Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Wie is de Mol 2020

<<

Patsy

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1687

Geregistreerd: 01 Jan 2019 10:13

Bericht 05 Okt 2020 16:03

Re: Wie is de Mol 2020

Er staat een filmpje op social media met daarin Rick die kandidaten welkom heet in seizoen 21. 2 januari zou het moeten beginnen.
💙 25 februari 2014
💙 5 juni 2015
<<

Rose.

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2363

Geregistreerd: 04 Sep 2013 20:13

Bericht 05 Okt 2020 16:10

Re: Wie is de Mol 2020

Yes daar word ik blij van :)
Mijn blog: http://www.enjoycelife.nl

Want de allermooiste bloemen, groeien vlak langs het ravijn
En om die te kunnen plukken moet je durven bang te zijn ♥
<<

Girli

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3627

Geregistreerd: 06 Sep 2013 15:20

Bericht 05 Okt 2020 16:32

Re: Wie is de Mol 2020

Plottwist: ze zijn allemaal de mol en weten dat niet van elkaar! Of misschien twee mollen.
<<

Anoniem295

Bericht 05 Okt 2020 16:47

Re: Wie is de Mol 2020

Mijn vriend las van het weekend iets op wat hij op Facebook tegenkwam, Rik schijnt gezegd dat hebben dat er dit seizoen iets unieks gebeurt wat nooit eerder gebeurd is in de geschiedenis van WIDM. Ik heb het stuk verder niet gelezen dus ik heb verder geen bron.
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25045

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 05 Okt 2020 16:50

Re: Wie is de Mol 2020

Maple schreef:Mijn vriend las van het weekend iets op wat hij op Facebook tegenkwam, Rik schijnt gezegd dat hebben dat er dit seizoen iets unieks gebeurt wat nooit eerder gebeurd is in de geschiedenis van WIDM. Ik heb het stuk verder niet gelezen dus ik heb verder geen bron.


Daarmee doelt hij volgens mij op het feit dat ze de kandidaten nu 24 uur los hebben gelaten. Dat is nooit eerder zo gedaan.
❤ 7 juni 2018
<<

Donut

Noob

Berichten: 204

Geregistreerd: 02 Dec 2018 18:58

Bericht 05 Okt 2020 19:18

Re: Wie is de Mol 2020

Ik ben heel benieuwd hoe het nieuwe seizoen eruit zal zien a la corona. Maar vooral blij dat we niet zolang zonder wie is de mol hoeven.

Kunnen ze niet gewoon elk jaar 2 seizoenen doen. 1 met bners en 1 met gewone Nederlanders?
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43575

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 05 Okt 2020 20:52

Re: Wie is de Mol 2020

Leuk dat ze op Elba zijn! Zijn wij ook geweest op huwelijksreis. Mooi eiland.
En spannende cliff hanger zo voor volgende week.
Let's discover the world together.
<<

Fred

Major Yipyapper

Berichten: 5138

Geregistreerd: 11 Sep 2013 15:08

Bericht 05 Okt 2020 21:17

Re: Wie is de Mol 2020

Donut schreef:Kunnen ze niet gewoon elk jaar 2 seizoenen doen. 1 met bners en 1 met gewone Nederlanders?


Ik ben voorstander! Met name die met onbekende Nederlanders zal dan beter zijn waarschijnlijk. Nu lijkt namelijk iedereen wel te mollen en dat heb je dan niet.
<<

Anoniem295

Bericht 06 Okt 2020 07:22

Re: Wie is de Mol 2020

Ik vind de manier van monteren idd ook wel een beetje vervelend. Iedere week wordt er wel iemand anders als heel verdacht gemonteerd. Ik heb het gevoel dat het daardoor helemaal geen zin heeft om naar de molacties te kijken en je het bijna alleen zou moeten baseren op hints. Alle molacties die ze na de onthulling van de mol laten zien, zijn acties die ze nooit in het programma verwerken. En het follow the money vertrouw ik dit seizoen ook niet zo, ik heb het idee dat er een mol is die iemand anders (Ron in dit geval?) steeds weer op een bepaalde manier ongemerkt in zo'n hoek weet te drijven dat hij weinig geld binnenhaalt.
Desondanks wel een leuk seizoen! Ik moet afgelopen zaterdag nog terugkijken.
<<

Arwyn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9634

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:06

Bericht 12 Okt 2020 09:50

Re: Wie is de Mol 2020

En, zijn we wijzer geworden van de dubbele executie?
Ik vond dat de aflevering nu heel erg wees op Jeroen..
Ik hou van jou, van heel jou

augustus 2015 - juni 2018 - januari 2022
<<

Fred

Major Yipyapper

Berichten: 5138

Geregistreerd: 11 Sep 2013 15:08

Bericht 12 Okt 2020 10:13

Re: Wie is de Mol 2020

Elke aflevering lijken de makers bewust iemand verdacht te maken qua montage.

Ik hoop zo dat Tygo het is. Hij is in ieder geval niet zo gemonteerd dat hij in een aflevering verdacht wordt gemaakt en valt ten minste qua mollenstreken (als hij deze al heeft uitgevoerd) niet op.

In ieder geval is de montage slecht, want als je als programmamaker bewust bezig bent om elke aflevering een kandidaat naar voren te schuiven als potentieel mol en bepaalde liedjes eronder monteert die verwijzen naar kandidaten (zodat mensen denken dat die de mol zou kunnen zijn) dan vraag ik mij af waar je als programmamaker mee bezig bent. Mij is in ieder geval wel weer duidelijk geworden waarom ik de Belgische versie met onbekende mensen zoveel beter vind, omdat je daar geen achtergrond kennis hebt van de mensen die mee doen en ze ten minste alles normaal te lijken monteren.
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25045

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 12 Okt 2020 10:44

Re: Wie is de Mol 2020

Joh Fred, je hóéft niet te kijken hè?
❤ 7 juni 2018
<<

Anoniem316

Bericht 12 Okt 2020 10:52

Re: Wie is de Mol 2020

Ja, ik snap ook nog steeds niet waarom je kijkt Fred want je klaagt áltijd.

Ik ben trouwens ontzettend blij dat Ron er uit is. Het lag er allemaal iets te dik bovenop wat hij deed, en het werd vervelend. Ik blijf vooralsnog op Nikkie zitten.
<<

MrsMath

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2655

Geregistreerd: 02 Sep 2013 13:28

Bericht 12 Okt 2020 10:53

Re: Wie is de Mol 2020

Wat ik het meest tegen Jeroen vindt wijzen als mol (behalve dat het er deze aflevering inderdaad wel erg bovenop lag) is het geld wat hij verduisterd had bij het slotenspel.
Het was zo doorzichtig om juist het kapotte geld achter te houden, een mol zou dat denk ik niet gedaan hebben.

En Tycho had dat aan de hele groep kenbaar gemaakt, dat vind ik juist een mollenstreek, waarom zou je als kandidaat dit delen met de rest? Als je goede informatie hebt over de mol hou je dit toch voor jezelf?
L 7-10-2011
N 23-5-2013
<<

DronkenTaart

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2076

Geregistreerd: 08 Nov 2018 15:38

Bericht 12 Okt 2020 14:07

Re: Wie is de Mol 2020

Ik neeg inderdaad ook heel erg naar Jeroen na deze aflevering en toen dacht ik weer nee, het is gewoon zo gemonteerd. Ik neig vooral naar Peggy maar kan de regenbogen dan weer niet verklaren. Daarna naar Nicky en ja ze kwam pas uit voor het transgender zijn na de opnames maar hier ook, kan de montage natuurlijk wel daarna gedaan zijn en deze hint er aan toegevoegd. Tygo zou ook nog wel juist kunnen, juist omdat hij helemaal niet naar voren geschoven wordt als mol.

En inderdaad Fred, als het je allemaal zo zwaar valt, waarom kijk je nog?
Niets is dwazer dan wijs te zijn op het verkeerde moment.
<<

Fred

Major Yipyapper

Berichten: 5138

Geregistreerd: 11 Sep 2013 15:08

Bericht 12 Okt 2020 14:17

Re: Wie is de Mol 2020

De omgeving en ik doe mee met een pouletje en er is zaterdags niet veel beters op tv tegenwoordig. In iedergeval was het denk ik na tig seizoenen niet gekeken hebben denk ik eenmalig zolang de Nederlandse versie in de toekomst blijft met bekende mensen en het zo wordt gemonteerd als dit jaar haak ik voor het volgende seizoen af.
Belgische versie is tig keer beter en waarschijnlijk hebben die een beperkter budget dan de Nederlandse versie.
Zonde dat hier het publieke geld naar toe gaat. Laat dan Fort Boyard zoals dat in de jaren 90 was er maar voor terug komen. Dat was denk ik wel het beste spelprogramma dat in het buitenland werd opgenomen voor de Nederlandse tv.
<<

Anoniem295

Bericht 12 Okt 2020 17:57

Re: Wie is de Mol 2020

Nou, ik vind het wel leuk in elk geval. De Belgische Mol heb ik nog niet eerder gevolgd maar misschien moet je het gewoon zien als twee verschillende programma's en het niet willen vergelijken. En dat het publieke geld daarnaartoe gaat... Als we daarover gaan beginnen: dan vind ik het vooral jammer dat er zoveel publiek geld wordt gestoken in de Televizierring. Stop dat maar liever in programma's als WIDM, helemaal prima. Maargoed, das een andere discussie.

Ik zit al vanaf aflevering 1 in de Nikki-tunnel, maar omdat die afgelopen aflevering nauwelijks in beeld was, weet ik het even niet meer. Ik denk Jeroen als bij-mol. Nog even denken hoe ik de punten ga spreiden. Ben nog geen enkele punt kwijt geraakt in de poules/app en dat wil ik graag zo houden :D
<<

Studiebol

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5084

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:19

Bericht 12 Okt 2020 18:04

Re: Wie is de Mol 2020

Nou ik ben zaterdag nog op tijd gewisseld, wat een geluk, ik had punten op Patrick in gezet en halverwege gewisseld naar Jeroen, dus ik heb mijn punten nog. Maar ergens dacht ik ook wel het ligt er bij Jeroen te dik er boven op. En ik vond hem zo gespannen bij het afwachten of zijn scherm rood of groen was. Zou je dat zo kunnen spelen?

Ik ben zo als elk jaar geen idee, dus ik wissel nog al wat af op wie ik zit. Maar Nikki zit wel in de top 2 van wie ik verdenk. Ik heb vanaf het begin gedacht aan peggy en nikki.
:heart: :heart: 2011
<<

Kira

Bericht 12 Okt 2020 18:07

Re: Wie is de Mol 2020

Ik had alle punten op Nicky dus ik zit er nog in. Maar weet het eerlijk gezegd echt niet.

Ik heb de Belgische versie vorig jaar proberen te kijken maar daar vond ik dus zelf niks aan. Vind het leuk dat dit BNers zijn al ken ik de vaak niet eens. Zo leer je ze wel kennen en dat heeft ook wel wat.
<<

Jorja

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2778

Geregistreerd: 01 Sep 2013 21:55

Bericht 12 Okt 2020 18:35

Re: Wie is de Mol 2020

Ik vind het wel prima hoor dat ons publieke geld hier heen gaat. Er moet op de publieke omroepen nou eenmaal ook gewoon kijkcijfers gehaald worden, anders komt er geen reclamegeld binnen.

Ik zit dit jaar niet in een poule, maar ik ga nu voor Peggy. Nikki en Tygo vind vallen voor mij af, omdat ik me niet voor kan stellen dat de mol voor die positie kiest. Eigenlijk moet ik nog even aflevering 5 terugkijken, want het lijkt me dat de mol zorgt dat zij in de goede auto terecht komt. Niet perse door als eerste een envelop te pakken, maar door gewoon bij de juiste persoon aan te sluiten. Peggy heeft met Ron vrijwel geen geld binnengehaald, Jeroen juist heel veel met Patrick.
<<

Anoniem300

Bericht 13 Okt 2020 07:19

Re: Wie is de Mol 2020

Maar jeroen heeft zelf niks gepakt was allemaal Patrick.
Ik moet eerlijk zeggen dat ik redelijk vol op Patrick zat tot afgelopen week dus redelijk wat punten kwijt nu. Ik ga nu vol op jeroen (die heb ik vanaf het begin al verdacht,maar minder op ingezet als op patrick) nog 2 weken en dan weten we het!!
<<

DronkenTaart

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2076

Geregistreerd: 08 Nov 2018 15:38

Bericht 16 Okt 2020 07:20

Re: Wie is de Mol 2020

Ha nou Fred, neem dan alvast afscheid van dit topic, je maakt het er niet gezelliger op hier ;).

Anyway, ik heb mijn voorspelling ook aangepast maar meer tactisch want het werd allemaal zo in beeld gebracht dat ik er wel van uit ging dat Nikki en Tygo gingen ontsnappen. Ik heb mijn punten dus op hun gezet om die reden. Tot vorige week had ik Nikki ook nog wel op het oog maar ze zijn toch te lang uit het spel geweest lijkt me. Al weet ik, niets is wat het lijkt... Ik neig nu na de laatste aflevering ook ineens meer nar Jeroen maar vraag me inderdaad ook af of het er niet te dik opgelegd is de afgelopen aflevering. Peggy is alle afleveringen al verdacht geweest op mijn lijstje dus ik denk toch dat ik die tunnel in ga duiken. Al heb ik tot nu toe zelden de Mol geraden hoor haha :D. Ik zet alleen niet al mijn punten nog in dus dan wordt het de meeste punten op Peggy en dan nog wat op Jeroen.
Niets is dwazer dan wijs te zijn op het verkeerde moment.
<<

Anoniem295

Bericht 17 Okt 2020 21:13

Re: Wie is de Mol 2020

Huh, de app heeft mijn punten niet goed verwerkt. Ik had eerst 1600 punten op Nikki en 1600 op Jeroen en die had ik gewijzigd naar 3199 op Nikkie en 1 op Jeroen. Heeft de app toch die 2x 1600 gepakt. Nouja ik heb alles nog... Nu alles vol op Nikkie ????
<<

Framboos

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1810

Geregistreerd: 01 Sep 2013 17:13

Bericht 17 Okt 2020 21:22

Re: Wie is de Mol 2020

Maple schreef:Huh, de app heeft mijn punten niet goed verwerkt. Ik had eerst 1600 punten op Nikki en 1600 op Jeroen en die had ik gewijzigd naar 3199 op Nikkie en 1 op Jeroen. Heeft de app toch die 2x 1600 gepakt. Nouja ik heb alles nog... Nu alles vol op Nikkie ????

Had je je punten wel ingestuurd na die wijziging?

Ik zit vol op Nikkie ben benieuwd naar volgende week.
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
<<

Anoniem295

Bericht 17 Okt 2020 21:35

Re: Wie is de Mol 2020

Ja ik had ze ingestuurd, tijdens de uitzending stonden ze wel goed in de app. Bijzonder wel. Nouja maakt ook niet uit :)
VorigeVolgende

Terug naar Hobby's, uitgaan & vrije tijd

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers