Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Week 46, wat zijn jouw plannen?

<<

Kreeft

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4227

Geregistreerd: 04 Sep 2013 02:06

Bericht 11 Nov 2019 12:45

Week 46, wat zijn jouw plannen?

Poe wat gaan de weken snel! Mijn plannen voor komende week;

Vandaag: vrije dag, vanmorgen naar de garage geweest om de winterbanden erop te laten leggen, kapster is net weg, en zo een lading boodschappen halen. De koelkast is leeg! Einde van de middag even naar het ziekenhuis, tante van mijn vriend bezoeken. Vanavond verder niks.
Morgen en woensdag; werken en verder geen plannen.
Donderdag: vrije dag, nog geen plannen.
Vrijdag: vrije dag, overdag geen plannen, 's avonds uit eten met vriend, broer en schoonzus.
Zaterdag en zondag: werken.
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12149

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 11 Nov 2019 12:50

Re: Week 46, wat zijn jouw plannen?

vandaag vrij heb al boodschappen gedaan, de was gedaan huishouden gedaan. Nu even tv kijken. Vanavond sprten

Dinsdag Werken

Woensdag sporten en werken

Donderdag werken

Vrijdag werken

Zaterdag geen idee nog

Zondag geen idee nog\

fijne week allemaal
Afbeelding
<<

High Heels

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5683

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:27

Woonplaats: In het Brabantse land

Bericht 11 Nov 2019 13:03

Re: Week 46, wat zijn jouw plannen?

Vandaag: er komt iemand playmobil ophalen, verder geen plannen

dinsdag: wat regelwerk en solliciteren. Aan het eind van de middag gaan we naar mijn schoonouders en daar eten we mee.

Woensdag: 's ochtends met schoonmoeder en partner de binnenstad in voor sint cadeaus en bij de solow spullen halen voor mijn vaders 65ste verjaardag

donderdag: gaan we naar de Efteling

vrijdag: opruimen en alles weer pakken om naar mijn ouders te gaan. Zodra de kinderen er zijn ze naar mijn zusje brengen want we hebben een feestje van een tante die 60 wordt. Wel moeten we de kinderen na het feestje weer ophalen... dat is wat minder.

zaterdag: intocht sinterklaas op tv kijken, daarna naar de intocht van de sint in de binnenstad. Als dat klaar is gaan we weer terug naar mijn ouders en dan worden de kinderen gevraagd ergens bij te helpen en zien ze ineens zakken met cadeautjes.

zondag: rustdag, de kinderen zullen met het speelgoed willen spelen/bouwen
Trotse mama van;
Grote zus: 18-04-2010
&
Kleine zus: 04-07-2011
<<

Anoniem321

Bericht 11 Nov 2019 13:36

Re: Week 46, wat zijn jouw plannen?

Vandaag: werken tot 5 uur, en vanavond Sint Maarten 'lopen' met zoon. (we gaan met de auto even langs mijn broer en mijn vader).
Morgen: werken en 's avonds sporten.
Woensdag: werken, 's avonds niks.
Donderdag: vrije dag. Zoon heeft weer wendag op school. Ik ga sowieso even schoonmaken, 's Avonds naar yoga.
Vrijdag: werken en 's avonds sporten.
Zaterdag: overdag (nog) geen plannen, 's avonds met vriendinnen uit eten.
Zondag: geen plannen.

Fijne week allemaal.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43718

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 11 Nov 2019 13:38

Re: Week 46, wat zijn jouw plannen?

Oh ja, winterbanden. Ik ga direct een afspraak inplannen.

Mijn week:

Maandag: Vanavond Sint Maarten. Zoontje mag langs twee of drie buren, daarna samen met de oppas snoep uitdelen aan kindjes aan de deur. Wij moeten dan gauw door naar onze wijncursus, over Italiaanse druiven, lekker!
Dinsdag: Zoontje mag naar een hoger babygymklasje dus we kunnen iets rustiger aan doen in de ochtend.
Woensdag: Peuterspeelzaal, geen bijzonderheden.
Donderdag: Peuterspeelzaal, geen bijzonderheden.
Vrijdag: Peuterspeelzaal, geen bijzonderheden. Misschien 's avonds even naar de wijnbar om feestje door te spreken.
Zaterdag: Overdag intocht van Sinterklaas op tv kijken, maar we gaan niet naar de intocht in het dorp. Zoontje gaat logeren bij opa en oma. Wij gaan food preppen en 's avonds hebben we Running Dinner van de Ronde Tafel. Wij hebben het voorgerecht en daarna gaan we dus naar personen x en y voor het hoofdgerecht en dessert.
Zondag: Waarschijnlijk koffie/brunch bij schoonouders als je zoontje ophalen. 's Avonds is hier Sint op het Dak, dus gluhwein voor de ouders en pepernoten voor de kinderen, liedjes, en als grande finale komen Sinterklaas en de Pieten op het dak van de winkels.
Let's discover the world together.
<<

Kreeft

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4227

Geregistreerd: 04 Sep 2013 02:06

Bericht 11 Nov 2019 13:47

Re: Week 46, wat zijn jouw plannen?

Oh leuk Marin zaterdag, wat gaan jullie maken?
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15406

Geregistreerd: 20 Feb 2014 12:58

Bericht 11 Nov 2019 13:48

Re: Week 46, wat zijn jouw plannen?

Maandag: werken en ‘s avonds Sint Maarten. Ga niet lopen met D. hoor, maar hoop wel dat we wat kindjes aan de deur komen zodat hij de deur kan opendoen.

Dinsdag: ik heb een dagje verlof opgenomen zodat ik sinds lange tijd een dag helemaal voor mezelf heb. Kindjes allemaal naar de opvang en ik ga lekker naar de kapper, even het dorp in en ‘s middags netflixen met een dekentje en wat lekkers ?

Woensdag en donderdag: werken. Man heeft avonddienst dus ‘s avonds komt mijn moeder eten en helpen.

Vrijdag: ligt een beetje aan de gemoedstoestand van de dames. Ze huilen de laatste tijd veel en dan ga ik het liefste met ze op stap, want zolang we in beweging blijven huilen ze niet ?

Zaterdag: de ochtend hetzelfde als vrijdag. In de middag moet man werken dus ga ik naar mijn ouders.

Zondag: schoonmoeder is jarig, dus we gaan ik de ochtend daar koffie drinken. Daarna moet mijn man werken en ga ik dus weer naar mijn ouders.

♥♥
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43718

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 11 Nov 2019 13:52

Re: Week 46, wat zijn jouw plannen?

Kreeft schreef:Oh leuk Marin zaterdag, wat gaan jullie maken?


Kalfstartaar met hazelnoot-parmezaan crumble en nog wat andere dingetjes erbij.
Let's discover the world together.
<<

Anoniem313

Bericht 11 Nov 2019 14:13

Re: Week 46, wat zijn jouw plannen?

Lekker zeg. Bestaand recept of zelf bedacht?

Maandag: werken, kinderen kom terug van logeren (studiedag vandaag).
Dinsdag: werken, ‘s avonds niks.
Woensdag: vrij. Sporten, boodschappen, ‘s middags thuis met de kinderen, einde van de middag naar voetbal. ‘s Avonds met vrienden uit eten.
Donderdag: werken, ‘s avonds misschien sporten.
Vrijdag: werken en ‘s avonds met wijn en mijn vriend op de bank Succession kijken.
Zaterdag: voetbal en dansles en ze mogen in de avond schoen zetten.
Zondag: sporten en naar de verjaardag van mijn zuster.
<<

Anoniem300

Bericht 11 Nov 2019 14:23

Re: Week 46, wat zijn jouw plannen?

Vandaag; werken van 15.30 tot morgen 10. Oudste vanavond judo en de middelste dansen.(doet man)
Morgen; na het werk meteen door naar het nieuwe huis om de jongste op te halen zodat manlief verder kan met de vloer leggen boven. S avonds sporten
Woensdag; inde ochtend naar school de oudste heeft, met de rest van de klas, vanalles gemaakt waar wij naar mogen kijken.in de middag gesprek op school ivm vastgestelde dyslexie dochter. S avonds dansen
Donderdag; in de ochtend sporten en jn de middag komen ze van veneta voor gordijnen inmeten en uitkiezen. In de avond oudste judo.
Vrijdag;
Werken van 15.30 tot zaterdag 10.
In de avond oudste judo (doet man)
Zaterdag; om 10 naar huis (of het nieuwe huis) dan kan man verder met de vloer leggen als hij nog niet klaar is. Tussen 12 en 15 komen ze de nieuwe meubels brengen.
Zondag; werken van 9 tot 16.30.

Manlief is de hele week vrij en bij het nieuwe huis bezig, tussendoor pak ik al onze spullen in dozen (volgende week verhuizen we al!).
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43718

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 11 Nov 2019 15:17

Re: Week 46, wat zijn jouw plannen?

Caulfield schreef:Lekker zeg. Bestaand recept of zelf bedacht?


Zelf bedacht, al is het wel een redelijk gangbare combinatie. Wel inspiratie elders opgedaan natuurlijk, maar we hadden een zelfde soort gerecht twee jaar geleden ook voor kerst gemaakt. We wilden eigenlijk een soort koekje van hazelnoot/parmezaan maken, maar dit mislukte bij het proefdraaien vorige week en dus maken we er maar een crumble van. En er zit nog een verrassingselement aan dit alles maar vanwege de minieme kans dat er een tafeldame mee leest, verklap ik dat toch nog maar niet en plaats ik achteraf wel een foto. :) Hoop dat het in elk geval allemaal lukt. En altijd erg benieuwd naar wat de rest maakt.
Let's discover the world together.
<<

Snoes

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6939

Geregistreerd: 11 Dec 2013 12:19

Bericht 11 Nov 2019 15:18

Re: Week 46, wat zijn jouw plannen?

Maandag: Jarig! Wij zitten nog een laatste dag in Centerparcs, mijn man had een verrassingsweekend geregeld, superleuk! Vanavond komen mijn ouders nog even langs (ik zou eigenlijk gisteren mijn verjaardag voor familie vieren, maar mijn man heeft achter mijn rug iedereen afgebeld ha)
Dinsdag: werken en tandarts
Woensdag: vrij. Wassen en huishouden
Donderdag: werken
Vrijdag: vrij. Savonds moet de oudste sporten en daarna is er een quiz van school waar ik ga helpen
Zaterdag: de jongste turnles, de oudste naar de kapper en savonds willen we naar Glow gaan met de kinderen.
Zondag: nog geen concrete plannen. Misschien viert mijn schoonvader zijn verjaardag nog. Oudste gaat sowieso naar de Chiro.

Fijne week allemaal!
2012 & 2016
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43718

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 11 Nov 2019 15:21

Re: Week 46, wat zijn jouw plannen?

Gefeliciteerd Snoes! Wat een leuk cadeau van je man.
Let's discover the world together.
<<

Anoniem284

Bericht 11 Nov 2019 15:26

Re: Week 46, wat zijn jouw plannen?

Elliot, wat fijn dat je moeder kan helpen zeg! En geniet van je verlofdag.
Marin, leuk die wijncursus, zie 'm steeds weer in je weekoverzicht. Duurt die cursus lang of ga je al bijna een diploma of iets halen?
Snoes, gefeliciteerd met je verjaardag!
<<

Kris

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 767

Geregistreerd: 26 Aug 2015 15:19

Bericht 11 Nov 2019 15:31

Re: Week 46, wat zijn jouw plannen?

Snoes gefeliciteerd, leuke een verrassingsweekend!

Maandag: werken, vanavond geen plannen.
Dinsdag: vrij, ochtend boodschappen doen en wat Sint inkopen.
Woensdag: werk deze keer de middag ipv ochtend, in ochtend met zoon naar GGD.
Donderdag: werken.
Vrijdag: vrij, nog geen plannen.
Zaterdag: in de ochtend komen ze de nieuwe CV-ketel hangen, daarna ga ik een nachtje weg met vriendinnen.
Zondag: nog ergens lunchen met vriendinnen en daarna richting huis denk ik.
Maart 2014
Februari 2018
<<

Kreeft

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4227

Geregistreerd: 04 Sep 2013 02:06

Bericht 11 Nov 2019 15:31

Re: Week 46, wat zijn jouw plannen?

Marin schreef:
Caulfield schreef:Lekker zeg. Bestaand recept of zelf bedacht?


Zelf bedacht, al is het wel een redelijk gangbare combinatie. Wel inspiratie elders opgedaan natuurlijk, maar we hadden een zelfde soort gerecht twee jaar geleden ook voor kerst gemaakt. We wilden eigenlijk een soort koekje van hazelnoot/parmezaan maken, maar dit mislukte bij het proefdraaien vorige week en dus maken we er maar een crumble van. En er zit nog een verrassingselement aan dit alles maar vanwege de minieme kans dat er een tafeldame mee leest, verklap ik dat toch nog maar niet en plaats ik achteraf wel een foto. :) Hoop dat het in elk geval allemaal lukt. En altijd erg benieuwd naar wat de rest maakt.


Lekker! Ben benieuwd naar het verrassingselement!
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43718

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 11 Nov 2019 15:35

Re: Week 46, wat zijn jouw plannen?

Gympie schreef:Marin, leuk die wijncursus, zie 'm steeds weer in je weekoverzicht. Duurt die cursus lang of ga je al bijna een diploma of iets halen?


We zijn alweer bijna klaar zelfs, vanavond eennalaatste les van totaal 8. Valt wel mee dus, ak moeten we daarna nog even hard studeren voor 't examen eind november. Als we slagen, hebben we dus een certificaat, internationaal erkend in de wijnwereld, al ga ik er op dit moment nog niks mee doen natuurlijk, dit was wel echt meer uit interesse en gewoon heel leuk om iets met m'n man samen te doen! En we hebben er echt veel van geleerd al. Twijfelen wel heel erg of we door willen nog een niveau hoger, dat is wel echt serious business.
Let's discover the world together.
<<

Anoniem284

Bericht 11 Nov 2019 15:40

Re: Week 46, wat zijn jouw plannen?

Leuk zeg, succes met het examen!
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43718

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 11 Nov 2019 15:48

Re: Week 46, wat zijn jouw plannen?

Dank je!
Let's discover the world together.
<<

Pippa

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3493

Geregistreerd: 11 Apr 2017 11:46

Bericht 11 Nov 2019 18:36

Re: Week 46, wat zijn jouw plannen?

Vandaag; gewerkt
Morgen; dagje met zoon, wandelen, boodschappen worden bezorgd, wat in huis enz.
Wo / do / vr: werken
Za: intocht Sinterklaas!
Zo: dagje rommelen met z’n drieën, misschien rondje stad.
11-2017 ♥
12-2021 ♥
<<

Anoniem269

Bericht 11 Nov 2019 19:18

Re: Week 46, wat zijn jouw plannen?

Ma : gewerkt
Di : boodschappen + huishouden en logopedie + zwemles jongste
Wo : afspraak oudste + zwemles jongste en ‘s avonds komt een vriendin op visite
Do : afspraak voor mezelf in de ochtend en daarna moet ik tot 20.30 werken
Vr : boodschappen + huishouden en afspraak jongste wbt zijn gehoor
Za : ergens laat ontbijten samen met mijn kinderen, moeder en tante, naar de markt en ‘s middags intocht Sinterklaas kijken op tv
Zo : op visite bij mijn schoonmoeder en verder nog geen plannen
<<

Anoniem298

Bericht 11 Nov 2019 20:14

Re: Week 46, wat zijn jouw plannen?

Maandag: gesport
Dinsdag: met de klas van m’n jongste mee naar de bakker, daarna sporten. ‘s Middags met de jongste naar de logopediste.
Woensdag: werken
Donderdag: werken
Vrijdag: werken
Zaterdag: naar de intocht van Sinterklaas, ‘s avonds werken
Zondag: naar de kerk, sporten
<<

Thunder

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6365

Geregistreerd: 02 Sep 2013 00:24

Bericht 11 Nov 2019 20:40

Re: Week 46, wat zijn jouw plannen?

Vandaag: gesport, alvast op verjaardagsvisite geweest bij mijn zus.
Morgen: werken.
Woensdag: wat Sint aankopen doen.
Donderdag: werken, maar ik stop eerder, omdat mijn man naar Duitsland vertrekt voor werk.
Vrijdag: met m’n schoonmoeder naar het zkh, die moet gedruppeld worden en mag dus niet rijden. Daarna naar de fysio voor litteken taping. En eind van de middag naar acupunctuur.
Zaterdag: voetbalwedstrijden met de jongens. En m’n man komt weer thuis ?
Zondag: NIKS
Liefde is niet krampachtig vasthouden, maar vertrouwend loslaten.
<<

Anoniem271

Bericht 11 Nov 2019 20:50

Re: Week 46, wat zijn jouw plannen?

Vandaag gewerkt. Nu zit ik lekker op de bank met een kop thee. Zo Harry Potter kijken. ?

Morgen ben ik vrij. Beetje rustig aan doen in huis, heb nog behoorlijk last van mijn oorontsteking, en tussen de middag komt mijn neefje weer lunchen. Voor de avond heb ik nog geen plannen.

Woensdagmiddag werken. Verder nog geen plannen.

Donderdag hele dag werken. Daarna even naar mijn oma (ze kan helaas niet bij ons nieuwe huis komen kijken, dus we gaan even langs haar) en daarna bij mijn ouders eten.

Vrijdag weer hele dag werken. In de avond nog geen idee.

Zaterdag gaan mijn vriend en ik even weg. Nog geen idee waarheen, maakt ook niet uit, gewoon even lekker samen.

Zondag lekker uitslapen en eind van de dag naar de verlichte Sinterklaas intocht hier in het dorp. Daarna vaste prik om bij mijn ouders te eten en mijn neefje een cadeautje te geven (van Sinterklaas..)
<<

Anoniem307

Bericht 11 Nov 2019 21:23

Re: Week 46, wat zijn jouw plannen?

Vandaag is mijn man met mijn moeder naar de rechtbank geweest (zeer positieve uitkomst, omdat rechter moeder van dochter bleef betrappen op leugens). En heb ik mijn eerste werkdag achter de rug.
Di t/m vrij: Werken
Zaterdag: Markt
Zondag: Verjaardag van mijn broertje
Volgende

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers

cron