Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Internet Guilty Pleasures

<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43706

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 04 Dec 2019 23:47

Internet Guilty Pleasures

Wat zijn jouw guilty pleasures op internet? Wat lees/bezoek/kijk je vaak wat misschien lichtelijk genant of suf is of nou ja, wat voor andere reden dan ook dat het een guilty pleasure kan zijn? Roddelsites? Quizzes? Bepaalde Facebookpagina's met flauwe grappen en gifjes? Whatever floats your goat!

Ik kijk graag van die Tasty filmpjes. Vooral zoetigheden, terwijl ik helemaal geen zoetekauw ben. Of dingen met bacon of kaas. Ze zijn allemaal zo ongezond! Oh yes.

En cake filmpjes, van die prachtige taarten en cupcakes en koekjes die gemaakt worden. Ik volg zelfs Wilton Cake Decorating op Facebook sinds kort terwijl ik helemaal niet kan bakken haha. (misschien dat ik dit daarom leuk vind om te kijken?)

En nog erger, soms kijk ik filmpjes van aquarel bloemen enzo. Vind ik zo rustgevend en mooi haha.

Buzzfeed Quizzes vind ik ook leuk om af en toe gedachtenloos te doen. Super suf en nietszeggend haha.

Websites zoals Bon Appétit en Condé Nast Traveller (en hun Facebook pagina's. Beetje makkelijke achtergrond verhalen over eten en reizen).

Ik zoek vaak naar geboortekaartjes, just for fun.

Allerlei hotels opzoeken doe ik ook veel. Zonder dat ik ook maar enige interesse heb om er zelf naar toe te gaan.

Oh en Funda huizen natuurlijk. Elke dag kijk ik in de regio, zonder verhuisplannen (maar je wee maar nooit).

De Beste Social Media vind ik ook grappig om te lezen, mits het onderwerp me interesseert. Weet niet helemaal of dit onder guilty pleasure valt maar wel voor het pure vermaak. Vooral als ik reacties van oud collega's lees. :)


Verder doe ik ook serieuze dingen op internet hoor zoals het NRC lezen enzo :angel:
Laatst gewijzigd door Marin op 05 Dec 2019 00:11, in totaal 1 keer gewijzigd.
Let's discover the world together.
<<

Kreeft

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4227

Geregistreerd: 04 Sep 2013 02:06

Bericht 04 Dec 2019 23:57

Re: Internet Guilty Pleasures

Jaaa leuk! Die tasty filmpjes idd, heerlijk om naar te kijken. Ik kijk ook heel graag naar menukaarten op retaurant sites, nu ook heel fijn met al die kerstmenu's ?. Oh en tripadvisor. En dan vooral naar recensies van (voor mij) bekende restaurants, ook diegene waar ikzelf werk, regelmatig ??‍♀️.
<<

Minx

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11570

Geregistreerd: 15 Jan 2014 01:42

Bericht 04 Dec 2019 23:59

Re: Internet Guilty Pleasures

-tasty inderdaad
-tasty presents
-Die stomme buzzfeed quizjes ook altijd
-Funda elke dag vooral ook in de hoop dat er een huis voorbij komt wat we graag willen, maar dat is een meerjarenplan want het zijn een nog maar een paar die in aanmerking komen. Maar elke dag wel even huizen kijken omdat het gewoon leuk is. Vaak meerdere keren per dag ook. Ik kijk ook wat de huizen in de wijk doen en als we weten dat er een huis online komt in onze buurt maak ik er altijd een sport van om de verkoopwaarde te raden.
Huispedia is ook erg leuk trouwens.
- Beste social media idd
- dr pimple popper filmpjes
-
2015 💙
<<

rapa nui

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3402

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:35

Bericht 05 Dec 2019 00:02

Re: Internet Guilty Pleasures

Ik vind dit forum een beetje een guilty pleasure. Tussen de middag de Telegraaf site bekijken ook wel. Ik lees graag de Eenvoudig Leven blog. Op Facebook de blog Thuis bij Titia. En ik volg de berichten van de Siberian Times. CTGN. En ik mag graag filmpjes van die Christmas Commercials bekijken. Russia Beyond (veel te vaak filmpjes van het Russische wapenarsenaal), Nieuwspaal (met onzin nieuws waar je op kunt reageren, vaak veel te flauw, soms leuk)
Laatst gewijzigd door rapa nui op 05 Dec 2019 00:08, in totaal 1 keer gewijzigd.
Twenty years from now you will be more disappointed by the things you didn’t do than by the ones you did do. So throw off the bowlines, sail away from the safe harbor. Catch the trade winds in your sails. Explore. Dream. Discover. – Mark Twain
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43706

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 05 Dec 2019 00:05

Re: Internet Guilty Pleasures

Kreeft schreef: Ik kijk ook heel graag naar menukaarten op retaurant sites, nu ook heel fijn met al die kerstmenu's ?.


Oh ja dat doe ik ook echt heel veel haha. Als iemand hier zegt waar ze gaat eten zoek ik 't bijna altijd op en als m'n man ergens is, zoek ik voor hem restaurants en als ik ergens ben, hij voor mij. En met reizen plannen sowieso enorm uitgebreid. Heerlijk. Of gewoon echt willekeurig ergens haha. Wijnkaarten lezen we ook allebei.
En idd ik heb ook al meerdere kerstmenu's bekeken.

En grappig van die recensies. Logisch ook wel als je zelf er werkt!
Let's discover the world together.
<<

Anoniem279

Bericht 05 Dec 2019 00:07

Re: Internet Guilty Pleasures

Op Facebook: Scrumdiddlyumptious, beetje zoiets als Tasty. En van die nutteloze life hack filmpjes, of wat te doen met oude kledingstukken enzo. En de suggesties van AliExpress ?‍♀️

Op’t internet zelf is dat toch wel dit forum.
<<

Spencer

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11145

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:18

Bericht 05 Dec 2019 00:45

Re: Internet Guilty Pleasures

Ik bekijk altijd alles van Monica Geuze, ik vind haar zo leuk. Soms kijk ik ook vlogs terug waar Jorik nog in voorkomt, dat was zo schattig altijd. Echt m'n guilty pleasure.
R. 2013
D. 2016
<<

Elisabeth

Kletskop

Berichten: 920

Geregistreerd: 10 Jan 2019 17:59

Bericht 05 Dec 2019 08:02

Re: Internet Guilty Pleasures

De 9gag-app is mijn guilty pleasure. Ik kijk daar nu zo'n 5 jaar op voordat ik ga slapen.
<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15963

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:23

Bericht 05 Dec 2019 08:05

Re: Internet Guilty Pleasures

Dan toch wel dit forum ?.
28 april 2015 - Lieve D, your first breath took ours away..

12 mei 2018 - Lieve J, little hero!
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25110

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 05 Dec 2019 08:12

Re: Internet Guilty Pleasures

Het enige dat ik kan bedenken is dat ik regelmatig mensen van vroeger opzoek op FB ofzo. Kijken wat er van ze geworden is, voor zover dat zichtbaar is.

Verder heb ik behalve het forum geen speciale sites of vlogs die ik bekijk volgens mij.
❤ 7 juni 2018
<<

Chava

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3609

Geregistreerd: 23 Jun 2016 21:23

Bericht 05 Dec 2019 09:20

Re: Internet Guilty Pleasures

- ik kijk heel veel vlogs
- 7 second riddles
- dit forum
To travel is to live
Mijn instagram
<<

Fantine

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3726

Geregistreerd: 01 Jan 2015 13:05

Bericht 05 Dec 2019 09:26

Re: Internet Guilty Pleasures

Eenvoudig leven blog
Cynthia.nl en byaranka.nl
Viva forum, heerlijk meelezen haha
De beste social media
<<

Fred

Major Yipyapper

Berichten: 5138

Geregistreerd: 11 Sep 2013 16:08

Bericht 05 Dec 2019 10:02

Re: Internet Guilty Pleasures

- Funda, zowat iedere dag even de gemeente checken...
- Bordspellenwebsites en reviewfilmpjes op youtube

YouTube
- Achtbanen, on-ridefilmpjes... het lijkt dan als of je in het eerste karretje zit.
- Japans eten, een bepaalde Amerikaan wonend in Japan volg ik hoe hij restaurants en vendingmachines in Japan test...
- Pongfinity, een paar finse toptafeltennissers die tafeltennis trickshots doen. Binnen een jaar tijd zijn die van 100.000 volgers naar 1 miljoen volgers gegaan en dat zijn niet alleen tafeltennissers die dat volgen volgens mij.
<<

Anoniem316

Bericht 05 Dec 2019 11:28

Re: Internet Guilty Pleasures

De beide fora waar ik op zit vind ik toch wel een guilty pleasure. Veel mensen snappen dat niet.
Verder kijk ik regelmatig de vlogs van Enzo Knol ? #stiekemecrush ??
<<

Anoniem271

Bericht 05 Dec 2019 11:38

Re: Internet Guilty Pleasures

Tellen spelletjes ook mee? Want ik ben best een fanatieke FarmVille speler. Dat is toch wel een beetje mijn guilty pleasure.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43706

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 05 Dec 2019 11:42

Re: Internet Guilty Pleasures

Ik vind dit dus echt leuk om te lezen wat iedereen voor guilty pleasures heeft.

Fred, ik kan me voorstellen dat dat soort achtbaanfilmpjes vermakelijk zijn.

Wat grappig dat je dat nog altijd speelt Ise!

Oh ja 9gag keek ik vroeger ook veel op maar nu al jaren niet meer eigenlijk.
Let's discover the world together.
<<

Anoniem271

Bericht 05 Dec 2019 11:45

Re: Internet Guilty Pleasures

Ja het is alleen wel anders dan die van ‘vroeger’. Maar ik neem het heel serieus ?
<<

Anoniem326

Bericht 05 Dec 2019 11:51

Re: Internet Guilty Pleasures

- Het yes forum is toch wel mijn grootste guilty pleasure hoor.
- En ik kijk elke dag op funda.
- Ik sla in mijn favoriete plaatsen van weeronline de plaats op waar de serie/ boek dat ik op dat moment kijk/ lees op en check elke ochtend even wat voor weer het daar is. En ik kijk ook altijd even hoe koud het in Alaska is. Het was er laatst overdag -29.
- Ik vind het ook heerlijk om favorietenlijstjes te maken bij H&M, Bijenkorf, Zara en H&M.
<<

Fred

Major Yipyapper

Berichten: 5138

Geregistreerd: 11 Sep 2013 16:08

Bericht 05 Dec 2019 19:06

Re: Internet Guilty Pleasures

Nog eentje die ik was vergeten op YouTube zijn de marble rally's. Dan met name die in zand. De filmpjes worden door een Nederlander gemaakt maar voorzien van Engels commentaar.
<<

Anoniem315

Bericht 05 Dec 2019 19:34

Re: Internet Guilty Pleasures

Ik zit 90% van de tijd op Instagram en pluis dan van alles uit.

Op YouTube volg ik Alice Olsthoorn al ruim een jaar. Zij is transgender, heel uitgesproken en soms ook behoorlijk grof, maar ik vind haar humor heerlijk.
<<

Anoniem268

Bericht 05 Dec 2019 19:57

Re: Internet Guilty Pleasures

Buitenom dingen die al genoemd zijn; muziekvideo's op youtube van 10 jaar geleden van anafree en miarose hahaha!
<<

Anoniem269

Bericht 05 Dec 2019 20:38

Re: Internet Guilty Pleasures

- instagram filmpjes kijken van make-up tutorials, kattenfilmpjes, filmpjes over schilderen/tekenen.
- ik heb een app waarde je huizen kunt bouwen en inrichten. Ik heb daar al heel wat uren ingestoken.
- ik kijk wekelijks op Funda om bij huizen in mijn dorp om te kijken naar hun inrichting.
- als ik een pakket moet versturen via Marktplaats oid dan ga ik op Google maps kijken hoe het huis eruit ziet.
- ranzige dingen opzoeken op YouTube over bijv. mee-eters en amandelsteentjes uitdrukken.
- online shoppen bij een dure website, kijken op wat voor bedrag ik kom en dan mijn winkelmandje leeggooien.
- stukjes terugkijken op Netflix van één van mijn favo series ; Once Upon A time. Blijft gewoon mooi!
- duffe spelletjes zoals CodyCross, Farmheroes en Fight List.
- Pinterest. Als vind ik dat geen Guilty Pleasure maar meer een verslavende hobby ;)
- en het forum natuurlijk.
<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 17368

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:24

Bericht 05 Dec 2019 21:25

Re: Internet Guilty Pleasures

Wat een leuke hgl van die weerchecks ?

Dit is niet echt een internet guilty pleasure maar vind hem hier toch passen: Bob Ross kijken op Viceland. Heerlijk ontspannen!
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43706

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 05 Dec 2019 21:29

Re: Internet Guilty Pleasures

Haha ieuw die mee eter filmpjes enzo zou ik echt niet willen zien.

Fred hahaha die marble rallies hebben wij ons ook een avond kostelijk mee vermaakt op de Chromecast en dus samen op tv kijken. Bizar wat voor tijd iemand daarin steekt.

Mn zoontje kijkt trouwens wel eens Duplo en Lego unboxing filmpjes. Echt dat 't bestaat...

Hollygolightly, dat van dat weerbericht van boeken enzo vind ik echt heel grappig om te lezen. En Alaska. Hoe kom je erop. Lekker eigenzinnig.
Let's discover the world together.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43706

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 05 Dec 2019 21:30

Re: Internet Guilty Pleasures

Zora schreef:Wat een leuke hgl van die weerchecks ?

Dit is niet echt een internet guilty pleasure maar vind hem hier toch passen: Bob Ross kijken op Viceland. Heerlijk ontspannen!



HIER KWAMEN WIJ GISTEREN PAS ACHTER!
Let's discover the world together.
Volgende

Terug naar Hobby's, uitgaan & vrije tijd

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers