Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Hoe heb jij deze kerstdagen ervaren?

<<

Kira

Bericht 26 Dec 2019 10:35

Re: Hoe heb jij deze eerste Kerstdag ervaren?

Wij hadden een hele rustige eerste kerstdag. Kerstavond was ik bij m'n ouders en dat was super gezellig met wat teveel drankjes. Thuis hebben zoon en ik toen nog cadeautjes gedaan en heb ik ook nog wat gedronken en iets te laat naar bed gegaan.
Gisteren heb ik rond 11u een kerstontbijt gemaakt, daarna een stuk gewandeld, met m'n zoon twee afleveringen van Een huis vol gekeken en m'n ouders kwamen eten. Ik had het meeste de dag ervoor al voorbereid dus hoefde niet zo heel veel meer te doen. Na het eten gingen m'n ouders er vrij vlug vandoor en heb ik de film Corgy gekeken, super leuk!
Het was dus een hele fijne relaxte dag, kreeg alleen nog een berichtje van m'n ex dat was wat minder.
Vandaag weer rustig aan en om 15u komt de hele familie bij elkaar, gaan bowlen en steengrillen en wijn drinken.
<<

Emma

Major Yipyapper

Berichten: 3116

Geregistreerd: 24 Okt 2015 11:53

Bericht 26 Dec 2019 11:43

Re: Hoe heb jij deze eerste Kerstdag ervaren?

Bij ons was het erg gezellig. In de ochtend eerst kerstontbijt. Daarna lekker Netflix gekeken en wat in het huishouden gedaan. Halverwege de middag zijn we naar mijn schoonouders vertrokken waar mijn schoonzus ook was met aanhang. Mijn schoonmoeder had heerlijk gekookt en aan het einde van de avond zijn we weer richting huis vertrokken ?
<<

Amandine

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4569

Geregistreerd: 02 Sep 2013 10:35

Bericht 26 Dec 2019 12:45

Re: Hoe heb jij deze eerste Kerstdag ervaren?

*
Laatst gewijzigd door Amandine op 26 Dec 2019 23:52, in totaal 1 keer gewijzigd.
A 06-11-2017
M 23-03-2020
<<

Summerlovin

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1404

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:10

Bericht 26 Dec 2019 12:57

Re: Hoe heb jij deze eerste Kerstdag ervaren?

Bedankt voor de felicitaties!
En volgens mij vroeg Tabbie naar de naam? Ze heet Mila.
💗24-12-2019
💙07-03-2022 ⭐️06-06-2022
💙21-04-2023
<<

Anoniem284

Bericht 26 Dec 2019 13:11

Re: Hoe heb jij deze eerste Kerstdag ervaren?

Liv, ik weet niet wat het is, maar klinkt niet best. Veel beterschap. Hoe gaat het nu?
<<

Marsy31

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6682

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:19

Bericht 26 Dec 2019 19:01

Re: Hoe heb jij deze eerste Kerstdag ervaren?

Natuurlijk wil ik onze kerst ook vertellen! Zijn als verrassing uit Australië naar Nederland gekomen om familie en vrienden te verrassen :)

Kerstavond kwamen we aan op Schiphol, auto gehuurd en naar A.lkmaar gereden om een vriendin te verrassen. De avond ervoor had haar man ons laten weten dat de dochter bronchitis had dus we moesten halsoverkop slaapplek regelen. Gelukkig konden we bij mijn vader (die we 3 weken geleden hadden ingelicht want ze wilden ons opeens komen opzoeken in februari dus moest wel vertellen). Moest dus in schakelauto, aan andere kant van de weg, in donker en regen naar Friesland rijden met een jetlag haha. Kan nog steeds niet geloven dat dat goed gedaan is (rechts aanhouden Marsy, réchts!!).

Eerste kerstdag vriendin van mijn moeder jarig die het niet vierde maar tegenover mijn moeder wel net alsof deed. Het was net een ‘all you need is love’ aflevering, we hebben ook zo’n mooi filmpje <3. Heel veel tranen.
Terug naar mijn vader voor R zijn middagslaapje en toen vertrokken naar een restaurant om daar te wachten dat de hele familie zou arriveren. Kreeg appje van stiefmoeder en na hard kloppen op de deur naar binnen gegaan. Het was wel 3 seconden stil en toen barstten alle tantes en nichtjes in huilen uit en mijn oom deed soort oerkreet haha. Mijn zusje moest ook zo huilen.
Superdag en avond gehad!
Tweede kerstdag: uit eten met mijn moeder en verder rustig dagje thuis.
Morgen verras ik nog een vriendin, die denkt dat ze bij haar moeder gaat eten.
En mijn zus heeft gezegd dat ze zaterdag wel wil oppassen en kunnen wij hele dag naar een sauna!!
Maandag vertrekken we weer.
Afbeelding
Afbeelding
<<

Arwyn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9634

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:06

Bericht 26 Dec 2019 19:18

Re: Hoe heb jij deze eerste Kerstdag ervaren?

All you need in het echt ?
Ik hou van jou, van heel jou

augustus 2015 - juni 2018 - januari 2022
<<

Anoniem315

Bericht 26 Dec 2019 19:21

Re: Hoe heb jij deze eerste Kerstdag ervaren?

Wat heerlijk Marsy!
<<

rapa nui

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3403

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:35

Bericht 26 Dec 2019 20:18

Re: Hoe heb jij deze eerste Kerstdag ervaren?

Wat fijn Marsy. Geniet er nog van de komende dagen.
Twenty years from now you will be more disappointed by the things you didn’t do than by the ones you did do. So throw off the bowlines, sail away from the safe harbor. Catch the trade winds in your sails. Explore. Dream. Discover. – Mark Twain
<<

Suus

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11210

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:38

Bericht 26 Dec 2019 20:37

Re: Hoe heb jij deze eerste Kerstdag ervaren?

Klinkt heel fijn, Marsy, wat leuk!

Hier was kerst fijn én verdrietig. Heb echt fijne dagen gehad met onze families, maar het gemis van mijn vader was wel extra aanwezig. Gisteren wat extra kaarsjes aangestoken bij zijn graf. En veel over hem gepraat vandaag met zijn broers en zussen.
26 september 2013
30 december 2015
11 juni 2019
<<

Anoniem271

Bericht 26 Dec 2019 20:52

Re: Hoe heb jij deze eerste Kerstdag ervaren?

Wat heerlijk Marsy!
<<

Anoniem298

Bericht 26 Dec 2019 22:09

Re: Hoe heb jij deze eerste Kerstdag ervaren?

Knuffel voor de meiden wiens kerst niet echt geslaagd is. Fijn dat er toch nog wel leuke momenten zijn! En Marsy, jouw kerst klinkt helemaal super, inderdaad AYNIL in het echt haha.

Hier was kerstavond ruk, oudste dochter is ziek, ik zat heel hoog in m’n emotie en m’n man en ik kregen daardoor wat ruzie. Wel uitgepraat, maar de avond was al verpest.

Eerste kerstdag zouden we rustig aan doen, we hoefden niet ver weg (want naar onze zwager en schoonzus en mijn ouders hier in het dorp), alleen wilde m’n zus niet thuis weg dus werd zonder overleg besloten dat we daarheen gingen met z’n allen. Voor ons 3 kwartier rijden, op zich geen probleem maar enig overleg hadden we fijn gevonden. Bij zwager en schoonzus was het hartstikke gezellig, bij m’n zus thuis natuurlijk ook en we hebben lekker gegeten, maar we misten onze zwager ontzettend en dat zet toch ook wel de toon. Gisteravond kwamen we uitgeput thuis.

Vanmorgen hebben we uitgeslapen (heerlijk!), met m’n schoonouders bij ons thuis gebruncht en vanavond hebben we bij m’n schoonouders gegeten. Oudste dochter is nog steeds ziek, dus die at amper, het eten was het ook net niet, MAAR we waren bij elkaar en het was gezellig en daar ging het uiteindelijk om. Nu met een dekentje op de bank, AYNIL terugkijken.
<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15970

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:23

Bericht 26 Dec 2019 23:35

Re: Hoe heb jij deze kerstdagen ervaren?

Whatever, heb je vandaag een betere dag gehad?
28 april 2015 - Lieve D, your first breath took ours away..

12 mei 2018 - Lieve J, little hero!
<<

Anoniem279

Bericht 27 Dec 2019 00:02

Re: Hoe heb jij deze kerstdagen ervaren?

Ik was de 24e al vrij, vriend ook, en we hadden voorgenomen samen iets leuks te gaan doen. Alleen moet ik ongesteld worden ofzo want we zijn uiteindelijk in een flinke ruzie/discussie beland. Uiteindelijk wel goed uitgesproken gelukkig. Echt tijd voor ‘iets leuks’ doen was er niet meer, ik had een kerstmarkt in gedachten maar uiteindelijk zijn we even het centrum van Hoofddorp in gegaan. Was fijn. In de avond samen gegourmet en de cadeautjes bij ons thuis onder de boom uitgepakt. M’n vriend had superveel voor mij, omdat ‘ie zo trots was op mij dit jaar en toen voelde ik me alleen maar super schuldig. Stond ik ‘m die ochtend nog van alles en nogwat te verwijten... Maar wel ontzettend lief van hem ?

Gisteren 1e kerstdag met m’n ouders en broertje gevierd. Was heel fijn en gezellig. Eerst bij hun thuis met warme chocolademelk en kerststol (traditiegetrouw), en later wijn en hapjes, hoewel ik de wijn niet nam want ik was voor de allereerste keer ooit de Bob (haha ?). Daarna weer cadeautjes en ik ben door m’n ouders en broertje zo mogelijk nóg schandaliger verwend dan door m’n vriend, de dag ervoor. M’n vriend trouwens ook, zó veel cadeaus voor ons.
Daarna zijn we gaan eten bij de Chinees, was ook erg gezellig.

Vandaag waren we samen. Vanmorgen een ontbijtje met warme broodjes en toen zijn we in de auto gestapt, naar Katwijk en later Hoek van Holland. De dag afgesloten bij de Mac en nu ligt m’n vriend te slapen want die moet straks de nachtdienst in, en ik heb net de AYNIL-kerstspecial terug gekeken en duik nu ook lekker het bedje in.
<<

Lilou

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1510

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:29

Bericht 27 Dec 2019 10:41

Re: Hoe heb jij deze kerstdagen ervaren?

Ik vond de kerstdagen heel fijn. Kerstavond hebben we lekker gegeten met z'n viertjes en 's avonds All you need is love gekeken. Dat laatste is grappig, ik / broertje / vader kijken dat trouw maar onze partners vinden het dus echt stom en kijken onder lichte dwang mee haha.

Eerste kerstdag waren we thuis, lekker ontbeten en kerstdiner gedaan. Verder gewandeld, spelletjes en een kerstfilm. Thuis zijn was fijn, alleen een beetje jammer van de verschillende pittige driftbuien van oudste dochter. Toch een fijne dag.

Tweede kerstdag waren we bij mijn vader en stiefmoeder. Grootste deel van gezin was er, erg gezellig. Kletsen, eten, wijntje, kinderen die zich super vermaakt hebben, mooie familie momentjes, spelletjes spelen en 's avonds laat weer naar huis met twee slapende meisjes die we zo over konden tillen naar hun bedjes. Fijn!
♥️ N. juli 2014
♥️ L. maart 2016
<<

Anoniem316

Bericht 27 Dec 2019 10:46

Re: Hoe heb jij deze kerstdagen ervaren?

Tweede kerstdag was wel gezellig. We hadden ons lekker opgedoft en vond mezelf er ook leuk uit zien. Fijn samen zijn met mijn familie.
Beetje jammer dat mijn man en ik de kerst afsloten met een flinke ruzie.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43723

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 27 Dec 2019 10:49

Re: Hoe heb jij deze kerstdagen ervaren?

Mijn Kerstavond had ik al verteld.

Eerste Kerstdag was heerlijk relaxed. We ontbeten bij m'n moeder met de hele familie en reden toen naar huis. Daar kwamen 's avonds m'n schoonouders en aten we tomatensoep. Lekker makkelijk en gezellig.

Tweede Kerstdag was onze 'grote' kerstviering met m'n schoonfamilie. We vierden het dit jaar voor 't eerst bij ons (om m'n schoonmoeder een beetje te ontzien en wij vinden 't echt leuk) en het was echt een succes. Heel gezellig en lekker eten. We hadden een uitgebreid menu en 't ging allemaal heel goed en relaxed en het was leuk met de kindjes. Dus geslaagde avond!
Let's discover the world together.
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:56

Bericht 27 Dec 2019 11:18

Re: Hoe heb jij deze kerstdagen ervaren?

Leuk dat het een succes was Marin, de foto’s zagen er ook top uit.

Mijn kerstavond was gezellig met schoonfamilie. Ze waren er vanaf 14.00 en we hebben cadeautjes gedaan, christmascake gegeten (die maakt m’n schoonvader ieder jaar, superlekker). Eten ging top, heel relaxed. En ze waren mooi op tijd opgehoepeld zodat ik nog AYNIL kon kijken met m’n man ?

Eerste kerstdag hadden we eerst in ons hoofd om smorgens nog twee cadeaus per kind onder de boom te leggen, en onze cadeautjes aan elkaar. Maar omdat ze al wat spul gekregen hadden de dag ervoor en daar nog niet mee gespeeld hadden hebben we ons cadeaumoment even een dag uitgesteld.
We gingen eerst lekker kerstontbijten met z’n viertjes.
We hielden pyjamadag, nieuwe spelletjes gespeeld en smiddags films op de bank. Ik heb nog hardgelopen. Savonds leftovers gegeten.

Tweede kerstdag zijn we gestart met de laatste cadeaus onder de boom. Daar konden ze even mee spelen. Daarna zijn we gaan wandelen in ‘t Vondelpark, het was erg mooi weer. En daarna vertrokken we naar m’n zus in Rotterdam en die had een onwijs gave rijsttafel voorbereid! Heb echt heerlijk gegeten en teveel wijn gedronken. Om 21h waren we thuis en ging iedereen naar bed :)
#teammaple🍁
<<

Jip

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11407

Geregistreerd: 03 Jan 2015 11:04

Bericht 27 Dec 2019 11:34

Re: Hoe heb jij deze kerstdagen ervaren?

Eerste kerstdag aten schoonfamilie en mijn vader bij ons. Wilden we graag, de eerste kerst in ons nieuwe huis. We hadden redelijk simpel, maar lekker gekookt en alles leuk aangekleed of dingetjes leuk gepresenteerd.

Was erg gezellig. Voor ons doen laat op bed. Ik was wel moe. V wilde héél graag in haar feestjurk slapen..en dat mocht.

Tweede kerstdag de ochtend lekker lui gedaan. En voor de tweede slaap van S naar mijn moeder. Die had allerlei hapjes laten komen (veel te veel) en zijn we rond 15:00 al begonnen met lekker hapjes eten. Om 18:30 gingen we naar huis en V mocht bij oma slapen. Die had ze ook zo ver dat ze weer in haar jurk mocht slapen ?. Daar was de middag ook gezellig en lekker!
Their smile makes me smileJanuari 2017 ♡ April 2019

https://www.instagram.com/stofspinsels/
<<

Jezzie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8845

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:17

Bericht 27 Dec 2019 11:38

Re: Hoe heb jij deze kerstdagen ervaren?

Wij hebben kerstavond een gezellige avond gehad met het gezin.
1e kerstdag naar mijn ouders geweest. De kinderen hebben geschaatst met mijn broertje en schoonzus. Super leuk. En we hadden een hotel geboekt bij mijn ouders om de hoek. Dus was niet erg dat het wat later werd..dochter bleef uiteindelijk bij mijn ouders slapen. 2e kerstdag ontbijten in het hotel. Daarna dochter en de hond bij mijn ouders opgehaald.
Thuis lekker geluncht en de samson en Gert kerstshow gekeken. Toen werden de kinderen opgehaald door mijn schoonouders. Ze gingen naar het kerstcircus.
Wij hebben ondertussen eten voorbereid. En toen de kinderen thuis waren lekker gegeten met z'n vieren.
Echt twee heerlijke dagen.
2012
2016
2020
oktober 2024

Instagram
<<

Anoniem301

Bericht 27 Dec 2019 13:57

Re: Hoe heb jij deze kerstdagen ervaren?

Onze dagen heb ik als erg fijn ervaren!

Kerstvond-dag moest ik werken, mijn man was vrij. Toen ik thuis kwam had mijn man alles voorbereid voor het gourmetten, alles stond op tafel, muziekje aan, wijntje vast ingeschonken, heerlijk.
Toen hebben we eerst met zijn drieën de cadeautjes uitgepakt en daarna zijn we dus gaan gourmetten. Toen Bo naar bed was hebben we samen Let it snow op Netflix gekeken.

Op Eerste Kerstdag heb ik in de ochtend een half uurtje hardgelopen, daarna ons klaar gemaakt voor de kerk. Rond een uur of 14.00 naar mijn moeder en daar met de familie ook weer cadeaus uitgepakt en gegourmet. Was erg gezellig, we gingen rond 21.30 uur naar huis, heel knap van Bo, ze heeft zich voorbeeldig gedragen en vermaakt.

En op Tweede Kerstdag heb ik in de ochtend een bokszaktraining met circuit gedaan, en in de middag met de familie van mijn man een heerlijke lunch genoten in ons favoriete restaurant waar we rond 16.15 uur weer weggingen. Mijn man is vervolgens in de avond naar vrienden gegaan en ik heb lekker op de bank gehangen met Bo.
<<

Anoniem284

Bericht 27 Dec 2019 17:06

Re: Hoe heb jij deze kerstdagen ervaren?

Ik vind dit dus echt een leuk topic, omdat iedereen even kan ventileren en vertellen. Doet me denken aan school vroeger dat iedereen na het weekend iets vertelde bij het kringgesprek.

Mijn kerst heb ik voornamelijk ziek doorgebracht. Maar tegelijkertijd toch geprobeerd aan wat verplichtingen te voldoen. Achteraf gezien spijt van. Had gewoon wat dingen af moeten zeggen.
<<

kerel

Lady-post-a-lot

Berichten: 1385

Geregistreerd: 11 Sep 2013 13:24

Bericht 27 Dec 2019 17:10

Re: Hoe heb jij deze kerstdagen ervaren?

Vermoeiend, pijnlijk en eenzaam. Maandag geopereerd.
<<

Fantine

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3726

Geregistreerd: 01 Jan 2015 13:05

Bericht 27 Dec 2019 19:36

Re: Hoe heb jij deze kerstdagen ervaren?

Ik heb een fijne en relaxte kerst gehad. Kerstavond uiteten met mijn vriend, eerste kerstdag uitgeslapen en uitgebreid samen ontbeten en home alone gekeken, daarna naar mijn schoonouders. Cadeautjes en kaasfonduen, was gezellig. Heb tijdens de kerst nog een super leuk boek uit gelezen.

Tweede kerstdag uitgeslapen, uitgebreid ontbijt en met zijn allen op pad. S avonds weer gezellig gegeten. Conclusie: relaxte en gezellige kerst.
<<

Luisa

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2828

Geregistreerd: 19 Okt 2013 11:39

Bericht 27 Dec 2019 19:38

Re: Hoe heb jij deze kerstdagen ervaren?

Hey Kerel, ben je wel oke nu? Wat is er gebeurd?

Beterschap in elk geval.
VorigeVolgende

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers

cron