Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Hoe heb jij deze kerstdagen ervaren?

<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15977

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:23

Bericht 25 Dec 2019 19:49

Hoe heb jij deze kerstdagen ervaren?

Vertel? Was je blij, down, eenzaam of omringd door liefde? Wat voelde jij vandaag?

Ik begon de dag wat in mineur, kan het niet helemaal verklaren. Maar rond lunchtijd kwamen mijn broer en schoonzusje met hun twee dochtertjes en we hebben een hele gezellige middag gehad . Daarna nog even gewandeld en een wijntje gedronken bij het Van Der Valk hier om de hoek. Nu zijn we lekker als gezin samen en geniet ik van het even niks moeten.

???
Laatst gewijzigd door Lady op 26 Dec 2019 23:35, in totaal 1 keer gewijzigd.
28 april 2015 - Lieve D, your first breath took ours away..

12 mei 2018 - Lieve J, little hero!
<<

Kajaka

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2868

Geregistreerd: 02 Sep 2013 09:15

Bericht 25 Dec 2019 20:03

Re: Hoe heb jij deze eerste Kerstdag ervaren?

Ik stond een beetje humeurig op, want het was gisteravond iets te gezellig en daardoor laat geworden. Maar ik moest het eten voor vanmiddag voorbereiden en dat vind ik leuk om te doen, dus uiteindelijk stond ik lekker vrolijk in de keuken. Halverwege de middag kwamen mijn ouders en oom en tante bij ons thuis en hebben we samen gegeten. Iedereen vond alles lekker (zeiden ze tenminste?) en het was enorm gezellig! Nu zijn ze net weg en liggen wij nog even met de kids op de bank tv te kijken. Als ze zometeen naar bed zijn gaan wij all you need is love terug kijken❤️.
<<

Joey

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6200

Geregistreerd: 31 Aug 2017 15:18

Bericht 25 Dec 2019 20:13

Re: Hoe heb jij deze eerste Kerstdag ervaren?

Ik was gisteravond met vrienden en had teveel gedronken, terwijl ik al heel moe was. Dat heeft m'n dag nogal bepaald. Sliepen bij m'n ouders en hadden daar brunch, was gezellig. Waren mooi op tijd weer thuis, toen het nagerecht voor morgen gemaakt. Verder op bed gelegen en vanavond tosti's gegeten ?. Dochter was vanmiddag niet echt te genieten en vriend was ook niet zo fit na gister, dus we zijn blij dat ze nu slaapt en gaan lekker vroeg naar bed. Niet echt een topdag hier ?.
Maar ik heb weinig met kerst, in de zin van dat ik dan niet speciaal bij familie hoef te zijn. Ik zie ze vaak genoeg en ook buiten kerst om is dat leuk.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43732

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 25 Dec 2019 20:18

Re: Hoe heb jij deze eerste Kerstdag ervaren?

Het was een leuke dag! Gisteravond gezellig kerstdiner bij m'n moeder, wat echt leuk en lekker en gezellig was. Vanochtend kerstontbijt en daarna naar huis gereden. Intussen zijn schoonouders er en breng ik zoontje zo naar bed.

Wat ik wel spannend leuk vind is dat we nu echt voor een tweede kindje gaan en dat 'in de week' ligt zeg maar. Ik moet eerlijk zeggen dat ik het wel weer heel bijzonder vind voelen. Natuurlijk is de kans klein dat het zo snel raak is maar ik voel me een beetje als Schrodingers Cat, ik ben tegelijk wel/niet zwanger, voor de nerds onder ons. Dat vind ik een heel leuk en spannend gevoel dus dat gevoel sluimert zo fijn op de achtergrond, naast alle familie gezelligheid.
En voor dat laatste ben ik ook heel dankbaar. Dat is niet altijd zo geweest bij kerst bij mijn familie en nu wel echt. Heel fijn.
Let's discover the world together.
<<

Anoniem282

Bericht 25 Dec 2019 20:24

Re: Hoe heb jij deze eerste Kerstdag ervaren?

Toevallig is het Eerste Kerstdag, maar sowieso vind ik dit de stomste datum van het jaar. Ik ben afgestaan precies 38 jaar geleden en het gemis is groot. Ik ben vandaag lekker thuis en ben blij als deze dag voorbij is. Morgen ga ik naar mijn familie en net als ieder jaar heb ik mijn biologische moeder vandaag een brief geschreven, in de hoop dat ik ooit de vertaalde versies van deze brieven aan haar kan geven.
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15406

Geregistreerd: 20 Feb 2014 12:58

Bericht 25 Dec 2019 20:33

Re: Hoe heb jij deze eerste Kerstdag ervaren?

Hier een gek begin van de dag. Gisteravond viel het me al op dat de tong van m’n zoontje heel bobbelig en dik was. Even contact gehad met de HAP (de huisarts waar we eerder waren geweest had al gezegd dat zijn symptomen op roodvonk of mazelen leken, maar dan zou hij ook last moeten hebben van z’n mond en dat had hij toen nog niet). Omdat de uitslag alleen op z’n tong zat vond de arts het nog niet zorgwekkend. Vanmorgen zag ik ook blaasjes in zijn wangen en aan de binnenkant van zijn lip, dus toch maar weer gebeld en een afspraak gemaakt. Het is dus echt roodvonk en D. heeft er nu antibiotica voor gekregen. Niet echt de kerstochtend die we voor ogen hadden.

Gelukkig was D. verder hartstikke vrolijk en er zou familie bij ons thuis komen dus dat kon gewoon doorgaan. Gezellig gebruncht met m’n schoonfamilie en daarna nog even wat spelletjes gedaan. Rond 16.00 uur was iedereen weg. D. wilde graag een tosti eten en nu liggen alle kindjes op bed en gaan man en ik nog eten (varkenshaasjes uit de oven met een salade).

♥♥
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43732

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 25 Dec 2019 20:41

Re: Hoe heb jij deze eerste Kerstdag ervaren?

Beterschap voor D, Elliot! Is dat ook besmettelijk en kan de tweeling 't krijgen? Fijn dat hij wel vrolijk was.

Guattari, dat klinkt als een confronterende en lastige dag, maar ook goed om elk jaar even bij stil te staan.

Hopelijk heb je ondanks je onrustige dochter toch een dagje kunnen uitbrakken, Joey. Fijn dat je je familie zo vaak ziet dat dit niet speciaal met kerst hoeft. Eigenlijk zegt dat juist meer.

Kajaka, klinkt heel gezellig!

Lady, zou je gevoel kunnen komen door het gemis van je moeder?
Leuk dat je broer en z'n gezin er waren. Hoop dat het goed met hen gaat.
En lekker de dag afsluitend als gezin, zo fijn.
Let's discover the world together.
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15406

Geregistreerd: 20 Feb 2014 12:58

Bericht 25 Dec 2019 21:11

Re: Hoe heb jij deze eerste Kerstdag ervaren?

Leuk om jullie verhalen te lezen zeg!

Lady, wat fijn dat je ondanks de mindere start toch een leuke dag hebt gehad.

Kajaka, fijn dat het eten geslaagd was, en lekker nog de avond voor jezelf!

Joey, ik herken dat gevoel wel! Vind het ook wel fijn dat wij alleen een brunch hadden.

Haha Marin ik moet wel om je lachen hoor, je bent toch gewoon nog niet zwanger op dit moment? Of bedoel je dat het feit dat jullie er weer voor gaan in de familie een geheimpje is en dat dat net zo voelt als pril zwanger zijn? Fijn dat je zo’n lekker diner hebt gehad gister!
D. is inderdaad besmettelijk (geweest) voor de baby’s, al zei de huisarts vandaag wel dat de meeste kindjes dit nog niet krijgen onder de zes maanden. We gaan het zien, we houden ze goed in de gaten.

Guattari, wat een heftige dag moet dat zijn. Mooi idee om jaarlijks een brief te schrijven. Sterkte vandaag!

♥♥
<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15977

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:23

Bericht 25 Dec 2019 21:23

Re: Hoe heb jij deze eerste Kerstdag ervaren?

Marin, wat spannend weer! Ik snap je net als Elliot ook niet helemaal, haha. Ik hoop dat je gauw positief mag testen! en ja, dat gevoel kan daar best vandaan komen hoor. Het is tijdens deze dagen toch slijt meer op voorgrond.

Elliot, wat schrikken. Mijn nichtje had vanmiddag ook in eens blaasjes boven haar bovenlip. Zal mijn schoonzusje appen dat ze dat even in de gaten moet houden. Of misschien toch maar niet ze is nogal overbezorgd ??. Ik zit me nu te bedenken dat D sinds vanochtend ook ineens over zijn hele romp en liezen onder de rode uitslag zit. Hij heeft er verder geen last van maar geen idee wat het is en waar het vandaan komt.

Gautt, ik las je mooie post op FB vanochtend. Wat een lastige dag voor jou. Hopelijk kun je morgen weer met een positief gevoel verder. :hug:
28 april 2015 - Lieve D, your first breath took ours away..

12 mei 2018 - Lieve J, little hero!
<<

Joey

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6200

Geregistreerd: 31 Aug 2017 15:18

Bericht 25 Dec 2019 21:33

Re: Hoe heb jij deze eerste Kerstdag ervaren?

Oh grappig Marin dat je je als Schrodinger kat voelt ?. En leuk dat je die tijd als positief, leuk ervaart. Wij zijn niet heel lang bezig geweest maar ik vond die wachttijd elke keer vreselijk.
En ik dacht net ook ja, misschien vind ik kerst ook wel niet zo bijzonder omdat er nooit problemen zijn, maar het goed is met m'n familie. Zou er misschien wel anders tegenaan kijken als daar iets in zou veranderen.

Rare begin van de dag dan Elliot, ik hoop dat D. snel beter is.

Lady, klinkt nog wel als een geslaagde middag! Was ook heerlijk weer om even te lopen.

Klinkt geslaagd Kajaka, fijn!

Oh heftige dag Guatarri, ik snap dat je daar niks aan vind. Hopelijk heb je morgen een fijne dag met je familie.
<<

Anoniem307

Bericht 25 Dec 2019 21:36

Re: Hoe heb jij deze eerste Kerstdag ervaren?

We zouden vandaag kerst vieren met de dochter van mijn man en zijn oma, maar ondanks de uitspraak van de rechter, weigerde moeder de omgang. Ze staat dan ook boven het recht, vindt zij. En dus hebben we het met oma gevierd. Spelletje spelen en Chinees eten. Gezellig, maar bij dat het er weer op zit.
<<

Burn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9475

Geregistreerd: 19 Jul 2014 17:27

Bericht 25 Dec 2019 21:43

Re: Hoe heb jij deze eerste Kerstdag ervaren?

Ik was vanmorgen chagrijnig, man was niet fit en bleef lang in bed liggen (wat ik snap hoor). Maar daardoor viel mijn ideetje van gezellig samen ontbijten en cadeautjes uitpakken een beetje in het water.
Samen met dochter wel een leuke pyjamaochtend gehad, gelukkig.
Toen dochter ging slapen, ben ik gaan douchen en tutten.
Daarna door naar mijn ouders, waar er onder de kerstboom veel cadeautjes lagen. En daarna genoten van een uitgebreid diner. Dochter vond t niet zo geslaagd, maar YouTube was onze grote vriend haha.

Vooraf:
- Bladerdeegsterren en pizzabonbons

Hoofd:
- Gevulde kalkoen
- Kipcake
- Rollade
- Stoofvlees
- Wortel, rode kool, pom duchees, haricot verts,

Na:
- Sneeuwman ijs met slagroom

En nu zit ik hier als een trotse mama op de bank. Dochter proberen we sinds gister in dr grote bed te laten slapen en ze sliep vandaag binnen 5 minuten.
Man en ik buiken nu nog even uit en ga zo nog filmpje kijken denk ik.
08♡02♡2018
07♡04♡2020
<<

Fred

Major Yipyapper

Berichten: 5138

Geregistreerd: 11 Sep 2013 16:08

Bericht 25 Dec 2019 21:43

Re: Hoe heb jij deze eerste Kerstdag ervaren?

Gisteravond electrisch grillen en daarna naar de Kerstmis in de kerk geweest. Dit keer een late dienst (nachtmissen bestaan bijna niet meer). We hebben er wel eentje uitgezocht met koor. Ze zongen Nederlandstalige en Engelstalige nummers. Dat laatste was bijzonder en heb ik niet eerder meegemaakt. Daarna thuis nog even gechilled.

Vandaag bij mijn ouders een s'middags kerstdiner gehad met runder/champignonspastijtje, stokbrood met 3 soorten kruidenboter, rundersoep, beenham, Chinese boontjes, champignons, aardappeldingetjes uit de oven en 11 verschillende soorten ijs en toetjes.
Daarna enkele spelletjes gespeeld (Just One en Keer op Keer) en af en toe een chocoladekerstkransje uit de boom pakken.
Tijdens het monte carlo circus op tv hebben we nog een worstenbroodje op.
Nu thuis nog een beetje chillen voor de tv.
<<

Ooh La La!

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6722

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:34

Bericht 25 Dec 2019 21:53

Re: Hoe heb jij deze eerste Kerstdag ervaren?

Hier wel een relaxte kerst. Gister voor het eerst geen kerstavond bij mijn familie in Friesland gevierd (ouders hebben beide de griep). Daardoor geen gestress en gevlieg.

Vandaag ook lekker rustig aan gedaan. De meiden sliepen tot 9:00 uur, daarna lekker ontbeten. Vanmiddag kwamen vrienden met hun zoons borrelen. De kinderen hebben zich goed vermaakt. Tegen het eind van de middag zijn we even over de hei gewandeld en daarna hebben we de hapjes op tafel gezet. Geen moeilijk kerstdiner maar gewoon verschillende lekkere dingen. Ondertussen zaten de meiden te knutselen aan tafel.

Inmiddels slapen de kinderen en zitten wij de top2000 te kijken/luisteren.

Morgen vieren we mijn man z’n verjaardag en denken we er over om morgenochtend even naar het top2000 café te fietsen (15 min fietsen vanaf huis).
21.02.2014
20.06.2016

Volg me op Instagram: huisjeopdehei
<<

Raven

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2503

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:39

Bericht 25 Dec 2019 21:57

Re: Hoe heb jij deze eerste Kerstdag ervaren?

Wat een leuke en gezellige dag hebben jullir allrmaal gehad.
Beterschap Elliot rot dat hij net nu ziek is.

Ik heb heel de dag geklust. Nog wat geverfd en behangen.
Morgen ga ik de badkamer en wc nog een keer grondig poetsen. En dan kunnen wr komend weekend verhuizen.
Ons engeltje *26-11-2012 - 04-12-2012*

Onze grote vent 22-08-2016

Onze kleine meid 27-02-2018
<<

Jada

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1739

Geregistreerd: 19 Apr 2015 16:48

Bericht 25 Dec 2019 21:58

Re: Hoe heb jij deze eerste Kerstdag ervaren?

Ik heb uitgeslapen en daarna nog even op de bank wakker geworden en ontbeten. Daarna moest ik naar het werk. Tegen 18.30 was ik thuis, even gedoucht en toen een borrelplank klaargemaakt en die heb ik opgegeten terwijl ik All You Need Is Love heb gekeken. Nu nog even wat tv kijken en dan op tijd naar bed want morgenvroeg weer werken.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43732

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 25 Dec 2019 22:19

Re: Hoe heb jij deze eerste Kerstdag ervaren?

Lady en Elliot, wat ik bedoelde is dat een zwangerschap natuurlijk wordt berekent vanaf de laatste menstruatie. En dus weet je daarna niet of je wel/niet zwanger zou zijn. Achteraf weet je dat pas natuurlijk. Wat Schrödingers Kat is kan je beter Googlen, als je dat wilt weten, dat komt uit de quantummechanica, beetje nerdie grapje bedoelde ik er mee. Ik ga er verder volkomen vanuit dat 't nog even duurt hoor, maar 't voelt wel leuk spannend, snap je?

Gezellige dagen allemaal!

Burn klinkt als een lekker menu. Fijn dat je dochter goed lijkt te slapen!
Let's discover the world together.
<<

SophieZMY

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2368

Geregistreerd: 23 Mrt 2014 09:52

Bericht 25 Dec 2019 22:32

Re: Hoe heb jij deze eerste Kerstdag ervaren?

Wij hadden ook een aparte kerst vandaag.
Voor t eerst met z’n 4tjes wat heel bijzonder en speciaal is. Zit toch ergens wel beetje in m’n hoofd. Dankbaar voor :)

Maar mn oudste is ziek en dus konden onze kerstplannen niet doorgaan (we zouden naar mn ouders 2 uur verderop en daar ook logeren). Dus eigenlijk niet veel kerstsfeer meegekregen, hele dag in de weer met de kinderen. Man en ik lopen nog steeds in pyjama ?. We hadden ook niet fatsoenlijks in huis qua eten dus we hebben diepvriespizza de oven in geknald haha. Net op dat moment had dochtertje gelukkig een opleving door de paracetamol en heeft mn zoontje voor t eerst ontdekt hoe ie moet klappen en was daar zelf vooral heeeel content mee hahaha. Dus het avondeten was eigenlijk super gezellig. Denk dat we de pizza-kerst toch niet snel vergeten ;)

En nu zit ik op de grond naast t bedje van dochter, te wachten tot ze in slaap valt. Humpie. ❤️
<<

GeKKiE

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5001

Geregistreerd: 01 Sep 2013 08:30

Bericht 25 Dec 2019 22:36

Re: Hoe heb jij deze eerste Kerstdag ervaren?

Onze 1e Kerstdag was relaxed.
Vanmorgen lekker lang in bed gelegen met z'n 3en, filmpjes gekeken, beneden gespeeld en geknutseld, uitgebreid ontbeten en weer in bed filmpjes gekeken met z'n 3en.
Toen gingen dochter en vriend in bad en gingen we lunchen.
Toen kwam er een vriendje/buurjongetje van dochter spelen. Dat was zo gezellig. Ze spelen altijd erg leuk samen. Wij hadden het heel erg relaxed toen. Heb lekker een boek gelezen.
Tussendoor nog even buiten gespeeld met ze.
16.30 uur naar mijn schoonmoeder. Mijn zwager en schoonzus hadden 5 gangen gekookt. Het was super lekker. De kinderen vermaakten zich goed. We zijn net thuis. Dochter viel al in slaap in de auto en werd ook niet wakker net.
En nu liggen wij op de bank en luisteren muziek.
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:56

Bericht 25 Dec 2019 22:39

Re: Hoe heb jij deze eerste Kerstdag ervaren?

De vergelijking met Schrödingers kat begrijp ik niet helemaal. Ik hoef m niet te googelen, snap gewoon niet zo goed hoe het verband houdt, dus als je hem toch kunt uitleggen graag Marin! (Niet het Schrödingers kat verhaal zelf want die ken ik)
#teammaple🍁
<<

Anoniem281

Bericht 25 Dec 2019 22:47

Re: Hoe heb jij deze eerste Kerstdag ervaren?

Ik snap t ook niet... ? Die kat is pas dood of levend als je de doos opent. Jij kan nog niet zwanger zijn, toch? Als dit je eerste poging is/gaat worden?

Of nouja. Ja oké. Als je eergister seks hebt gehad, zit er nu een kat in je doos. Bedoel je dat?

Mijn eerste kerstdag begon ook een beetje meh. Ik mis m'n vader, merk ik. We zijn bij z'n graf geweest waar ik even fliiink heb gehuild en daarna heb ik met Tobias nog een uurtje op de bank gelegen, knuffelend en hangend. Daarna zijn we naar m'n schoonouders gegaan voor een gezellige avond met fondue.
<<

Arwyn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9634

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:06

Bericht 25 Dec 2019 22:48

Re: Hoe heb jij deze eerste Kerstdag ervaren?

Oh, wat lijkt me dit dan een gekke dag inderdaad Guattari. Hoop voor je dat je wens uitkomt.

Fijn dat ze te zien alle kerstdagen toch fijn geworden zijn, ondanks dat het begin niet altijd leuk was.

Hier echt een prima dag gehad! Vanochtend samen ontbeten, daarna hebben de meisjes lekker gespeeld en geen idee wat wij gedaan hebben, haha. Na de lunch zijn man en oudste samen gaan schaatsen en jongste naar bed. Ik heb me in die tijd klaargemaakt voor het eten. We zijn uit eten geweest met mijn ouders en de meiden konden daar heerlijk spelen! Nu slapen ze en kijken wij Die Hard in pyjama, heerlijk! :D
Ik hou van jou, van heel jou

augustus 2015 - juni 2018 - januari 2022
<<

SophieZMY

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2368

Geregistreerd: 23 Mrt 2014 09:52

Bericht 25 Dec 2019 22:51

Re: Hoe heb jij deze eerste Kerstdag ervaren?

Jongens ze bedoelt toch gewoon dat t spannende wel/niet gevoel van zwanger zijn er nu is en dat dat een ‘geheimpje’ is omdat de fam niet weet dat ze er mee bezig zijn. En zeker als t ongeveer eerste ronde is kan ik me voorstellen dat je daar even wat bewust mee bezig bent. Niet zo over vallen allemaal hoor.

Die kat dood en niet-dood tegelijk = zwanger en niet-zwanger tegelijk, want kan alle kanten op. Zoiets lijkt me. (Als ze deze poging zwanger raakt is ze achteraf gezien nu al zwanger, want die eerste twee weken mag je meetellen/krijg je cadeau. Als ze niet zwanger wordt is ze nu dus niet zwanger)
Laatst gewijzigd door SophieZMY op 25 Dec 2019 22:53, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43732

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 25 Dec 2019 22:53

Re: Hoe heb jij deze eerste Kerstdag ervaren?

Bazinga schreef:
Of nouja. Ja oké. Als je eergister seks hebt gehad, zit er nu een kat in je doos. Bedoel je dat?



Hahaha als je 't zo plastisch wilt stellen, ja zoiets. Ik had't volgens mij al uitgelegd maar misschien niet duidelijk genoeg. Maar een zwangerschap wordt berekend vanaf de laatste menstruatie. Dus stel als je twee weken geleden voor 'tlaatst ongesteld bent geweest, en je zou nu zwanger raken, zou je nu twee weken zwanger zijn. Maar dat weet je pas over twee weken of dat wel of niet zo is. Dus op dit moment kan het wél of níet. Beter kan ik 't niet uitleggen. Ik vind dat een grappig idee, dat bedoel ik.
Let's discover the world together.
<<

Whatever

Major Yipyapper

Berichten: 5458

Geregistreerd: 22 Feb 2016 13:09

Bericht 25 Dec 2019 23:00

Re: Hoe heb jij deze eerste Kerstdag ervaren?

Ik snap je helemaal prima Marin! En ik vond het een leuke vergelijking haha!

Mijn kerst is kut. Toedels!
Volgende

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers