Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


De Aldi

<<

Anoniem269

Bericht 01 Dec 2019 18:02

De Aldi

Ik ben van plan om wat meer boodschappen te halen bij de Aldi. Ik kom er nu misschien 4x per jaar en koop dan eigenlijk altijd hetzelfde. Bijvoorbeeld de krabsalade, keelsnoepjes en de kant en klare lasagne.

Wat zijn jullie favorieten van de Aldi?
En wat juist niet?
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:29

Bericht 01 Dec 2019 18:10

Re: De Aldi

De Biocura crème en de kruidenkaasjes. O, en ze hebben volgens mij ook van die diepvriesvisgerechten die ik lekker vind, dat viscuisine-achtige spul. En ik had een keer ijs dat ik erg lekker vond, met caramel en stukjes chocola erdoor.
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

Anoniem331

Bericht 01 Dec 2019 18:46

Re: De Aldi

Ik vind de Aldi door de jaren heen maar duur geworden? Heb ze hier ook niet meer op kleine afstand.
<<

Druifje

Kwebbel

Berichten: 437

Geregistreerd: 23 Okt 2017 13:39

Bericht 01 Dec 2019 18:48

Re: De Aldi

Het brood van 0,80 cent, toppertje :smile: :smile:
<<

High Heels

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5672

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:27

Woonplaats: In het Brabantse land

Bericht 01 Dec 2019 20:20

Re: De Aldi

Ik ben pas bij de Aldi geweest met de app van de AH erbij. Het gaat dan echt om centenwerk en dan heb je een huismerk tegenover een A-merk.

Wat ik wel graag daar kocht was het frisdrank (alleen de cola niet), en het vlees vind ik daar goed en fijn geprijsd.
En de single-verpakte koeken en de laadsteigers/zoutjes
Trotse mama van;
Grote zus: 18-04-2010
&
Kleine zus: 04-07-2011
<<

Patsy

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1687

Geregistreerd: 01 Jan 2019 10:13

Bericht 01 Dec 2019 20:25

Re: De Aldi

Ik zet mijn lijstje altijd in de jumbo app en zie dan zo wat goedkoper is. Soms scheelt het bijna niks, maar soms best veel.

Brood is prima idd, maar het goudeerlijk brood is veel lekkerder en dat is wel weer duurder.
Vlees is goed en er zijn vaak goede aanbiedingen.
Aardappelschijfjes of krieltjes vind ik niet lekker en zijn vaak niet goed meer voor de houdbaarheidsdatum.
Sinas is erg lekker en goedkoop.
Bolognesesaus is erg lekker.
Olijfolie is veel goedkoper dan bij jumbo.
💙 25 februari 2014
💙 5 juni 2015
<<

Valerie

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 653

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:25

Bericht 02 Dec 2019 10:43

Re: De Aldi

Ik vind de krentenbollen daar lekker en haal daar meestal hennepzaad (alhoewel, de laatste tijd niet meer omdat het daar heel kort houdbaar is, vast omdat het daar niet zo'n populair product is).
Make happy memories
<<

Linvi

Bericht 02 Dec 2019 11:16

Re: De Aldi

Ik vind tegenwoordig de Aldi verschrikkelijk duur geworden en vind de houdbaarheid altijd erg krap. Ik doe 1 keer per week boodschappen voor de hele week en kom nooit uit bij de Aldi. Kon zo vaak groente en fruit weg gooien tussendoor.

Sinds september gaan we naar de Lidl, iets verder rijden maar we kunnen een volledige week eten kopen zonder moeite met versheid/data.
<<

Anoniem269

Bericht 02 Dec 2019 23:48

Re: De Aldi

Is de Lidl dan ook goedkoper Linvi?

Wij hebben in het dorp geen Lidl. In mijn vorige woonplaats wel en ik kocht daar denk ik de verkeerde producten ofzo. Ik vond er veel dingen gewoon niet lekker. Zelfs de ijsjes vielen tegen. En ik vond het vlees daar altijd erg zout. Maar dit is ook weer bijna 6 jaar geleden dat ik daar iets heb gekocht dus misschien is het allemaal wel veranderd.
<<

Prosecco

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2144

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:55

Bericht 03 Dec 2019 04:57

Re: De Aldi

Als wij boodschappen doen gaan we altijd eerst naar de Lidl en dan naar de Jumbo.
95% van de boodschappen halen we bij de Lidl, groente, fruit, vlees (wij vinden het niet zout maar hebben wel altijd onbewerkt vlees).
Vervolgens halen we de dingen die de Lidl niet heeft, of die we van de Lidl niet zo lekker vinden, bij de Jumbo. Bijvoorbeeld satésaus, frisdrank (drinken we nooit, maar als er visite komt), brood, woksaus, curry padra, sat soort dingen.
Sinds we op deze manier boodschappen doen besparen we ongeveer €40,- in de week ten opzichte van toen we elke dag naar de AH gingen.

Terug naar Eten & drinken

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers

cron