Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Oud & Nieuw plannen

<<

Anoniem304

Bericht 31 Dec 2019 17:46

Re: Oud & Nieuw plannen

Marsy31 schreef:2 uur later dan Nederland

Scheelt wel weer 2 uren tot je naar bed kan dan. Fijne avond!
<<

Anoniem273

Bericht 01 Jan 2020 00:54

Re: Oud & Nieuw plannen

Behalve mijn moeder zitten we hier nu ook met 3 honden ?. Onze eigen hond is er natuurlijk en de hond van onze vrienden hebben we vanochtend opgehaald. Maar zijn andere vriendje zou alleen thuis zijn met de jaarwisseling en die hond is echt panisch voor vuurwerk. Dus mijn man heeft hem net alsnog opgehaald ?
<<

Jip

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11415

Geregistreerd: 03 Jan 2015 11:04

Bericht 01 Jan 2020 02:01

Re: Oud & Nieuw plannen

Jip schreef:We gaan zo naar mijn zwagers. Daar hapje eten en dan gaan S en ik in elk geval weer naar huis zodat zij op tijd naar bed kan. V mag blijven als ze wil, maar komt ook op tijd thuis. Ik heb eigenlijk niet eens zin om op te blijven tot middernacht ?


Nou we bleven tot 00:30 en de kinderen daar op bed gedaan. V pas heel laat en wakker gemaakt voor 00:00. S pas toen we naar huis gingen, die sliep vrijwel meteen weer thuis...maar nu is ze wat wakker. Dus ben aan het bedenken wat we gaan doen terwijl ik ook wil slapen haha.
Their smile makes me smileJanuari 2017 ♡ April 2019

https://www.instagram.com/stofspinsels/
<<

Saga

Major Yipyapper

Berichten: 5362

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:12

Bericht 01 Jan 2020 09:28

Re: Oud & Nieuw plannen

Wij zijn gewoon thuis gebleven, lekker op de bank met een hapje en drankje.
Toen zoon na middernacht lekker bleef slapen zijn we de straat op gegaan om de buren verderop een gelukkig nieuwjaar te wensen en hebben met hun en de kinderen vuurwerk gekeken en afgestoken en een drankje gedronken.
Super gezellig en vooral heel relaxed!
10.04.17
<<

High Heels

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5688

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:27

Woonplaats: In het Brabantse land

Bericht 01 Jan 2020 14:39

Re: Oud & Nieuw plannen

Wij zijn uiteindelijk toch in het appartement van vriendin beland.
De kinderen zouden eigenlijk eerst bij mij zijn, want ex moest werken. Maar 'ineens' konden ze wel komen en waren wij dus kindloos. En om bij mijn ouders te blijven hangen hadden we ook niet veel zin in.
Om 00.30 uur lagen we doodop in bed en waren we in no-time vertrokken terwijl er nog ontzettend veel werd afgestoken.

We hebben om 12.45 uur ontbeten.
Trotse mama van;
Grote zus: 18-04-2010
&
Kleine zus: 04-07-2011
<<

Anoniem280

Bericht 01 Jan 2020 17:32

Re: Oud & Nieuw plannen

Wij zouden weg, maar het was zo mistig!
5 km bij ons vandaan dat zware ongeluk met dodelijk slachtoffer.
Ambu''s op en af zien rijden.
Slachtoffers zijn in de school, waar onze kinderen op zitten, opgevangen.
Daarom besloten veilig thuis te blijven.
<<

Emma

Major Yipyapper

Berichten: 3118

Geregistreerd: 24 Okt 2015 11:53

Bericht 01 Jan 2020 18:49

Re: Oud & Nieuw plannen

Dan zou ik ook thuis zijn gebleven Caramba!
Wij twijfelden om naar huis te gaan vanaf de vrienden waar we waren maar eenmaal op de snelweg was het prima te doen.
<<

Kees

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8166

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:36

Bericht 01 Jan 2020 20:13

Re: Oud & Nieuw plannen

Wij zijn vandaag naar de Efteling geweest. Eerste keer voor E en het was zó leuk en fijn!
Niet te druk maar gewoon lekker mensen overal, lekker fris weer maar niet te koud en E heeft dr slaapje overgeslagen en dat ging echt super goed.
Ze was echt zo onder de indruk van alles maar Roodkapje, 'de hele grote vis' (pinokkio) en de 'mevrouw met lange haren' (Raponsje) waren wel echt favoriet dus daar moesten we aan het einde van de dag nog even langst.

Een heel fijn begin van 2020
30-04-2017
Vorige

Terug naar Hobby's, uitgaan & vrije tijd

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers