Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Kerstpresentje

<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43732

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 18 Dec 2019 23:00

Re: Kerstpresentje

Wat heb je ze gegeven Kerel?
Let's discover the world together.
<<

Spencer

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11146

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:18

Bericht 18 Dec 2019 23:33

Re: Kerstpresentje

Een collega krijgt iets, en de gastouder. Die laatste kreeg een schaal bonbons en een cadeaubon. M'n collega krijgt nogal een specifiek iets dus dat kan ik niet noemen ?
R. 2013
D. 2016
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25121

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 19 Dec 2019 07:41

Re: Kerstpresentje

Door dit topic heb ik voor de juffen van het kdv een zakje chocorendieren gekocht en daar een kerstfoto van N aan gehangen. We geven het vandaag.
❤ 7 juni 2018
<<

Henque

Kletskop

Berichten: 607

Geregistreerd: 01 Sep 2013 19:20

Bericht 19 Dec 2019 08:38

Re: Kerstpresentje

Marin schreef:
Henque schreef:Heeft iemand nog een idee wat je voor kerstpresentje aan de schoonmaakster kan geven? Het is een marokkaanse dame van jaar of 50, maar weet verder niet zoveel van dr. Fles wijn maak ik haar niet blij mee denk ik


Ik gaf mijn oude schoonmaakster (ook Marokkaanse) vaak wat van de Rituals.


Bedankt voor de tip! Dit heb ik dr gegeven :) Geen idee wat ze ervan vond maar ze heeft het wel meegenomen ;)
<<

Japie

Major Yipyapper

Berichten: 3667

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:59

Bericht 19 Dec 2019 08:45

Re: Kerstpresentje

Ik geef mijn collega's altijd een cadeautje en een vriend van mij.
Geluk hoef je niet te verdienen, je hebt er recht op.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43732

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 20 Dec 2019 09:56

Re: Kerstpresentje

Ik heb net vrij spontaan samen met m'n zoontje een kerstpakketje voor de oppas in elkaar geknutseld. Ze woont vlakbij dus we hebben het vanochtend even gebracht. Een flesje wijn, een reep Milka en een kaart gemaakt door zoontje.
Let's discover the world together.
<<

Bisq

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2260

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:39

Bericht 20 Dec 2019 10:07

Re: Kerstpresentje

Onze schoonmaakster krijgt een bon van een leuke winkel met horeca hier in de buurt. Kan ze zelf kiezen of ze lekker gaat lunchen of iets voor in huis koopt.
Insta: je_ei_kwijt
<<

Saga

Major Yipyapper

Berichten: 5362

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:12

Bericht 20 Dec 2019 11:45

Re: Kerstpresentje

Ik haal zo voor mijn moeder een pakketje met lekkere kaasjes, olijfje, paté en nootjes bij de delicatessenwinkel.
Ze past iedere woensdag hier thuis op en maakt dan ook schoon. Voor mijn vader haal ik er wat speciaalbiertjes bij, hij staat ook altijd voor ons klaar om klussen in huis te doen.
10.04.17
<<

Peinture

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1304

Geregistreerd: 09 Sep 2013 18:27

Bericht 20 Dec 2019 12:04

Re: Kerstpresentje

Kajaka schreef:Ik laat de oudste iets aan zijn taxichauffeur geven. Die heeft M. laatst ook zijn schoen laten zetten in de bus. En denkt altijd super fijn mee in plaats van gewoon zijn computer te geloven. Die heeft wel een presentje verdiend.


Wat lief! Ik krijg echt een warm gevoel van je bericht :)

Mijn vader heeft ook een tijdje kinderen vervoerd, hij heeft nooit iets van de ouders gekregen. En hij heeft toch wel rare dingen meegemaakt (er waren geen begeleiders bij). Straten lang achter een weggerend kind aanrennen (hij was 60+), kinderen die de deur wilden openmaken op de snelweg, ruzie in de bus terwijl hij niet kon stoppen, etc.
Mijn vader was met burnout thuis komen te zitten een jaar voor zijn pensioen, alle waardering die hij zelden kreeg hebben wij dubbel en dwars proberen te geven op zijn pensioendag.

Verder ontopic: Ik heb alle juffen (psz) een zakje gemaakt met lekkere chocolaatjes en een lavendelzeepje. Mijn zoon (groep 2) geeft zo'n zelfde zakje aan zijn juf, maar dan nog met een lavendelkaarsje en een kaart erbij.

Cadeaus geef ik aan best veel mensen dus die ga ik niet opnoemen :smile:
<<

Whatever

Major Yipyapper

Berichten: 5458

Geregistreerd: 22 Feb 2016 13:09

Bericht 20 Dec 2019 12:05

Re: Kerstpresentje

Eigenlijk alleen de schoonmakers alleen die ben ik dus vergeten vanochtend dus dat wordt een nieuwjaarscadeautje haha!
<<

Ooh La La!

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6722

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:34

Bericht 20 Dec 2019 13:10

Re: Kerstpresentje

Hier alleen de schoonmaker.
We hebben er sinds kort een, dus ik hou het dit jaar nog klein en simpel. Heb een luxe amandelkrans bij de bakker gekocht en doe daar een kaartje bij.
21.02.2014
20.06.2016

Volg me op Instagram: huisjeopdehei
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15406

Geregistreerd: 20 Feb 2014 12:58

Bericht 20 Dec 2019 14:24

Re: Kerstpresentje

Wij hebben net weer kerstpakketten samengesteld voor de oppasoma’s :) allemaal lekkere dingetjes in een grote kerstpakketdoos. Toevallig hebben we net de “schoolfoto’s” van alle kleintjes, dus daar printen we ook wat van uit en die gaan er ook bij in.

♥♥
<<

Soleil

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4074

Geregistreerd: 02 Sep 2013 08:06

Bericht 20 Dec 2019 17:23

Re: Kerstpresentje

Ik heb dit jaar een kant en klaar kerstpakket gekocht voor onze schoonmaakster.
Voor de rest niet.
<<

Anoniem273

Bericht 21 Dec 2019 23:43

Re: Kerstpresentje

Wij hebben twee kerstpakketten gekocht bij de Sligro; eentje voor onze schoonmaakster en we geven er altijd eentje aan de eigenaresse van de hondenopvang (onze hond gaat twee vaste dagen per week erheen en ze laat hem altijd uit 1x per week). Onze hond kreeg van haar ook een kerstpakketje vol lekkere snacks, zo leuk! Haha.

Verder maken we nog kleine pakketjes met chocolade/snoep voor de familie die met Kerst allemaal hierheen komen.
Vorige

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers