Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Vuurwerk verbod?

Voor of tegen vuurwerk?

Voor overal vuurwerk afsteken
7
7%
Voor vuurwerk, maar dan mag het alleen op aangewezen plaatsen in een gemeente worden afgestoken
13
13%
Voor vuurwerk, maar een gemeente moet wel een aantal vuurwerkvrijezones aanwijzen (bijv. winkelcentra's)
18
17%
Tegen particulier gebruik vuurwerk, een verbod moet er snel komen
66
63%
 
Aantal stemmen : 104
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12145

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 01 Jan 2021 13:25

Re: Vuurwerk verbod?

Hier waren de achterburen tot 4 uur bezig met mega knallen. De ramen trilden hier.
Afbeelding
<<

Bolus26

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2396

Geregistreerd: 01 Sep 2013 08:47

Bericht 01 Jan 2021 15:06

Re: Vuurwerk verbod?

Hier wel wat mensen in de straat waar we waren maar voornamelijk mensen met kinderen en kindervuurwerk. Een eind verder op prachtig siervuurwerk. Wel minder en korter als andere jaren. Ook wel wat knallen maar ook minder als vorig jaar. Wel zijn er,zoals elk jaar, een aantal bushokjes opgeblazen

Het gedrag tegenover hulpverlening is elk jaar schaamteloos vind ik.
<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15967

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:23

Bericht 01 Jan 2021 19:32

Re: Vuurwerk verbod?

Hier in de stad was het druk en onrustig. Tot 4.00 gereden. Op de SEH was het net zo druk als voorgaande jaren maar wel echt heel veel minder vuurwerkletsels. Er werd wel heel veel vuurwerk afgeschoten na twaalven. Veel zwaar vuurwerk ook, ben me een paar keer kapot geschrokken. Wel geweld tegen hulpverleners maar wij hebben daar zelf geen last van gehad.
28 april 2015 - Lieve D, your first breath took ours away..

12 mei 2018 - Lieve J, little hero!
<<

Mizz_S

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 7544

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:04

Bericht 01 Jan 2021 20:41

Re: Vuurwerk verbod?

Hier was het echt heel rustig. Voor 00.30 was het eigenlijk wel zo goed als klaar.
<<

Anoniem307

Bericht 01 Jan 2021 21:43

Re: Vuurwerk verbod?

Het was hier erg rustig. Een paar knallen, een beetje carbid. Mijn man en ik, we waren alleen samen, wensten elkaar gelukkig nieuwjaar en dat dit jaar ons jaar wordt en toen schrokken we ons wild van gigantische knallen. 1 van onze buren hielden zich niet aan het verbod. Ze hadden ook wel categorie 1 vuurwerk, maar het begin was alles echt geen categorie 1. Maar in tegenstelling tot vorig jaar was het om 00.30u weer muisstil.
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:56

Bericht 04 Jan 2021 20:19

Re: Vuurwerk verbod?

https://nos.nl/l/2363042

Een stuk minder slachtoffers dit jaar!
Ik hoop dat er doorgepakt wordt.
#teammaple🍁
<<

MrsMath

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2657

Geregistreerd: 02 Sep 2013 14:28

Bericht 04 Jan 2021 20:34

Re: Vuurwerk verbod?

Het was al wel zo dat er dit jaar een verbod op pijlen en knalvuurwerk zou zijn. Helaas weet je nu niet of dit ook al het verschil gemaakt zou hebben.
L 7-10-2011
N 23-5-2013
<<

Anoniem331

Bericht 04 Jan 2021 20:37

Re: Vuurwerk verbod?

Ik heb het persoonlijk niet gemist, was hier in het dorp veel vuurwerk, alleen veel korter van duur. Maar het was zeker niet vuurwerkvrij.
Vorige

Terug naar Nieuws & actualiteiten

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers

cron