Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Hoe maak je een flesje - marketingstrategie van Nutricia?

<<

Anoniem279

Bericht 21 Dec 2019 18:59

Re: Hoe maak je een flesje - marketingstrategie van Nutricia

Oh, nou, ik noem het een marketingtruc als het zo zou zijn, maar als jij het een complottheorie wilt noemen, helemaal prima. Voel me niet geroepen om daar een discussie over aan te gaan. Dat het heftig is als het daadwerkelijk zo zou zijn ben ik het met je eens.
Maar kennelijk kan schudden gewoon.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43708

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 21 Dec 2019 19:05

Re: Hoe maak je een flesje - marketingstrategie van Nutricia

Ik denk best dat er meer achter zit dan simpelweg ineens mogen schudden (want waarom adviseren ze dat ineens?), dus ik snap jouw gedachtengang prima Flo. Ik denk ook zeker dat dit soort dingen best gebeuren zonder dat de consument het door heeft. Dat vind ik helemaal niet zo complottheorie achtig. Ik denk echter niet persé dat ze het zo adverteren zodat men de duurdere Omneo zal kopen. Wel denk ik dat ze misschien op deze manier nu adviseren dat schudden nu ineens wel kan, omdat het anders met de nieuwe formule minder goed oplost. En dus geven ze er een positieve spin aan ofzo.
Ik vind het best lastig hoor, wat nou goed is voor een kindje, qua flesvoeding. Ik heb destijds voor Nutrilon gekozen omdat ik het prettig vond omdat het overal te koop is (dus ongeacht of je bij welke drogist of supermarkt je komt) en omdat ze aangeven dat een deel van het geld wat je betaalt (omdat het wat duurder is) naar onderzoek gaat voor kunstvoeding. Dat zo'n formule dan weer verandert vind ik best lastig merk ik. Ik kan het niet zo goed uitleggen, maar dat het nu dan dus blijkbaar verandert is, wat zegt dat over de kwaliteit van ervoor? Snap je? Ik vond flesvoeding gaan geven best een behoorlijk dingetje (ik weet heus dat er kinderen groot mee worden en heb het zelf ook gegeven na de bv voordat daar discussies over ontstaan) en ik weet nu dat ik dan dus ga twijfelen of Nutrilon dan wel toch de slimste keuze is voor een volgend kindje omdat ze blijkbaar nu wat anders adviseren. Wat zegt dat over de kwaliteit van de voeding? Al snap ik dat ze hier dus onderzoek voor doen hoor. Maar gewoon het gevoel dat je dus niet precies weet wat je bij je kindje naar binnen stopt en dat zij dat dus veranderen. Daar moet je maar op vertrouwen.
Let's discover the world together.
<<

Anoniem301

Bericht 21 Dec 2019 20:08

Re: Hoe maak je een flesje - marketingstrategie van Nutricia

Ja maar Marin schudden adviseren omdat het dan beter werkt bij deze poeder is toch iets heel anders dan schudden adviseren zodat kindjes pijn in hun buik krijgen zodat men duurder koopt?
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43708

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 21 Dec 2019 20:11

Re: Hoe maak je een flesje - marketingstrategie van Nutricia

Ja is ook zeker zo. Maar ik snap Flo's gedachtengang best een beetje.
Let's discover the world together.
<<

Anoniem279

Bericht 21 Dec 2019 20:41

Re: Hoe maak je een flesje - marketingstrategie van Nutricia

Carrie schreef:Ja maar Marin schudden adviseren omdat het dan beter werkt bij deze poeder is toch iets heel anders dan schudden adviseren zodat kindjes pijn in hun buik krijgen zodat men duurder koopt?

Maargoed, het punt is juist dat schudden écht niet hoeft. Ik maak tientallen flesjes per week klaar, roer altijd en het lost gewoon prima op. Geen klontjes, zoals Nutrilon zelf beweert. Dus waarom dan het advies? Ik begrijp best dat he5 misschien een gek statement is wat ik in m’n openingspost maakte, maar het verbaast me. Omdat ik dus niet beter weet dat schudden krampen zou kunnennveroorzaken én omdat mijn ervaring is dat schudden met die nieuwe receptuur ook helemaal niet nodig is. Snap je wel een béétje waarom het me verbaast?
<<

Anoniem308

Bericht 21 Dec 2019 20:49

Re: Hoe maak je een flesje - marketingstrategie van Nutricia

Flo schreef:
Carrie schreef:Ja maar Marin schudden adviseren omdat het dan beter werkt bij deze poeder is toch iets heel anders dan schudden adviseren zodat kindjes pijn in hun buik krijgen zodat men duurder koopt?

Maargoed, het punt is juist dat schudden écht niet hoeft. Ik maak tientallen flesjes per week klaar, roer altijd en het lost gewoon prima op. Geen klontjes, zoals Nutrilon zelf beweert. Dus waarom dan het advies? Ik begrijp best dat he5 misschien een gek statement is wat ik in m’n openingspost maakte, maar het verbaast me. Omdat ik dus niet beter weet dat schudden krampen zou kunnennveroorzaken én omdat mijn ervaring is dat schudden met die nieuwe receptuur ook helemaal niet nodig is. Snap je wel een béétje waarom het me verbaast?


Maar jij werkt zelf niet bij nutrilon toch? Dus in hoeverre kun je deze beweringen dan onderbouwen? Ik vind het een beetje ver gezocht.

Je zou bijna nutrilon erover moeten mailen ?
<<

Anoniem279

Bericht 21 Dec 2019 20:52

Re: Hoe maak je een flesje - marketingstrategie van Nutricia

Ik kan het onderbouwen in die zin dat ik mét de nieuwe formule, mét roeren gewoon prima klontloze melk krijg.
<<

Anoniem301

Bericht 21 Dec 2019 20:59

Re: Hoe maak je een flesje - marketingstrategie van Nutricia

Flo schreef:Ik kan het onderbouwen in die zin dat ik mét de nieuwe formule, mét roeren gewoon prima klontloze melk krijg.

Ook goed toch? Ik snap niet goed waarom dit een issue is. Boeiend, of je schudt of je roert, allemaal prima.
<<

Anoniem279

Bericht 21 Dec 2019 21:03

Re: Hoe maak je een flesje - marketingstrategie van Nutricia

Haha, jullie maken er meer een issue van dan ik hoor, momenteel ?
<<

Anoniem304

Bericht 22 Dec 2019 09:00

Re: Hoe maak je een flesje - marketingstrategie van Nutricia

Toevallig had ik nog een lege pot staan met rommeltjes uit G haar tijd. Daar staat ook schudden op.
<<

Anoniem280

Bericht 22 Dec 2019 11:46

Re: Hoe maak je een flesje - marketingstrategie van Nutricia

4 jaar geleden schudde ik de flesjes.
Stond op de verpakking dat dit beter was.
Geen krampjes e.d gehad.
Vorige

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers