Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


47! Nieuwe week, nieuwe kansen.

<<

Kreeft

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4227

Geregistreerd: 04 Sep 2013 02:06

Bericht 18 Nov 2019 13:46

47! Nieuwe week, nieuwe kansen.

Wat zijn jouw plannen?

Die van mij:
Vandaag: vrije dag, heb heerlijk uitgeslapen, ben nog steeds niet fit, en heb een druk werkweekend gehad. Verder niet veel bijzonders.
Dinsdag en woensdag: werken
Donderdag: vrije dag, in de ochtend naar een crematie. 'S avonds naar de bioscoop met een vriendin.
Vrijdag: vrije dag, overdag met een vriendin afgesproken. 'S avonds met m'n vriend datenight. ?
Zaterdag en zondag: werken
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43723

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 18 Nov 2019 14:01

Re: 47! Nieuwe week, nieuwe kansen.

Gaan jullie wat leuks doen op je date night?

Maandag: peuterspeelzaal, boodschappen, vanavond laatste les wijncursus (mousserende en versterkte wijnen).
Dinsdag: Babygym
Woensdag: peuterspeelzaal. Thuis blijven want nieuwe afwasmachine wordt geleverd.
Donderdag: peuterspeelzaal. winterbandenwissel
Vrijdag: peuterspeelzaal. Man naar Schiphol brengen. Avondje alleen.
Zaterdag: met m'n zoontje, moeder en stiefvader naar de kerstmarkt bij kasteel de Haar. Daarna door naar Den Haag, eten en logeren bij m'n tante en oom (met m'n zoontje, moeder en stiefvader dus ook).
Zondag: Dagje Den Haag met familie. En daarna man weer oppikken van Schiphol.
Let's discover the world together.
<<

Saga

Major Yipyapper

Berichten: 5361

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:12

Bericht 18 Nov 2019 14:03

Re: 47! Nieuwe week, nieuwe kansen.

Vandaag ben ik vrij en hebben zoon en ik een pyjamadag. Hij heeft echt een enorme zooi gemaakt door de hele woonkamer, als hij straks op bed ligt ga ik dus maar eens even goed zijn speelgoed uitzoeken en een gedeelte wegzetten.
Misschien dat ik vanavond nog wel even boodschappen ga doen voor morgen vast.

Dinsdag is mijn vaste vrije dag. We hebben nog geen plannen

Woensdag moet ik werken. Ik denk alleen overdag als het rustig is.

Donderdag werken om 18:00. Als het 's middags droog is ga ik met zoon even naar de Spelbus hier in de wijk.

Vrijdag werken

Zaterdag vrij, we vieren de verjaardag van mijn opa met een buffet bij opa en oma thuis. We eten lekker op tijd zodat zoon er ook gezellig bij kan zijn. Daarna leggen we hem thuis op bed en gaan we weer terug (opa en oma wonen om de hoek ongeveer) en laten de babyfoon met camera aan.

Zondag werk ik de hele dag.
10.04.17
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15406

Geregistreerd: 20 Feb 2014 12:58

Bericht 18 Nov 2019 14:30

Re: 47! Nieuwe week, nieuwe kansen.

Maandag: werken, eindelijk weer eens eten samen met man (afgelopen dagen veel avonddiensten gehad dus we hebben elkaar weinig gezien) en daarna heeft man cursus dus heb ik de avond voor mezelf. Ik ga lekker een boek lezen.

Dinsdag: man en ik hebben allebei een dag vrij genomen zodat we weer even samen tijd kunnen doorbrengen. Ik moet nog even kijken wat we gaan doen, al vind ik een dagje in pyjama op de bank hangen ook wel heel aantrekkelijk klinken :D

Woensdag en donderdag: werken, 's avonds geen plannen.

Vrijdag: rondleiding op de aanstaande school van D.

Zaterdag: in de ochtend geen plannen. Om 14.00 uur komt Sinterklaas bij de brandweer en daar gaan we met D. heen. Man moet daarna werken, ik ga bij ouders eten.

Zondag: dagje met z'n allen vrij, ik wacht het weer even af maar denk dat we lekker naar het strand of het bos gaan.

♥♥
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11842

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 18 Nov 2019 14:35

Re: 47! Nieuwe week, nieuwe kansen.

Maandag: Nu aan het werk, straks nog even college tot 6
Dinsdag: Werken.
Woensdag: Laatste dat op de school waar ik nu werk werken.
Donderdag: Dag meelopen op de nieuwe school waar ik ga werken.
Vrijdag: Vrij en dan ga ik een hoop doen qua studie, huishouden en hopelijk mijn auto radio laten inbouwen.

Zaterdag en zondag: Nog geen idee.
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:56

Bericht 18 Nov 2019 14:41

Re: 47! Nieuwe week, nieuwe kansen.

Marin, jij gaat toch niet naar peuterspeelzaal ? Ga je niks leuks doen op die momenten?
Elliot: wat een goed idee om samen een dag vrij te nemen! Is Spa zuiver oid niks voor jullie? (misschien houden jullie daar niet van, weet ik niet)

Mijn week:
Ma: heb vanmorgen gebruikt om online te solliciteren. Nu ga ik nog wat bestellingen van Ooph afmaken
Di: in de ochtend heb ik een gesprek op school omdat m’n jongste over een paar maandjes gaat starten. Daarna ga ik hardlopen of zwemmen, naar gelang van m’n emotie en mentale staat en hoe m’n haar zit
‘s Middags moet ik met m’n oudste naar de tandarts
Wo: in de ochtend ga ik naar Foam, lekker in m’n eentje. Er is een tentoonstelling die ik graag wil zien (van Brassai). ‘s Middags ben ik met m’n zoons.
Do: nog niks gepland! Ben alleen met m’n jongste. Ik wil een nieuwe plant kopen (heb bonnen gekregen voor m’n verjaardag), dat kunnen we wellicht in de ochtend doen. ‘s Middags moet ik nog iets bedenken
Vr: in de ochtend wat sollicitaties uitzoeken en versturen. Bestellingen maken voor Ooph.
Za+zo: ik ga naar m’n ouders met m’n zoons
#teammaple🍁
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43723

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 18 Nov 2019 14:45

Re: 47! Nieuwe week, nieuwe kansen.

Nee haha. Op woensdag dus thuis blijven voor de nieuwe afwasmachine en op donderdag de bandenwissel. Very exciting.

Leuk, Foam!
Let's discover the world together.
<<

Anoniem313

Bericht 18 Nov 2019 14:46

Re: 47! Nieuwe week, nieuwe kansen.

Hier een vrij rustige week.

Vandaag: werk, hardlopen, met oudste naar voetbal.
Dinsdag: werken, ‘s avonds The Crown kijken hoop ik.
Woensdag: mijn vrije dag. Sporten, rapportgesprek jongste, toch een werkafspraak in de stad, voetbal van oudste.
Donderdag: heisessie van mijn werk inclusief overnachting.
Vrijdag: deel 2 heisessie, laat thuis en dan wijn op de bank.
Zaterdag: voetbal, dansles, niks.
Zondag: sporten en niks.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43723

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 18 Nov 2019 14:48

Re: 47! Nieuwe week, nieuwe kansen.

Oh ja the Crown ?
Let's discover the world together.
<<

Arwyn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9634

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:06

Bericht 18 Nov 2019 14:55

Re: 47! Nieuwe week, nieuwe kansen.

Ik heb dus helemaal niks in de planning deze week, behalve werken, haha.
Dit weekend moet een van ons de hal schilderen en zondag gaan we naar een Sinterklaasvoorstelling met de oudste.
Dat was het wel!
Ik hou van jou, van heel jou

augustus 2015 - juni 2018 - januari 2022
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12149

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 18 Nov 2019 15:04

Re: 47! Nieuwe week, nieuwe kansen.

Maandag vanochtend boodschappen gehaal, alle sint cadeaus ingepakt. Nu lekker rusten op de bank. Ben niet fit door de ontsteking

Dinsdag eerst naar het ziekenhuis, daarna werken

Woendag sporten en werken

Donderdag werken

Vrijdag werken en in de middag mijn vader helpen. Mijn ouders passen op vrijdags op maar mijn moeder moet in de middag naar de kapper en voor mijn vader is 2 kindjes wat teveel. Ik neem mijn sinterklaas boek mee van Charlotte dematons

Zaterdag huishouden. En in de avond uit eten met groepje van het ziekenhuis

Zondag of naar de kerk waar een herdenkingsdienst is. Of naar het ziekenhuis. Ziekenhuis kan ook zaterdag zijn


Fijne week allemaal
Afbeelding
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15406

Geregistreerd: 20 Feb 2014 12:58

Bericht 18 Nov 2019 15:23

Re: 47! Nieuwe week, nieuwe kansen.

Urban Naked schreef:Elliot: wat een goed idee om samen een dag vrij te nemen! Is Spa zuiver oid niks voor jullie? (misschien houden jullie daar niet van, weet ik niet)


Ik denk dat ik mijn man daar niet zo blij mee maak, hij houdt daar niet zo van. Maar het staat nu sowieso even op losse schroeven, mijn moeder heeft D. net opgehaald van de peuterspeelzaal en hij voelt erg warm en is in slaap gevallen op de bank. Ik vrees dus dat we morgen met z'n drietjes thuis zijn in plaats van met z'n tweetjes.

♥♥
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:56

Bericht 18 Nov 2019 15:27

Re: 47! Nieuwe week, nieuwe kansen.

Aaargh! Zul je net zien. Nou ik zal duimen voor jullie alledrie.
#teammaple🍁
<<

Kris

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 767

Geregistreerd: 26 Aug 2015 15:19

Bericht 18 Nov 2019 16:03

Re: 47! Nieuwe week, nieuwe kansen.

Beterschap voor je zoontje Elliot.

Maandag: werken.
Dinsdag: vrij, boodschappen en huishouden doen.
Woensdag: ochtend werken, middag met N. naar zwemles.
Donderdag: werken.
Vrijdag: extra werken, collega is vrij.
Zaterdag: ochtend naar mijn ouders, verder nog geen plannen.
Zondag: middag een kinderverjaardag bij vrienden.
Maart 2014
Februari 2018
<<

Anoniem317

Bericht 18 Nov 2019 16:25

Re: 47! Nieuwe week, nieuwe kansen.

Hier een rustige week: het is de tweede week van m’n zwangerschapsverlof.

Vandaag: ben met m’n vriend mee geweest naar een bedrijf voor de ombouw van ons aquarium, wat gedronken bij m’n schoonmoeder, wat boodschappen gedaan, m’n ouders zijn even op bezoek geweest, de vluchttas voor het ziekenhuis gepakt en de geboortezegels op de enveloppen geplakt. Nu op de bank en even niks.
Dinsdag: huishouden en verder geen plannen.
Woensdag: nog geen idee.
Donderdag: verloskundige en sporten (als dat lukt).
Vrijdag: nog geen idee.
Weekend: huishouden, boodschappen, vrienden/vriendinnen/familie.
<<

Snoes

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6939

Geregistreerd: 11 Dec 2013 12:19

Bericht 18 Nov 2019 16:28

Re: 47! Nieuwe week, nieuwe kansen.

Ah Elliot, hopelijk is hij morgen opgeknapt en kunnen jullie toch even genieten van wat qualitytime samen.

Mijn week:
Maandag: gewerkt. Zo de kinderen van school halen en door naar zwemles. Vanavond geen plannen.
Dinsdag: vrij! Poetsen, boodschappen doen, nieuwe bril ophalen en even naar het zwembad. Oudste moet zwemmen met school en ik kan normaal nooit komen kijken omdat ik op dinsdag normaal altijd werk, dus dit vindt hij vast leuk.
Woensdag: vrij! Nog geen idee wat ik ga doen. In de namiddag heeft mijn oudste afgesproken met een vriendje.
Donderdag: werken van 11u-21u
Vrijdag: afspraak bij een hypotheekadviseur om onze lening eventueel te herzien. Daarna werken tot 21u.
Zaterdag: in de ochtend heeft de jongste turnles. Daarna gaan we naar mijn ouders, mijn vader is zondag jarig. Om 18u hebben we buurtfeest + bbq.
Zondag: in de ochtend Chirofeest, daarna komt de Sint hier aan in het dorp en daarna hebben we nog een babyborrel.
2012 & 2016
<<

Jezzie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8845

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:17

Bericht 18 Nov 2019 16:29

Re: 47! Nieuwe week, nieuwe kansen.

Vandaag: werken
Dinsdag: boodschappen, huishouden, zwemles van de oudste.
Woensdag: werken
Donderdag: werken
Vrijdag: behalve huishouden geen plannen
Zaterdag: sinterklaas intocht bij ons in het dorp.
Zondag: geen plannen
2012
2016
2020
oktober 2024

Instagram
<<

Joey

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6198

Geregistreerd: 31 Aug 2017 15:18

Bericht 18 Nov 2019 16:39

Re: 47! Nieuwe week, nieuwe kansen.

Maandag: bij schoonmoeder geweest vanmorgen en een beetje uit brakken van het weekend.
Dinsdag: m'n nichtje komt langs en gaat ook even oppassen zodat ik sollicitatiebrieven kan schrijven. 's Avonds misschien sporten als ik oppas heb.
Woensdag: babyzwemmen en ik misschien even naar een vriendin. Anders kijken of m'n schoonzusje vrij is.
Donderdag: in de nacht is m'n vriend dan teruggekomen. Sollicitaties doen, misschien even naar de stad. 's Avonds in ieder geval sporten.
Vrijdag: een vriendin helpen verhuizen.
Zaterdag: niks! Zoveel als de zorg voor dochter het toe laat the Crown bingen.
Zondag: zelfde als zaterdag maar nog wel een verjaardag van dochter van vriendin.
<<

Kreeft

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4227

Geregistreerd: 04 Sep 2013 02:06

Bericht 18 Nov 2019 17:32

Re: 47! Nieuwe week, nieuwe kansen.

Marin schreef:Gaan jullie wat leuks doen op je date night? .


Ik hoop uit eten naar een nieuw restaurant in de stad, 3 broers, allemaal met ervaring in sterrenzaken zijn een restaurant begonnen. En een oud collega van me staat daar in de bediening. Zouden we eigenlijk afgelopen vrijdag met mijn broer naartoe gaan, maar die hadden geen oppas voor mijn neefje, dus zijn we bij hun thuis gaan borrelen. Even kijken wat mijn vriend in de planning heeft.
<<

Kees

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8166

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:36

Bericht 18 Nov 2019 17:40

Re: 47! Nieuwe week, nieuwe kansen.

Vanmorgen met E naar de peutergym en vanmiddag hebben we gymschoenen voor haar gekocht.
Vanavond ga ik bootcampen
Dinsdag: werken en savonds lekker op de bank.
Woensdag: werken
Donderdag: overdag nog geen plannen. Savonds sporten en daarna repeteren met de blaaskapel
Vrijdag: werken
Zaterdag: in de ochtend peuter zwemmen. Einde middag breng ik E naar m'n schoonouders waar E blijft slapen. J is overdag werken en savonds met oud collega's uiteten en ik moet savonds spelen met de blaaskapel.
Zondag: al vroeg op pad voor een hele dag pieten.
30-04-2017
<<

GeKKiE

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4998

Geregistreerd: 01 Sep 2013 08:30

Bericht 18 Nov 2019 17:55

Re: 47! Nieuwe week, nieuwe kansen.

Vandaag: gewerkt, over 15 min heb ik een 10 min gesprek op het kdv, daarna eten en vanavond naar een informatieavond over een nieuwe bso.
Dinsdag: werken en ehbo avond op kdv.
Woensdag: met dochter naar dansles en daarna lunchen en met vriendin en kids naar de pakjesboot die hier ligt.
Donderdag: werken.
Vrijdag: verjaardag van moeders en 's avonds eten met oud collega's die ook ontslag hebben genomen voor de zomervakantie (6 dames).
Zaterdag: lunchen met een vriendin en mijn dochter.
Zondag: relaxen en 's avonds uit eten met een buurvrouw/vriendin
<<

ekiaam87

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1500

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:38

Bericht 18 Nov 2019 19:58

Re: 47! Nieuwe week, nieuwe kansen.

Maandag: werken en coaching, sporten
Dinsdag: werken en sollicitatiegesprek, koor
Woensdag: werken
Donderdag: werken & tas inpakken
Vrijdag: naar Disney
Zaterdag: Disney en terug naar huis
Zondag: niks gepland
<<

Anoniem300

Bericht 18 Nov 2019 20:35

Re: 47! Nieuwe week, nieuwe kansen.

Maandag; vergadering op t werk gehad. Verder de hele ochtend en middag in het nieuwe huis begonnen met de keuken in ruimen (eerst alles in de vaatwasser).
Dinsdag: in de ochtend met de jongste naar de logopedie (intake gesprek) in de middag zelfde als vandaag inruimen nieuwe huis en spullen inpakken in het oude huis.
Woensdag; ochtend hetzelfde. In de middag feest voor de oudste die word donderdag 10!.
Donderdag; zoon jarig, verder hetzelfde als afgelopen dagen inpakken ,inruimen.
Vrijdag; alle laatste dingen inpakken en verhuizen.
Zaterdag; alle grote dingen verhuizen en inruimen. 1ste dag slapen in het nieuwe huis.
Zondag; 1ste ochtend in het nieuwe huis, voornamelijk verder inruimen en in de middag op feest bij mij nichtje.
<<

Anoniem298

Bericht 18 Nov 2019 20:55

Re: 47! Nieuwe week, nieuwe kansen.

Maandag: vandaag was ik vrij, ik ben met mijn man samen gaan lunchen en daarna hebben we nog wat Sint inkopen gedaan. Rest van de dag was rustig, wel gekookt enzo (moet toch gebeuren).
Dinsdag: vrije dag, ik ga sporten en 's middags gaan we met de jongste naar de logopediste.
Woensdag: werken
Donderdag: werken
Vrijdag: werken
Zaterdag: werken
Zondag: 's ochtends workshop vlechten, 's middags brengen we de kinderen naar opa en oma en gaan mijn man en ik lekker de hort op samen voor een paar dagen. Zin in!
<<

Mizz_S

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 7544

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:04

Bericht 18 Nov 2019 21:01

Re: 47! Nieuwe week, nieuwe kansen.

Maandag - ik had vrij want we gingen naar de promotie van mijn zwager, vanavond niets
Dinsdag - ik heb 's middags cursus van mijn werk, 's avonds ballet
Woensdag - werken, 's avonds ballet
Donderdag - werken, 's avonds niets of boodschappen doen
Vrijdag - thuis met zoontje, we hebben nog geen plannen
Zaterdag - boodschappen als ik dat donderdag niet gedaan heb, huishouden, verder niets bijzonders
Zondag - nog geen plannen
Volgende

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers