Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Weekend!

<<

Snoes

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6939

Geregistreerd: 11 Dec 2013 11:19

Bericht 15 Nov 2019 10:18

Weekend!

Het is alweer (bijna) weekend. Wat zijn jullie plannen?

Vandaag: ik ben vrij. Vandaag gewoon wat aanrommelen in huis en straks even naar de markt. Na school komt er een vriendje van de oudste spelen. De oudste moet vanavond nog sporten en ik ga daarna helpen op een quiz georganiseerd door de oudervereniging van onze school.

Zaterdag: de jongste moet 's morgens turnen. De oudste heeft 's middags een afspraak bij de kapper. In de namiddag naar mijn schoonouders, want schoonvader viert zijn verjaardag. En als het droog blijft en de kinderen niet te moe zijn, willen we nog naar Eindhoven rijden en naar Glow gaan.

Zondag: de oudste gaat 's middags naar de Chiro, wij gaan met de jongste misschien naar Kunstendag voor Kinderen.
2012 & 2016
<<

Snirp

Major Yipyapper

Berichten: 4822

Geregistreerd: 22 Nov 2013 07:57

Bericht 15 Nov 2019 10:28

Re: Weekend!

Jaaa, weekendd!

Ik werk vandaag nog tot half 5. Veel cliënten gezien gisteren en vandaag ook een drukke planning, dus mijzelf vanaf half 5 lekker vrij gegeven.
Vanavond even hardlopen en daarna lekker op de bank.

Morgen ga ik met 2 vriendinnen een dagje naar Amsterdam. Lekker taartje eten bij De Graefjes, slenteren over de Noordermarkt en door de Jordaan, lekker lunchen, borrelen en een hapje eten. Wij komen de dag wel door :)

Zondag wil ik hardlopen, even kijken of het 's morgens of 's middags wordt. Man 'moet' ook nog 1,5 uur hardlopen en ik wil met T. naar de intocht van Sinterklaas :) Die komt zo rond lunchtijd aan in H'lem.
Dan is de dag ook wel weer zo om, denk ik!
<<

Saga

Major Yipyapper

Berichten: 5349

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:12

Bericht 15 Nov 2019 10:51

Re: Weekend!

Vandaag moet ik om 17:00 werken. Zoon is nu bij de gastouder, dus ik zit nog even de de bank een serie te kijken en ga straks op pad voor wat sinterklaascadeautjes.

Morgen ben ik vrij, waarschijnlijk gaan we morgenochtend op de koffie bij een collega en in de middag wil ik met zoon naar de Sinterklaasintocht bij mijn werk. Die is om 15:30 dus ik hoop dat hij dan wakker is!

Zondag werk ik vanaf 11:00 uur.
10.04.17
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43575

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 15 Nov 2019 11:03

Re: Weekend!

Vandaag een rustig dagje. Ik heb alle boodschappen voor 't weekend al gedaan. Schoot lekker op vanochtend.

Morgen brengen we zoontje naar schoonouders, die gaat daar logeren. Daarna gaan wij koken (hoewel er geen pan op het vuur gaat) en 's avonds hebben we Running Dinner.

Zondag kunnen we misschien wel eens even uitslapen en daarna brunchen bij schoonouders als we zoontje halen. 's Avonds (einde middag) naar Sinterklaas op het Dak en daarna pannenkoeken eten met vrienden.
Let's discover the world together.
<<

Snirp

Major Yipyapper

Berichten: 4822

Geregistreerd: 22 Nov 2013 07:57

Bericht 15 Nov 2019 11:08

Re: Weekend!

Marin schreef:Vandaag een rustig dagje. Ik heb alle boodschappen voor 't weekend al gedaan. Schoot lekker op vanochtend.

Morgen brengen we zoontje naar schoonouders, die gaat daar logeren. Daarna gaan wij koken (hoewel er geen pan op het vuur gaat) en 's avonds hebben we Running Dinner.

Zondag kunnen we misschien wel eens even uitslapen en daarna brunchen bij schoonouders als we zoontje halen. 's Avonds (einde middag) naar Sinterklaas op het Dak en daarna pannenkoeken eten met vrienden.


Zondag al! Wat vroeg dit jaar...
Wilde er eigenlijk ook heen, maar wordt nu misschien wel een beetje veel, 's middags naar H'lem en dan meteen door naar daar... :eyes:
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43575

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 15 Nov 2019 11:12

Re: Weekend!

Ja het is direct de dag van de intocht al (intocht gaan we niet heen maar JvG wel dus). Vind het ook vroeg, maar wel gezellig!
Let's discover the world together.
<<

Joey

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6187

Geregistreerd: 31 Aug 2017 14:18

Bericht 15 Nov 2019 11:16

Re: Weekend!

Vandaag ga ik boodschappen doen en als m'n baby het toelaat, het huis schoonmaken. Anders doe ik dat vanavond.

Morgen ga ik naar de kapper. In de loop van de middag met dochter naar m'n ouders. Ik heb daar in de buurt en feestje en we slapen bij m'n ouders. M'n vriend blijft thuis en haalt zijn ouders van Schiphol en vertrekt zondag vroeg voor werk tm woensdagnacht.

Zondag ben ik bij m'n ouders. Ik ga hopelijk uitslapen en misschien nog met een vriendin afspreken. Eind van de dag weer richting huis.
<<

Kreeft

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4227

Geregistreerd: 04 Sep 2013 01:06

Bericht 15 Nov 2019 11:38

Re: Weekend!

Leuke plannen dames!

Mijn weekend is niet veel bijzonders, ben vandaag vrij, heb uitgeslapen, ging gister om 23 uur naar bed, was niet zo fit, en werd om 11 uur wakker, heeft me goed gedaan! Vanmiddag wat boodschappen en wat hapjes voorbereiden voor vanavond, dan gaan we borrelen bij mijn broer en schoonzus.

Morgen en zondag werken.
<<

Fred

Major Yipyapper

Berichten: 5138

Geregistreerd: 11 Sep 2013 15:08

Bericht 15 Nov 2019 11:38

Re: Weekend!

Vanavond bordspellenavondje met oa Wingspan (zin in!)
Morgen geocachen
Zondag mountainbiken, waarschijnlijk voor het eerst een tourtocht als het weer ten minste mee werkt.
<<

Harrison

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4516

Geregistreerd: 11 Jan 2018 10:25

Bericht 15 Nov 2019 11:47

Re: Weekend!

Leuk Fred, veel plezier vanavond!

Vandaag gewoon werken, vanavond uit eten met mijn vriend en een vriendin, morgen uitslapen, sporten en naar mijn ouders om daar met het gezin te eten voor de verjaardagen van mijn vriend en mijn vader (ze zijn allebei op 13 november jarig, super handig), zondag mega vroeg hockeyen, naar de harser en verder rustig aan!
<<

Geel

Bericht 15 Nov 2019 12:06

Re: Weekend!

Vandaag: M is met mijn moeder mee, dus ik ga het huis klaarmaken voor het weekend. Wassen, stofzuigen, opruimen, alles. Hopelijk slaapt L lekker, zodat ik even door kan. Vanavond samen met mijn man 2 voor 12 kijken en dan vroeg naar bed want nachtvoeding.

Zaterdag: 's ochtends ga ik met M naar Muziek op Schoot. 's Middags gaan we de intocht van Sinterklaas op tv kijken en ondertussen gaan we L's kamertje afmaken, want die wil ik over anderhalve week ofzo naar haar eigen kamer doen.

Zondag: 's ochtends wordt het dochtertje van een vriendin gedoopt, dus daar gaan we naartoe. Rest van de dag rust, misschien een beetje klussen.
<<

Anoniem313

Bericht 15 Nov 2019 12:11

Re: Weekend!

Ik ben op mijn werk en voel me beroerd, hopelijk is het 'gewoon' van een paar nachten slecht slapen en word ik niet echt ziek. gelukkig is mijn weekend redelijk rustig.

Vanavond: met wijn op de bank Succession kijken (of tegelijk met de kinderen naar bed).
Zaterdag: met de oudste naar voetbal in de ochtend en in de middag met de jongste naar dansles. 's Avonds schoen zetten.
Zondag: sporten en naar de verjaardag van mijn liefste zuster.
<<

Burn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9453

Geregistreerd: 19 Jul 2014 16:27

Bericht 15 Nov 2019 12:24

Re: Weekend!

Vandaag: Vanmorgen controle gehad bij de VK, dochter was bij een vriendin. Daar zijn we nog even blijven plakken. Verder vandaag nog geen plannen.

Ook voor het weekend hebben we nog geen plannen.
08♡02♡2018
07♡04♡2020
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12105

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 15 Nov 2019 12:31

Re: Weekend!

Ik heb nu weekend. Moet zo naar de huisarts, heb een mega zere bil die ook keihard is. Daarna even langs mijn ouders

Morgen sporten en huishouden

Zondag geen plannen nog

Fijn weekend allemaal
Afbeelding
<<

Jezzie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8837

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:17

Bericht 15 Nov 2019 13:01

Re: Weekend!

Wij hebben vandaag een rustig dagje thuis. Lekker rommelen in huis. We zitten nu een film te kijken.

Morgen intocht van Sinterklaas kijken op tv en daarna naar een dorp in de buurt voor de intocht.

Verder geen plannen voor het weekend. Lekker rustig aan
2012
2016
2020

Instagram
<<

Chava

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3589

Geregistreerd: 23 Jun 2016 20:23

Bericht 15 Nov 2019 13:05

Re: Weekend!

Mijn weekend is zojuist begonnen.

Straks ga ik met mijn vader een nieuwe keuken voor hem uitzoeken.

Morgen: huis opruimen en inpakken.

Zondag: naar New York!
To travel is to live
Mijn instagram
<<

Tompouce

Kletskop

Berichten: 509

Geregistreerd: 17 Jan 2019 19:39

Bericht 15 Nov 2019 13:57

Re: Weekend!

Ik zou vooral heel het weekend willen slapen.... ?.

Vanavond lekker lang badderen.
Zaterdag kkussen en 's middags komen de buren Brabantse worstenbroodjes eten.

Zondag nog wat kleine dingen doen en verder luieren. De kinderen zijn ook doodmoe.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43575

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 15 Nov 2019 13:59

Re: Weekend!

Heel veel plezier Chava!
Let's discover the world together.
<<

Anoniem271

Bericht 15 Nov 2019 15:19

Re: Weekend!

Veel plezier Chava ?

Ik werk tot 17:30 en vanavond doe ik niks meer. Voel me niet zo fijn vandaag (last van mijn oor, beetje wankel en hierdoor beetje bang en hyperventilatie) dus wil straks gewoon lekker niksen.

Morgenochtend gaan mijn vriend en ik naar een boekenbank. Hier kan je boeken inleveren en andere boeken kopen voor een mooi prijsje, kijken of we iets leuks kunnen vinden voor onze nieuwe boekenkasten. Verder nog boodschappen doen en misschien nog even lekker wandelen.

Zondag eerst lekker uitslapen. In de avond gaan we naar de Sinterklaas intocht hier in het dorp en eten we bij mijn ouders en verder doen we lekker rustig aan.
<<

Pandora

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3183

Geregistreerd: 02 Sep 2013 14:45

Bericht 15 Nov 2019 16:00

Re: Weekend!

Ik heb een drukke week gehad (we hadden zaterdag én woensdag een open dag op mijn werk) dus ik ben er wel even klaar mee.
Het is buiten guur en miezerig dus ik heb de kaarsjes al lekker aangestoken en heb zin om het hele weekend te cocoonen bij de houtkachel :smile:
Voor vandaag dus niks meer, misschien straks even gezellig borrelen als mijn man thuis komt en vanavond met de meisjes The Voice of Holland kijken.
Misschien dat we morgen vast wat buitenverlichting/versiering aan gaan brengen en de fairybell in de vlaggenmast hangen (we zijn altijd vroeg daarmee). Om twaalf uur natuurlijk de Sinterklaasintocht en op de middag de vergeten boodschappen nog even halen. Daarna lekker kaasfonduen met ons vieren.
Zondag heeft mijn man een survialwedstrijd met starttijd om 12.00 dus die zal wel de hele dag onder de pannen zijn. Ik blijf lekker thuis met de meisjes, afhankelijk van het weer misschien nog even een wandelingetje maken of ergens koffiedrinken.
Remind yourself that it's okay not to be perfect....
<<

waterkoker

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 374

Geregistreerd: 23 Jul 2019 11:11

Bericht 15 Nov 2019 16:08

Re: Weekend!

Vandaag huishouden gedaan, wassen en nog even gesport.

Morgenmiddag gaan we eerst naar onze zwager en onze 2 nichtjes en dan 's avonds met onze zwager, (schoon)zus en (schoon)vader uit eten.

Zondag nog geen idee, in ieder geval geen verplichtingen.
<<

Anoniem269

Bericht 15 Nov 2019 16:34

Re: Weekend!

Ik heb vanochtend op bed gelegen met migraine. Daarna ben ik boodschappen gaan doen en met de jongste weg geweest voor zijn gehoor. Daarna hebben we samen wat tekeningen gemaakt voor Sinterklaas en we hebben film gekeken. Vanavond geen plannen. Mijn man werkt tot 20.00 dus ik ben alleen met de kinderen.

Morgen Sinterklaas intocht kijken op tv, wat aan het huishouden doen en daarna samen met mijn moeder naar een crematie. Ik ben blij als dat achter de rug is want ik ben er al heel de week naar van. Mijn schoonmoeder komt in huis voor de kinderen en kookt. ‘S avonds nog even op m’n gemakje door de AH want ik moet m’n vega kaart nog opmaken. En ik maak vast een pan draadjesvlees voor zondag. Kan het ‘s avonds vast even pruttelen en de volgende dag nog een paar uur.

Zondag nog wat dingen zoeken in huis en schoonmaken voor op Marktplaats. Verder geen plannen.
Laatst gewijzigd door Anoniem269 op 15 Nov 2019 16:38, in totaal 2 keer gewijzigd.
<<

Japie

Major Yipyapper

Berichten: 3667

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:59

Bericht 15 Nov 2019 16:37

Re: Weekend!

Ik had vandaag al vrij. Ben naar de fysio geweest, mijn wenkbrauwen geverfd en laten plukken en bij een vriendin thee wezen drinken.
Vanavond ga ik naar een vriend om te helpen met zijn kerstboom zetten.

Morgen komt die vriend hier en gaan we mijn kerstboom versieren. Heb hem net al opgezet en de lampjes erin gedaan, dus dat scheelt morgen weer.
Daarna met mijn nichtje en dr vader naar de Sinterklaas optocht en daarna een drankje in de kroeg. Beetje traditie geworden. 's Avonds lekker niks.

Zondag heb ik een verjaardag van een vriendin en 2 van haar kinderen.
Geluk hoef je niet te verdienen, je hebt er recht op.
<<

Kira

Bericht 15 Nov 2019 16:58

Re: Weekend!

Wat een leuke plannen komen er voorbij.

Ik heb vanavond om 20u weekend en dan plof ik met een biertje op de bank met een film. Ik hoef zoon niet naar de training te brengen en te halen gelukkig (zoals ik dacht toen ik in het week-topic schreef wat mijn plannen waren).

Morgen heeft zoon wedstrijd, gaan we naar mijn schoonouders, en in de avond gaan we naar Tisjeboy in het theater!
Zondag gaan we een dagje naar de Winter Efteling en uit eten en dan is het weekend weer voorbij.
<<

Anoniem317

Bericht 15 Nov 2019 18:44

Re: Weekend!

Vandaag: wat gedaan in het huishouden (bed verschoond, wassen gedraaid en opgeruimd). Verder wat spulletjes klaar gelegd voor de vluchttas. Nog even met m’n vrije overleggen over de babykleding. Heb een hoeslaken, laken en deken in de wagen gelegd. Vriend heeft de auto uitgezogen, dus morgen kan de autostoel er alvast in. Hoezo we willen alles afhebben?
Zaterdag: huishouden, boodschappen, vluchttas pakken en de autostoel in de auto zetten. Misschien alvast de adressen op de enveloppen schrijven.
Zondag: geen plannen. We zien wel wat de dag brengt.
Volgende

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers