Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Week 44 alweer!

<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15406

Geregistreerd: 20 Feb 2014 12:58

Bericht 28 Okt 2019 12:11

Re: Week 44 alweer!

M’n laatste verlofweekje!

Vandaag heb ik wat in huis schoongemaakt, wasjes gedraaid en straks hoop ik nog even samen met de meiden een tukkie te doen. D. was vannacht ziek en we hebben dus allemaal maar matig geslapen.

Dinsdag: ‘s morgens met J. naar het ziekenhuis voor een echo van de heupjes ivm stuitligging. Daarna breng ik de meisjes naar m’n tante, die wilde heel graag nog een keertje oppassen en aangezien mijn man morgen ook vrij is grijpen wij de gelegenheid aan om even lekker samen te lunchen. Daarna nog wat boodschappen doen voor D.’s feestje zaterdag.

Woensdag: eerste wendag van de meisjes op het KDV, dus ‘s morgens ben ik eventjes alleen thuis, RAAR! ‘s Middags traktaties regelen voor D., verder geen plannen.

Donderdag: nog een ochtendje wennen voor de dames, man heeft avonddienst dus wij zijn samen thuis. Denk dat we even gaan winkelen samen. ‘s Avonds komt m’n moeder eten.

Vrijdag: geen plannen

Zaterdag: verjaardag van D.! We vieren een feestje en gaan daarna met hem uit eten.

Zondag: lekker dagje thuis, D. kan met z’n nieuwe cadeautjes spelen.

♥♥
<<

Anoniem291

Bericht 28 Okt 2019 12:35

Re: Week 44 alweer!

Maandag: zoon is naar de peutergroep en ik werk thuis. Ga hem zo ophalen, boterham eten en dan nog wat doen samen. Dinsdag: naar de fysio, werken van 9:15 tot 22:00.
Woensdag: geen plannen behalve cadeau kopen voor mijn moeder en zoon tekening laten maken.
Donderdag: zoon naar mijn ouders brengen, teamdag van 9:00 tot 18:00, zoon weer ophalen.
Vrijdag: werken van 08:30 tot 18:00, zoon ophalen bij gastouder.
Zaterdag: boodschappen en s middags naar de verjaardag van mijn schoonvader, we eten daar en zoon blijft logeren wat wij hebben een housewarming daarna.
Zondag: zoon ophalen bij schoonouders en daarna naar de verjaardag van mijn moeder.
<<

Anoniem304

Bericht 28 Okt 2019 12:40

Re: Week 44 alweer!

Jemig dan heeft dit jaar nog maar 8 weken.
<<

Fauve

Major Yipyapper

Berichten: 2685

Geregistreerd: 02 Sep 2013 22:40

Bericht 28 Okt 2019 12:48

Re: Week 44 alweer!

Maandag: tot 13 uur werken en dan naar de garage want er zit een schroef in mijn band. Even naar de zonnebank ook. Dan koken en mn kids halen van de opvang.
Dinsdag: werken tot 13 uur en daarna shoppen voor mijn kleine grote meid die woe 4 wordt!
Woensdag: werken en daarna thuis de verjaardag heel klein vieren van mn dochter die jarig is. Misschien uit eten in een pannenkoekenrestaurant.
Donderdag: werken.
Vrijdag: vrij. Sporten. Om 12 uur de kids van school halen, s middags zwemles met ze.
Zaterdag: oudste eerst streetdance, dan boodachappen doen en daarna de verjaarsag van mijn dochter vieren voor de hele familie en kennissen.
Zondag: geen plannen. Denk een dagje opruimen enz.
04-2014
10-2015
<<

Anoniem317

Bericht 28 Okt 2019 13:35

Re: Week 44 alweer!

Ma: vrij. Controle bij verloskundige en intake kraamzorg. Vanmiddag even wat bij een vriendin drinken.
Di: weer werken na een weekje herfstvakantie.
Wo: werken wen boodschappen doen.
Do: werken en sporten.
Vr: werken en een verjaardag.
Za/zo: huishouden, familie en verder nog geen idee.
<<

Amandine

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4569

Geregistreerd: 02 Sep 2013 10:35

Bericht 28 Okt 2019 13:44

Re: Week 44 alweer!

Maandag: werken
Dinsdag: thuiswerken en tussendoor de 20 weken echo.
Woensdag: vrij. Man is thuis om te studeren, de glazenwasser komt voor de ramen buiten (boven en beneden) en er komt iemand voor de spouwmuurisolatie.
Donderdag: werken
Vrijdag: vrij. Boodschappen doen, poetsen en verder gewoon samen met dochter.
A 06-11-2017
M 23-03-2020
<<

Anousch

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2283

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:04

Woonplaats: Vuren

Bericht 28 Okt 2019 14:12

Re: Week 44 alweer!

Vandaag werken van 8 tot 17.30
Daarna boodschappen doen en daarna heb ik een kennismakingsgesprek voor 2 kids die mss in de opvang komen. Daarna wil ik nog heel even wat foto's bewerken.

Morgen van 6.30 tot 8.30 werken
En van 15u tot 16.30
Savonds afspraak met de feestcommissie van het gastouderbureau

Woensdag is man jarig, savonds dus uiteten voor zijn verjaardag. Sochtends ga ik naar baby zwemmen met zoon en smiddags naar de kermis

Donderdag niks, alleen smiddags contract tekenen met een gezin waarvan kindje in de opvang komt.
Savonds weer foto's bewerken.

Vrijdag werken van 8 tot 17
Savonds weer foto's bewerken

Zaterdag lunchen met man, zoon gaat naar zijn tante.
Savonds foto's bewerken, man gaat naar bert visscher.

Zondag 3 shoots en savonds uiteten met de buren, die nemen ons mee (prima ?)

Dus druk weekje! Fijne week allemaal!
Daan 27-06-2018
Yinthe 20-05-2022

Zo dol gelukkig en compleet ♡
<<

Anoniem269

Bericht 28 Okt 2019 14:26

Re: Week 44 alweer!

Ma : vanochtend wat boodschappen gedaan voor mijn man z’n werk, de schilder is hier nog bezig en we zijn een rondje door het huis gelopen voor de laatste puntjes en over een uurtje vertrek ik naar mijn werk.
Di : onze verbouwing is EINDELIJK klaar! :banaan: Werd tijd dus ik ben heel erg blij! Dus ik ga wat dingen inruimen en schoonmaken in huis. Later op de middag moet ik naar logopedie met mijn jongste.

Wo : ochtendje helpen op school. Ik ga met een klein groepje kinderen uit mijn oudste zoon zijn klasnaar het verzorgingstehuis. Daar hebben we spelletjes ochtend met de bewoners. In de middag komen onze nieuwe banken en eettafel. En daarna ga ik of mijn man naar de zwemles van de jongste en ik moet nog boodschappen doen.

Do : hele dag werken

Vr : beetje prullen in huis, huishouden en boodschappen doen

Za : in de ochtend naar de markt, lunchen met mijn kinderen, moeder en tante en in de middag denk ik eens helemaal niks!

Zo : nog geen plannen.

Alvast gefeliciteerd met je man Anousch!
<<

Jezzie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8845

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:17

Bericht 28 Okt 2019 14:28

Re: Week 44 alweer!

Hier een drukke week..zie er wel een beetje tegenop want ik ben best moe.

Vandaag werken van 9.00-18.00
Morgen dag meelopen bij andere opvang van 9.00-16.00 En daarna nog gesprek.
Woensdag werken van 8.15-17.30. Dan op het werk eten want om 19.00 hebben we vergadering.
Donderdag werken van 9.00-17.30
Vrijdag ben ik vrij, boodschappen doen, huishouden, en om 12.00 komt er waarschijnlijk een klasgenootje van mijn dochter mee uit school. Waar ik even op moet passen tot 14.15.
Voor het weekend geen plannen.
2012
2016
2020
oktober 2024

Instagram
<<

Ooh La La!

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6722

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:34

Bericht 28 Okt 2019 16:33

Re: Week 44 alweer!

Vandaag: werken
Dinsdag: ook werken, eind van de dag sollicitatiegesprek
Woensdag: vrij, koffie drinken met een vriendin.
Donderdag: werken
Vrijdag: voorbereiden verjaardag
Zaterdag: Jarig!
Zondag: Oudste dochter naar zwemles brengen en voor de rest relaxen.
21.02.2014
20.06.2016

Volg me op Instagram: huisjeopdehei
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43718

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 28 Okt 2019 17:50

Re: Week 44 alweer!

Wat fijn dat de verbouwing eindelijk klaar is Ava. Laat je als je helemaal opgeruimd bent foto's zien? Ben benieuwd! Ik weet niet of je ooit je huis hebt laten zien maar ik denk bij jou altijd aan een bepaald huis, zonder dat ik dus weet of dat nou echt jouw huis was of niet. Lekker duidelijk dit.

Alvast gefeliciteerd Ooh La La!
Let's discover the world together.
<<

Anoniem269

Bericht 28 Okt 2019 20:24

Re: Week 44 alweer!

Doe ik Marin! Ik ben benieuwd of het je een beetje bekend voor komt :)
<<

Meneer de Uil

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6162

Geregistreerd: 01 Sep 2013 18:08

Bericht 28 Okt 2019 20:41

Re: Week 44 alweer!

Vandaag was ik thuis met de kinderen, in de ochtend bij de fysio geweest en de kinderen bij mijn zusje. In de middag zouden we naar de bibliotheek, maar L sliep een gat in de middag dus dat schoot niet meer op.
Morgen: werken en ben jarig, maar vier het nog niet.
Woensdag: herkansing voor de bibliotheek, heb met een oud collega en haar zoontje afgesproken.
Donderdag: werken
Vrijdag: werken
Zaterdag: geen plannen, beetje verjaardag voorbereiden.
Zondag: verjaardag vieren
The familytree will always grow 2-12-2015 en 10-10-2018
<<

Anoniem284

Bericht 28 Okt 2019 21:19

Re: Week 44 alweer!

Ah laatste verlofweek, Elliot. Zie je tegen werk op of heb je er wel zin in?
<<

Anoniem284

Bericht 28 Okt 2019 21:21

Re: Week 44 alweer!

Ik heb vandaag gewerkt, morgen vrij en ‘s avonds sporten, woensdag werken, donderdag overdag vrij en ‘s avonds een vergadering, vrijdag werken en het weekend ben ik alleen thuis met m’n dochter. Zaterdag een lunch gepland met vriendinnen. Verder vrij saai, niet zoveel te doen, maar dat geeft niet. Ik ben moe en toch niet echt ergens zin in.
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12149

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 28 Okt 2019 21:28

Re: Week 44 alweer!

sarah1985 schreef:Maandag ziekenhuis ochtend. Zit ik nu ook

Dinsdag werken

Woensdag werken en sporten

Donderdag werken

Vrijdag werken

Zaterdag sporten in de avond concert van ilse de lange was ik al helemaal vergeten

Zondag denk langs oma van mijn man

Fijne week allemaal
Afbeelding
<<

Boerenkool

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1303

Geregistreerd: 17 Dec 2014 21:51

Bericht 28 Okt 2019 22:44

Re: Week 44 alweer!

Vandaag; gewerkt.
Dinsdag; vrij, de hele dag geen kinderen! Ga een vriendin helpen met haar studie. Ze moet een gesprek filmen en ik mag haar cliënt spelen.
Woensdag; werken.
Donderdag; mijn verjaardag. Wil smiddags uit school gaan zwemmen met de kinderen. Savonds nog even langs een klant.
Vrijdag; werken
Zaterdag en zondag ook werken.
Vorige

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers