Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


‘DWDD boek van de maand’-challenge 2020

<<

Anoniem284

Bericht 24 Mrt 2020 22:04

Re: ‘DWDD boek van de maand’-challenge 2020

Er is in de laatste week toch nog een nieuw boek van de maand gekozen! https://www.bnnvara.nl/dewerelddraaitdo ... ken-boeken
<<

Joey

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6200

Geregistreerd: 31 Aug 2017 15:18

Bericht 24 Mrt 2020 22:09

Re: ‘DWDD boek van de maand’-challenge 2020

Ik ben net begonnen met de vorige! Ga zo weer poging doen tot verder lezen.
<<

Anoniem284

Bericht 24 Mrt 2020 22:15

Re: ‘DWDD boek van de maand’-challenge 2020

Joey schreef:Ik ben net begonnen met de vorige! Ga zo weer poging doen tot verder lezen.


Gezellig :). Ik heb die ook nog niet uit. Op de helft ongeveer.
<<

Anoniem313

Bericht 24 Mrt 2020 22:44

Re: ‘DWDD boek van de maand’-challenge 2020

Wow, die lijkt me tof! Wil ik na het Japanse marathonverhaal wel graag in beginnen. Ik heb momenteel zo weinig tijd om te lezen! Maar wordt vast beter. Ben bijna op de helft. Hij is net uit de marathon gestapt.
<<

Anoniem313

Bericht 06 Apr 2020 17:52

Re: ‘DWDD boek van de maand’-challenge 2020

Zo zeg, ik heb Shizo uit. Het duurde enorm lang, deels door tijdgebrek maar deels ook omdat het lang duurde voor ik in het verhaal kwam. Eigenlijk gebeurde dat pas toen de hoofdpersoon terug ging naar Japan. Die prachtige beschrijvingen van de landschappen en de verstilde rust, het rentmeesterschap voor de bomen, dat vond ik echt schitterend. Eigenlijk bijna een meditatief boek. Ik ben blij dat ik heb doorgezet met lezen.

Die nieuwe wil ik wel proberen maar ik heb geen zin in Bol, ff kijken of ik een dezer dagen naar de boekhandel kan of kan laten bezorgen door hen.
<<

Anoniem284

Bericht 06 Apr 2020 19:13

Re: ‘DWDD boek van de maand’-challenge 2020

Dat had ik ook bij Shizo, Caulfield. Maar blij dat ik heb doorgelezen, mooi boek. ??

Cliënt E. Busken nog steeds in bezig. Het is niet mijn ding, maar ik heb nog nooit een boek niet uitgelezen dus deze zet ik wel door. Wie weet wat ik aan het einde erover denk.
<<

Anoniem284

Bericht 18 Apr 2020 22:27

Re: ‘DWDD boek van de maand’-challenge 2020

Ik heb Cliënt E. Busken uit en wederom blij dat ik heb doorgezet, want ik kan het boek toch wel waarderen. Het is alleen totaal niet geschikt om even voor het slapengaan te lezen door de warrigheid en taalkundige kunstjes. Heeft iemand anders dit boek nog gelezen?

Dan ga ik nu door met het boek van maart denk ik, tevens het laatste boek helaas voor deze challenge. Ik overweeg om de challenge voort te zetten met de boeken van vorig jaar (en dan vanaf april 2019). Maar weet dat nog niet zeker.
<<

Anoniem272

Bericht 19 Apr 2020 01:03

Re: ‘DWDD boek van de maand’-challenge 2020

Mijn man heeft Cliënt E. Busken vandaag voor zijn verjaardag gekregen van zijn oude studievrienden (studie Nederlands). Dus we hebben 'm!

Stoer dat je toch bent blijven lezen. Jeroen Brouwers is een beetje een 'writer's writer' geloof ik hè? Zo'n schrijver die vooral geliefd is onder andere schrijvers? Het is ook niet mijn ding denk ik, maar ik ga het ook proberen.

Eerst Pastorale uitlezen... jongens jongens, het schiet echt niet op hier. Ik zit teveel op die stomme telefoon (nu ook).
<<

Anoniem284

Bericht 19 Apr 2020 11:14

Re: ‘DWDD boek van de maand’-challenge 2020

Ja volgens mij ook Filoria. Was vooral even schakelen na het vorige boek, pfff. En heb het boek af en toe ook vervloekt haha, dat mijn vriend echt zei van waaaaarom blijf je lezen ?.

Veel plezier met Pastorale! Hup de tuin in met je boek ;).
Vorige

Terug naar Hobby's, uitgaan & vrije tijd

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers