Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Parenting fails

<<

SoGood

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6126

Geregistreerd: 11 Sep 2013 12:54

Bericht 23 Dec 2019 20:44

Parenting fails

Als ouders doen we vast allemaal wel iets wat opvoedtechnisch net wat minder handig is.
Zo mocht mijn peuter net 3 keer ‘shit’ zeggen als ze haar medicijnen op had. Omdat ze het écht heel vies vindt en ze echt haar best doet en omdat ik de komende 6 dagen niet wil dat ze helemaal akelig van wordt hoop ik het zo een ‘positievere’ lading te geven. In snoepjes heeft ze geen trek, maar ze kon weer lachen. ? Jullie nog ‘beschamende’ voorbeelden?
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43731

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 23 Dec 2019 20:53

Re: Parenting fails

Haha en ach best lief ook. Hopelijk slikt ze haar medicijnen gewoon goed, hoop ik voor je

Mijn kind dat in de Albert Heijn bij één bepaald gangpad behoorlijk blij 'WIJNNNNNN!' riep is ook wel een parenting win/fail (beetje afhankelijk van je definitie haha). Toegegeven, ik was trots en schaamde me tegelijk.
Let's discover the world together.
<<

Sapphire

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 306

Geregistreerd: 16 Mei 2017 10:53

Bericht 23 Dec 2019 21:21

Re: Parenting fails

Haha Marin

Wij hebben iets soortgelijks. Onze dochter roept regelmatig ‘dan ga ik lekker sporten en een biertje drinken’. (Lees: de derde helft na voetbal)
<<

Minx

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11585

Geregistreerd: 15 Jan 2014 01:42

Bericht 23 Dec 2019 21:31

Re: Parenting fails

Mijn zoon kreeg voor sinterklaas een nieuwe iPad zn vorige was zo oud dat er geen nieuwe apps meer op konden en ik wilde meer controle over schermtijd en wat hij zou kijken. Wij hadden op zaterdag sinterklaas gevierd en op maandag kwam ik uit mijn werk thuis, zie ik j zitten met zijn oude iPad en de nieuwe lag er naast. Vraag ik mijn vriend waarom hij zijn oude heeft: ja zijn nieuwe doet het niet niet ??‍♀️??‍♀️??‍♀️??‍♀️
2015 💙
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15406

Geregistreerd: 20 Feb 2014 12:58

Bericht 23 Dec 2019 21:34

Re: Parenting fails

Hahaha heerlijk topic, nu al.

Wij hebben iets te vaak via thuisbezorgd besteld. Als de deurbel ‘s avonds gaat roept D. meestal: PATATTIESSSSS!

♥♥
<<

Marie

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2587

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:32

Bericht 23 Dec 2019 21:39

Re: Parenting fails

Ik was vanmiddag mijn zoon kwijt in de Galeria in Centro Oberhausen. Nou ja, eigenlijk mijn man, want dochter liep bij mij en zoon bij mijn man en ik stond met dochter tussen de meidenkleding te neuzen. Toen ik weer naar mijn man liep, was de jongste verdwenen.

10 minuten gezocht, nergens te vinden. Op een gegeven moment toch maar naar de kassa, want als hij zou besluiten de winkel uit te lopen, konden we langer zoeken.

Afijn, meneer werd omgeroepen en twee minuten later kwam hij doodleuk met een vrouw richting kassa lopen. Totaal niet onder de indruk ofzo. Hij was even bij de grote pluche dieren kijken... Ik legde hem uit dat ik niet heel blij was met zijn actie en dat de omroep van daarvoor voor hem was. Zijn enige reactie: ”oh" (nog steeds niet onder de indruk). ?
2010: Jij hebt ons papa en mama gemaakt!
* * *
2013: Compleet gelukkig en gelukkig compleet!
<<

Soleil

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4074

Geregistreerd: 02 Sep 2013 08:06

Bericht 23 Dec 2019 21:44

Re: Parenting fails

Ik lees dit met veel plezier allemaal!

Wij waren een dagje in de Efteling en om de Fatamorgana wat minder eng te maken hadden we duidelijk uitgelegd dat het allemaal nep was. Vervolgens komen we in het winkeltje waar zoon en dochter in koor riepen bij alles wat ze zagen:” en dit is ook nep en dit is nep, dit is ook nep, alles is NEP!”.
<<

Spencer

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11146

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:18

Bericht 23 Dec 2019 22:10

Re: Parenting fails

Deze heb ik al eerder verteld maar blijft hilarisch;

Ik stond zwaar oververhit in de rij bij de action en D zei steeds ik wil.. En ik wil.. En ik wil... Toen zei ik 'je moest eens weten wat ik allemaal wil'. R: wijn en hapjes toch?


Ook ga ik om de week op zaterdag naar de wijnwinkel. Ik drink een latte en eet wat hapjes en de kinderen mogen een snoepje uitkiezen. Echt altijd als we in de stad zijn roepen ze 100 keer 'mama moet je wijn? Ja he? Ja he? Wijn he?'


Ik heb verder geen drankprobleem hoor haha.
R. 2013
D. 2016
<<

Sapphire

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 306

Geregistreerd: 16 Mei 2017 10:53

Bericht 23 Dec 2019 22:17

Re: Parenting fails

Leuk om te lezen allemaal.

Er schiet mij nog iets te binnen. Ik stond met dochter bij de kassa. We werden al geholpen, maar het meisje wist even niet hoe ze het moest aanslaan. Zingt m’n dochter ineens: ‘Duurt te lang. Ik sta hier..’ Toen riep ik snel dat ze stil moest zijn.
<<

Burn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9475

Geregistreerd: 19 Jul 2014 17:27

Bericht 23 Dec 2019 23:40

Re: Parenting fails

Ik liet laatst iets op mijn teen vallen en zei hierbij 'auw, domme'!

Dochter liet hierna iets vallen 'auw, dommie'

'Wat zeg jij nu? Auw, dompie?'

'Nee, dommie'

'Goed zo, dompie hè'
08♡02♡2018
07♡04♡2020
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15406

Geregistreerd: 20 Feb 2014 12:58

Bericht 24 Dec 2019 10:04

Re: Parenting fails

Spencer schreef:Deze heb ik al eerder verteld maar blijft hilarisch;

Ik stond zwaar oververhit in de rij bij de action en D zei steeds ik wil.. En ik wil.. En ik wil... Toen zei ik 'je moest eens weten wat ik allemaal wil'. R: wijn en hapjes toch?


Ook ga ik om de week op zaterdag naar de wijnwinkel. Ik drink een latte en eet wat hapjes en de kinderen mogen een snoepje uitkiezen. Echt altijd als we in de stad zijn roepen ze 100 keer 'mama moet je wijn? Ja he? Ja he? Wijn he?'


Ik heb verder geen drankprobleem hoor haha.


Ik bedoel dit niet onaardig hoor, maar ik zou het echt niet grappig vinden als mijn zoons zo over mij zouden denken. Vind je dat niet vervelend?

♥♥
<<

Anoniem300

Bericht 24 Dec 2019 16:09

Re: Parenting fails

Ik ben nogal iemand die vaak mijn teen stoot en wat dan helpt is k*t roepen, nu deed ik dat sinds de kinderen er zijn proberen niet meer de schelden ik dacht dat dat best goed ging totdat ik weer een keer mijn teen stootte en hut riep, mijn zoon van toen 4 zei, mama je bedoeld toch gewoon k*t. Oeps!
<<

Harrison

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4523

Geregistreerd: 11 Jan 2018 11:25

Bericht 24 Dec 2019 16:29

Re: Parenting fails

Elliot schreef:
Spencer schreef:Deze heb ik al eerder verteld maar blijft hilarisch;

Ik stond zwaar oververhit in de rij bij de action en D zei steeds ik wil.. En ik wil.. En ik wil... Toen zei ik 'je moest eens weten wat ik allemaal wil'. R: wijn en hapjes toch?


Ook ga ik om de week op zaterdag naar de wijnwinkel. Ik drink een latte en eet wat hapjes en de kinderen mogen een snoepje uitkiezen. Echt altijd als we in de stad zijn roepen ze 100 keer 'mama moet je wijn? Ja he? Ja he? Wijn he?'


Ik heb verder geen drankprobleem hoor haha.


Ik bedoel dit niet onaardig hoor, maar ik zou het echt niet grappig vinden als mijn zoons zo over mij zouden denken. Vind je dat niet vervelend?

Wat denken ze dan over hun moeder?
Ik denk vooral dat ze graag willen dat Spencer naar de wijnwinkel wil omdat ze dan een snoepje krijgen.
<<

Lot

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5496

Geregistreerd: 02 Sep 2013 10:34

Bericht 24 Dec 2019 18:20

Re: Parenting fails

Ik denk ook dat het lief bedoeld is. Mama geniet van een wijntje zoals een kind van een snoepje of een plakje kaas o.i.d. Ik ben vooral geïnteresseerd in die wijnwinkel waar je dan een latte drinkt (in een wijnwinkel?) en ze hebben daar ook snoep? En is dat lekkerdere wijn dan bijv van de supermarkt? Het klinkt heel interessant.

En drink jij heel vaak wijn dan? :)
<<

Niekske

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4414

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:16

Bericht 24 Dec 2019 18:28

Re: Parenting fails

Ik heb er net eentje, mijn 2 kinderen waren op 1 kindje na de laatste die opgehaald werden bij de opvang net ? leidsters die dan vertellen dat bijna alle kindjes rond 16.00 al opgehaald waren vanwege kerstavond... vriend en ik waren een dagje naar de sauna ☺️
december 2016
juli 2019
<<

Anoniem272

Bericht 24 Dec 2019 18:31

Re: Parenting fails

Ik drink zelf vrijwel geen alcohol, maar vind de wijnanekdotes wel grappig :D

Ooh Niekske, wat een vreselijke ouders zijn jullie! Lekker dagje gehad? En kinderen hadden dus mooi veel aandacht van de leiding? ;)

Zelf heb ik vooral een mooie huisvrouw fail: toen I. een kleuter was en ik haar eerste strijkkralenwerkje ging strijken, keek ze verbaasd naar het strijkijzer en vroeg ze: 'wat is dat?'
<<

Luisa

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2829

Geregistreerd: 19 Okt 2013 11:39

Bericht 24 Dec 2019 19:11

Re: Parenting fails

Minx, ik snap de fail in die van jou niet.

Hier riep ik laatst ook iets van kutding toen ik op speelgoed van dochter ging staan. De volgende was dochter met dat stuk speelgoed aan het spelen en riep ze de hele tijd, ‘ mama deze is niet KUT, is geen kutding’.

Wat minder erg, maar in het verlengde hiervan. Dochter heeft een smurf gekregen bij zo’n toetje. Ik dacht dat er een ander speeltje in zou zitten dus toen ze het openmaakte reageerde ik met iets van oh dat is een stomme smurf. Nu zegt ze dus ook altijd stomme smurf als ze het over dat poppetje of over smurfen heeft . ?

En die keer dat het middenin de supermarkt over mij tiet ging hebben vond ik toch ook enigszins genant.

Ik moet duidelijk beter op mijn woorden letten ?
<<

Anoniem269

Bericht 24 Dec 2019 20:09

Re: Parenting fails

Ik heb een paar jaar geleden 1x tegen mijn oudste gezegd dat een tampon een soort stop voor je neus is als je een bloedneus hebt. Nu heeft hij laatst in de klas verteld dat ik vaak last van een bloedneus heb omdat ik zoveel van die stoppers op de wc heb liggen en het doosje bijna leeg is. Ik moest dit van zijn 24 jarige leraar horen die dus wel wist waar het over ging..
<<

Raven

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2503

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:39

Bericht 24 Dec 2019 21:37

Re: Parenting fails

Hahaha wat een verhalen. Die van jouw Ava?.

Hier heeft dochter een zelf gemaakt liedje over verdomme verdomme. Klinkt meer als domme domme.
Blijkbaar roepen we dat net iets te vaak tijdens het klussen.
Ons engeltje *26-11-2012 - 04-12-2012*

Onze grote vent 22-08-2016

Onze kleine meid 27-02-2018
<<

Olíve

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3297

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:20

Bericht 24 Dec 2019 21:45

Re: Parenting fails

Ava schreef:Ik heb een paar jaar geleden 1x tegen mijn oudste gezegd dat een tampon een soort stop voor je neus is als je een bloedneus hebt. Nu heeft hij laatst in de klas verteld dat ik vaak last van een bloedneus heb omdat ik zoveel van die stoppers op de wc heb liggen en het doosje bijna leeg is. Ik moest dit van zijn 24 jarige leraar horen die dus wel wist waar het over ging..



???Dat is echt heel leuk!! ???
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15406

Geregistreerd: 20 Feb 2014 12:58

Bericht 24 Dec 2019 22:32

Re: Parenting fails

Harrison schreef:
Elliot schreef:
Ik bedoel dit niet onaardig hoor, maar ik zou het echt niet grappig vinden als mijn zoons zo over mij zouden denken. Vind je dat niet vervelend?

Wat denken ze dan over hun moeder?
Ik denk vooral dat ze graag willen dat Spencer naar de wijnwinkel wil omdat ze dan een snoepje krijgen.


Zoals ik het lees zien ze hun moeder als iemand die continu wijn drinkt. Ik zou dat niet fijn vinden, als mijn kinderen dat als beeld van mij zouden hebben. Maar misschien denk ik er te moeilijk over hoor.

♥♥
<<

Raven

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2503

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:39

Bericht 24 Dec 2019 22:38

Re: Parenting fails

Over wijn gesproken E. heeft een keer wijn gedronken. Ik zat na het eten aan de eettafel met mijn schoonmoeder.
Wilde een slok nemen uit mijn glas dat voor mij stond. Was het weg, had E het en dronk eruit.
Zegt hij ook nog mmm lekker mama?

Ik snap nog steeds niet hoe hij het ongezien heeft kunnen pakken. Ook omdat de tafel best hoog is en het glas voor mij stond.
Ons engeltje *26-11-2012 - 04-12-2012*

Onze grote vent 22-08-2016

Onze kleine meid 27-02-2018
<<

JustMeDaan

Major Yipyapper

Berichten: 3186

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:39

Bericht 24 Dec 2019 22:59

Re: Parenting fails

Luisa schreef:Minx, ik snap de fail in die van jou niet.


Ik denk dat vriend zelf de iPad niet aan kreeg omdat deze ivm controle scherm tijd ingesteld stond.
D. 💙14-01-2019💙
<<

Pluis

Kletskop

Berichten: 522

Geregistreerd: 20 Mrt 2016 14:19

Bericht 25 Dec 2019 00:10

Re: Parenting fails

Ohhh heerlijk dit. Ik kan echt een boekwerk vullen met parenting fails ?

Een klasgenootje van mijn dochter van 5 had nergens zin in, was moe, tijd voor vakantie denk ik. Dochter van 5 vond dat ze niet zo moest janken want we hebben allemaal wel eens een kutdag...

Wij wonen op kruipafstand van mijn ouders. Komt dochter daar aan ‘Ik word echt zooooo moe van die twee!!’. Dus mijn moeder vraagt van wie ‘Ja van m’n vader en moeder. Die twee blijven maar zeggen dat ik op moet ruimen’

Tijdens een boottocht op vakantie in Griekenland stond er drinken klaar op het buffet. Dochter wilde graag appelsap en papa dacht appelsap te hebben gepakt. Het was wat donker in de hut en de appelsap bleek witte wijn te zijn. Na twee slokken vond ze het toch wel vieze appelsap...

Dochter heeft eens een legging uitgezocht met de afbeelding van een poes op het kruis. De volgende dag liet ze op school aan juf zien dat ze een poes op d’r poes had...

Achter de kassa bij de supermarkt zat een behoorlijk stevige jongen. Om de groente en fruit af te wegen moest hij naar achteren omdat zijn buik anders tegen de weegschaal aan zat. Dochter kijkt hem aan en ik zat al met m’n tenen krom... En toen begon ze ‘Zooo jij mag ook wel eens wat gezonder gaan eten...’ Ik heb nog gezocht naar een gat in de grond maar niet gevonden...

Tijdens het boodschappen op het bandje leggen noemt dochter van alles op voor wie het is. Biertje voor papa, dubbelfriss voor broer, chips voor zus... Komkommer is voor mama

Staat Meredith Brooks aan met ‘Bitch’ begint zoon mee te zingen ‘It’s a Bitch. It’s my mother’
<<

Anoniem315

Bericht 25 Dec 2019 00:14

Re: Parenting fails

HAHAHA, Pluis, jij maakt mijn avond ?
Volgende

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers