Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Opbergbakken

<<

Girli

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3627

Geregistreerd: 06 Sep 2013 16:20

Bericht 21 Nov 2019 17:00

Opbergbakken

Ik ben voor in huis op zoek naar een serie opbergbakken. Bij IKEA hebben ze de Samla serie en Action heeft een soortgelijke serie.

Iemand ervaring met deze boxen of misschien bij andere winkels?
<<

Tompouce

Kletskop

Berichten: 509

Geregistreerd: 17 Jan 2019 20:39

Bericht 21 Nov 2019 18:17

Re: Opbergbakken

Ik vond/vind de deksels van de Samla niet goed sluiten. Ik zou kiezen voor bakken met van die clips.
<<

Anoniem269

Bericht 21 Nov 2019 18:24

Re: Opbergbakken

Wij hebben een aantal van deze van Cranenbroek. Zijn fijne stevige bakken in drie formaten.
Die van Ikea hebben we ook gehad maar die zijn lang niet zo stevig als deze. En de deksels zijn niet fijn.
Afbeelding
<<

Minx

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11575

Geregistreerd: 15 Jan 2014 01:42

Bericht 21 Nov 2019 20:45

Re: Opbergbakken

Tompouce schreef:Ik vond/vind de deksels van de Samla niet goed sluiten. Ik zou kiezen voor bakken met van die clips.


Voor de Samla heb je ook clips die liggen er los bij en die combi vind ik echt heel fijn. Gebruiken we thuis maar op het werk ook.
2015 💙
<<

Anoniem332

Bericht 21 Nov 2019 21:31

Re: Opbergbakken

Ik heb beide bakken, Ikea en action.
IKEA gebruik ik voor op zolder en action voor het klus gereedschap.

Beide handig dat ze doorzichtig zijn.

Het hangt er een beetje vanaf wat je wil gaan opbergen. Van Ikea zijn veel verschillende formaten die mooi op elkaar passen. Van action iets minder.
<<

Girli

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3627

Geregistreerd: 06 Sep 2013 16:20

Bericht 22 Nov 2019 09:47

Re: Opbergbakken

Dat doorzichtige vind ik inderdaad handig!

Ik vind het van Ikea wel raar dat ik de deksel en clips los moet kopen. Daar is Action dan wel goedkoper in.
<<

Birdie

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2099

Geregistreerd: 01 Sep 2013 11:20

Bericht 22 Nov 2019 21:40

Re: Opbergbakken

Wij hebben doorzichtige van Leen Bakker en zijn er tot nu toe (half jaartje in huis) erg tevreden over. Heb je in verschillende maten.
<<

Monte

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 854

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:04

Bericht 23 Nov 2019 14:32

Re: Opbergbakken

Ik heb de doorzichtige van de hema. Vind ik fijner dan die van Ikea omdat de klemmen vast zitten aan de doos en het heeft minder randjes (zoals die hoekjes van Ikea) in de doos.

Terug naar Huisje, boompje, beestje

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers