Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Zorgen om poes

<<

Anoniem298

Bericht 05 Dec 2019 22:51

Zorgen om poes

Ik maak me zorgen om mijn poes (12 jaar). Sinds twee dagen zit er geen energie meer in, ze zit of ligt alleen in de vensterbank of zoals nu zit ze weggekropen achter de kast in de bijkeuken. Ze eet wel, drinken heb ik niet echt gezien eigenlijk. Als ik haar aan wil halen duikt ze weg, ze heeft continu haar oren plat op haar koppie. Ik ben zo bang dat er iets mis is. Ik twijfel of ik het even aan moet kijken of dat ik de dierenarts bel. Wat jullie?
<<

Anoniem279

Bericht 05 Dec 2019 22:52

Re: Zorgen om poes

Absoluut dierenarts bellen.
<<

Jada

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1739

Geregistreerd: 19 Apr 2015 16:48

Bericht 05 Dec 2019 23:04

Re: Zorgen om poes

Inderdaad de dierenarts bellen!
<<

Minx

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11588

Geregistreerd: 15 Jan 2014 01:42

Bericht 05 Dec 2019 23:07

Re: Zorgen om poes

Dierenarts bellen. Je ziet pas wat aan katten als ze zich uitermate beroerd voelen.
2015 💙
<<

Anoniem298

Bericht 05 Dec 2019 23:12

Re: Zorgen om poes

Ik wilde het ‘t weekend afwachten, maar ik ga toch morgenochtend maar direct bellen. Is er verder nog iets wat ik zou kunnen doen? Of is het normaal dat een kat zich afzondert als hij zich niet lekker voelt?
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12154

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 05 Dec 2019 23:23

Re: Zorgen om poes

Ik zou zeker morgen bellen. Hey is wel normaal dat katten hun eigen plekje zoeken. Je zou kunnen proberen met een spuitje de kat drinken te geven omdat je niet weet of die gedronken heeft. En vocht is heel erg belangrijk voor katten.
Hopelijk is er niks ernstigs aan de hand
Afbeelding
<<

Anoniem298

Bericht 06 Dec 2019 10:11

Re: Zorgen om poes

We zijn nu bij de dierenarts. Ze was net even buiten en viel bijna van de schutting, omdat ze geen evenwicht vond. Zo zielig. Daarna zat ze ineengedoken onder de tafel bij de buren en toen ik haar probeerde te pakken kroop ze in een ander hoekje in onze tuin weg. Ik hoop maar dat het niks ernstigs is, maak me zo’n zorgen ?
<<

Chava

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3616

Geregistreerd: 23 Jun 2016 21:23

Bericht 06 Dec 2019 16:33

Re: Zorgen om poes

Hoe gaat het met de poes, Jet?
Ik hoop voor jullie dat het meevalt.
To travel is to live
Mijn instagram
<<

Anoniem279

Bericht 06 Dec 2019 21:21

Re: Zorgen om poes

Arm beestje. Ik ben ook benieuwd hoe het nu gaat.
<<

Anoniem298

Bericht 06 Dec 2019 22:03

Re: Zorgen om poes

Ze vertoont nog steeds hetzelfde gedrag. Dierenarts kon alleen een oorontsteking vaststellen, maar weet niet of dat haar gedrag verklaart. Het kan wel dat ze daardoor wat minder evenwicht vindt. Sinds we thuis zijn is ze op de stoel gaan liggen en daar is ze niet meer vanaf gekomen (we waren om 10 uur thuis). Is een kat echt ziek van oorontsteking, dat ze daarom rustige plekjes opzoekt? Het zit me nog niet helemaal lekker eigenlijk, maar volgende week moeten we nog terugkomen voor een extra controle. Hopelijk is ze dan weer een beetje zichzelf, ik word hier zo verdrietig van.
<<

Anoniem271

Bericht 06 Dec 2019 22:12

Re: Zorgen om poes

Oh Jet wat verdrietig inderdaad. Ook dat je eigenlijk machteloos staat omdat je kat niet echt aan kan geven waar ze echt last van heeft. Hopelijk is ze volgende week als ze terug moet weer wat opgeknapt, sterkte!
<<

Chava

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3616

Geregistreerd: 23 Jun 2016 21:23

Bericht 06 Dec 2019 22:27

Re: Zorgen om poes

Wat sneu, Jet.
Hopelijk knapt ze snel op.
Sterkte!
To travel is to live
Mijn instagram
<<

Anoniem280

Bericht 30 Dec 2019 09:12

Re: Zorgen om poes

Hoe gaat het nu met jullie kat?
Was de oorzaak echt alleen oorontsteking, of kwam er toch iets anders achterweg?

Terug naar Huisje, boompje, beestje

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers