Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Welk planbord?

<<

Anoniem313

Bericht 05 Nov 2019 11:45

Welk planbord?

Ik wil voor mijn zevenjarige een planbord aanschaffen om hem wat meer overzicht en daarmee hopelijk eigenaarschap van zijn week te geven. Er zijn zoveel opties, ik vroeg me af of er hier mensen zijn met een planner die goed bevalt en dan koop ik die gewoon.
Ik wil niet knutselen, geen pictos, het lijkt me handig als het aan de muur hangt en een week- en dagindeling heeft.
Thanks alvast!
<<

Hippie

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1953

Geregistreerd: 19 Jan 2015 12:10

Bericht 05 Nov 2019 13:02

Re: Welk planbord?

Een whiteboard met week indeling? Kun je ophangen en elke week opnieuw invullen. Hebben ze oa bij Hema en Xenos zag ik.

Verder lees ik even mee, ik was ook op zoek maar ik stoor me er bij de whiteboards aan dat ze meestal de Engelse dagen erbij hebben staan en ik wil Nederlandse.

Ik ben nu zelf aan de knutsel gegaan en kijk even hoe dat bevalt (vast weekprogramma op papier gezet en gelamineerd, met een ruimte voor bijzonderheden in de week die ik er met stift op kan schrijven en weer afvegen).
<<

Minx

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11503

Geregistreerd: 15 Jan 2014 00:42

Bericht 05 Nov 2019 13:19

Re: Welk planbord?

Ik heb een heel basic maandplanner gekocht bij bol.com en daar met magneten de kleuren van de week opgeplakt. Een met kleurtjes is wel leuk maar ik heb dezelfde kleuren als op school gebruikt voor J.

Gebruik het verder nog niet heel veel vooral om aan te geven bij wie hij het weekend is.
2015 💙
<<

Anoniem269

Bericht 05 Nov 2019 13:31

Re: Welk planbord?

Hippie schreef:Een whiteboard met week indeling? Kun je ophangen en elke week opnieuw invullen. Hebben ze oa bij Hema en Xenos zag ik.


Deze hebben wij ook. Ik heb deze ooit gekocht bij de Trekpleister en die van ons is met Nederlandse tekst. Er zaten ook kleine picto’s bij maar ik gebruik liever gekleurde stiften. Iets wat wekelijks terug komt schrijf ik gewoon met zwart. Iets belangrijks met rood en een feestje/uitje met groen. Ik teken dan zelf bijv. een taartje erbij. Ik heb ‘m sinds de verbouwing niet meer gebruikt een weer zo even niet meer waar die ligt maar mijn oudste heeft zo wel altijd een goed overzicht en dat geeft weer rust. Ik moet ‘m zo maar eventjes gaan zoeken.. ?

Deze is het :
Afbeelding
<<

Tompouce

Kletskop

Berichten: 509

Geregistreerd: 17 Jan 2019 19:39

Bericht 05 Nov 2019 13:43

Re: Welk planbord?

Ik heb er zelf 1 gemaakt.
Bord bij de action gekocht en pictogrammen uitgeprint op sclera, gelamineerd en voorzien van magneettape (van de action). Daar heb ik ook de lijnen mee gemaakt.

Voor bepaalde dingen heb ik logo's gebruikt. Zoals het logo van school, de BSO... Dat was voor mijn zoontje toen makkelijker.
<<

MrsMath

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2655

Geregistreerd: 02 Sep 2013 13:28

Bericht 05 Nov 2019 21:50

Re: Welk planbord?

Ik heb er eentje bij aliexpress besteld, wilde iets waar ik per dag voldoende kwijt kan.
Bem benieuwd of het was is, hij is nog niet binnen.
L 7-10-2011
N 23-5-2013
<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 17343

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:24

Bericht 05 Nov 2019 22:22

Re: Welk planbord?

14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers