Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Afvalstofheffing in jouw gemeente

<<

Anoniem304

Bericht 05 Dec 2019 09:23

Re: Afvalstofheffing in jouw gemeente

Wij hebben trouwens 2 papiercontainers op eigen verzoek. Standaard was 1, maar ik bestel teveel online. ?
En ze zijn toch gratis.
<<

Sapphire

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 306

Geregistreerd: 16 Mei 2017 10:53

Bericht 05 Dec 2019 09:39

Re: Afvalstofheffing in jouw gemeente

Bij ons betaal je voor een eenpersoonshuishouden of een meerpersoonshuishouden. En dan heb een je grijze afvalcontainer voor restafval en een gft-container. Papier kun je één keer in de 4-6 weken bij de weg zetten.

Wij hebben een meerpersoonshuishouden, waarvoor het bedrag € 259,50 is. De vorige bewoners hadden een extra grijze container en die staat er nu nog. Wij gebruiken deze vrijwel niet. Eigenlijk alleen een keer als we bijvoorbeeld een verjaardag hebben gehad. Een extra grijze container kost normaal € 93,40, maar bij ons staat deze niet op de aanslag.

Ik geloof dat er volgend jaar of het jaar daarop een nieuw systeem komt, maar daar weet ik het fijne nog niet van. Ik zou het goed vinden om een papierbak te hebben en een plastic bak.
Laatst gewijzigd door Sapphire op 05 Dec 2019 16:36, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Birdie

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2099

Geregistreerd: 01 Sep 2013 11:20

Bericht 05 Dec 2019 16:20

Re: Afvalstofheffing in jouw gemeente

Wij betalen per jaar zo'n 265 euro voor 1 of 2 GFT kliko's (wij hebben er één), een grijze voor restafval en een blauwe voor papier. Geen extra kosten voor legen van containers en plastic wordt eens per 2 weken opgehaald met gratis zakken die je bij o.a. supermarkten gratis kunt ophalen. Het wegbrengen van grofvuil is ook gratis en onbeperkt.
Vorige

Terug naar Huisje, boompje, beestje

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers