Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


New York met een tiener

<<

Babydoll

Noob

Berichten: 107

Geregistreerd: 18 Feb 2016 17:28

Bericht 30 Okt 2019 16:14

New York met een tiener

Mijn zoon (12) wil erg graag met ons op vakantie naar New York, ons lijkt het ook super maar helaas zijn wij natuurlijk wel afhankelijk van de schoolvakanties. Is er al eens iemand met haar puber op vakantie geweest naar Amerika? En hoe hebben jullie dit ervaren?
Sometimes, it takes balls to be a woman.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43577

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 30 Okt 2019 16:39

Re: New York met een tiener

Niet met een puber maar ik was wel 12 toen ik voor 't eerst in Amerika kwam (Florida). Vond het fantastisch. Het is een erg toegankelijk land voor kinderen. En een stad als New York is natuurlijk super en kijk je je ogen oud, of je nou jong of oud bent. Denk dat je prima cultuur en historie (bijv Freedom tower met het 9/11 monument en het Vrijheidsbeeld) kunt combineren met kindvriendelijke dingen zoals (voor hem) toffe winkels (bijv de M&M store op Times Square) en een musical op Broadway als hij dat leuk zou vinden.
En dingen als de Empire State building of Top of the Rock / High Line Park en Central Park etc zijn leuk voor iedereen natuurlijk. En een sport wedstrijd is misschien ook gaaf. Basketball in Madison Square garden of wat anders.

Als jullie het zelf leuk vinden, zou ik 't zeker doen, kan prima met een tiener!
Laatst gewijzigd door Marin op 30 Okt 2019 18:32, in totaal 1 keer gewijzigd.
Let's discover the world together.
<<

Prosecco

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2144

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:55

Bericht 30 Okt 2019 18:17

Re: New York met een tiener

Ik zou hem dan ook vragen waar hij allemaal heen wil. Voordat je allerlei kindvriendelijke dingen bedankt en hij graag naar musea wil waar jullie ook heen willen.
<<

Anoniem269

Bericht 30 Okt 2019 20:46

Re: New York met een tiener

Ik zou dan wel in de mei of herfstvakantie gaan. In de zomervakantie is het vaak heel drukkend heet, niet heel prettig in een stad als je veel wilt ondernemen.
Er is natuurlijk enorm veel te doen wat een kind van 12 leuk vindt. Super veel interactieve musea, beklimmen van verschillende gebouwen, roeien in Central Park, ze hebben er de gekste lekkernijen, naar een broadway show. Maar ook simpele dingen als de gigantische speelgoedwinkel vlakbij Trump Tower of naar de M&M winkel haha.

Of als je echt heel gek wilt doen kun je een helikopter vlucht boven Manhattan doen.

Terug naar Reizen & vakanties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers