Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Wildwaterbaan vossemeren ?

<<

Anoniem267

Bericht 12 Nov 2019 14:08

Wildwaterbaan vossemeren ?

Hoi hoi,

Is deze wildwaterbaan te doen met jonge kinderen zonder zwem diploma ?

Erperheide is prima te doen maar we wilde een keertje wisselen van park :-)
Laatst gewijzigd door Anoniem267 op 28 Nov 2019 10:09, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

JaneDoe

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2143

Geregistreerd: 07 Sep 2013 20:12

Bericht 22 Nov 2019 15:58

Re: Wildwaterbaan vossemeren ?

Wij waren met een baby, dus ik heb de wildwaterbaan niet echt meegekregen....

Maar qua park is de Vossemeren zeker leuk met een 6-jarige! Ze hebben zo’n overdekt water/zand/speeleiland, dat is echt heel leuk gemaakt en zal hij/zij vast fantastisch vinden!
Wat betreft je eigen comfort vonden wijdde huisjes wel echt enorm oud en smerig.... en dan hadden wij nog een luxe huisje, maar zelfs dat was echt niks. Maar dat is een beetje algemeen bij veel CP volgens mij.
<<

Anoniem269

Bericht 22 Nov 2019 16:27

Re: Wildwaterbaan vossemeren ?

Nee absoluut niet. Tenminste als je bedoeld dat ze er helemaal alleen gaan. Met iemand erbij die hem/haar deels vasthoudt wel maar dan is het nog opletten. Zelfs ik als 35 jarige met bijna 30 jaar zwemervaring had moeite om mezelf rechtop te houden :laughcry: Het is geen vlakke wildwaterbaan maar met hele hoge bulten en sommige stukken gaan echt hard.

Wat JaneDoe zegt is ook heel leuk. Discovery Bay heet dat en zit recht tegenover de Plaza. Er is een soort strand met een piratenboot nagemaakt en dat is echt heel tof! Ik vind Vossenmeren het leukste Centerparcs park tot nu toe.
Laatst gewijzigd door Anoniem269 op 22 Nov 2019 16:47, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Thunder

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6365

Geregistreerd: 02 Sep 2013 00:24

Bericht 22 Nov 2019 16:44

Re: Wildwaterbaan vossemeren ?

Wij waren er afgelopen zomer. Zelfs mijn 10 jarige had moeite met die wildwaterbaan. Verder is het zeker een mooi opgezet park, maar zijn de huisjes idd wel enorm verouderd.
Liefde is niet krampachtig vasthouden, maar vertrouwend loslaten.
<<

Anoniem267

Bericht 28 Nov 2019 10:12

Re: Wildwaterbaan vossemeren ?

Dank je voor jullie antwoorden !

Nee niet alleen maar samen eraf natuurlijk :-)

Erperheideide is wel prima te doen maar is altijd hetzelde park zo.

Terug naar Reizen & vakanties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers