Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Kado ideeën vriend

<<

Vanya

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3729

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:43

Bericht 22 Nov 2019 18:21

Re: Kado ideeën vriend

Herkenbaar, ik weet ook nooit wat ik moet kopen voor mijn man. Ik heb hem pas een adventskalender met bieren cadeau gedaan.
If you cannot do great things, do small things in a great way.
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12105

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 22 Nov 2019 19:03

Re: Kado ideeën vriend

ik heb voor mijn man rituals doucheschuim. Sokken, pantoffels. Lego van friends tv serie.
Afbeelding
<<

Anoniem332

Bericht 22 Nov 2019 19:15

Re: Kado ideeën vriend

Ik heb hem een ingelijste zeefdruk gegeven.

Met wiskey kan ik hem ook altijd blij maken.
<<

Green_Pepper

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4575

Geregistreerd: 09 Feb 2014 14:55

Bericht 22 Nov 2019 20:17

Re: Kado ideeën vriend

Succesvolle cadeaus waren hier:
Concertkaartjes
Cabaret/theaterkaartjes
Sonos box
Fitbit
Secrid pasjeshouder
Riem
Kleding (trui, polo)
Barbecue
Pakketjes met zijn favoriete producten, o.a. speciaal bier, droge worst en een Donald duck :laughcry:


Een speciaalbier adventskalender lijkt me ook een leuk cadeau. Eens kijken of ik dat nog kan bestellen.
<<

Anoniem304

Bericht 22 Nov 2019 20:18

Re: Kado ideeën vriend

Green Pepper, de Jumbo in je woonplaats heeft ze in de winkel staan!
<<

Green_Pepper

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4575

Geregistreerd: 09 Feb 2014 14:55

Bericht 22 Nov 2019 20:19

Re: Kado ideeën vriend

Savi schreef:Green Pepper, de Jumbo in je woonplaats heeft ze in de winkel staan!


Oh goed om te weten! Thanks!
We zijn nu een weekend weg, maar ga maandag direct kijken.
<<

Anoniem304

Bericht 22 Nov 2019 20:24

Re: Kado ideeën vriend

Ik weet niet hoe speciaal de biertjes zijn. Maar zag dat er 2 versies waren en vond het grappig dat ze daar stonden, dus vandaar. Succes!
<<

Niekske

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4395

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:16

Bericht 22 Nov 2019 22:54

Re: Kado ideeën vriend

Ik heb vorig jaar een Zalon box besteld voor mijn vriend. Hij haat shoppen, maar heeft wel af en toe nieuwe kleding nodig. Was een succes! Er is wel een deel terug gegaan, maar hij had wel een paar mooie nieuwe items.

Nu krijgt hij kaartjes voor de musical Kinky boots ? hij vind het ontzettend leuk om schoenen voor mij uit te zoeken en dan het liefst sexy en stijlvol, dus ik vond de titel enigszins toepasselijk. Al gaat het verhaal over laarzen voor dragqueens ? ach, hij geeft toch niks om spullen en een avondje aan een weg zonder kinderen doet het altijd goed!
december 2016
juli 2019
<<

Radler

Yipyapper

Berichten: 1692

Geregistreerd: 31 Dec 2018 17:26

Bericht 23 Nov 2019 00:17

Re: Kado ideeën vriend

Leuke ideetjes staan er tussen.
Voor verjaardagen doen wij elkaar altijd iets geven om samen te doen.
Vaak een nachtje weg in een suite / nachtje hotel met sauna en uit eten

Verder wat ik gegeven heb
Zo’n poetsset voor de auto
Badjas
Adventkalender bier
Speciaalbiertjes
Pakketje van zijn favo bier
Rondleiding brouwerij
Rituals
Ik koop met Valentijn en kerst elk jaar de verschrikkelijk foute Simpsons boxers van zeeman en de AH hamsters
Juli 2019
<<

Anoniem281

Bericht 23 Nov 2019 09:52

Re: Kado ideeën vriend

Ik heb voor mijn man:
- Een tweede gitaar voor de Guitar Hero voor de Wii, maar het echte cadeau is dat ik mee ga doen met dat kansloze spel. En dan weet je dat het echte liefde is, want ik vind het écht een kansloos spel.
- Een fijne trui, warm en zo.
- Sokken, want hij houdt van happy socks.
- Google Play Store giftcard (ook weer zo'n stuk bewijs van mijn liefde, want hij gaat het uitgeven aan méér kansloze spelletjes maar dan op z'n telefoon en ik erger me dan aan het feit dat ie amper naar me luistert)
- Een boek over de Amerikaanse politiek, daar zag ik 'm laatst opvallend lang bij stilstaan in de winkel.
<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 17342

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:24

Bericht 23 Nov 2019 11:31

Re: Kado ideeën vriend

Omg wat een goeie ideeen! En dan vooral die zuivelhoeve letter Lady!! Ik ga op zoek!
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
<<

Peinture

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1297

Geregistreerd: 09 Sep 2013 17:27

Bericht 23 Nov 2019 13:14

Re: Kado ideeën vriend

Ik kan hem altijd blij maken met goede whiskey, een xbox spel, een bordspel, speciaalbier, pistachenootjes

Wat hij in het verleden ook heeft gekregen is gereedschap, een hoofdlamp voor in de grotten (maar dat is een vrij specifiek cadeau natuurlijk), kookspullen, sigaren (vind ie soms lekker bij de whiskey). En verder valt me even niks in.
<<

Elroya

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4547

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:10

Bericht 23 Nov 2019 21:20

Re: Kado ideeën vriend

Als ik iets lastig vind is het dit wel.. van de geurtjes is hij niet echt, bier vind bij lekker maar dan gewoon bier, en niet de speciaal biertjes. Zo ook met koffie. Van gereedschap heb ik weinig verstand, dus heb ik zijn input wel nodig. Hij heeft interesse in motorrijbewijs halen, dus zat al ooit te denken aan motorrijles, maar het böekje met de theorie heeft hij in 3kwart jaar ook nog niet ingekeken. Slipcursus oid houdt ie ook niet van. Kleding koopt hij 2x per jaar, en dan heeft ie ook genoeg dus als ik iets zou kopen is het meer eigenbelang;) En hij zegt zelf ook, als ik iets nodig heb koop ik het vaak al.
Dus ik lees hier nog even mee
E april 2013
R juni 2017
Y november 2018
<<

Lavendel

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1462

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:58

Bericht 24 Nov 2019 13:49

Re: Kado ideeën vriend

Vorig jaar een Donald Duck abonnement en jaar ervoor weekendje Maastricht met duo massage. Ook wel eens een leuke trui of iets anders kleins als ik niks wist. Dit jaar een erotische aventskalender haha. Hij is in december jarig en wist het echt niet dit jaar. Gok dat hij dit wel kan waarderen ;)
Smile, it's free!
<<

Anoniem269

Bericht 24 Nov 2019 15:59

Re: Kado ideeën vriend

Die van mij heeft vorig jaar een mooie riem gekregen en dit jaar wil hij een speciaal boek over zijn hobby.
<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 17342

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:24

Bericht 24 Nov 2019 21:02

Re: Kado ideeën vriend

Hahaha lavendel. Wordt elke dag feest voor hem dus ?
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
<<

Lookie

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2630

Geregistreerd: 01 Sep 2013 19:20

Bericht 26 Nov 2019 18:58

Re: Kado ideeën vriend

Ik neem wel regelmatig kleine dingetjes mee zoals chocolade en laatst geurstokjes.
Met zijn verjaardag zijn we uit eten geweest en hij krijgt wat vuurwerk (zijn wens haha).
<<

Anoniem271

Bericht 29 Nov 2019 13:01

Re: Kado ideeën vriend

Misschien kan iemand hier me helpen; ik ga mijn vriend een ‘adventkalender’ maken, vanaf 5 december tot en met kerstavond. Ik ben nu op zoek naar kleine cadeautjes. Ik heb al wat ideeën, maar hebben jullie nog tips?
<<

Mizz_S

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 7536

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:04

Bericht 29 Nov 2019 15:43

Re: Kado ideeën vriend

Moeten het ook kleine dingen zijn die ergens in passen of maakt dat niet uit?
Flesje bier of klein flesje wijn (als hij dat drinkt)
Snoep of chocolade
Lekker worstje of kaas of olijven oid
(Mini) douchespul
Lief kaartje of briefje van jou
Tijdschrift
Klein (kaart)spelletje
Mooie pen
(Kerst) sokken
(Kerst) boxershort
<<

Isabel_

Major Yipyapper

Berichten: 3624

Geregistreerd: 08 Sep 2013 09:40

Bericht 29 Nov 2019 16:03

Re: Kado ideeën vriend

Mijn man krijgt dit jaar met Kerstmis pantoffels, een riem, een grote tapas plank, een kerstpyjama en parfum. En ik geef altijd zo’n december lot.
<<

Meg

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1750

Geregistreerd: 20 Sep 2013 10:14

Bericht 29 Nov 2019 16:14

Re: Kado ideeën vriend

Deze zomer had mijn man een paar keer gezegd dat het hem leuk leek om weer te vliegeren (met de kinderen). Dus ik heb toen voor hem een vlieger voor zijn verjaardag gehaald. We zijn al een keertje ermee naar het strand geweest, echt een geslaagd cadeau.

De jaren daarvoor heb ik samen met familie technisch Lego gegeven. Ik wist dit jaar geen model dat hij wilde anders had ik dat wel weer gekocht.

En ook wel eens dingetjes gehaald die hij nodig had: portemonnee, nieuwe sloffen, mooi shirt.
🩷 jan '16
💙 nov '18

instagram.com/draag_handgemaakt
<<

Anoniem271

Bericht 29 Nov 2019 19:27

Re: Kado ideeën vriend

Mizz_S schreef:Moeten het ook kleine dingen zijn die ergens in passen of maakt dat niet uit?
Flesje bier of klein flesje wijn (als hij dat drinkt)
Snoep of chocolade
Lekker worstje of kaas of olijven oid
(Mini) douchespul
Lief kaartje of briefje van jou
Tijdschrift
Klein (kaart)spelletje
Mooie pen
(Kerst) sokken
(Kerst) boxershort


Ik wil er inderdaad kleinere pakketjes van maken, maar niet zo mini als een normale adventkalender. Bedankt voor de tips!
<<

Green_Pepper

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4575

Geregistreerd: 09 Feb 2014 14:55

Bericht 29 Nov 2019 22:45

Re: Kado ideeën vriend

Savi schreef:Ik weet niet hoe speciaal de biertjes zijn. Maar zag dat er 2 versies waren en vond het grappig dat ze daar stonden, dus vandaar. Succes!


Ik heb gekeken, maar heb het niet gekocht. Het was 50 euro voor 24 biertjes waarvan een aantal niet zo lekker zijn. Dus dat vond ik veel te duur voor wat je krijgt.
<<

Anoniem304

Bericht 29 Nov 2019 23:12

Re: Kado ideeën vriend

Dat is dan zonde idd!
<<

Girli

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3627

Geregistreerd: 06 Sep 2013 15:20

Bericht 30 Nov 2019 20:16

Re: Kado ideeën vriend

Die worstletter heb ik helaas nog niet gevonden!
VorigeVolgende

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers