Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Juffen traktatie

<<

Calimero

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 493

Geregistreerd: 05 Okt 2013 16:28

Bericht 31 Okt 2013 17:23

Juffen traktatie

Onze dochter wordt bijna 3 en gaat trakteren op de peuterspeelzaal. Maar wat is leuk om aan haar juffen te geven een doosje merci is zo afgezaagd. En ik wil ook niet hetzelfde geven als wat de kindjes krijgen. Iemand een leuk idee?
<<

Anoniem315

Bericht 31 Okt 2013 17:30

Re: Juffen traktatie

Een Gerbera :D Die kan ze dan nog dagen of zelfs weken laten staan in een mooi vaasje.

Ik ben zelf juf en ik vind bloemen, zelf één enkele bloem, altijd leuk om te krijgen. Chocola is lekker, maar inderdaad een beetje afgezaagd.

Wat ook leuk is: een mok (of eventueel plastic bekertje) met daarin een zakje thee/ koffie en een snoepje/koekje.
<<

Calimero

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 493

Geregistreerd: 05 Okt 2013 16:28

Bericht 31 Okt 2013 17:34

Re: Juffen traktatie

Ik zat ook al aan iets van koffie of thee te denken maar dan zonder mok. Ben bang dat ze al zoveel mokken krijgen in een jaar! Leek me ook wel leuk om iets te doen met zo'n blokje waar je warme chocolademelk mee kan maken.

Die bloem is ook een heel leuk idee, bedankt alvast.
<<

meisje

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 750

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:09

Bericht 31 Okt 2013 17:37

Re: Juffen traktatie

Ik heb mijn kinderen al een paar keer een boekje laten geven aan de leidsters van het kinderdagverblijf als ze jarig waren. Chocolade kregen ze al zoveel en ik (als juf zijnde) vond een boekje ook wel leuk.
💜💜💙💙
<<

Anoniem 82

Bericht 31 Okt 2013 17:56

Re: Juffen traktatie

Ik heb afgelopen week een cake gebakken voor de juffen. Maar het scheelt dat het op deze psz min of meer verwacht wordt dat je zelf iets maakt, dus dan is een cake ook niet zo gek. Anders had ik denk ik iets van bloemen, een plantje, of iets in de trant gedaan.

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers