Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


14-11; een vrije tijdsbesteding vraag

<<

Joey

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6200

Geregistreerd: 31 Aug 2017 15:18

Bericht 15 Nov 2019 10:07

Re: 14-11; een vrije tijdsbesteding vraag

Eigenlijk alles wat we overdag ondernemen kan nu met baby ook nog prima. We hebben nu een hele lijst wat we in de omgeving willen doen of zien, zoals alle fonteinen in de elf steden bekijken en dan naar een museum in die stad, wandelen of even ergens lunchen. Een dagje uit hoeft van mij ook niet langer dan een paar uur te duren.

Zonder kind ga ik graag naar de sauna of met vrienden eten/drinken. Laatst zijn we weer naar een escaperoom geweest en dat willen we wel vaker doen, maar zulke uitjes met vrienden zijn altijd moeilijk te plannen. Alleen een paar nachten weg in een andere stad vind ik ook heerlijk, dat wil ik in de toekomst ook graag weer eens doen. En alleen thuis zijn en niks doen, vind ik ook heel lekker. Dat vind ik nu moeilijk te realiseren maar komt hopelijk ook wel weer.
<<

Snoes

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6939

Geregistreerd: 11 Dec 2013 12:19

Bericht 15 Nov 2019 10:39

Re: 14-11; een vrije tijdsbesteding vraag

Met het gezin gaan we vaak naar een pretpark, naar speeltuinen, gewoon fietsen of wandelen. Zwemmen doen we ook regelmatig, dat vinden ze ook allebei heel leuk. We hebben het afgelopen seizoen een abonnement op Bobbejaanland gehad, dat vonden de kinderen echt geweldig. Ik denk dat we daar dit jaar nog een keer voor kiezen. We zijn dit jaar ook naar Toverland, Movie Park en de Efteling geweest.

Alleen met mijn man gebeurt echt veel te weinig. Maar als we met twee iets doen, is het meestal uit eten of samen shoppen.

Als ik alleen ben, dan kan ik erg genieten van een lekker warm bad. Of van gewoon een paar uurtjes helemaal niks doen, laptop erbij, serie kijken etc.
2012 & 2016
<<

Chava

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3616

Geregistreerd: 23 Jun 2016 21:23

Bericht 15 Nov 2019 10:44

Re: 14-11; een vrije tijdsbesteding vraag

Ik heb geen abonnement op iets.

Vrije tijd heb ik alleen in het weekend en ‘s avonds, want tussendoor een vrije dag nemen doe ik niet zo snel.
Ik wandel regelmatig in het park bij mij in de buurt, lees een boek of ga de stad in.
To travel is to live
Mijn instagram
<<

Anoniem317

Bericht 15 Nov 2019 19:47

Re: 14-11; een vrije tijdsbesteding vraag

Nee, wij hebben geen abonnement op iets. Ik vind het heerlijk om ergens wat te eten, drinken, door de stad te lopen, naar de film te gaan of sauna/wellness. Ook wandelen met ons hondje of door het bos lopen vind ik heerlijk.
Vorige

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers