Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Knobbel in nek.

<<

Anoniem124

Bericht 31 Okt 2013 21:49

Knobbel in nek.

Ja, ik ga zsm naar de huisarts. Maar tot die tijd, iemand die me kan geruststellen? Ik voel een grote knibbel in m'n nek, net onder waar m'n hoofd begint. De bult zit precies in het midden tussen die twee spieren van de nek zeg maar. De bubbel is hard en kan m niet bewegen. En ik weet niet meer of hij er nou altijd al zat of niet :redface: . Of dat ik m ineens weer voel omdat ik ben afgevallen ofzo. Hebben jullie die knobbel ook of herkent iemand dit?
<<

Anoniem166

Bericht 31 Okt 2013 21:52

Re: Knobbel in nek.

Ik voel daar wel een bult, maar dat is gewoon bot, al voelt het wel een beetje gek.
Voel jij hem afzonderlijk van het bot dat er zit?
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:29

Bericht 31 Okt 2013 21:53

Re: Knobbel in nek.

Is het niet gewoon je bovenste nekwervel?
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

Anoniem124

Bericht 31 Okt 2013 21:56

Re: Knobbel in nek.

Ja, kan dat dat die wervel is maar voel je die zo duidelijk? Hij zit iets nAar links?
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:29

Bericht 31 Okt 2013 21:57

Re: Knobbel in nek.

Ik weet natuurlijk niet wat jij voelt. Mijn moeder heeft volgens mij ook een vrij aanwezige nekwervel die je ook echt ziet zitten aan de buitenkant. Dat heeft ze altijd al gehad. Maar voor de zekerheid kun je er altijd even naar laten kijken.
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

Anoniem166

Bericht 31 Okt 2013 21:58

Re: Knobbel in nek.

Ik voel die nekwervels wel heel duidelijk. Als je wat lager begint, tussen de schouderbladen precies in het midden, dan zou je langzaam naar boven kunnen gaan met je handen en voelen of dat je wervels zijn.
<<

Anoniem124

Bericht 31 Okt 2013 22:15

Re: Knobbel in nek.

Sanne schreef:Ik voel die nekwervels wel heel duidelijk. Als je wat lager begint, tussen de schouderbladen precies in het midden, dan zou je langzaam naar boven kunnen gaan met je handen en voelen of dat je wervels zijn.

Dat was een goeie. Als ik de lijn volg gaat er opeens een naar links en is wat dikker.

Ladyyyy?
<<

Anoniem16

Bericht 31 Okt 2013 22:25

Re: Knobbel in nek.

Als ik probeer te voelen zoals jij omschrijft voel ik idd ook de wervels. Weet je al wanneer je terecht kunt bij je huisarts?
<<

Anoniem124

Bericht 31 Okt 2013 22:26

Re: Knobbel in nek.

Ik bel morgenvroeg voor een afspraak. Maar t doet geen pijn ofzo.
<<

Anoniem16

Bericht 31 Okt 2013 22:29

Re: Knobbel in nek.

Kan het anders ook niet zo'n vetbult zijn die ik laatst had?

Succes met wachten!
<<

Anoniem124

Bericht 31 Okt 2013 22:38

Re: Knobbel in nek.

Hoe voelde die, Printje? Hard?
<<

Anoniem16

Bericht 31 Okt 2013 22:39

Re: Knobbel in nek.

Ja heel hard, kon het niet bewegen, leek vast te zitten aan het bot.

Je weet nog wel hoe gestrest ik was....
<<

Anoniem124

Bericht 31 Okt 2013 22:48

Re: Knobbel in nek.

Ook in de nek? He gatver. Ik weet hoe je je voelde.
<<

Anoniem16

Bericht 31 Okt 2013 22:51

Re: Knobbel in nek.

Nee onder mijn kaak. Achter het bot van mijn onderkaak.
<<

Lynn_

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 649

Geregistreerd: 04 Sep 2013 22:06

Bericht 31 Okt 2013 22:52

Re: Knobbel in nek.

Ik voel op die plaats wervels. Goed dat je meteen even belt. Tot die tijd proberen niet te veel te piekeren. De kans dat het niks is, is groter!
<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15970

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:23

Bericht 31 Okt 2013 23:03

Re: Knobbel in nek.

Haha, ik ben er!

Volgens mij is dat inderdaad een nekwervel. Als ik daar bij mezelf overheen wrijf, voelt dat ook als een harde bult.

:angel:
28 april 2015 - Lieve D, your first breath took ours away..

12 mei 2018 - Lieve J, little hero!
<<

Anoniem124

Bericht 01 Nov 2013 17:38

Re: Knobbel in nek.

Nou gelukkig, er zitten alleen maar wat nekwervels scheef.
<<

Pompoen

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 7297

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:04

Bericht 02 Nov 2013 11:00

Re: Knobbel in nek.

Haha, jij blij :laughcry: .

Terug naar Persoonlijk

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers