Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Kwaliteit playmobil

<<

Spencer

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11145

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:18

Bericht 14 Dec 2019 15:46

Kwaliteit playmobil

Ligt het aan mij of is dit veel slechter dan vroeger? Alles valt hier om de haverklap uit elkaar ?‍♀️
R. 2013
D. 2016
<<

Tompouce

Kletskop

Berichten: 509

Geregistreerd: 17 Jan 2019 20:39

Bericht 14 Dec 2019 19:27

Re: Kwaliteit playmobil

Hier zit alles goed vast, volgens mij. Hoor mijn dochter er nooit over in elk geval.
<<

Maddie

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5465

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:18

Woonplaats: Noord Holland

Bericht 14 Dec 2019 20:58

Re: Kwaliteit playmobil

Ik heb wel het idee dat de kwaliteit minder wordt. Het is ook gevoeliger voor breken. Maar dat zie ik ook bij bijvoorbeeld Duplo.
Augustus 2012
Augustus 2014
Mei 2016
<<

Bolus26

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2396

Geregistreerd: 01 Sep 2013 08:47

Bericht 15 Dec 2019 09:22

Re: Kwaliteit playmobil

Hier verliezen de poppetjes soms wat makkelijker hun haar
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13492

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:55

Bericht 15 Dec 2019 15:01

Re: Kwaliteit playmobil

Maddie schreef:Ik heb wel het idee dat de kwaliteit minder wordt. Het is ook gevoeliger voor breken. Maar dat zie ik ook bij bijvoorbeeld Duplo.



Precies dit!
Met mijn duplo konden we torens bouwen, tot aan het plafond. Dat bleef staan als een huis. De huidige duplo hoef je maar naar te knipperen en het valt om... :nopompom:
<<

Anoniem269

Bericht 17 Dec 2019 18:23

Re: Kwaliteit playmobil

Mijn jongste heeft 2 jaar geleden een boomhut van Playmobil gekregen. Als je er al naar keek viel dat ding uit elkaar. En hij heeft ook een politiebureau die ook steeds los gaat. Als ik dan kijk naar Playmobil van mijn tijd waren de dingen veel steviger inderdaad.
<<

Sam

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 10385

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:55

Bericht 17 Dec 2019 21:02

Re: Kwaliteit playmobil

Ja eens! Ook mbt de haren.
It is my circus. They are my monkeys. I am the ringmaster of this show.

♡ P 2015
♡ X 2016
♡ S 2017
♡ B 2018
<<

Kajaka

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2860

Geregistreerd: 02 Sep 2013 09:15

Bericht 18 Dec 2019 09:32

Re: Kwaliteit playmobil

Geen vergelijk met vroeger, maar ik vind de kwaliteit gewoon slecht.

Vorig jaar kreeg M. een brandweerauto die na 1 keer vallen al kapot was. En ook dingen als het zwembad/speeltuin vallen zeer makkelijk uit elkaar. Overal heb ik onderdelen liggen.. of zijn mijn jongens gewoon te ruig ermee?

Dit geldt trouwens ook voor ander speelgoed hoor. M. heeft bijna de hele brandweerman Sam collectie, maar ook daarvan blijft er geen deur in een auto zitten. Wordt dan wel intensief mee gespeeld, maar het was al vrij snel zo.
<<

Anoniem304

Bericht 18 Dec 2019 09:52

Re: Kwaliteit playmobil

Lejow schreef:
Maddie schreef:Ik heb wel het idee dat de kwaliteit minder wordt. Het is ook gevoeliger voor breken. Maar dat zie ik ook bij bijvoorbeeld Duplo.



Precies dit!
Met mijn duplo konden we torens bouwen, tot aan het plafond. Dat bleef staan als een huis. De huidige duplo hoef je maar naar te knipperen en het valt om... :nopompom:

Duplo was vroeger zwaarder, gewoon letterlijk. Een blokje woog meer. :ja:
<<

Spencer

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11145

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:18

Bericht 18 Dec 2019 12:39

Re: Kwaliteit playmobil

Kajaka schreef:Geen vergelijk met vroeger, maar ik vind de kwaliteit gewoon slecht.

Vorig jaar kreeg M. een brandweerauto die na 1 keer vallen al kapot was. En ook dingen als het zwembad/speeltuin vallen zeer makkelijk uit elkaar. Overal heb ik onderdelen liggen.. of zijn mijn jongens gewoon te ruig ermee?

Dit geldt trouwens ook voor ander speelgoed hoor. M. heeft bijna de hele brandweerman Sam collectie, maar ook daarvan blijft er geen deur in een auto zitten. Wordt dan wel intensief mee gespeeld, maar het was al vrij snel zo.


Ja hier net zo met brandweerman Sam inderdaad!

Ik ga nu de playmobil speeltuin maar lijmen met superlijm.
R. 2013
D. 2016
<<

miekie

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 151

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:38

Bericht 18 Dec 2019 18:05

Re: Kwaliteit playmobil

Herkenbaar. Merk ook dat veel onderdelen veel minder stevig zijn en sneller stuk. En dan heb ik 2 rustige meiden. Beentjes die niet goed buigen, maar spontaan breken.
2009
2011

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers