Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Jouw getal van het jaar

<<

Anoniem281

Bericht 21 Dec 2019 11:04

Re: Jouw getal van het jaar

Gekke Harri 'terug ontopic', alsof we dit even negeren ? gefeliciteerd!

Ik zit al langer te denken wat mijn getal van het jaar is, maar ik weet niks. Ik ga dan maar voor de 3; mijn Tobias is 3 geworden maar vooral, we zijn met z'n drieën zo gelukkig :)
<<

Harrison

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4523

Geregistreerd: 11 Jan 2018 11:25

Bericht 21 Dec 2019 12:17

Re: Jouw getal van het jaar

Haha! Ahh lief van jullie. Bedankt voor alle leuke felicitaties!

Wat een onwijs mooie Spencer.
Bazinga, super leuk om te lezen. Ik vind het ook altijd heel leuk om posts van jullie op insta te zien. De drie musketiers.
<<

ellibre

Kletskop

Berichten: 566

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:23

Bericht 21 Dec 2019 12:30

Re: Jouw getal van het jaar

Wat een leuke vraag, eigenlijk!

Mijn getal van het jaar is 4. Inclusief co-schappen etc. heb ik de afgelopen 11 jaar 5 (lange) dagen per week gewerkt. In het begin omdat het niet anders kon, later omdat dat voor mijn gevoel nu eenmaal zo hoorde. Met als gevolg dat ik doordeweeks na het werk altijd moe was, en ik in de weekenden (deels van mezelf) altijd meer moest doen dan dat kon. Inmiddels heb ik de keuze gemaakt om 4 dagen te gaan werken, en daar ben ik zo ongelofelijk blij mee. Het geeft veel meer rust en ik ben er voor mezelf en mijn omgeving echt een leuker mens van geworden. En het is ook heel fijn om de hele dag scherp op m'n werk te kunnen zijn zonder daar uitgeput van thuis te komen. Ik zou nooit meer terug willen naar 5 dagen per week werken, in elk geval niet in mijn huidige beroep.
<<

Anoniem307

Bericht 21 Dec 2019 12:47

Re: Jouw getal van het jaar

9. Ons huisnummer. Vanaf dit huis ging alles beter. Ik durf er zelfs op de vertrouwen dat ik graag wil zien waar we volgend jaar zijn, omdat het er echt goed uitziet voor ons.
<<

Anoniem315

Bericht 22 Dec 2019 15:23

Re: Jouw getal van het jaar

Spencer, hoe kwam het dat je in een rolstoel moest? Ben je erg ziek geweest?
<<

Emma

Major Yipyapper

Berichten: 3118

Geregistreerd: 24 Okt 2015 11:53

Bericht 22 Dec 2019 15:29

Re: Jouw getal van het jaar

Voor mij Is dat 2. Ik heb dit jaar een aantal vakken van mijn studie kunnen afronden en nu moet ik er nog 2. Het eerste examen staat gepland voor eind januari dus ik ga ervoor!
<<

Spencer

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11153

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:18

Bericht 22 Dec 2019 15:34

Re: Jouw getal van het jaar

Exogenesis schreef:Spencer, hoe kwam het dat je in een rolstoel moest? Ben je erg ziek geweest?

Ja klopt. Gelukkig gaat het nu veel beter hoor :)
R. 2013
D. 2016
Vorige

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers