Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Week 51 alweer!

<<

Burn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9475

Geregistreerd: 19 Jul 2014 17:27

Bericht 15 Dec 2019 20:27

Week 51 alweer!

Het einde komt nu echt in zicht.

Wat staat er op jouw planning?
08♡02♡2018
07♡04♡2020
<<

Arwyn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9634

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:06

Bericht 15 Dec 2019 20:31

Re: Week 51 alweer!

Niet veel spannends. Man moet deze week elke avond werken en het hele weekend, dus ik ben of aan het werk, of bij de kindjes.

Maandag: Werken
Dinsdag: Werken
Woensdag: Werken
Donderdag: Werken en daarna supersnel eten. We moeten om 18.10uur op de fiets voor de kerstviering van school
Vrijdag: Ochtend alleen met L., tijd voor huishouden. Verder geen plannen
Zaterdag: Even langs mijn ouders voor vaders verjaardag (als ze kunnen, haha). Verder geen plannen
Zondag: Geen plannen. Even zien hoe de kindjes en het weer dan zijn.
Ik hou van jou, van heel jou

augustus 2015 - juni 2018 - januari 2022
<<

Anoniem307

Bericht 15 Dec 2019 20:47

Re: Week 51 alweer!

Maandag: Werken
Dinsdag: Werken
Woensdag: Vrij, dus huis poetsen.
Donderdag: Werken
Vrijdag: Werken
Zaterdag: Niets
Zondag: Niets
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25121

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 15 Dec 2019 20:52

Re: Week 51 alweer!

Ik heb een bedrijvig weekje voor de boeg.
Morgen: werken en daarna kerstdiner van het werk
Dinsdag: werken, waarschijnlijk eerst thuis, dan op een externe locatie en 's avonds nog een afscheidsfeestje van onze voorzitter
Woensdag: 's morgens fysio, 's middags waarschijnlijk naar een ziekenhuis waar m'n vader die dag wordt geopereerd
Donderdag: werken
Vrijdag: dochter van de vorige bewoners van ons huis komt langs om nader kennis te maken, ze wil af en toe komen oppassen. Daarna breng ik m'n dochter naar m'n schoonouders en daar blijft ze tot zondag logeren. 's Avonds ga ik met m'n vriend naar de bios.
Zaterdag: uitslapen! ?? Misschien nog even winkelen en 's avonds gaan we uit eten.
Zondag: uitslapen! ?? In de loop van de dag halen we m'n dochter weer op.

Nu maar hopen dat ik de week door kom zonder weer ziek te worden, want dat blijkt een uitdaging de laatste tijd.
❤ 7 juni 2018
<<

Anoniem284

Bericht 15 Dec 2019 20:54

Re: Week 51 alweer!

Aaaah de tijd gaat zo snel.

Maandag: werken
Dinsdag: ben ik jarig. Gaan we naar de dierentuin overdag en ‘s avonds met z’n 2en uit eten.
Woensdag: werken
Donderdag: vrij, dagje met dochter
Vrijdag: werken, ‘s avonds een verjaardag
Zaterdag: uit eten en naar een musical in Utrecht (iemand nog tips om lekker te eten in Utrecht? Graag op loopafstand vanaf station).
Zondag: een kerstbrunch met familie
<<

Anoniem271

Bericht 15 Dec 2019 21:06

Re: Week 51 alweer!

Morgenochtend werken, morgenmiddag naar de KNO arts.
Dinsdag werken.
Woensdagochtend werken, middag nog geen plannen.
Donderdagochtend werken, ‘s avonds bij mijn ouders eten.
Vrijdag werken, daarna koffer inpakken voor ons weekendje weg en in de avond voetbal.
Zaterdag op tijd naar Duitsland rijden, lekker een werkend weg samen. ?
<<

Anoniem279

Bericht 15 Dec 2019 21:06

Re: Week 51 alweer!

Na een hoop gekke en drukke weken, heb ik het eindelijk komende week weer een beetje rustiger. Gewoon m’n vier dagen werken en op mijn vrije dag voor het eerst sinds maanden, wat zeg ik, járen, gewoon geen afspraken. Ik denk dat ik nog even wat kerstcadeau’s ga halen dan. Komend weekend ook niets gepland. Misschien dat ik het sporten deze week ook weer eens een beetje op ga pakken, is er de afgelopen maanden volledig bij in geschoten.
<<

GeKKiE

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5001

Geregistreerd: 01 Sep 2013 08:30

Bericht 15 Dec 2019 21:22

Re: Week 51 alweer!

Maandag: werken
Dinsdag: werken, moeders past op en blijft logeren tot woensdag
Woensdag: vrij, naar de kapper, 'voorstelling' van de dansles van dochter, mijn ouders gaan mee kijken. Rond 16 uur naar school, Kerstdiner/Winterfeest.
Donderdag: werken
Vrijdag: Vrij/Vakantie! Alleen even tegeltjes ophalen voor de keukenmuur
Zaterdag: naar het Kerstcircus hier met mijn schoonvader
Zondag: dimsum 'kerst'lunch met de schoonfamilie (schoonvader)
<<

Anoniem271

Bericht 15 Dec 2019 21:25

Re: Week 51 alweer!

Ise schreef:Morgenochtend werken, morgenmiddag naar de KNO arts.
Dinsdag werken.
Woensdagochtend werken, middag nog geen plannen.
Donderdagochtend werken, ‘s avonds bij mijn ouders eten.
Vrijdag werken, daarna koffer inpakken voor ons weekendje weg en in de avond voetbal.
Zaterdag op tijd naar Duitsland rijden, lekker een werkend weg samen. ?


Ik was even vergeten dat donderdagmiddag een vriendin naar ons huis komt kijken!
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43732

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 15 Dec 2019 21:32

Re: Week 51 alweer!

Ik ga deze week maar eens even aan de kerstinkopen. Ga morgen even een duidelijk overzicht maken van wanneer ik naar welke winkel ik ga. Verder gewoon z'n gangetje, fijn wel.

Verder heeft m'n man zaterdag een leuk dagje voor zichzelf (met vrienden) en ik heb zondag een shopdagje met m'n moeder en zus.
Let's discover the world together.
<<

Snoes

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6939

Geregistreerd: 11 Dec 2013 12:19

Bericht 15 Dec 2019 21:36

Re: Week 51 alweer!

Maandag: werken van 7u30 tot 16u, daarna naar het zwembad (mijn moeder gaat daar alvast heen met de kinderen).
Dinsdag: werken van 11u tot 21u, en daarna ben ik de rest van de week vrij!
Woensdag: vrij! Boven poesten en 's middags wat met de kinderen gaan doen
Donderdag: vrij! Beneden poetsen, naar de tandarts en nog wat kerstcadeautjes halen. 'S avonds hebben wij oudercontact van de oudste.
Vrijdag: ook vrij! Ik heb nog geen specifieke plannen, 's avonds ga ik in ieder geval pannenkoeken bakken om de vakantie van de kinderen goed te starten! Mijn oudste moet 's avonds nog gaan sporten. Mijn man gaat de bouwvakantie inzetten dus ik ben lekker alleen thuis 's avonds.
Zaterdag: mijn jongste gaat turnen 's morgens. Nadien neem ik mijn neefje mee naar hier, die blijft hier lekker spelen. 'S avonds nog geen concrete plannen denk ik.
Zondag: nog geen plannen gemaakt
2012 & 2016
<<

Anoniem281

Bericht 15 Dec 2019 21:38

Re: Week 51 alweer!

Het is gekkenhuis op m'n werk... Dus het wordt overwerken deze week, denk ik.
Maandag en dinsdag, werkenwerkenwerken.
Woensdag roostervrij, beetje kerstshoppen.
Donderdag weer knallen op het werk.
Vrijdag, zal nog steeds druk zijn, maar we hebben ook kerstlunch, georganiseerd door de directeur himself dus da's wel fijn!
Zaterdag bijkomen van de week, smiddags met Elliot richting Leeuwarden om uit eten te gaan met Savi, Joan en Exo!
Zondag kerstboodschappen, denk ik...
<<

Anoniem269

Bericht 15 Dec 2019 21:45

Re: Week 51 alweer!

Maandag : werken
Dinsdag : ‘s ochtends afspraak voor mezelf, ‘s middags logopedie + zwemles jongste en tussendoor moet ik boodschappen doen en de was bijwerken.
Woensdag : ik helpt mee bij de kerstmusical op school. Ik moet een groot deel van de kindjes schminken van 9.00 tot 12.30. ‘s Middags nog zwemles van de jongste.
Donderdag : werken.
Vrijdag : boodschappen en huishouden.
Zaterdag : markt, kerstboodschappen halen en hopelijk mijn nieuwe gordijnen ophalen.
Zondag : hopelijk gordijnen ophangen (ofja mijn man en ik assisteer) en ‘s middags op visite bij vrienden
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12154

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 15 Dec 2019 21:56

Re: Week 51 alweer!

Maandag. Ik moet een product testen bij een bekend merk. In de avond sporten

Dinsdag werken. En in de middag naar het ziekenhuis voor een gesprek jammer dat mijn man niet mee kan

Woensdag sporten en werken

Donderdag werken

Vrijdag werken en in de middag naar de kapper
Afbeelding
<<

Noor

Major Yipyapper

Berichten: 2836

Geregistreerd: 01 Sep 2013 07:24

Bericht 15 Dec 2019 22:25

Re: Week 51 alweer!

Maandag: vrij. 's middags met de kinderen naar mijn moeder.
Dinsdag: werken van 08.30 - 17.00
Woensdag: werken. Ik heb vanaf 12.00 vrij genomen ivm kerstdiner van de kinderen. Ze zijn beide om 12.30 vrij. 16.30 moeten ze weer terug zijn op school. Tijdens het kerstdiner gaan mijn man en ik een daghap eten in de stad.
Donderdag: vrij.
Vrijdag: werken van 08.30 - 13.30. 's middags heeft de oudste judo en de kapster komt ook nog.
Zaterdag: zwemles jongste en taekwondo oudste. Verder het hele weekend eigenlijk nog geen plannen. Heerlijk :wink:
Luuk: 07-09-2012
Nora: 15-07-2014
<<

Kreeft

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4227

Geregistreerd: 04 Sep 2013 02:06

Bericht 15 Dec 2019 22:28

Re: Week 51 alweer!

Poe wat gaan de weken snel!

Mijn week;
Morgen vrije dag, niet veel gepland, 's avonds willen we naar de bios gaan.
Dinsdag en woensdag: werken en verder geen plannen.
Donderdag en vrijdag: allebei en nog geen plannen.
Zaterdag en zondag: werken en verder geen plannen.

Rustige week dus, heerlijk.
<<

sophiee

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1224

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:24

Bericht 15 Dec 2019 22:46

Re: Week 51 alweer!

Maandag: poetsen, even het dorp in voor wat kleine dingen en cadeautjes, zwemles middelste en ‘s avonds sporten.
Dinsdag: peuterzwemmen jongste, dansles oudste, vriendlief is jarig dus we dineren bij de Mac en rijden daarna door naar een sprookjesvoorstelling.
Woensdag: jongste psz, ik werkafspraak, middelste kinderfeest, oudste knutselmiddag.
Donderdag: hapjes maken voor de kerstviering ‘s avonds, ik moet in de middag gaan werken. Vriend gaat met meiden naar de viering. De middelste mag meezingen in het kerstkoor, dus ook de oma’s komen even kijken.
Vrijdag: einde van de ochtend kom ik uit de slaapdienst. ‘s Middags de boodschappen halen, ‘s avonds teamuitje. Vriend gaat met de meiden naar de lichtjestocht in het dorp.
Zaterdag: uitrustdag. ‘s Avonds gaan we naar een feestje in het dorp, de meisjes gaan logeren.
Zondag: dagje naar de stad voor de laatste spullen voor de wintersportvakantie.
3 dochters van 11, 9 en 7 jaar 🖤
<<

Joey

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6200

Geregistreerd: 31 Aug 2017 15:18

Bericht 15 Dec 2019 22:56

Re: Week 51 alweer!

Wat een drukke week iedereen! Ik moet 4 dagen werken en vind dat al druk, maar als ik zie wat veel van jullie er dan nog bij doen.. succes allemaal!

Maandag: werken en sporten.
Dinsdag: thuis met dochter.
Woensdag: werken.
Donderdag: werken en sporten (als ik dat gister niet gedaan heb).
Vrijdag: werken.
Weekend: geen plannen nog, als die ik niet komen, ga ik wel spontaan iets doen. Zin om even wat met vrienden te doen.
<<

Burn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9475

Geregistreerd: 19 Jul 2014 17:27

Bericht 15 Dec 2019 23:15

Re: Week 51 alweer!

Maandag: Werken, boodschappen doen.
Dinsdag: Werken en etentje met collega's.
Woensdag: 's Middags is er een verplichte agressie training op het werk. Baal er een beetje van, maar het is niet anders.
Donderdag: Werken, 's avonds eten bij mijn broer en schoonzusje.
Vrijdag: Officieel moet ik werken, maar hierover wil ik even in gesprek gaan. Gezien ik er alle andere dagen ook al ben.
Zaterdag: Eerst verjaardag van een vriendin, daarna naar mijn schoonzusje waar we alvast Kerst vieren met de schoonfamilie. Daarna blijven we daar slapen.
Zondag: Ontbijten bij schoonzusje en dan terug naar huis. Bijkomen van de werkweek en het weekend.
08♡02♡2018
07♡04♡2020
<<

Mizz_S

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 7550

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:04

Bericht 15 Dec 2019 23:17

Re: Week 51 alweer!

Maandag - werken en tussendoor lunchen met een andere zomermama, 's avonds misschien even snel naar de dm (afhankelijk van of mijn man gaat sporten)
Dinsdag - ik heb cursus, zoontje gaat extra naar de opvang, als ik het red 's avonds ballet
Woensdag - werken maar ik werk thuis, tussendoor nog wel even op stagebezoek, 's avonds kerstborrel van ballet
Donderdag - werken en kerstdiner van werk, en daarna nog een kerstborrel van werk
Vrijdag - 's ochtends heeft zoontje fysio, verder eigenlijk nog geen plannen
Zaterdag - naast boodschappen doen en huishouden nog geen plannen
Zondag - nog geen plannen
<<

Emma

Major Yipyapper

Berichten: 3118

Geregistreerd: 24 Okt 2015 11:53

Bericht 16 Dec 2019 07:17

Re: Week 51 alweer!

Dat lijkt me zo lekker, zo dichtbij de DM wonen dat je er zo evenaren kan gaan! Nou ja, beter voor mijn portemonnee van niet ?
Wat een drukke weken allemaal!

Vandaag: werken en boodschappen
Dinsdag: werken
Woensdag: werken
Donderdag: werken en bij mijn oma op bezoek
Vrijdag: werken en kerstdiner werk
Zaterdag: ochtend overwerken, kerstboodschappen en huishouden
Zondag: geen plannen, houden we zo!

Fijne week allemaal!
<<

Summerlovin

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1404

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:10

Bericht 16 Dec 2019 07:29

Re: Week 51 alweer!

Vanavond heb ik een gender reveal feestje van een vriendin.

Verder heb ik niets op de planning staan want ik hoop deze week te bevallen. Als de bevalling niet op gang komt heb ik aanstaande vrijdag een afspraak bij de verloskundige en gaan ze kijken of ze me kunnen strippen.
💗24-12-2019
💙07-03-2022 ⭐️06-06-2022
💙21-04-2023
<<

Theeleut

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 669

Geregistreerd: 01 Sep 2013 22:04

Bericht 16 Dec 2019 07:47

Re: Week 51 alweer!

Maandagochtend fysio, daarna schoonmoeder knippen. Daarna wat kadobo nnen inkopen voor onze flexwerkers. 12:00-15:00werken, zoon ophalen van school. Avond vrij
Dinsdagochtend vrij, middag naar intakegesprek met dochter. Rest van de dag vrij. Zoon heeft donderdag kerstlunch op school, nog even inkopen doen.
Woensdag werken 8:30-17:00, avond vrij.
Donderdag werken 8:30-16:00, avond vrij, dochter heeft kerstgala, dus haar haren mooi opsteken. Wegbrengen en 00:00 weer ophalen.
Vrijdag ochtend ortho, middag mee naar bios met zoon en vriendjes. Avond uiteten met gezin en vrienden.
Zaterdag heel dag vrij. Man heeft genoeg gepland staan voor zichzelf. Voor mij wordt het denk ik een chilldag icm huishoudelijke taken.
Zondag werken van 10:00-18:00, avond vrij.

Tussen de bedrijven door nog een bestelling doen voor de boodschappen. Tussendoor vaak nog even naar de winkel.
05-05-2005 01-05-2011
<<

Jezzie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8845

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:17

Bericht 16 Dec 2019 08:11

Re: Week 51 alweer!

Vandaag: Bloed prikken, boodschappen doen, huis opruimen.
Morgen: werken
Woensdag: werken. Waarschijnlijk alleen de middag. 's ochtends sta ik stand-by.
Donderdag: ochtend werken. Middag hapjes voor kerstdiner op school maken. En 's avonds kerstdiner op school.
Vrijdag: Naar de kapper. Verder in huis rommelen.
Zaterdag: ochtend oudste zwemles en 's avonds feestje van mijn schoonouders.
Zondagmiddag kinder kerstfeest in de kerk
2012
2016
2020
oktober 2024

Instagram
<<

Bolus26

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2396

Geregistreerd: 01 Sep 2013 08:47

Bericht 16 Dec 2019 08:28

Re: Week 51 alweer!

Vandaag met de jongste naar de huisarts en bijkomen van gisteren. Savonds turnen

Di: werken en zangles
Woe: thuis werken en savonds helpen bij kerstdiner
Do: werken in de ochtend daarna borrel werk
Vrij: vakantie!!!
Volgende

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers