Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Jij in 2020!

<<

Anoniem313

Bericht 21 Sep 2020 13:59

Re: Jij in 2020!

Joey en UN, ik zeg juist letterlijk dat we nog drie maanden hebben om die doelen te bereiken! Jullie zouden bijvoorbeeld nog drie maanden hebben om een cursus begrijpend lezen uit te zoeken en te voltooien.
<<

Joey

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6196

Geregistreerd: 31 Aug 2017 15:18

Bericht 21 Sep 2020 14:19

Re: Jij in 2020!

Oooh! Ja dat was niet één van mijn doelen maar misschien voor volgend jaar ja.
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:56

Bericht 21 Sep 2020 14:26

Re: Jij in 2020!

Ah ik probeerde dit jaar juist wat meer intuïtief over de aardbol rond te lopen maar dat wordt niet gewaardeerd zie ik al wel weer.
#teammaple🍁
<<

Joey

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6196

Geregistreerd: 31 Aug 2017 15:18

Bericht 21 Sep 2020 14:34

Re: Jij in 2020!

Joey schreef:Ik hoop in 2020 een andere leuke baan te vinden voor langere tijd.
Ik wil m'n gezonde levensstijl voortzetten, en ik hoop dan ook weer wat af te gaan vallen.
Ik voel me beter dan ik me in jaren gevoeld heb en ik hoop dat dat in 2020 zo blijft en nog beter wordt.
Dit alles gaat misschien niet zo goed samen met de wens het grootste gedeelte van 2020 zwanger te zijn.

Klopt dat de eerste drie wensen iets minder goed samen gaan met zwanger zijn, wat dus wel gelukt is.

Wel redelijk leuk werk gevonden maar of dat langer duurt is zeer onzeker.

Gezonde levensstijl ook redelijk. Gaat best aardig maar ivm vermoeidheid door kind en zwangerschap is er nog enige verbetering mogelijk. Voel me nog steeds overwegend wel heel goed.
<<

Burn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9471

Geregistreerd: 19 Jul 2014 17:27

Bericht 21 Sep 2020 15:03

Re: Jij in 2020!

Burn schreef:Ik hoop een goede bevalling te hebben met een goed herstel. Ik hoop ook dat de eerste tijd met de baby iets minder heftig is dan met dochter.

Verder hoop ik daarna in 2020 af te vallen en weer fitter te worden.

Ook hoop ik in 2020 een andere baan te vinden met meer regelmaat. Ik heb vandaag laten weten interesse te hebben in een interne vacature die vrij komt. En hoop dat daar uit komt wat ik wil/hoop.


Yeah! Ik had een goede (turbo) bevalling en een goed herstel. De eerste tijd was wel vrij heftig, gelukkig ligt die periode ook weer achter ons.

Afvallen is de klad helaas beetje ingekomen. Dat wil ik naar mijn vakantie weer serieus oppakken. Fitter worden is wel gelukt. Ik loop bijna elke week 3x hard. Daar ben ik wel trots op.

Uit die interne vacature is gekomen wat ik wilde. Die baan heb ik gekregen. Ik ben nog in gesprek met mijn leidinggevende over iets meer uitdagende taken.
08♡02♡2018
07♡04♡2020
<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15960

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:23

Bericht 22 Sep 2020 10:26

Re: Jij in 2020!

Lady schreef:Ik hoop dat ook echt heel erg voor jullie. Sarah.
Caro, ik vind het heel mooi dat jij in 2020 moeder zal gaan worden en ik hoop dat je inderdaad zo’n lekkere voorbeeldbaby krijgt ?.

Het hoogtepunt van 2020 zal voor mij denk ik het moment worden waarop ik mijn opleiding afrond en mezelf ambulanceverpleegkundige mag noemen. Verder hoop ik net zo sportief te blijven en dat alle clichés over gezond en gelukkig blijven mogen uitkomen.


Ik wil best alvast terugblikken.

Wat mooi om te weten dat mijn eerste wens is uitgekomen. Hopelijk heb je vanmiddag een goede echo, Sarah!

Mijn opleiding tot ambulanceverpleegkundige heb ik inderdaad afgerond, eind juni. Hoewel ik de opleiding erg pittig vond, niet inhoudelijk maar wel de rol als leerling, ben ik zo blij dat ik de stap genomen heb. Ik geniet ontzettend van mijn werk en ga er elke dienst met veel plezier naar toe. Veel meer zelfstandigheid, veel nieuwe uitdagingen, ik vind het heerlijk.

Wat ik in januari nog niet kon vermoeden was dat we dit jaar ook nog een nieuwbouwwoning zouden aankopen, waarvan de bouw vorige week gestart is. Dus dat is ook wel een hoogtepunt dit jaar.

Gezond ben ik gelukkig nog steeds, net als mijn gezin. Zelfs corona heeft daar tot dusver geen roet in het eten gegooid. Gelukkig, dat is een klein heikel puntje. Ik voel me al heel lang niet heel gelukkig, maar ook niet heel erg ongelukkig. Ik had erg hevige PMS klachten, die me een tot twee keer per maand wel echt depressief maakten, en daarom heb ik sinds een week weer een spiraal. Hopelijk gaat dit bijdragen aan minder hormonale schommelingen en daardoor ook iets meer levensgeluk. Als dit niet voldoende helpt, dan ga ik toch starten met een traject bij een psycholoog. Wat mijn hulpvraag dan precies is, dat weet ik niet, maar ik wil uiteindelijk toch weer meer geluksgevoel gaan ervaren.
28 april 2015 - Lieve D, your first breath took ours away..

12 mei 2018 - Lieve J, little hero!
<<

Anoniem316

Bericht 22 Sep 2020 11:01

Re: Jij in 2020!

Jammer dat ik niks heb ingevuld. Maar ik vermoed dat het dan zoiets was geweest als dat ik een leuke nieuwe baan wilde vinden en zwanger worden.

Het eerste is tot op heden niet gelukt. Het tweede (en onze grootste wens) gelukkig wel. Als het goed is sluiten we in december 2020 onze tweeling in onze armen. Ik had de hoop in maart 2020 al opgegeven eerlijk gezegd.
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25109

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 22 Sep 2020 11:15

Re: Jij in 2020!

Ik heb niks ingevuld zie ik, maar het enige dat ik gezegd zou hebben is dat ik hoopte nog wat langer bij m'n baan te kunnen blijven denk ik. Helaas ging dat niet door en ben ik over anderhalve week werkloos.

Maar: het jaar duurt nog drie maanden, dus ik gooi er nu nog even in dat ik hoop in 2020 nog een leuke nieuwe baan te vinden!
❤ 7 juni 2018
<<

Anoniem321

Bericht 23 Sep 2020 17:48

Re: Jij in 2020!

Olifant schreef:Ik hoop voor iedereen dat het ook daadwerkelijk uit komt.

Ik hoop in 2020 gauw mijn huidige baan te kunnen opzeggen en te kunnen starten met een zijinstroomtraject in de zorg!


Mag ik hier een dikke vette vink achter zetten?
Ik ben inmiddels bijna 4 weken onderweg als leerling maatschappelijk verzorgende ig in een woonzorgcentrum voor ouderen. Het enige wat ik nu doe is over de schouder van mijn werkbegeleidster kijken en hand- en spandiensten verrichten, maar ik heb nog geen moment spijt gehad van mijn keuze en vind het tot nu toe erg leuk. De opleiding is ook leuk, al moet ik wel weer wat in het studeren/opdrachten maken komen.
Ook besef ik nog iedere ochtend hoe blij ik ben dat ik niet meer naar mijn vorige werk toe hoef.
<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15960

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:23

Bericht 23 Sep 2020 19:02

Re: Jij in 2020!

Wat leuk, Olifant!
28 april 2015 - Lieve D, your first breath took ours away..

12 mei 2018 - Lieve J, little hero!
<<

Pompoen

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 7293

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:04

Bericht 23 Sep 2020 21:12

Re: Jij in 2020!

Pompoen schreef:Het enige waar ik op dit moment aan kan denken is dat ik hoop dat ik me wat minder moe en uitgeknepen voel in 2020.
Ik hoop dan ook dat de jongste eens een keer door gaat slapen en dan bedoel ik niet van 20.00 u - 4.30 u maar gewoon tot 7.00 u of zo.

Ik ben niet zo van de goede voornemens, als ik iets wil veranderen dan doe ik dat niet pas in het nieuwe jaar. Daarom ben ik ook weer begonnen met hardlopen, in de hoop fitter, energieker en mentaal beter te worden.


Hmmm... ik geloof dat ik nog even 3 maanden wacht met evalueren. Het jaar is nog niet verloren.
<<

Anoniem307

Bericht 23 Sep 2020 21:17

Re: Jij in 2020!

Ik wilde wel twee keer dat alles zo bleef als het was. :laughcry:

Maar het jaar is, op Corona na, nog beter dan ik had kunnen verwachten. Natuurlijk heeft mijn man fouten gemaakt door te snel een eenmansbedrijf te willen zijn, maar hersteld zich nu heel goed, door gewoon ZZP te zijn en te leren van zijn fouten. Maar verder ben ik heel gelukkig in mijn huwelijk, in mijn huis en met mijn baan. En ook erg gelukkig door de centen op de bank. Nog niet helemaal wat het moet zijn, want we moeten gewoon fouten herstellen, maar het had daarentegen ook slechter gekund.
<<

Kira

Bericht 23 Sep 2020 23:04

Re: Jij in 2020!

Kira schreef:Ik hoop dat ik blijf wie ik ben, een sterke vrouw en moeder. Graag wil ik wel nog iets meer georganiseerd worden binnen mn eigen bedrijf en mijn telefoon als agenda gaan gebruiken.


Ik was nogal kort van stof, maar vond op zich alles wel prima zoals het liep.
In 2020 heb ik m'n agenda amper gebruikt, klaar staan de agenda van m'n telefoon.
Ondertussen is wel veel veranderd, heb geleerd met een beperking te leven, m'n huis heeft een upgrade gehad en ben eindelijk met m'n rijbewijs bezig. Allemaal dingen die ik eind 2019 niet had zien aankomen.
<<

Anoniem326

Bericht 24 Sep 2020 10:50

Re: Jij in 2020!

Lady, ik gun het je zo om je wat vaker echt gelukkig te voelen.

Bliss, ik hoop voor jou dat je in de laatste drie maanden van dit jaar toch nog een super leuke baan vindt.

Kira, wat een goede ontwikkelingen. Knap van jou!

Olifant, wat een mooie stap! En wat fijn dat het zo bevalt.

Dee, dat vind ik zo bijzonder. Dat had ik ook met mijn tweelingzwangerschap. Toen het 2014 durfde ik er niet eens meer op te hopen en in december 2014 had ik mijn tweeling in mijn armen.

Ik heb in dit topic niet gereageerd, maar op andere soortgelijke topics wel. Bij mij is er nog wat werk aan de winkel.

- Starten in een nieuwe functie
- Privé en werk in balans
- slaapproblemen oplossen.

Het gaat allemaal maar zo zo. Ik ben gestart in een nieuwe functie. Ik vind mijn nieuwe werk vrij veeleisend. Dat hoort erbij, maar qua werk privé balans werpt dat niet z'n vruchten af. En ik ben heel erg bezig met mijn slaapproblemen, maar ik kan nog niet zeggen dat ik het heb opgelost. Dus op naar kwartaal 4!
Vorige

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers