Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Plofkraken

<<

Anoniem277

Bericht 28 Nov 2019 20:44

Plofkraken

Ik heb het gevoel dat ik het nu bijna iedere dag hoor op de radio, plofkraken.
In ieder geval meer dan van tevoren.
Hebben jullie dit ook?
Hoe kom je erbij om dat te doen?
<<

Anoniem304

Bericht 28 Nov 2019 20:47

Re: Plofkraken

Oh ik eigenlijk niet zoveel, maar het ligt vaak wel aan de zender ook.

De laatste plofkraak hier in de buurt was bijna 2km. verderop, maar iedereen zat rechtop in bed. Is alweer een aantal jaren geleden, maar iedereen had het erover.

De pinautomaat zat namelijk RECHT tegenover het politiebureau. Dan heb je wel ballen.
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:56

Bericht 28 Nov 2019 23:08

Re: Plofkraken

Ik kijk er niet eens meer van op :( Ik hoor ze regelmatig snachts.
#teammaple🍁
<<

Whatever

Major Yipyapper

Berichten: 5458

Geregistreerd: 22 Feb 2016 12:09

Bericht 29 Nov 2019 00:22

Re: Plofkraken

Ik heb het nog nooit gehoord hier in de buurt, maar tijdje terug is een vriend van me gewond geraakt bij de zoveelste plofkraak hier in Amsterdam. Ik vindeerlinjk gezegd dat met oog op frequentie en kracht van de explosieven dat jr pinautomaten in woonpanden niet meer kunt verantwoorden.
<<

Anoniem277

Bericht 29 Nov 2019 04:41

Re: Plofkraken

Urban Naked schreef:Ik kijk er niet eens meer van op :( Ik hoor ze regelmatig snachts.


Het ergste nog vind ik dat je zegt dat je er niet meer van op kijkt.
Is het zovaak dan bij jullie?
<<

Meg

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1750

Geregistreerd: 20 Sep 2013 10:14

Bericht 29 Nov 2019 09:37

Re: Plofkraken

Bij ons in de buurt gebeurt het minder, dus voor mijn gevoel is het juist minder.
De laatste was twee jaar geleden hier nog geen 150 meter vandaan. Alles trilde en wat een knal. Niet alleen de automaat was stuk, maar ook de drankenwinkel daarnaast was in scherven en ook de supermarkt moest een tijd gesloten blijven.
🩷 jan '16
💙 nov '18

instagram.com/draag_handgemaakt
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:56

Bericht 29 Nov 2019 09:40

Re: Plofkraken

Anelisan schreef:Het ergste nog vind ik dat je zegt dat je er niet meer van op kijkt.
Is het zovaak dan bij jullie?

Klopt. In 2019 tot nu toe 13 plofkraken in Amsterdam. En een groot deel er van is in Amsterdam West en Nieuw West, en dat hoor ik vrij goed aangezien ik daar woon.
#teammaple🍁
<<

Salome

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6805

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:33

Bericht 30 Nov 2019 21:46

Re: Plofkraken

Vorig weekend nog de parfumerie hier in het dorp. Vorig jaar een pinautomaat.
Hier gebeurd het ook wel. En ik woon in een dorpje in Twente.
2016
<<

Anoniem307

Bericht 30 Nov 2019 22:11

Re: Plofkraken

In ons vorige dorp zijn alle pinautomaten weggehaald en het centrum afgebakend tegen plofkraken. Voornamelijke reden zijn de woningen boven de winkels. In het huidige dorp is er niets aan de hand. In Duitsland lijken ze het daarentegen net te hebben uitgevonden.

Terug naar Nieuws & actualiteiten

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers