Zondag weer helemaal niks!
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15406

Geregistreerd: 20 Feb 2014 12:58

Bericht 30 Dec 2019 21:35

Re: Nieuwe week

Vandaag: hele dag gewerkt, daarna met m’n moeder gegeten en nu lekker op de bank met een filmpje.

Morgen: eerst naar het Top2000 café, daarna lekker even thuis chillen en boodschappen halen voor ‘s avonds. Ook nog wat sterretjes kopen, want D. wil zo graag “vuurwerk”. Ik houd niet van vuurwerk, maar sterretjes vind ik wel erg leuk. ‘s Avonds gaan we dan met D. de sterretjes afsteken voordat hij naar bed gaat. We hebben geen plannen verder, man en ik zijn gewoon lekker samen. Hopelijk slapen alle kindjes lekker door.

Woensdag: in de ochtend even langs bij m’n schoonouders. Man moet daarna werken en ik ga dan bij m’n oma eten samen met de kinderen. M’n ouders zijn daar ook.

Donderdag: dagje extra vrij! Kinderen gaan wel naar de opvang, dan kan ik ‘s morgens even het huis goed poetsen en ‘s middags lekker chillen.

Vrijdag: overdag nog geen plannen. ‘s Avonds gaan we bij vrienden borrelen.

Zaterdag en zondag: nog geen plannen. Man heeft beide dagen ochtenddienst dus ik denk dat ik in de ochtend lekker met de kinderen de deur uit ga, even naar het bos of strand ofzo, en dan in de middag lekker thuis met z’n vijven.

♥♥
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25110

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 30 Dec 2019 21:38

Re: Nieuwe week

Hoe laat ben je in het café, Elliot?
❤ 7 juni 2018
<<

Mizz_S

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 7544

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:04

Bericht 30 Dec 2019 21:50

Re: Nieuwe week

Maandag - we waren nog bij mijn ouders, we waren er blijven slapen. 's Morgens bij de schaapskooi wezen kijken, en na de lunch toen zoontje op bed lag zijn we even lopend naar het dorp geweest om boodschappen te doen. Vanavond niks bijzonders, lekker op de bank hangen en tv kijken.
Dinsdag - wat boodschapjes halen en verder niets bijzonders. 's Avonds lekkere hapjes eten en tv kijken, niets bijzonders dus.
Woensdag - geen plannen
Donderdag - 's middags ga ik wat drinken met de meiden van ballet, misschien 's avonds met mijn zus tapas eten
Vrijdag - we willen wat leuks gaan doen maar nog geen idee wat
Zaterdag - babyshower van een vriendin
Zondag - nog geen plannen
<<

Bolus26

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2396

Geregistreerd: 01 Sep 2013 08:47

Bericht 30 Dec 2019 22:14

Re: Nieuwe week

Vandaag boodschappen gedaan,en opgeruimd
Morgen verder opruimen en oliebollen ophalen bij m'n moeder en schoonvader. Vanaf 17.00 vrienden over de vloer
1 januari bij opa en familie langs
Donderdag nog geen plannen uitbrakken wellicht
Vrijdag nog even langs een oom en tante
Zaterdag dochter wedstrijd in de ochtend smiddags verjaardag
Zondag niksen
<<

Meneer de Uil

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6162

Geregistreerd: 01 Sep 2013 18:08

Bericht 30 Dec 2019 22:21

Re: Nieuwe week

Ik heb nog vakantie deze week!

Vandaag: in de ochtend een beetje aan het rommelen en opruimen geweest in huis. In de middag/vroege avond met vrienden geweest, daar ook gegeten. Avond wezen sporten.
Morgen: eerst op verjaardag bij schoonzusje en in de middag komt mijn zusje plus gezin bij ons, kinderen gaan hier naar bed en vieren we samen oud/nieuw.
Woensdag: rustig aan doen in de ochtend in de middag naar mijn vader.
Donderdag: ochtend nog geen plannen in de middag ga ik met S even naar de bieb, meteen even bijkletsen daar.
Vrijdag: geen plannen
Zaterdag: hopelijk met mijn zusje naar Den Bosch.
Zondag: geen plannen
The familytree will always grow 2-12-2015 en 10-10-2018
<<

GeKKiE

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4997

Geregistreerd: 01 Sep 2013 08:30

Bericht 30 Dec 2019 22:37

Re: Nieuwe week

Wij zijn deze week op vakantie met mijn ouders.
Vandaag naar het Openluchtmuseum in Arnhem geweest (super druk!!!) en toen naar ons vakantiehuisje. Vanavond kaasfondue gegeten.
Morgen naar de markt hier in het dorp. Mijn dochter gaat knutselen, we gaan zwemmen en naar de disco. Om 19 uur is er een lampionoptocht met de lampionnen die geknutseld zijn. We eten hapjes en ik hoop dat ik wakker blijf.
Woensdag lekker rustig aan doen; zwemmen, spelen, entertainment. 'S Avonds uit eten.
Donderdag gaan we ergens lunchen in de buurt. En verder zwemmen, spelen en knutselen.
Vrijdag weer naar huis en ik ga 's avonds eten met 2 oud-collega's.
<<

Snoes

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6939

Geregistreerd: 11 Dec 2013 12:19

Bericht 30 Dec 2019 22:42

Re: Nieuwe week

Wij hebben allebei nog een weekje vrij, heerlijk!

Maandag: rustig dagje thuis gehad. Gezelschapsspelletjes gespeeld, wat gerommeld in huis. Oudste had zwemles.
Dinsdag: we gaan een winterwandeling maken. Dochter 's middags nog even laten slapen. Rond 18u gaan we naar het restaurant, zo veel zin in! Mijn oudste wil graag wakker blijven voor het vuurwerk, dat vind ik ook wel erg gezellig.
Woensdag: op familiebezoek bij mijn schoonouders, oma's en opa en bij mijn ouders. 'S avonds samen een filmpje kijken denk ik.
Donderdag: nog geen concrete plannen.
Vrijdag: schaatsen met de kinderen
Zaterdag: In de namiddag hebben we een nieuwjaarsborrel hier in de straat. Daarna nog een nieuwjaarsborrel bij de halfbroer van mijn man.
Zondag: Uit eten met mijn oma en de familie.
2012 & 2016
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15406

Geregistreerd: 20 Feb 2014 12:58

Bericht 30 Dec 2019 22:57

Re: Nieuwe week

Bliss schreef:Hoe laat ben je in het café, Elliot?

Half 10! ?

♥♥
<<

Snirp

Major Yipyapper

Berichten: 4823

Geregistreerd: 22 Nov 2013 08:57

Bericht 30 Dec 2019 23:28

Re: Nieuwe week

Marin schreef:Leuk is Kraantje Lek geworden he Snirp. Die speeltuin is zo mooi geworden!


Echt héél leuk ja!
Ondanks de kou hebben de kindjes zich zeer goed vermaakt :D
<<

Arwyn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9634

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:06

Bericht 31 Dec 2019 00:37

Re: Nieuwe week

Hier nog even vakantie!

Vandaag zijn we naar de dierentuin geweest.

Morgen wil ik eigenlijk wel even naar Groningen, maar man had het erover dat hij niet helemaal fit is, dus dan is dat niet zo'n goed idee. In dat geval ga ik iig boodschappen doen en oliebollen halen. Misschien voor een nieuwe kerstboom kijken.

Woensdag: Even langs schoonoma, misschien langs vrienden. Verder geen plannen.

Donderdag: Gaan de kindjes naar m'n schoonouders zodat wij in huis bezig kunnen. Er is nog zoveel te doen nu na de verbouwing! Vooral veel weer opruimen op een nieuwe plek.

Vrijdag: Is man weer werken. Rustig dagje met de meisjes, denk even langs de bieb en boodschappen doen.

Weekend: Geen plannen.
Ik hou van jou, van heel jou

augustus 2015 - juni 2018 - januari 2022
<<

Kira

Bericht 31 Dec 2019 09:57

Re: Nieuwe week

Ik ben helemaal de weg kwijt qua dagen, maar begrijp dat het vandaag dinsdag is. Ik heb een week vrij.
Gisteren ben ik gaan lunchen met twee vriendinnen, was pas redelijk laat thuis en toen heb ik een film gekeken en gaan slapen.
Vandaag rommel ik wat in huis, ga m'n zoon halen en vanavond eten we bij m'n ouders. Drinken wat en dan naar huis. Tv kijken, en om 23.30 gaan we in het bos op een berg zitten kijken naar het vuurwerk. Mijn hond neem ik mee, die vindt vuurwerk niet een, zelfs leuk.
Morgen moet ik een serenade geven met de fanfare en verder wordt het een rustige dag.
Donderdag in de middag naar een escape room.
Vrijdag overdag vrij en 's avonds repetitie geven. Denk lekker wandelen, luieren en schoonmaken overdag.
Weekend nog geen enkele plannen.
Vorige

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers