Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Hoe heb jij deze kerstdagen ervaren?

<<

Anoniem315

Bericht 25 Dec 2019 22:01

Re: Hoe heb jij deze eerste Kerstdag ervaren?

Wij hebben vandaag eerst sportief gedaan: eerst heeft mijn man een paar uur gefietst, daarna heb ik een rondje gerend. Vanmiddag zijn we bij mijn schoonouders geweest. Daar hebben we gegourmet. Dat doen we vrijwel nooit, dus dat was leuk voor een keer. Helaas is ons oudste dochter ziek en lag ze de hele dag op de bank te slapen en te ijlen. Erg sneu. Nu kijken we samen Outlander op de bank.
<<

ellibre

Kletskop

Berichten: 566

Geregistreerd: 01 Sep 2013 12:23

Bericht 25 Dec 2019 22:06

Re: Hoe heb jij deze eerste Kerstdag ervaren?

SophieZMY schreef:Jongens ze bedoelt toch gewoon dat t spannende wel/niet gevoel van zwanger zijn er nu is en dat dat een ‘geheimpje’ is omdat de fam niet weet dat ze er mee bezig zijn. En zeker als t ongeveer eerste ronde is kan ik me voorstellen dat je daar even wat bewust mee bezig bent. Niet zo over vallen allemaal hoor.

Die kat dood en niet-dood tegelijk = zwanger en niet-zwanger tegelijk, want kan alle kanten op. Zoiets lijkt me. (Als ze deze poging zwanger raakt is ze achteraf gezien nu al zwanger, want die eerste twee weken mag je meetellen/krijg je cadeau. Als ze niet zwanger wordt is ze nu dus niet zwanger)

Met als toevoeging dat je (volgens deze theorie) tegelijk zwanger en niet zwanger bent, totdat je daadwerkelijk kunt observeren of je wel of niet zwanger bent - oftewel de doos (no pun intended..) van de kat open doet.
<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15894

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:23

Bericht 25 Dec 2019 22:09

Re: Hoe heb jij deze eerste Kerstdag ervaren?

Waarom is je kerst kut, Whatever?
28 april 2015 - Lieve D, your first breath took ours away..

12 mei 2018 - Lieve J, little hero!
<<

Saga

Major Yipyapper

Berichten: 5349

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:12

Bericht 25 Dec 2019 22:10

Re: Hoe heb jij deze eerste Kerstdag ervaren?

Mijn kerst is tot nu toe heel relaxed.

Vanochtend hebben we iets uit kunnen slapen en daarna cadeautjes uitgepakt bij de kerstboom. Of nouja, zoon en vriend hadden een cadeau, ik had niets want dat was vriend vergeten. Gaan we morgen dan maar halen.
Daarna met een flinke omweg naar mijn ouders gereden (zoon wilde graag in de "nieuwe" auto rijden) en daar een gezellige middag gehad en lekker gegeten.

Nu ben ik alleen ontzettend moe doordat ik de laatste tijd erg weinig slaap dus heb al een poosje op bed gelegen en ben nu even beneden om wat drinken te pakken en ga dan weer naar bed.
10.04.17
<<

Whatever

Major Yipyapper

Berichten: 5458

Geregistreerd: 22 Feb 2016 12:09

Bericht 25 Dec 2019 22:13

Re: Hoe heb jij deze eerste Kerstdag ervaren?

Lady schreef:Waarom is je kerst kut, Whatever?


Omdat het gistermiddag al voorbij was voor het begonnen was. Mijn zus was al bij mijn ouders en hoewel ik altijd WWIII probeer te voorkomen door maar een half dagje te gaan, was die nu al begonnen voor ik uberhaupt gearriveerd was. Zus en vader hebben kerstavond nog geprobeerd de vrede te herstellen maar mijn moeder heeft echt serieuze problemen en valt geen land mee te bezeilen. Dus vanmiddag heeft mijn vader mijn zus thuisgebracht en toen gelijk hier even mijn cadeautjes en een mega visschotel gebracht (want de kerstboodschappen en cadeautjes waren natuurlijk al wel gehaald). En verder ben ik alleen. En enerzijds hang ik al de hele dag lekker te tv-en met wijn en kaarsjes en luxe vis. Anderzijds voelt het natuurlijk echt niet leuk en heel dubbel en megaverdrietig.
<<

Lot

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5453

Geregistreerd: 02 Sep 2013 09:34

Bericht 25 Dec 2019 22:15

Re: Hoe heb jij deze eerste Kerstdag ervaren?

Ik snap het ook wel hoor. De volgende keer dat ze weer ongesteld moet worden weet ze pas of er een baby in de maak is of niet (en ze dus ongesteld wordt).

Wel een mooi topic dit.
Hier ook wel mixed feelings, lastig jaar dit. Sowieso heb ik een erg zieke moeder in het ziekenhuis liggen. Tante blijkt ook ziek, oma was gevallen dus helemaal blauw. Mijn zoontje ook ziek vandaag dus niet in zijn hum. En sterfdag van mijn oma (was vorig jaar Kerst). Oja ik heb ook nog een puist (heb ik nooit).

Ik was gisteren ook jarig, was ook een gekke dag. We hadden hem wel leuk ingevuld, lekker de stad in met zijn drietjes. Was leuk. Komen we daar een vriend tegen die net een baby heeft (en zijn zus ook) ligt een van die baby’s in het ziekenhuis en de ander heeft ook een virus. Echt serieus, heeft iemand nog een leuk verhaal? What’s wrong with 2019?

Vanmorgen gezellig met zijn drietjes gebruncht. En we hebben wel lekker gegeten maar zo’n groep mensen kost me toch altijd wel energie. Voel me nu wel een zeurpiet.
<<

Lot

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5453

Geregistreerd: 02 Sep 2013 09:34

Bericht 25 Dec 2019 22:17

Re: Hoe heb jij deze eerste Kerstdag ervaren?

Verdrietig Whatever! Wat doet je moeder dan? Als je dat kwijt wil tenminste.
<<

Jip

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11346

Geregistreerd: 03 Jan 2015 10:04

Bericht 25 Dec 2019 22:18

Re: Hoe heb jij deze eerste Kerstdag ervaren?

Hier heeft mijn schoonfamilie en vader bij ons gegeten. Het was erg gezellig, ondanks al het verdriet wat iedereen om S heeft.

We hadden simpel gekookt, maar het zag er toch heel luxe en feestelijk uit door wat simpele truukjes.

Zeer geslaagde avond en nu lekker naar bed!
Their smile makes me smileJanuari 2017 ♡ April 2019

https://www.instagram.com/stofspinsels/
<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15894

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:23

Bericht 25 Dec 2019 22:21

Re: Hoe heb jij deze eerste Kerstdag ervaren?

Wat naar en verdrietig, WE. Kan voorstellen dat dit best eenzaam voelt. :hug:

Jip, fijn dat jullie toch hebben kunnen genieten ondanks het slechte nieuws dat jullie vorige week kregen.
28 april 2015 - Lieve D, your first breath took ours away..

12 mei 2018 - Lieve J, little hero!
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12105

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 25 Dec 2019 22:26

Re: Hoe heb jij deze eerste Kerstdag ervaren?

Marin wat spannend zeg

Jip wat een dubbele kerst voor jullie nu.

Lady fijn dat je toch een fijne kerst had

Elliot beterschap voor d

Kerst begon hier met broodjes en tafel leuk gedekt met mijn kerst blond amsterdam servies. We hadden beide een kerst pyjama aan met dezelfde print zo fout. Tijdens ontbijt hebben we elkaar cadeaus gegeven erg leuk. Daarna een film gekeken nog steeds in pyjama. Pas om 3 uur hebben we ons eens aangekleed. Half 5 waren we bij schoonfamilie. Beetje gek diner wij en schoonouders hadden allemaal kleine hapjes gemaakt, broer van man had een mega bak lasagne gemaakt die wou hij perse maken.
Terugweg in de auto had ik nog een huilbui door stomme opmerking van schoonmoeder.
Van mij mag het juni zijn, deze dagen her beleef ik helemaal met vorig jaar.

We gaan nu op bed morgen gaat de wekker om 6.30 we gaan een kerstwandeling doen met mijn ouders gaan 15 km lopen.
Afbeelding
<<

Spencer

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11135

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:18

Bericht 25 Dec 2019 22:29

Re: Hoe heb jij deze eerste Kerstdag ervaren?

Gisteravond ging ik de kinderen ophalen bij m'n schoonouders omdat in niet op tijd bij de kinderopvang was dus die hadden ze even voor me opgepikt. Had eigenlijk geen plannen maar m'n zwager en schoonzus waren daar ook dus even snel een flesje bubbels gehaald en toen bleven we met z'n allen eten, m'n schoonmoeder had saotosoep gemaakt. Echt super gezellig alleen toen ging m'n schoonvader (die normaal over the top voorzichtig is) boven spelen met de kinderen. En toen opeens een hoop gebommel.. Kleine D van de trap gevallen ?? Echt op z'n hoofd dus toen moest ik met hem naar de hap.

Hij heeft niks ernstigs gelukkig, een dik oortje. W wekadvies dus m'n nacht was ruk.

Vanmorgen brunch bij m'n schoonouders. Ik was echt kapot dus daarna samen met D geslapen en vanavond gingen we gourmetten met z'n vieren.

Morgenochtend ook gezellig met z'n vieren ontbijten en dan de tassen pakken, we gaan naar van der Valk voor diner, slapen en brunch. Met m'n schoonouders en schoonzus en gezin dus helemaal gezellig.

Daarna rijden we naar Renesse voor een weekje vakantie ❤️
R. 2013
D. 2016
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43575

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 25 Dec 2019 23:40

Re: Hoe heb jij deze eerste Kerstdag ervaren?

Wat verdrietig dat het zo moest gaan Whatever.

Wat een dubbele dag zo Lot.

Wat ben je toch lief en dapper Jip. Kon je troost vinden in het delen van het verdriet met je familie?

Sterkte Sarah, nog even en je kan hopelijk een fris nieuw jaar beginnen. Wat goed en fijn dat je zo'n lange wandeling gaat maken.

Oh wat shit van D'tje, Spencer. Zielig! Fijne vakantie alvast!
Let's discover the world together.
<<

Kreeft

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4227

Geregistreerd: 04 Sep 2013 01:06

Bericht 26 Dec 2019 00:19

Re: Hoe heb jij deze eerste Kerstdag ervaren?

Gisteravond hadden we een heel leuk kerstdiner met vrienden. We kookten allemaal 2 gangen, dus hadden een heel lekker 8 gangen diner.

Vandaag heb ik gewerkt, vriend had me gebracht en weer opgehaald, dat was superfijn. Nu all you need is love terug aan het kijken.

Morgen weer werken, en waarschijnlijk nadien nog wat borrelen bij mijn broer thuis.
<<

Teun

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8451

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:59

Bericht 26 Dec 2019 01:02

Re: Hoe heb jij deze eerste Kerstdag ervaren?

Ah Whatever wat rot om te lezen. Zeker omdat het kennelijk elk jaar in meer of mindere mate zo gaat. Dan is het toch op een gegeven moment een kunst om je in te houden en het te voorkomen zou je zeggen. Want dat ze elk jaar toch weer kerst met het gezin willen vieren lijkt wel iets over intenties te zeggen. Sterkte joh! Heb je voor morgen plannen?

Jip, klinkt fijn om nu samen te zijn en het verdriet te kunnen delen. Fijn dat het een geslaagde avond was. Ik zag een hele gezellige foto op IG voorbij komen.

Sarah, jij sterkte met deze dagen.

Lot, klinkt alsof je veel op je bord hebt. Ook sterkte met alles!

Gisteravond kwamen mijn schoonouders en schoonzusje met haar vriend bij ons en hebben we met z’n allen de kinderen van de opvang gehaald. Overdag moest ik nog werken. We gingen daarna uit eten op een kindvriendelijke plek vlakbij. Het was erg gezellig.

Vandaag hadden we een dagje met z’n vijven. De samenvatting is wel lekker ontbijten, iedereen gebadderd, kerstfilm, stuk gewandeld en kaasfondue. Voor de oudste voor het eerst, ze vond het heerlijk! De tweeling at overal wat van mee maar dan zonder al die kaas.

Morgen gaan we naar mijn ouders en dan komen mijn broer en zijn vriendin ook.

Tot nu toe is het een geslaagde, rustige kerst.
♥ feb 2016
♥ ♥ juli 2018
<<

Anoniem317

Bericht 26 Dec 2019 03:34

Re: Hoe heb jij deze eerste Kerstdag ervaren?

Niet positief. De dag begon rustig met onze dochter en de kraamhulp. ‘s Middags tijdens mijn controles zag de kraamhulp plekken op mijn linker bovenbeen. Ze nam voor de zekerheid contact op met de verloskundige en zij gaf aan dat ze contact moest opnemen met de huisarts. De huisarts kwam thuis en constateerde dat ik tromboflebitis heb. Daarnaast had ik wat verhoging. Heb antibiotica gekregen. Hoop echt dat de klachten afnemen.
<<

Anoniem316

Bericht 26 Dec 2019 07:34

Re: Hoe heb jij deze eerste Kerstdag ervaren?

Chaotisch, druk, vermoeiend en ook wel een beetje gezellig.
Kerst vieren met mijn schoonfamilie is gewoon niet te doen. Er zijn 3 kinderen van zwager en schoonzus die niet te houden zijn, ongemanierd zijn en zo ontzettend druk. Het is altijd ruzie en gezeur aan tafel waardoor het eten in het niet valt. Ook kan mijn schoonvader niet over alcohol en wordt dan echt heel vervelend en zoekt ruzie, dus ook dat gebeurde.
Op naar 2e kerstdag dus!
<<

Summerlovin

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1404

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:10

Bericht 26 Dec 2019 07:50

Re: Hoe heb jij deze eerste Kerstdag ervaren?

Als mijn mooiste eerste kerstdag ooit maar wel met heel weinig kerstgevoel. Het was mijn eerste volle dag als moeder omdat dinsdag onze dochter geboren is. Het is dus volop genieten van onze kleine meid ?. (En bijkomen van de bevalling natuurlijk?)
💗24-12-2019
💙07-03-2022 ⭐️06-06-2022
💙21-04-2023
<<

High Heels

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5672

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:27

Woonplaats: In het Brabantse land

Bericht 26 Dec 2019 08:03

Re: Hoe heb jij deze eerste Kerstdag ervaren?

Hij begon rustig en relaxt en dat is tot 19.15 uur zo gebleven.
Toen bleken de kinderen al ineens bij mij voor de deur te staan (gelukkig mijn ouders wel thuis) terwijl ik nog bij schoonouders was. Ze zou nog een tijdstip doorsturen maar dat had ex niet gedaan.
En nadat ze beide op bed lagen en ik terug naar beneden ging ben ik 3 kwart van de trap naar beneden gevallen. Linker elleboog ontveld en pijnlijk maar dat is nog te handelen.... maar mijn rechterbil..... Ik kan alleen maar op mijn buik en linkerzijde liggen en linkerbil zitten.
Trotse mama van;
Grote zus: 18-04-2010
&
Kleine zus: 04-07-2011
<<

High Heels

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5672

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:27

Woonplaats: In het Brabantse land

Bericht 26 Dec 2019 08:04

Re: Hoe heb jij deze eerste Kerstdag ervaren?

Maar voor iedereen die niet zo een leuke/fijne/gezellige kerst heeft;

Een hele dikke knuffel
Trotse mama van;
Grote zus: 18-04-2010
&
Kleine zus: 04-07-2011
<<

Viva

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2509

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:42

Bericht 26 Dec 2019 08:17

Re: Hoe heb jij deze eerste Kerstdag ervaren?

Wat rot whatever!

Hier hebben we een lange dag bij mijn ouders doorgebracht en ik zit propvol. Gewoon gezellig geweest en spelletjes gedaan. Laat naar huis.
Nu expres de kids weer op hun eigen kamer gelegd zodat iedereen kan uitslapen, en wie is er weer wakker om kwart voor 8.... Ik.
<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9734

Geregistreerd: 04 Sep 2013 11:33

Bericht 26 Dec 2019 08:23

Re: Hoe heb jij deze eerste Kerstdag ervaren?

Summerlovin schreef:Als mijn mooiste eerste kerstdag ooit maar wel met heel weinig kerstgevoel. Het was mijn eerste volle dag als moeder omdat dinsdag onze dochter geboren is. Het is dus volop genieten van onze kleine meid ?. (En bijkomen van de bevalling natuurlijk?)


Wat bijzonder en gefeliciteerd!!! Ben benieuwd naar haar naam.

De rest stuur ik digitaal veel knuffels toe.

Hier was ik de hele dag emotioneel. Het was immers onze eerste kerst als gezinnetje en heb zo genoten ervan. En dat voelde zo fijn dat Ik een paar keer een traantje heb gelaten. We vierde werden het gisteren bij mijn ouders en mijn zussen (Met aanhang) waren er ook. De kleine genoot van alle aandacht en ik dat mijn familie zo dol op hem is.
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:56

Bericht 26 Dec 2019 08:25

Re: Hoe heb jij deze eerste Kerstdag ervaren?

Summerlovin gefeliciteerd!!
#teammaple🍁
<<

Anoniem304

Bericht 26 Dec 2019 08:57

Re: Hoe heb jij deze eerste Kerstdag ervaren?

Gefeliciteerd Summerlovin!

Het was super gezellig gisteren en heerlijk gegeten bij schoonouders. Vandaag hebben we niks, maar G is bij opa en oma blijven slapen dus daar eten we straks nog een keer als we haar ophalen! Verder vooral lekker relaxed met veel hapjes haha.
<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15894

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:23

Bericht 26 Dec 2019 09:22

Re: Hoe heb jij deze eerste Kerstdag ervaren?

Gefeliciteerd Summerlovin! Bijzonder, zo net voor de kerst :love: .

Dora, wat jammer dat het dan zo loopt met je ex.

Savi, klinkt heel gezellig. En lekker even wakker worden zonder kind vanochtend!
28 april 2015 - Lieve D, your first breath took ours away..

12 mei 2018 - Lieve J, little hero!
<<

Minx

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11501

Geregistreerd: 15 Jan 2014 00:42

Bericht 26 Dec 2019 09:32

Re: Hoe heb jij deze eerste Kerstdag ervaren?

Het was fantastisch! Overdag hebben we gewoon wat aangerommeld, was gevouwen, opgeruimd nog een rondje gelopen. Rond kwart voor 4 waren mijn ouders hier en zijn we naar de schoonouders van mijn broertje gereden. J was bij zijn vader dus hadden een volwassen feestje met veel drank. Het was een 7-gangen diner. We hebben heerlijk gegeten. Waren met een groep van uiteindelijk 15 man. Kerstavond hoorde mijn broertje namelijk dat een vriend van hem alleen kerst zou vieren door allerlei omstandigheden en niemand vond dat ok dus die is gezellig aangesloten.
2015 💙
VorigeVolgende

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Google [Bot]