Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Podcast

<<

Anoniem331

Bericht 07 Apr 2021 20:51

Re: Podcast

Jada schreef:Ik vond de aflevering van Willeke heel heftig, vooral het stuk wat ze vertelde over haar eigen jeugd.



Nou ja dat dus hè. Het staat nooit op zichzelf. En ik vind dat heel interessant om ergens te begrijpen hoe men tot zo’n daad komt. Hoe triest soms ook.
<<

Anoniem313

Bericht 18 Apr 2021 21:26

Re: Podcast

Daders valt me tegen, dat komt door de interviewer. Ik vind zijn vragen heel sturend en dat stoort me. Helaas, want het onderwerp boeit me.
Ik luister nu die Blankenberg tapes en die vind ik wel heel tof. Dat wat in de spoiler staat had ik wel heel snel door maar maakt me niet uit. Ik las deze week over West Cork, die moet heel goed zijn, niveau S-Town, dus daar wil ik snel mee beginnen.
<<

Anoniem331

Bericht 18 Apr 2021 21:39

Re: Podcast

Misschien nog een leuke vogeltip; vogelspotcast.
Echt een aanrader als je het leuk vind vogels te kunnen herkennen aan geluiden en verenkleed.
<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 17374

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:24

Bericht 18 Apr 2021 22:05

Re: Podcast

Oh West Cork ga ik dan ook opzoeken Caulfield!

Ik ben nu net klaar met the Other Latif, en met de Brand in het landhuis. De eerste vond ik echt heel goed!! De brand was ik al eerder mee begonnen en pakte me toen niet erg. Nu toch maar afgeluisterd, werd wel wat spannender iig.
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
<<

Lot

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5490

Geregistreerd: 02 Sep 2013 10:34

Bericht 18 Apr 2021 23:54

Re: Podcast

Wanneer luisteren jullie podcasts?
<<

June

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2525

Geregistreerd: 04 Okt 2017 09:46

Bericht 19 Apr 2021 00:03

Re: Podcast

Lot schreef:Wanneer luisteren jullie podcasts?

Wanneer niet zou ik bijna zeggen. Als ik in de ochtend opsta, als ik buiten wandel, in de trein, in de douche, soms voor ik ga slapen, in de auto, op de fiets (ik had deze hele categorie kunnen vatten onder het kopje 'onderweg' denk ik).
Elliot schreef:Hulde June, ik kan me heel goed vinden in jouw reactie!
<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 17374

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:24

Bericht 19 Apr 2021 06:51

Re: Podcast

Lot schreef:Wanneer luisteren jullie podcasts?


Ik heb er heel weinig tijd voor maar ik probeer elke dag een stuk te wandelen. Dan luister ik! Lukt niet altijd qua drukte op mijn werk.
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
<<

Anoniem301

Bericht 19 Apr 2021 07:06

Re: Podcast

Lot schreef:Wanneer luisteren jullie podcasts?

Op de fiets van m’n werk en tijdens het hardlopen.
<<

Kees

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8166

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:36

Bericht 19 Apr 2021 07:34

Re: Podcast

Lot schreef:Wanneer luisteren jullie podcasts?


Tijdens een langzame duurloop, tijdens het wandelen en tijdens m'n krachttraining.
30-04-2017
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43723

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 19 Apr 2021 07:42

Re: Podcast

Lot schreef:Wanneer luisteren jullie podcasts?


Als ik langer dan een kwartier met baby zonder kleuter loop.
Let's discover the world together.
<<

Anoniem331

Bericht 19 Apr 2021 08:14

Re: Podcast

Als ik de honden uit laat. Als ik naar mijn werk ga. Maar ook heel vaak als ik in huis om rommel of het huishouden doe.
<<

Nien_

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 504

Geregistreerd: 01 Sep 2013 01:55

Bericht 19 Apr 2021 09:52

Re: Podcast

Ik luister nu daders en ik herken wel wat Caulfield zegt over de interviewer, maar ik blijf toch geboeid.

Ik luister naar podcasts als ik in huis aan het rommelen ben, tijdens het koken, als ik schoonmaak, terwijl ik mijn make-up aanbreng, als ik aan het hardlopen/wandelen ben, tijdens het douchen, eigenlijk bij allerlei dingen waarbij ik mijn handen niet vrij heb.
Ons vrolijk meisje - 2020
Onze lieve jongen - 2022
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43723

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 19 Apr 2021 10:04

Re: Podcast

Nien_ schreef:Ik luister nu daders en ik herken wel wat Caulfield zegt over de interviewer, maar ik blijf toch geboeid.

Ik luister naar podcasts als ik in huis aan het rommelen ben, tijdens het koken, als ik schoonmaak, terwijl ik mijn make-up aanbreng, als ik aan het hardlopen/wandelen ben, tijdens het douchen, eigenlijk bij allerlei dingen waarbij ik mijn handen niet vrij heb.


Ik heb dat net geprobeerd tijdens het boodschappen opruimen en meal preppen enzk maar ik maak dan teveel lawaai en hoor dan toch de podcast niet goed genoeg. En dochter die er door heen jengelt helpt ook niet. Ik luister pas sinds kort podcasts en vind 't super leuk maar moet me wel echt concentreren dus niks anders doen (ja wandelen).

Fijn dat jij dat wel kan!
Let's discover the world together.
<<

Nien_

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 504

Geregistreerd: 01 Sep 2013 01:55

Bericht 19 Apr 2021 10:24

Re: Podcast

Oja, vergeten te melden. Ik luister alleen als mijn dochter slaapt of als mijn partner bij haar is. Ze vindt het verwarrend als een podcast aanstaat en ze wil dan ook aandacht dus dan hoor ik inderdaad niets meer! Ik heb trouwens een klein boxje dat via blue tooth aan mijn telefoon gelinkt is dus dan hoor ik alles beter.
Ons vrolijk meisje - 2020
Onze lieve jongen - 2022
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43723

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 19 Apr 2021 10:38

Re: Podcast

Ik gebruik headphones of de Google Nest in de keuken.
Let's discover the world together.
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11842

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 19 Apr 2021 11:30

Re: Podcast

Ik luister ze vaak tijdens het fietsen naar huis ban mijn werk. Of tijdens de was wegwerken. Anders sta je ook alleen op zolder zonder ‘gezeldschap’.

Ik
Moet zeggen. Ik ben ook fan van manmanman de podcast. Gewoon de luchtigheid van hun gesprekken met dagelijkse dingen. Plus de vriendschap die je er bij hoort waarbij ze echt alles tegen elkaar kunnen zeggen.
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 17374

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:24

Bericht 19 Apr 2021 16:04

Re: Podcast

Caulfield schreef:Daders valt me tegen, dat komt door de interviewer. Ik vind zijn vragen heel sturend en dat stoort me. Helaas, want het onderwerp boeit me.
Ik luister nu die Blankenberg tapes en die vind ik wel heel tof. Dat wat in de spoiler staat had ik wel heel snel door maar maakt me niet uit. Ik las deze week over West Cork, die moet heel goed zijn, niveau S-Town, dus daar wil ik snel mee beginnen.



Heb net anderhalve aflevering geluisterd van West Cork. Als de vergelijking met S-Town gemaakt wordt vanwege de moeilijk verstaanbare dialecten dan snap ik die wel 😝

Ik heb trouwens ook Dirty John geluisterd. Was best leuk! Gaat over een man die jarenlang vrouwen besodemietert, besteelt, bedreigt. In de podcast volg je zijn laatste slachtoffer en haar familie.
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
<<

Anoniem313

Bericht 19 Apr 2021 16:22

Re: Podcast

Hahaha! Ik ben trouwens net begonnen in The Other Latif. Lijkt me heel vet!

DJ pakte mij niet zo, ik vond de Netflix show die ik later zag leuker.

Oh en jongens Maurice de Hond komt met een eigen podcast in reactie op de Deventer Mediazaak podcast, what a time to be alive.
<<

Anoniem301

Bericht 19 Apr 2021 17:26

Re: Podcast

Oh nee toch Caulfield. Wat een vreselijke nare man.
<<

June

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2525

Geregistreerd: 04 Okt 2017 09:46

Bericht 19 Apr 2021 17:48

Re: Podcast

Carrie schreef:Oh nee toch Caulfield. Wat een vreselijke nare man.

Dit, maar ik ga het wel luisteren denk ik.

Bizarre podcast vond ik het.
Elliot schreef:Hulde June, ik kan me heel goed vinden in jouw reactie!
<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 17374

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:24

Bericht 20 Apr 2021 06:56

Re: Podcast

De Deventer moordzaak moet ik ook nog luisteren!

Veel plezier met Latif Caulfield! Ben benieuwd wat je ervan vindt. DJ moest ik ook wel een beetje uit’zitten’ maar was toch te benieuwd hoe het afliep. Wist niet dat er ook iets op netflix van was!
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
<<

Teun

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8476

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:59

Bericht 20 Apr 2021 08:59

Re: Podcast

Ik luister nu pas S-town, wat enorm intrigerend! Ik moest er vanwege de accenten wel even inkomen omdat het heel intensief luisteren is, maar vanaf de tweede aflevering pakt het enorm en zit ik steeds met een verbaasd hoofd te luisteren. Nog twee afleveringen te gaan.

Ook ontdekte ik een leuke podcast bij De Correspondent, van Vera Hofman. Zij schrijft korte verhalen over vluchtige ontmoetingen die ze in het dagelijks leven heeft.
♥ feb 2016
♥ ♥ juli 2018
<<

Anoniem318

Bericht 13 Mei 2021 21:27

Re: Podcast

Naar aanleiding van dit topic ook aan S-town begonnen, maar ik kan het gewoon niet afluisteren. Ik had die wending waar Teun het over heeft niet zien aankomen, maar alles wat daarop volgt in de podcast, ik kan het me gewoon niet voorstellen dat dat in overeenstemming is met de wensen van de hoofdpersoon. Volgens mij gaat die journalist een aantal journalistieke grenzen over, ik vind het niet ok. En het is gewoon een beetje ramptoerisme allemaal. Wat is het verhaal nu eigenlijk?
<<

Wolfinschaapskleren

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2141

Geregistreerd: 22 Apr 2014 10:27

Bericht 14 Mei 2021 21:22

Re: Podcast

Komende week komt seizoen twee van Groene oren uit van Staatsbosbeheer.
Het eerste vond ik goed, even erg wennen aan de manier van vertellen (vanuit een dier), maar wel super interessante informatie die ik anders niet zo snel zou weten.
<<

Lot

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5490

Geregistreerd: 02 Sep 2013 10:34

Bericht 14 Mei 2021 23:35

Re: Podcast

Wauw vooral June luistert op veel momenten zeg. Ik heb weleens een podcast geluisterd tijdens het wandelen of toen ik in bad zat. Maar deze momenten zijn schaars en merk dat ik dan toch liever stilte heb dan dat ik weer naar iets of iemand ga luisteren.
VorigeVolgende

Terug naar Hobby's, uitgaan & vrije tijd

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers