Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Hotel en ideeën Antwerpen

<<

Bergkristal

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 605

Geregistreerd: 10 Feb 2019 15:50

Bericht 28 Nov 2019 20:47

Hotel en ideeën Antwerpen

Hoi,

Ik wil in de kerstvakantie een paar nachten met mijn vriend naar Antwerpen (zonder dochter). Heeft iemand nog leuke ideeën of dingen die juist in deze kerstperiode leuk zijn om te doen? Data staat nog niet helemaal vast dus kan het aanpassen nav de plannen. Zijn er voor de rest nog hotel, restaurant en musea suggesties? Wij houden wel van iets wat niet ‘standaard! is en juist van karakteristieke dingen. Bij voorkeur wel een hotel in het centrum of dicht bij een station/ov halte (15 min van centrum). Het hoeft geen luxe of super romantisch hotel te zijn wij zullen toch de meeste tijd weg zijn zolang het maar schoon is.
Carpe Diem
<<

Anoniem313

Bericht 28 Nov 2019 21:05

Re: Hotel en ideeën Antwerpen

Zurenborg is een leuk wijkje, vrij dicht tegen het centrum aan. Te lopen als je van wandelen houdt en anders ook prima qua ov. Je hebt daar leuke cafés en restaurants en je bent echt weg van tourist traps uit het centrum.
<<

Skyler

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1376

Geregistreerd: 06 Dec 2014 14:58

Bericht 29 Nov 2019 15:58

Re: Hotel en ideeën Antwerpen

Check de zoekfunctie even, er bestaan meerdere topics met tips voor Antwerpen.
<<

Bergkristal

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 605

Geregistreerd: 10 Feb 2019 15:50

Bericht 29 Nov 2019 22:34

Re: Hotel en ideeën Antwerpen

Bedankt Caulfield! Ga ik zeker doen Skyler alleen is mijn laptop stuk en is het op mijn telefoon lastiger forummen vind ik heb daarom nog niet uitgebreid gezocht.
Carpe Diem
<<

Pure*

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1937

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:18

Bericht 29 Nov 2019 23:50

Re: Hotel en ideeën Antwerpen

Ik ben onlangs in Antwerpen geweest en wij hebben in een airbnb geslapen met echt een perfecte ligging (in zijstraatje maar midden in oude centrum) en een heel prima appartement voor het geld. Aanrader!
https://www.airbnb.nl/rooms/16238598?s=51
Juli 2015
Maart 2017

Terug naar Reizen & vakanties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers