Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Eindejaarsvragenlijst

<<

Teun

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8484

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:59

Bericht 28 Dec 2019 13:35

Eindejaarsvragenlijst

een soort awards! Wat was in 2019...

- het mooiste boek dat je las?
- de mooiste film die je zag?
- de beste serie die je keek?
- het lekkerste gerecht dat je at?
- de mooiste plek waar je was?
- het nieuws dat de meeste indruk op je maakte?
- jouw beste/mooiste/leukste dag?


En wat wil je juist in 2019 achterlaten en niet meenemen naar 2020?
♥ feb 2016
♥ ♥ juli 2018
<<

Teun

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8484

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:59

Bericht 29 Dec 2019 14:36

Re: Eindejaarsvragenlijst

Haha het loopt storm! Laat ik ‘m zelf dan maar als eerste invullen.

Wat was in 2019...

- het mooiste boek dat je las?
City of girls van Elisabeth Gilbert
- de mooiste film die je zag?
Ik heb niet zo heel veel films gezien. In de bios zag ik The Joker, die heeft wel indruk gemaakt
- de beste serie die je keek?
The Handmaids tale
- het lekkerste gerecht dat je at?
Ik herinner me een heel lekker gerecht in een restaurant met coquilles met een sausje van o.a. een beetje uitgebakken chorizo. Dat was een verrassend lekkere combi
- de mooiste plek waar je was?
New York! En dan denk ik de Brooklyn Bridge met uitzicht op de skyline ❤️❤️
- het nieuws dat de meeste indruk op je maakte
De tramaanslag in Utrecht omdat het erg dichtbij kwam. Ook moest ik de deur uit met mijn zieke zoontje terwijl het binnenblijf-advies nog van kracht was. Gekke dag.
Verder blijft me bij dat 2019 het jaar is waarin de wereld écht niet meer om klimaatproblemen heen kan. Het dringt door dat we niet alleen maar vooruit en meer moeten willen, dat kan niet. We moeten naar minder, soberder, efficiënter en slimmer

- jouw beste/mooiste/leukste dag?
Ik kan niet goed kiezen. Óf een dag van onze vakantie in Zeeland. Zwemmen, eten met vrienden, lekker buiten leven. Óf de dag dat onze tweeling één werd. Dat was echt de afsluiting van een heel heftig jaar en we hebben het zo leuk gevierd. Óf één van de dagen dat ik in NY was. Ik voelde me daar echt belachelijk gelukkig

En wat wil je juist in 2019 achterlaten en niet meenemen naar 2020?
Ik wil meer voor mijn mening gaan staan en (nog) minder aantrekken van wat anderen daarvan zouden kunnen vinden. Ik laat dus achter dat ik graag door iedereen aardig gevonden wil worden ten koste van waar ik voor sta
♥ feb 2016
♥ ♥ juli 2018
<<

Whatever

Major Yipyapper

Berichten: 5458

Geregistreerd: 22 Feb 2016 13:09

Bericht 29 Dec 2019 16:43

Re: Eindejaarsvragenlijst

Wat was in 2019...

- het mooiste boek dat je las?
Ben dit jaar niet écht onder de indruk geweest van een boek denk ik
- de mooiste film die je zag?
Capharnaum
- de beste serie die je keek?
Vis a vis vond ik wel echt nice
- het lekkerste gerecht dat je at?
Weet de precieze gerechtjes niet meer maar in maart met restaurantweek bij ACE heel lekker gegeten
- de mooiste plek waar je was?
Havana oh-na-na
- het nieuws dat de meeste indruk op je maakte
Ook de tramaanslag inderdaad. Ook doordat ik paar weken later stage liep in nieuwegein en dus elke dag die tram pakte..
- jouw beste/mooiste/leukste dag?
Ik denk dan toch die ene dag dat ik echt urenlang paard heb gereden in Vinales. Was echt zielsgelukkig, op cuba, op een paard, in prachtige natuur..

En wat wil je juist in 2019 achterlaten en niet meenemen naar 2020?
Zelfopgebouwde spanning uit (faal)angst. Ik wil weer meer gaan mediteren en beter op mijn slaap letten. Ik werk mezelf soms over de kop om niks..
<<

Anoniem300

Bericht 29 Dec 2019 17:18

Re: Eindejaarsvragenlijst

- het mooiste boek dat je las?
Dit jaar geen geduld kunnen vinden om een boek te lezen
- de mooiste film die je zag?
Ga dan toch voor the lion king(de echte) zo mooi hoe ze dat zo echt kunnen laten lijken.
- de beste serie die je keek?
Homeland(i know, loop tijdje achter?)
- het lekkerste gerecht dat je at?
Uhm.... niks bijzonders maar dan toch wel de Hasselback aardappels die ik laats maakte.
- de mooiste plek waar je was?
Mijn nieuwe huis!
- het nieuws dat de meeste indruk op je maakte?
Mag dat ook privé nieuws zijn?. Dan t nieuws dat mijn lieve vriendin genezen verklaard is(lang gevochten tegen borst kanker).
Algemeen ga ik mee met de tram aanslag.
Edit: de brand in de notre dam blijft me ook nog steeds bij
- jouw beste/mooiste/leukste dag?
18 oktober, de dag waar we 1.5 jaar naar uit gekeken hadden, eindelik weer een eigen(en splinter nieuw) huis.

En wat wil je juist in 2019 achterlaten en niet meenemen naar 2020
Mijn (nu al) verloren 20 kilo, al moeten er in 2020 nog een hoop meer af.
Ook mijn, soms(vaak) ongegronde onzekerheid in mijn werk mag wel achterblijven.
Laatst gewijzigd door Anoniem300 op 29 Dec 2019 21:06, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Anoniem284

Bericht 29 Dec 2019 17:27

Re: Eindejaarsvragenlijst

een soort awards! Wat was in 2019...

- het mooiste boek dat je las?
Ik heb 10 boeken gelezen dit jaar en ik vond Het archipel van de hond van Philippe Claudel de mooiste.

- de mooiste film die je zag?
Ik kan op niks komen. Volgens mij heb ik niet zoveel films gezien dit jaar.

- de beste serie die je keek?
Jaaa, the Crown seizoen 3 ❤️ En ik heb me stuk gelachen om de serie Workin’ moms.

- het lekkerste gerecht dat je at?
Met vriendinnen gaan we een paar keer per jaar bij een heel goed restaurant hier in de stad eten. Ik heb daar de lekkerste gerechten op.

- de mooiste plek waar je was?
Dat was dit jaar in Oostenrijk bij de Korbersee.
https://www.vorarlberg.travel/poi/koerbersee/

- het nieuws dat de meeste indruk op je maakte?
De moord op Derk Wiersum.

- jouw beste/mooiste/leukste dag?
De geboortedag van mijn dochter.

- En wat wil je juist in 2019 achterlaten en niet meenemen naar 2020?
Ik wil het druk maken om kleine dingen (die het niet waard zijn) achter me laten.
<<

Chava

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3616

Geregistreerd: 23 Jun 2016 21:23

Bericht 29 Dec 2019 17:38

Re: Eindejaarsvragenlijst

een soort awards! Wat was in 2019...

- het mooiste boek dat je las?
Er was geen boek dat er uitsprong voor mij.

- de mooiste film die je zag?
Rocketman.

- de beste serie die je keek?
Geen.

- het lekkerste gerecht dat je at?
Niets in het bijzonder.

- de mooiste plek waar je was?
New York. Die stad en ik zijn voor elkaar gemaakt.

- het nieuws dat de meeste indruk op je maakte?
De tramaanslag in Utrecht.

- jouw beste/mooiste/leukste dag?
Het concert van Carrie Underwood in Madison Square Garden.

En wat wil je juist in 2019 achterlaten en niet meenemen naar 2020?
Mijn negatieve zelfbeeld.
To travel is to live
Mijn instagram
<<

Fantine

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3728

Geregistreerd: 01 Jan 2015 13:05

Bericht 29 Dec 2019 17:40

Re: Eindejaarsvragenlijst

een soort awards! Wat was in 2019...

- het mooiste boek dat je las?
Maanlied van de wolf.

- de mooiste film die je zag?
The Lion King.

- de beste serie die je keek?
Jaaa, the Crown seizoen 3!

- het lekkerste gerecht dat je at?
Ik heb dit jaar met mijn vriend bij een sterrenrestaurant gegeten, alles was super lekker!

- de mooiste plek waar je was?
Fez Marokko, wat een bijzondere stad uit een sprookje 1001 nacht.

- het nieuws dat de meeste indruk op je maakte?
De moord op Derk Wiersum en alle klimaatperikelen.

- jouw beste/mooiste/leukste dag?
De dag dat we bij de notaris tekenden voor ons nieuwbouwhuis en de dag dat de eerste palen de grond in gingen.

- En wat wil je juist in 2019 achterlaten en niet meenemen naar 2020?
Niks, het was een mooi jaar, hopelijk wordt 2020 net zo mooi!
<<

Anoniem308

Bericht 29 Dec 2019 18:07

Re: Eindejaarsvragenlijst

- het mooiste boek dat je las?
M’n studieboek denk ik haha, ik heb voor de rest vooral slechte romans gelezen.

- de mooiste film die je zag?
Penoza was gaaf!

- de beste serie die je keek?
De 12 van schouwendam

- het lekkerste gerecht dat je at?
In Canada aten we ergens in een tentje van de bbq super lekker Pulled pork hmmm.

- de mooiste plek waar je was?
In Canada zoveel mooie plekken, maar denk Moraine Lake en Whistler m’n favoriete plekken.

- het nieuws dat de meeste indruk op je maakte?
De tramaanslag in Utrecht. Nog steeds kan ik die dag qua gevoel zo goed oproepen. Het is op een paar km van mijn werk en woonplaats. Ik was echt bang die dag.

- jouw beste/mooiste/leukste dag?
We hebben zoveel leuke dagen meegemaakt, maar oa in de Efteling op vakantie was zo gezellig en leuk. Helemaal in kerstsfeer.

En wat wil je juist in 2019 achterlaten en niet meenemen naar 2020?
Het was een goed jaar, maar ik denk dat toch die eeuwige twijfel qua carrière en werk.
<<

Anoniem277

Bericht 29 Dec 2019 19:39

Re: Eindejaarsvragenlijst

Teun schreef:een soort awards! Wat was in 2019...

- het mooiste boek dat je las?
Was er volgens mij maar 1? Ik tel tot tien

- de mooiste film die je zag?
Ehm denk een kerstfilm of iets? Kijk weinig films

- de beste serie die je keek?
Greys anatomy, is die dit jaar geweest? Maar ook die brandweer serie die erbij hoort en 9-1-1.

- het lekkerste gerecht dat je at?
Rundvlees, maakt niet uit hoe maar dat is altijd het lekkerste.

- de mooiste plek waar je was?
In het bos

- het nieuws dat de meeste indruk op je maakte?
Ik doe dat even mbt het forum, het overlijden van een forummer en de forumbaby is toch wel iets wat mij het meeste is bijgebleven.

- jouw beste/mooiste/leukste dag?
Als ik eerlijk ben, die was vorige week. Ik had eindelijk een dag zonder pijn, goed uitgerust, voelde mij heel goed en had weer zin in alles. Heb die dag de hele dag in de keuken gestaan omdat ik dat zo gemist had. Heerlijk was dat!

En wat wil je juist in 2019 achterlaten en niet meenemen naar 2020?
De pijn en het negatieve gevoel wat ik ervan kreeg.
<<

Japie

Major Yipyapper

Berichten: 3667

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:59

Bericht 29 Dec 2019 21:27

Re: Eindejaarsvragenlijst

- het mooiste boek dat je las?
Ik heb weinig boeken gelezen dit jaar.

- de mooiste film die je zag?
Mooiste niet perse, maar vond penoza een goede film

- de beste serie die je keek?
Zeker vis a vis

- het lekkerste gerecht dat je at?
Mijn zelf gemaakte rendang

- de mooiste plek waar je was?
New York absoluut weer.

- het nieuws dat de meeste indruk op je maakte?
Dat ik mijn diploma heb gehaald na een zwaar jaar.

- jouw beste/mooiste/leukste dag?
27 mei, de dag dat alles rondom ons huis klaar en afgewikkeld was.

En wat wil je juist in 2019 achterlaten en niet meenemen naar 2020.
Ik heb niet iets wat ik achter mij wil laten. 2019 was beter dan 2018 en hoop dit zo voort te zetten.
Geluk hoef je niet te verdienen, je hebt er recht op.
<<

Anoniem307

Bericht 29 Dec 2019 21:55

Re: Eindejaarsvragenlijst

- het mooiste boek dat je las?
De tattooverzamelaar, Alison Belsham
- de mooiste film die je zag?
Bird Box Niet de mooiste, maar de rest van de films die ik zag waren slechter. :P
- de beste serie die je keek?
Fuller House
- het lekkerste gerecht dat je at?
Pizza van onze vaste vertrouwde pizzeria.
- de mooiste plek waar je was?
De mooiste plek is waar ik nu woon.
- het nieuws dat de meeste indruk op je maakte?
Dat de dochter van mijn man terug naar huis geplaatst zou worden. Ik snap dat je het nieuws van Nederland en/of de wereld bedoelt. Maar niets maakt zoveel indruk als een meisje zien terug gedrukt worden in de afgrond.
- jouw beste/mooiste/leukste dag?
Dat was nog maar onlangs. Toen mijn man door zijn rug ging en ik niet meer kon lopen door iets. Hoe hij me hielp en bijstond en ik niet wilde dat hij teveel zou bewegen. Ik weet niet, maar het was zo'n liefdevolle, mooie dag. Samen verrekken van de pijn op de bank, ieder op een hoek slapen etc.
<<

Katie

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 235

Geregistreerd: 11 Dec 2019 20:15

Bericht 29 Dec 2019 22:26

Re: Eindejaarsvragenlijst

- het mooiste boek dat je las?
De triologie van A.J. Arlidge.
Iene miene mutte - Piep zei de muis - Pluk een roos - Klikspaan -
Naar bed, naar bed - Wie niet weg is - Klein klein kleutertje - In de maneschijn - Nog lange niet -

- de mooiste film die je zag?
The joker vond ik erg indrukwekkend. Dit is ook de enige film die ik in de bioscoop heb gezien dit jaar. Misschien dat dat meetelt. Ik vind een film in de bioscoop vaak intenser van thuis op de bank.

- de beste serie die je keek?
Vis a Vis.

- het lekkerste gerecht dat je at? We hebben voor de verjaardag van mijn vriend gegeten bij een Japans restaurant met 1 michelin ster. Dat was echt enorm heerlijk.

- de mooiste plek waar je was? Glencoe in Schotland. De natuur daar is adembenemend mooi.

- het nieuws dat de meeste indruk op je maakte? Dan kies ik toch voor de klimaatproblemen. Ik ben opgelucht dat de meerderheid van de mensen inziet dat het zo echt niet door kan gaan en dat het echt heel belangrijk is dat er maatregelen getroffen gaan worden.

- jouw beste/mooiste/leukste dag? Die is vrij recent. Samen met mijn vriend een heerlijk dagje beleefd in de sauna. Dit was ons eerste keer samen en we hebben zo genoten. De verliefdheid op elkaar kwam in alle hevigheid weer terug.

En wat wil je juist in 2019 achterlaten en niet meenemen naar 2020? De klachten van mijn hersenschuddig. Het is 2 maanden geleden dat ik deze opliep en ik ervaar nog dagelijks ellende ervan.
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11843

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 29 Dec 2019 23:06

Re: Eindejaarsvragenlijst

een soort awards! Wat was in 2019...

- het mooiste boek dat je las? De acht bergen
- de mooiste film die je zag? Denk toch wel de eerste Marvel film. Puur omdat die bij mij een nieuwe genre qua films heeft aangewakkerd.
- de beste serie die je keek? You
- het lekkerste gerecht dat je at? Denk toch wel het 7 gangen menu bij Rosario in Helmond en dan met stip de redang.
- de mooiste plek waar je was? Dolomieten in de winter en in de zomer de Alpen rondom de Stelvia. Machtig de rotsachtige bergen
- het nieuws dat de meeste indruk op je maakte?
- jouw beste/mooiste/leukste dag?
De dag dat ik terug kwam van wintersport en mijn toekomstige vriend mij kwam ophalen en mij later die dag ook officieel verkering heeft gevraagd in de keuken. ?

En wat wil je juist in 2019 achterlaten en niet meenemen naar 2020? Mijn studie, maar helaas zit ik er nog minimaal 3 maanden aan vast
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
<<

Pure*

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1937

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:18

Bericht 29 Dec 2019 23:46

Re: Eindejaarsvragenlijst

Teun schreef:een soort awards! Wat was in 2019...

- het mooiste boek dat je las?
Luisteren in mijn geval, maar van de 7 zussen serie 'schaduw'. Het verhaal van Star.
- de mooiste film die je zag? Penoza
- de beste serie die je keek? Laatste seizoen blacklist.
- het lekkerste gerecht dat je at? Eten op de bruiloft van een vriendin. Mij betreft bijna sterwaardig.
- de mooiste plek waar je was? Cliffs of moher, ierland.
- het nieuws dat de meeste indruk op je maakte? Het nieuws over een dodelijk bedrijfsongeval waar mijn moeder bij betrokken was.
- jouw beste/mooiste/leukste dag? Eén van de dagen op onze vakantie in Frankrijk


En wat wil je juist in 2019 achterlaten en niet meenemen naar 2020?
Mijn zwaarmoedige, lusteloze gevoel van de laatste maanden.
Juli 2015
Maart 2017
<<

Anoniem282

Bericht 30 Dec 2019 03:18

Re: Eindejaarsvragenlijst

- het mooiste boek dat je las? De geschikte jongen (3x in begonnen, maar dan kwam er weer iets tussendoor).
- de mooiste film die je zag? Geen enkele film sprong eruit.
- de beste serie die je keek? Het was niet echt een serie, maar was erg onder de indruk van 'Unbelievable'.
- het lekkerste gerecht dat je at? Een gerecht uit de tajine dat m'n moeder had gemaakt met kruiden uit Marokko.
- de mooiste plek waar je was? Dat wordt vandaag: Istanbul.
- het nieuws dat de meeste indruk op je maakte? Alles rondom seriemoordenaar Johnny W. Ik ken hem en een aantal jaren geleden als voormalig kok leerde hij me verfijnd koken. Zo vaak alleen met hem geweest; kennelijk op zijn 'goede' momenten.
- jouw beste/mooiste/leukste dag? Het afscheid op mijn werk vorige maand. Ik kreeg zulke mooie toespraken, terwijl het heel verdrietig was dat ik door gezondheidsproblemen uit dienst ben getreden.
<<

Mizz_S

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 7550

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:04

Bericht 30 Dec 2019 09:51

Re: Eindejaarsvragenlijst

- het mooiste boek dat je las? Ik heb 1 boek gelezen, een supersimpele Jill Mansell geloof ik (ik weet het niet eens meer precies), dus die dan maar haha.
- de mooiste film die je zag? Ik kijk eigenlijk nooit films, ik kan me niet herinneren dit jaar een film gezien te hebben. Wel keek ik vorige week de documentairefilm Mystify over Michael Hutchence, die was erg interessant.
- de beste serie die je keek? Ik kijk eigenlijk ook nooit series, alleen de 100e herhaling van Big Bang Theory, dus die dan.
- het lekkerste gerecht dat je at? In een restaurant zou ik het zo niet meteen weten. Thuis de gnocchi ovenschotel die ik voor het eerst maakte, het is echt ons favoriete gerecht nu haha.
- de mooiste plek waar je was? Geen spectaculaire reizen dit jaar, maar erg genoten van onze vakantie in Beieren.
- het nieuws dat de meeste indruk op je maakte? Inderdaad de tramaanslag en de moord op Derk Wiersum. En om ook iets positiefs te noemen: Duncan Laurence die won!
- jouw beste/mooiste/leukste dag? Ik heb niet echt 1 ding. De eerste verjaardag van ons zoontje was erg leuk en gezellig in ieder geval.
<<

Anoniem326

Bericht 30 Dec 2019 12:26

Re: Eindejaarsvragenlijst

Teun schreef:Haha het loopt storm! Laat ik ‘m zelf dan maar als eerste invullen.

Wat was in 2019...

- het mooiste boek dat je las?
Leerschool van Tara Westover
- de mooiste film die je zag?
Ik kijk nauwelijks films
- de beste serie die je keek?
Het laatste seizoen van The Bridge heb ik begin 2019 gekeken
- het lekkerste gerecht dat je at?
Ik heb bij Tribeca gegeten. Het hele menu was waanzinnig, maar het vegetarische gerecht sprong eruit.
- de mooiste plek waar je was?
De Provence.
- het nieuws dat de meeste indruk op je maakte
De tramaanslag in Utrecht.
- jouw beste/mooiste/leukste dag?
Ik kan niet goed kiezen. De verjaardagen van de kinderen, lange zomerdagen, lunchen in Frankrijk, strand in Zoutelande, herdertjestocht, dansoptreden van dochters. Teveel moois om uit te kiezen.

En wat wil je juist in 2019 achterlaten en niet meenemen naar 2020?
Mijn slaapproblemen. Ik ga hier in 2020 echt mee aan de slag.
Laatst gewijzigd door Anoniem326 op 30 Dec 2019 12:35, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Anoniem304

Bericht 30 Dec 2019 12:30

Re: Eindejaarsvragenlijst

een soort awards! Wat was in 2019...

- het mooiste boek dat je las? Ik heb geen boek gelezen haha.
- de mooiste film die je zag? Weinig films gekeken ook, maar ik vond Jumanji erg leuk. :smile:
- de beste serie die je keek? The Handmaid's Tale
- het lekkerste gerecht dat je at? Sushi
- de mooiste plek waar je was? Ik heb geen bijzondere plekken bezocht dit jaar eigenlijk
- het nieuws dat de meeste indruk op je maakte? Ja, het doel is natuurlijk 'algemeen' nieuws. Maar het nieuws dat een vriend van ons in coma lag en 2 hersenbloedingen heeft gehad tijdens die coma heeft toch echt het meeste indruk gemaakt. En daarna het hele klimaatprobleem/boeren.
- jouw beste/mooiste/leukste dag? Oh dat weet ik niet hoor, erg zijn zoveel leuke dagen! Ik hou vooral van feestdagen en verjaardagen (zijn ook feestdagen).


En wat wil je juist in 2019 achterlaten en niet meenemen naar 2020? De miskramen, uiteraard.
<<

Anoniem304

Bericht 30 Dec 2019 12:31

Re: Eindejaarsvragenlijst

Guattari schreef:
- het nieuws dat de meeste indruk op je maakte? Alles rondom seriemoordenaar Johnny W. **********

Holy moly dat is best wel heel erg heftig!
:omg:
<<

Anoniem313

Bericht 30 Dec 2019 12:37

Re: Eindejaarsvragenlijst

Leuk topic Teun!

- het mooiste boek dat je las?

Conversations with Friends van Sally Rooney. Wat me er direct aan doet denken dat ik haar tweede boek, Normal People, ook nog wil lezen. Ze heeft een lekkere onderkoelde stijl die me erg aanspreekt.

- de mooiste film die je zag?

Dat wordt een moeilijke keuze tussen Joker en Us die ik allebei op hun eigen manier erg goed vond. Maar vanmiddag ga ik nog naar Parasite en misschien vind ik die nog beter, de trailer is in ieder geval veelbelovend.

- de beste serie die je keek?

The Haunting of Hill House.

- het lekkerste gerecht dat je at?

Gisteren at ik een gerechtje van 62 graden eidooier met koolraap, hazelnoot en wintertruffel en dat was zo enorm geweldig dat het direct op nummer 1 is binnengekomen (dat en ik onthoud ook niet alles even goed).

- de mooiste plek waar je was?

Niet heel veel gereisd dit jaar. Maar wel veel hardgelopen en mooie stukjes omgeving daarmee ontdekt. Ik kies daarom voor de Ackerdijkse plassen waar ik een mooie loop deed in februari.

- het nieuws dat de meeste indruk op je maakte?

Dat vind ik altijd lastig. Ik denk toch de schietpartij in Utrecht, omdat mijn vriend daar vlakbij aan het werk was en zijn kantoor niet uit mocht.

- jouw beste/mooiste/leukste dag?

De dag dat ik de marathon startte, halverwege op moest geven maar niet baalde van mezelf en gewoon blij kon zijn met mijn goeie training en alle lieve mensen die me waren komen aanmoedigen. En dat ik toen direct een biertje kon gaan drinken, de eerste in drie maanden ;)

En wat wil je juist in 2019 achterlaten en niet meenemen naar 2020?

Hardloopblessures!
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43731

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 30 Dec 2019 14:20

Re: Eindejaarsvragenlijst

Teun schreef:een soort awards! Wat was in 2019...

- het mooiste boek dat je las?
Ik heb weinig gelezen. Ik ben nu bezig in Becoming van Michelle Obama en dat vind ik wel interessant en fijn makkelijk lezen.


- de mooiste film die je zag?
Pfoe ik heb amper films gekeken en ik ben zo slecht in me dit soort dingen herinneren.

- de beste serie die je keek?
Ook al geen idee. Ik keek wel erg uit naar het laatste seizoen van GoT al vond ik 't niet zo'n denderend einde.


- het lekkerste gerecht dat je at?
Ik denk de poutine met blue cheese in een klein dorpje in Washington. Maar de zalm van de barbecue was ook wel fantastisch. En nog wel meer.


- de mooiste plek waar je was?
Kalaloch Beach, Washington.


- het nieuws dat de meeste indruk op je maakte?
Ik heb niet echt iets wat echt indruk heeft gemaakt.



- jouw beste/mooiste/leukste dag?
Goeie vraag, ik denk de dag in Amerika dat we bij een lodge waren waar het zo mooi was. Lekker eten en drinken, kind dat zich goed vermaakte, prachtige plek aan een meer.


En wat wil je juist in 2019 achterlaten en niet meenemen naar 2020?
Ik zou hier het liefst m'n hoofdpijn en rugpijn zeggen maar ben bang dat dat niet heel realistisch is. Ik weet het verder niet echt.


Let's discover the world together.
<<

Anoniem313

Bericht 30 Dec 2019 14:54

Re: Eindejaarsvragenlijst

Joh Marin, ik dacht dat jij zo’n lezer was joh!
GoT viel tegen he. Al kon het ook eigenlijk niet anders na die laatste twee seizoenen.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43731

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 30 Dec 2019 14:58

Re: Eindejaarsvragenlijst

Van oorsprong wel maar ik val veel te snel in slaap de laatste paar jaar. Ben gewoon moe!
Let's discover the world together.
<<

Soleil

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4074

Geregistreerd: 02 Sep 2013 08:06

Bericht 30 Dec 2019 15:06

Re: Eindejaarsvragenlijst

- het mooiste boek dat je las?
Mooiste niet echt, maar ik heb veel aan ‘het handboek voor leuker en makkelijker opvoeden’
- de mooiste film die je zag?
Ik heb niet veel goede films gezien, geloof ik.
- de beste serie die je keek?
Now they see us (tranen)
- het lekkerste gerecht dat je at?
Ik had zo’n honger op de eerste vakantiedag na het opzetten van de tent, dat de sparribs in de plaatselijk grillroom zo verschrikkelijk lekker waren.
- de mooiste plek waar je was?
In mijn eigen achtertuin, met de opkomende zon rond vier uur in de ochtend, kijkend naar het veulen wat nét geboren was en probeerde te gaan staan. Perfect, ik voelde me zo gelukkig.
- het nieuws dat de meeste indruk op je maakte?
De tramaanslag, en het overlijden van iemand hier van het forum.
- jouw beste/mooiste/leukste dag?
Met z’n viertjes naar de Efteling! Met vriend naar een festival in de buurt. Er waren veel mooie en leuke dagen
En wat wil je juist in 2019 achterlaten en niet meenemen naar 2020?
Onzekerheid en luiheid (of uitstel gedrag, net hoe je het wilt noemen)
<<

Anoniem313

Bericht 30 Dec 2019 15:08

Re: Eindejaarsvragenlijst

Herkenbaar. Ik probeer er sinds enige tijd echt weer heel bewust tijd voor te maken omdat ik weet dat het me goed doet. Maar het is in drukke periodes soms echt lastig. Ik knipper met m’n ogen en een week is voorbij.
Volgende

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers