Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Kerstplannen

<<

Isolt

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2386

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:46

Bericht 22 Nov 2019 12:03

Re: Kerstplannen

Kerstavond komt mijn schoonmoeder en een neef van mijn schoonmoeder bij ons eten.
Eerste kerstdag hebben wij nog geen plannen.
Tweede kerstdag gaan wij weer naar mijn schoonmoeder.

Ergens komen mijn zwager en schoonzus ook nog en dan komt mijn schoonvader ook. Maar zij werken de dagen voor kerst altijd erg veel dus kijken pas als ze vrij zijn of ze er de puf voor hebben of niet.
10-08-2017 ♥
<<

Anoniem300

Bericht 22 Nov 2019 15:02

Re: Kerstplannen

Hier is hier eigenlijk altijd ieder jaar hetzelfde.
Kerstavond zijn we altijd met vrienden (doen we lekkere hapjes maken en spelletjes spelen).
1ste kerstdag moet ik werken (slaapdienst van 15.30 tot de volgende dag 10).
2de kerstdag is het dit jaar bij ons ( in ons nieuwe huis, we doen een winter BBQ) met mijn familie (20 man).
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:29

Bericht 22 Nov 2019 15:03

Re: Kerstplannen

Geen speciale plannen. Wij zijn gewoon bij mijn ouders, waarschijnlijk komen er lekkere hapjes op tafel en wordt het verder een rustige dag. Als het weer het toelaat gaan we misschien wel naar het bos, verder hoop ik dat een vriend van ons komt eten en in de avond doen we dan een spelletje.
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

Mizz_S

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 7550

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:04

Bericht 22 Nov 2019 16:06

Re: Kerstplannen

Wij hebben nog geen plannen gemaakt eigenlijk. Blijkbaar zijn we langzaam ?.
<<

Soleil

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4074

Geregistreerd: 02 Sep 2013 08:06

Bericht 22 Nov 2019 16:07

Re: Kerstplannen

Mizz_S schreef:Wij hebben nog geen plannen gemaakt eigenlijk. Blijkbaar zijn we langzaam ?.

Hier hetzelfde! Maar ik ben ook afhankelijk van mijn eigen familie en schoonfamilie.
<<

Japie

Major Yipyapper

Berichten: 3667

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:59

Bericht 22 Nov 2019 18:07

Re: Kerstplannen

Eerste kerstdag zijn we bij mn ouders met het gezin. Hebben lootjes getrokken en eten samen.
Verder heb ik nog geen plannen. Heerlijk even niet alles al van te voren vol gepland.
Geluk hoef je niet te verdienen, je hebt er recht op.
<<

Char

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2089

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:04

Bericht 22 Nov 2019 21:12

Re: Kerstplannen

Kerstavond gaan we waarschijnlijk naar de kerk met het hele gezin (ouders, broers etc). Eerste kerstdag vieren we met de familie van mijn moeder. Tweede kerstdag vermoed ik bij mijn ouders met het gezin. Hele concrete plannen zijn er verder niet, maar zal binnenkort eens met mijn moeder overleggen.
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12154

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 22 Nov 2019 21:25

Re: Kerstplannen

ik vind kerst dit jaar niet leuk. Alles komt weer boven van vorig jaar. Het liefst ga ik slapen van 20 dec tot 3 januari. Maar helaas dat kan niet.

24 dec gaan we in de middag naar soldaat van oranje. Daarna eten we in Noordwijk aan zee. En dan laat in de avond richting Friesland met driving home for christmas op de radio. Zo grappig mijn man en ik hadden beide die gedachten dan rijden we in een nieuwe auto met dat liedje erop naar huis. Niet wetende dat we ook echt een nieuwe auto hebben dan.

1e kerstdag in de ochtend cadeautjes uitpakken samen. Heb voor ons beide een zelfde kerst pyjama gekocht die kunnen we dan aan hebben met het kerstontbijt . We worden verwacht die dag ergens bij mijn schoonouders. Ze dwongen ons zowat om te komen. Ik heb er totaal geen zin in

2e kerstdag gaan we eerst wandelen met mijn ouders daarna krijg je snert of patat in de avond eten we chinees bij hun.

Dit jaar niet een bijzondere kerst, en het liefst bleef ik helemaal thuis.
Afbeelding
<<

Anoniem331

Bericht 22 Nov 2019 21:44

Re: Kerstplannen

Nou je plannen klinken anders leuk genoeg Sarah.
Ik zou proberen dat gevoel toch wat los te laten! Je bent er nog! Vier feest, vier kerst, vier je leven!
<<

Emma

Major Yipyapper

Berichten: 3118

Geregistreerd: 24 Okt 2015 11:53

Bericht 22 Nov 2019 21:56

Re: Kerstplannen

Knuffel voor jou Sarah, ik snap je gevoel wel een beetje denk ik :hug:

Kerstavond zijn we thuis, dan eten we iets lekkers en daarna lekker op de bank All you need is love kijken.
Eerste kerstdag zijn we bij mijn schoonouders.
Tweede kerstdag zijn we bij mijn ouders.

Ik heb er zin in!
<<

Whatever

Major Yipyapper

Berichten: 5458

Geregistreerd: 22 Feb 2016 13:09

Bericht 22 Nov 2019 22:29

Re: Kerstplannen

Ik zie er nogal tegenop. Elk jaar wel eigenlijk. Heb gewoon de keuze uit alleen zijn of oorlog voeren bij mijn ouders thuis. Vorig jaar en jaar ervoor nog wel 1 dagje bij vrienden doorgebracht, dat was wel ok. Kerstavond alleen, 1e kerstdag bij ouders en 2e kerstdag bij vrienden.. maar dat gaat hem dit jaar niet worden. Ben trouwens op dit moment alweer weken niet on speaking terms met mijn moeder. Benieuwd hoe dat zich ontwikkelt komende weken. Denk dat ik 1e kerstdag naar mijn ouders ga en dan 2e kerstdag weer naar huis. Dat breekt het meest en dan ben ik iig twee dagen niet geheel alleen. Verder niks. Misschien ergens vlak voor of vlak na de feestdagen nog een leuk salsafeestje, maar de feestdagen zelf kijk ik écht alleen maar tegenop. Word ook nu al gestoord van alle kerstreclames op tv. ;) En alle mensen die klagen dat ze zóveel familie en vrienden verplichtingen hebben. Echt. Fuck you. ;)
Laatst gewijzigd door Whatever op 22 Nov 2019 22:34, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

kippetje

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1267

Geregistreerd: 01 Sep 2013 19:07

Bericht 22 Nov 2019 22:34

Re: Kerstplannen

Mizz_S schreef:Wij hebben nog geen plannen gemaakt eigenlijk. Blijkbaar zijn we langzaam ?.



Nee hoor wij ook (nog) niet! ?
<<

Noor

Major Yipyapper

Berichten: 2836

Geregistreerd: 01 Sep 2013 07:24

Bericht 22 Nov 2019 22:39

Re: Kerstplannen

Kerstavond zijn we met zijn vieren. We eten dan hapjes etc. 's avonds met mijn man all jou need is love kijken.

1e kerstdag gaan we naar mijn zus en haar gezin samen met mijn moeder en haar vriend.

2e kerstdag zijn we bij mij schoonouders.
Luuk: 07-09-2012
Nora: 15-07-2014
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:56

Bericht 22 Nov 2019 23:05

Re: Kerstplannen

Whatever, dat klinkt idd niet tof. Is je kringetje buiten je ouders/familie om te klein, of heeft iedereen al plannen denk je?
#teammaple🍁
<<

Whatever

Major Yipyapper

Berichten: 5458

Geregistreerd: 22 Feb 2016 13:09

Bericht 22 Nov 2019 23:09

Re: Kerstplannen

Urban Naked schreef:Whatever, dat klinkt idd niet tof. Is je kringetje buiten je ouders/familie om te klein, of heeft iedereen al plannen denk je?


Niet zozeer klein. Familie buiten ouders/zus heb ik vrij weinig en is bijna geen contact eigenlijk. Vrienden normaal heel tevreden mee qua aantal en frequentie. Maar idd, meesten hebben gewoon familieplannen met de kerst. Ik heb zeg maar 3 goede vriendinnen en dan wel wat losse kennissen waar ik mee uitga of af en toe een etentje. Maar vriendin 1 viert haar eerste kerst als kersvers gezinnetje, vriendin 2 zit in japan, vriendin 3 rent zich al rot tussen 4 plaatsen vanwege gescheiden (schoon)ouders. Groepje vrienden waar ik vorig jaar kerstetentje mee deed zijn expats waarvan bijna iedereen naar huis gaat dit jaar.

Ben nog wel een beetje lijntjes aan het uitzetten door het gewoon uit te spreken dat ik waarschijnlijk ongewenst alleen ben als het ter sprake komt. :) Wie weet word ik nog ergens verrast, maar tot dusverre is het niet veel soeps. ;)
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:56

Bericht 22 Nov 2019 23:11

Re: Kerstplannen

Ah shit man. Echt niet cool. Ja ik zou het zeker ter sprake brengen, misschien kun je ergens aansluiten.
#teammaple🍁
<<

Whatever

Major Yipyapper

Berichten: 5458

Geregistreerd: 22 Feb 2016 13:09

Bericht 22 Nov 2019 23:12

Re: Kerstplannen

Ja precies, daar hoop ik stiekem wel op haha. Thanks voor je geïnteresseerde lieve reacties. ♡
<<

Anoniem331

Bericht 23 Nov 2019 00:03

Re: Kerstplannen

Wij zijn eerste kerstdag samen, en tweede met onze kinderen thuis. Voor de rest geven we het nog wel ergens een invulling. Ik leg nu voor derde jaar geen familiebezoeken meer af en het bevalt me heel goed.
<<

Fauve

Major Yipyapper

Berichten: 2685

Geregistreerd: 02 Sep 2013 22:40

Bericht 23 Nov 2019 00:29

Re: Kerstplannen

Wat gaan er hier veel mensen naar de kerk. Ik ken niemand die daar nog heengaat.
Wat betreft Kerst heb ik geen idee hoe dat gaat lopen. Ik denk dat we maar een midweekje weggaan.
Kerstavond kijk ik meestal in mijn eentje All you need en de vlg ochtend maak ik een heel kerstontbijt voor ons gezin en doen we cadeautjes.
Verder zijn we nog nergens gevraagd en is de helft van de familie weg. Wel eens lekker, geen getrek aan wie gaat bij wie eten en wie neemt wat mee.
04-2014
10-2015
<<

Bolus26

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2396

Geregistreerd: 01 Sep 2013 08:47

Bericht 23 Nov 2019 00:39

Re: Kerstplannen

Kerstavond thuis met het gezin
Eerste kerst bij m'n moeder/familie
Tweede kerst optreden smiddags en savonds naar schoonfamilie
<<

Anoniem317

Bericht 23 Nov 2019 09:10

Re: Kerstplannen

Wij hebben dit jaar nog geen plannen gemaakt voor kerst, omdat we in december onze eerste kindje verwachten. We hadden allebei zoiets van: we zien het deze kerst en oud en nieuw wel. Waarschijnlijk willen we gewoon thuis zijn met z’n drieën. Mijn man heeft ook geen zin om als kersverse vader de hele dag in de keuken te staan en dat begrijp ik. Vind het ergens ook wel een keer lekker. We hoeven ons nergens druk om te maken.
<<

Elisabeth

Kletskop

Berichten: 920

Geregistreerd: 10 Jan 2019 17:59

Bericht 23 Nov 2019 09:23

Re: Kerstplannen

Wij zijn op vakantie en heb nog geen idee wat we gaan doen. Ik zal mijn zwager eens hinten om iets leuks te reserveren. Het bevalt ons wel dat we dit jaar "vrij" zijn daarin. Dat steeds maar terugkerende patroon van 1e kerst mijn familie 2e kerst jouw familie kwam mn neus uit.
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25121

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 23 Nov 2019 13:19

Re: Kerstplannen

@ Whatever: kun je niet lekker in je eentje een stedentrip gaan maken ofzo?

Wij hebben dit jaar eens een relaxte kerst ipv helemaal volgepland in alle uithoeken van Nederland. Kerstavond zijn we gewoon thuis, geen idee wat we gaan doen. Niet veel denk ik, ik werk ook gewoon die dag volgens mij. Eerste Kerstdag komen m'n vader en zijn vriendin waarschijnlijk brunchen en ook m'n zusje en haar vriend. Pa + vriendin gaan dan halverwege de middag weg en dan komt m'n moeder en die blijft eten en slapen. Tweede Kerstdag moeten we vroeg in de auto zitten, stiefdochter ophalen en daarna brunchen bij Van der Valk met de schoonfamilie. Daarna weer naar huis en lekker chillen!
❤ 7 juni 2018
<<

Anoniem269

Bericht 23 Nov 2019 13:45

Re: Kerstplannen

Wij vieren Kerst dit jaar bij mijn schoonfamilie. Vanwege de grote afstand zijn we daar alle dagen; kerstavond, eerste en tweede kerstdag (+ nog wat dagen).
We logeren allemaal in hetzelfde huis en ooms/tantes/vrienden van de familie komen allemaal bij ons thuis langs op verschillende dagen.
<<

Anoniem326

Bericht 23 Nov 2019 14:35

Re: Kerstplannen

Het weekend voor kerst de verjaardag van mijn tweeling. En die is al lekker feestelijk en kerstig. Met eten en veel kerstversiering en feestkleding.

Kerstavond: naar de kindermis in de kerk en daarna simpel, maar lekker eten en een kerstfilm
Eerste kerstdag: eerst kerstontbijt thuis vanaf 16.00 uur buffet bij mijn ouders met de familie. Ik moet nog bedenken wat ik ga koken.
Tweede kerstdag: in de ochtend kerstontbijt op de schaatsbaan op de markt (2 minuten lopen van mijn huis) en daarna viert mijn ex kerst bij zijn vrienden. Daar word ik ook verwacht met de kinderen. Dus dat doe ik denk ik wel.
VorigeVolgende

Terug naar Hobby's, uitgaan & vrije tijd

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers