Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Oud en nieuw

<<

Japie

Major Yipyapper

Berichten: 3667

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:59

Bericht 29 Dec 2019 21:32

Re: Oud en nieuw

Ik heb nog geen idee. Mijn neef vroeg gister wel of ik nog wat kwam eten, dus ik denk dat ze de bbq aanzetten voor hapjes.
Geluk hoef je niet te verdienen, je hebt er recht op.
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:29

Bericht 29 Dec 2019 21:33

Re: Oud en nieuw

Mijn moeder maakt altijd zelf slaatje en daar eten we allerlei kleine hapjes bij. Er blijft altijd wat over en dan eten we dan 's avonds bij De Wereld Draait Door.
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15406

Geregistreerd: 20 Feb 2014 12:58

Bericht 29 Dec 2019 22:01

Re: Oud en nieuw

Wij zijn gewoon thuis met z’n vijven en ik denk dat ik avondeten oversla en gewoon een tafel vol hapjes maak waar we de hele avond van kunnen pakken. Voor zoon zorg ik dat er wat gehaktballetjes, een eitje en wat komkommer en paprika in huis is, en verder zat ik te denken aan gevulde eitjes, stokbrood met allerlei smeersels, garnalen in knoflookolie, wat warme ovensnacks (mini-kaasbroodjes enzo), nacho’s.. ik moet nog even een goed plan schrijven en boodschappen in huis halen.

♥♥
<<

Anoniem282

Bericht 30 Dec 2019 03:27

Re: Oud en nieuw

We hebben gereserveerd met een heel leuk restaurant in Istanbul met een geweldig uitzicht vanaf het dakterras. Het is een geliefde plek om de jaarwisseling door te brengen en we hebben kaartjes kunnen bemachtigen. Het zijn iig allerlei kleine hapjes, (in mijn geval) goede wijnen en daarna lekker dansen.
<<

Anoniem313

Bericht 30 Dec 2019 08:35

Re: Oud en nieuw

Oh wow, dat klinkt gaaf!! Ideale avond lijkt me.
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15406

Geregistreerd: 20 Feb 2014 12:58

Bericht 30 Dec 2019 12:40

Re: Oud en nieuw

Caulfield schreef:Oh wow, dat klinkt gaaf!! Ideale avond lijkt me.

Ik had de reactie van Guattari niet gezien en dacht dat dit een reactie op mij was. Ik vond je al wat overdrijven. Dat van Guattari klinkt inderdaad fantastisch!

♥♥
<<

Anoniem313

Bericht 30 Dec 2019 13:00

Re: Oud en nieuw

Elliot schreef:
Caulfield schreef:Oh wow, dat klinkt gaaf!! Ideale avond lijkt me.

Ik had de reactie van Guattari niet gezien en dacht dat dit een reactie op mij was. Ik vond je al wat overdrijven. Dat van Guattari klinkt inderdaad fantastisch!


Haha Elliot dat van jou klinkt ook gaaf (en exact wat ik ga doen tot met de nachos aan toe) maar ontlokt inderdaad niet die reactie :smile:
Vorige

Terug naar Eten & drinken

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers