Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Kerstpakket

<<

Soleil

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4074

Geregistreerd: 02 Sep 2013 08:06

Bericht 20 Dec 2019 14:29

Re: Kerstpakket

Ik heb net het pakket uitgepakt samen met de kinderen. Een grote doos vol met lekker dingen en handige dingen, van soep tot chips, van ragout tot bier. Alleen maar dingen die we ook echt eten en drinken, erg leuk!
En ik had een extraatje bij het salaris, ook leuk!
<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 17384

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:24

Bericht 20 Dec 2019 17:20

Re: Kerstpakket

Ik heb een tinteling twv 25,- kan er een bon van bol ofzo voor doen maar denk dat ik het doneer aan de voedselbank.
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
<<

Uffe

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9422

Geregistreerd: 25 Nov 2015 16:30

Bericht 20 Dec 2019 17:54

Re: Kerstpakket

Ik heb een bon van €50 van bol.com. Mijn man wat kleine pakketjes van collega ondernemers en morgen moest hij bij een klant langskomen want ze hadden wat voor ons!
⁠♡♡♡
<<

GeKKiE

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5001

Geregistreerd: 01 Sep 2013 08:30

Bericht 20 Dec 2019 18:01

Re: Kerstpakket

Ik kreeg een pakketje van Dille & Kamille (houten plankje, stenen bakje, mesje en mix voor kruidenboter) en daarbij een cadeaubon van €20. Je kan op een site zelf een andere cadeaubon kiezen.
<<

Spencer

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11149

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:18

Bericht 20 Dec 2019 21:57

Re: Kerstpakket

Ik heb mijn pakket nog niet opgehaald, het stond klaar maar moest nogal haasten ivm ziek kind op de opvang. Wel heb ik een bonus van een ruim maandsalaris 13e maand gehad dus ik vind het sowieso prima ?

Mijn man had zo'n bon waarmee je op een website wat uit wil kiezen. Hem kennende een kookboek.
R. 2013
D. 2016
<<

Anoniem304

Bericht 20 Dec 2019 21:59

Re: Kerstpakket

Mijn vriend is thuisgekomen met 4 kerstpakketten! Echt WOW.
Allemaal eten, maar wel van nu, niet super klassiek met paté enzo.
<<

Chava

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3616

Geregistreerd: 23 Jun 2016 21:23

Bericht 20 Dec 2019 22:04

Re: Kerstpakket

Ik heb een kerstpakket gekregen met diverse soorten chocola, koekjes en koffielikeur.
En een hele leuke loonstrook ?
To travel is to live
Mijn instagram
<<

Teun

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8486

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:59

Bericht 20 Dec 2019 22:17

Re: Kerstpakket

Hier geen 13e maand maar wel een aardig pakket met oa een hammamdoek, powerbank, kaas, drop, thee, toastjes, nootjes, een kaars, chocola en chips.
♥ feb 2016
♥ ♥ juli 2018
<<

Anoniem272

Bericht 20 Dec 2019 22:53

Re: Kerstpakket

Ik werk bij een onderdeel van Randstad Groep Nederland (niet als uitzendkracht vóór Randstad, maar echt bij Randstad zelf op kantoor) en daar geven ze het geld de laatste jaren aan een goed doel. Fietsen voor arme mensen in ontwikkelingslanden.

We krijgen dan zelf per post een klein plastic beeldje van een fiets, als symbolisch kerstgeschenkje. Het is een running gag op kantoor geworden, mensen vinden het maar apart. De fietsjes zouden 'collectors items' zijn, maar dat vraag ik me zeer af. Ach ja.

Harrison (als je dit leest), jij ook een fietsje gehad of is dat alleen bij ons dochterbedrijf?

Edit: wow, er staan er nu al heel veel op marktplaats:

https://www.marktplaats.nl/q/marcel+wanders+fiets/
<<

Anoniem284

Bericht 20 Dec 2019 23:15

Re: Kerstpakket

Huh, waarom zou je dat verkopen? Apart! Toch juist mooi/leuk om zelf te houden.

Ik heb nog niks gehad qua kerstpakket. Er was van de week een kerstmarkt, maar daar kon ik niet heen. Ik heb wel een eindejaarsuitkering gehad.
<<

Saga

Major Yipyapper

Berichten: 5362

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:12

Bericht 21 Dec 2019 02:31

Re: Kerstpakket

Ik kreeg vandaag een wijnkistje met twee flessen wijn er in. Op de deksel van het kistje staat mijn naam ingebrand. Ook zat er een pakket van Rituals bij.
10.04.17
<<

Kira

Bericht 21 Dec 2019 03:41

Re: Kerstpakket

Marin schreef:M'n man had gisteren het kerstpakket mee. O'tje mocht meehelpen uitpakken en ik vond het zo knap dat hij bijna elk product wel wist te benoemen. Er zat ontzettend veel in, maar we moesten wel toegeven dat we het dit jaar een beetje tegen vonden vallen omdat het vrijwel exact dezelfde dingen waren als vorig jaar.
De dingen die we niet gebruiken, ga ik naar de Voedselbank brengen en de rest staat al in de kelder.


Hebben jullie, of je man hier geen inspraak in dan?
Een goede vriend van mij runt ook een landelijk groot bedrijf en maakt traditionele pakketen, bol.com bonnen en nog iets anders. Maar wel elk jaar iets anders, zodat het een verrassing is.
<<

Anoniem281

Bericht 21 Dec 2019 07:51

Re: Kerstpakket

Oh ik vind kerstmarktjes altijd zo leuk, als je dan zelf iets mag uitzoeken!

Wij kregen een klein pakketje met wat eetwerk erin, een stol, een taart (duh) en een envelop.
<<

Fiederilsje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6516

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:44

Bericht 21 Dec 2019 09:17

Re: Kerstpakket

Wij hadden een kerstpakket van de Fenix Loods (foodhall in Rotterdam). Er zat een kaasplank, kaas, chutney, chips, chocola en bier in. We kregen ook een fles wijn en een waardebon van €50.

Mijn man kreeg een koeltas met het logo van z’n werk met allerhande lekkers en een ‘vraag maar raak’ spel.
L2014 & H2017
<<

Anoniem272

Bericht 21 Dec 2019 09:38

Re: Kerstpakket

Gympie, tja, misschien omdat we behalve dat plastic fietsbeeldje niks krijgen, dat mensen denken: als ik het verkoop heb ik tenminste nog een extraatje? Maar ik houd 'm ook zelf hoor.

Fiederilsje, wat leuk! Ze hebben zulke lekkere dingen daar. Ik ben er wel eens geweest.

Op mijn vorige werk hadden we een kerstfeest in Utrecht en was de ontmoetingsplek bij de Bijenkorf. Toen kregen we daar ineens een Bijenkorfbon die we (eventueel) meteen uit mochten geven in de Bijenkorf. Dus gezellig met alle collega's gewinkeld. En daarna met zijn allen uit eten. Dat vond ik één van mijn leukste kerstpakketten!
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43732

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 21 Dec 2019 10:28

Re: Kerstpakket

Kira schreef:
Marin schreef:M'n man had gisteren het kerstpakket mee. O'tje mocht meehelpen uitpakken en ik vond het zo knap dat hij bijna elk product wel wist te benoemen. Er zat ontzettend veel in, maar we moesten wel toegeven dat we het dit jaar een beetje tegen vonden vallen omdat het vrijwel exact dezelfde dingen waren als vorig jaar.
De dingen die we niet gebruiken, ga ik naar de Voedselbank brengen en de rest staat al in de kelder.


Hebben jullie, of je man hier geen inspraak in dan?
Een goede vriend van mij runt ook een landelijk groot bedrijf en maakt traditionele pakketen, bol.com bonnen en nog iets anders. Maar wel elk jaar iets anders, zodat het een verrassing is.


Twee dames van de financiële afdeling maken het altijd omdat zij dat heel leuk vinden. Vroeger maakte m'n schoonmoeder het maar eigenlijk doen zij het nu al jaren. Zijn ze ook heel lang mee bezig en elk jaar is er wel een bepaald thema. Alleen dit jaar was denk ik het thema Flashback ofzo want't was bijna hetzelfde als vorig jaar haha. Geeft verder niet want alles komt wel op maar heel spannend was het daardoor niet.
M'n man verzorgt wel elk jaar de wijn in het pakket maar verder regelen die twee vrouwen het.
Let's discover the world together.
<<

Anoniem301

Bericht 21 Dec 2019 11:13

Re: Kerstpakket

Ik heb een prachtige sjaal van Pom Amsterdam gekregen in mijn herfstkleur van mijn kleurenanalyse. Voor de redt van het team heb ik sjaals uitgezocht in hun kleuren, erg leuk. Erbij kregen we een kerstkaart en lekkere chocolaatjes.

En van de aandeelhouders een bon t.w.v. € 40,00 om online te besteden.
<<

Feline

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4506

Geregistreerd: 11 Sep 2013 18:02

Bericht 21 Dec 2019 11:19

Re: Kerstpakket

Ik heb een bonus gekregen deze maand, heel welkom! En volgende week gaan we met z’n allen uit eten bij een goed restaurant :)
<<

Fred

Major Yipyapper

Berichten: 5138

Geregistreerd: 11 Sep 2013 16:08

Bericht 21 Dec 2019 14:08

Re: Kerstpakket

Ik heb even de prijs van de electrische grillplaat die je ook dicht kunt klappen voor tosti's te maken die in het pakket zat bekeken. Alleen die al kost 60 euro. Pakket moet dus zeker minimaal 100 euro zijn geweest en dan was er ook nog een uitje bij.
<<

Emma

Major Yipyapper

Berichten: 3118

Geregistreerd: 24 Okt 2015 11:53

Bericht 21 Dec 2019 15:42

Re: Kerstpakket

Ik heb een pakket gekregen van Rituals, een pakket met kerststol, chocolade en koekjes. Verder krijg ik nog een 13de maand en een etentje. Mijn vriend heeft van 2 opdrachtgevers een heel leuk pakket gekregen met allerlei etenswaren die we ook echt gebruiken ? En een pakket met speciaalbiertjes.
<<

Char

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2089

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:04

Bericht 21 Dec 2019 20:02

Re: Kerstpakket

Wij kregen een bon die je op een website voor vanalles kunt inwisselen. Ik wacht nog even op de bon van mijn vrijwilligerswerk en koop er dan bij elkaar (en moet zelf nog wat bijleggen) een keukenmachine van. Die wilde ik toch al graag helpen, dus vind ik wel een mooie bestemming.
<<

High Heels

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5689

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:27

Woonplaats: In het Brabantse land

Bericht 21 Dec 2019 22:10

Re: Kerstpakket

Ik heb helaas niks gekregen... want helaas geen baan.
Vind het echt jammer, want ik vind het altijd zo leuk!
Trotse mama van;
Grote zus: 18-04-2010
&
Kleine zus: 04-07-2011
<<

Spencer

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11149

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:18

Bericht 21 Dec 2019 22:15

Re: Kerstpakket

Ik heb hem net meegenomen;

Ovenschaal met een snijplank als deksel
Chocola
Cadeaubon (volgens mij 40 euro}
En wat ik het leukste vind: een keycord met meetlintpatroon die je als oplader kan gebruiken.
R. 2013
D. 2016
<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15977

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:23

Bericht 21 Dec 2019 22:32

Re: Kerstpakket

Wij hadden allebei een flinke doos vol. Veel te veel, dus ik heb zojuist een nieuw pakket samengesteld met daarbij nog wat dingen die ik nog had liggen en nog wat ingevroren Too Goog To Go producten en dit is naar een bijstandsgezin met drie jonge kinderen gegaan.
28 april 2015 - Lieve D, your first breath took ours away..

12 mei 2018 - Lieve J, little hero!
<<

Emma

Major Yipyapper

Berichten: 3118

Geregistreerd: 24 Okt 2015 11:53

Bericht 21 Dec 2019 22:36

Re: Kerstpakket

Wat een goede bestemming Lady!
VorigeVolgende

Terug naar Hobby's, uitgaan & vrije tijd

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers