Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Weekend!

<<

Mizz_S

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 7544

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:04

Bericht 25 Okt 2019 14:51

Weekend!

Dit topic was er nog niet toch?
Ja, (bijna) weekend! Hebben jullie nog leuke plannen?
Ik heb vandaag al weekend. Vanmorgen vroeg moest ik naar de tandarts voor controle, en daarna even met zoontje boodschapjes gehaald. Later zijn we ook nog een eind wezen wandelenet een tussenstop in de speeltuin. Zoneteen komen mijn ouderd en zus op bezoek en ze eten ook mee.
Morgen gaan we naar de dierentuin met mijn zwager en zijn vriend. Voor 's avonds heb ik lekkere hapjes gehaald en dan gaan we lekker met zijn tweetjes op de bank hangen.
Zondag doen we samen met vrienden mee aan een jaarlijkse muziekquiz. Mijn schoonouders komen oppassen.
Fijn weekend allemaal!
<<

Anoniem321

Bericht 25 Okt 2019 15:00

Re: Weekend!

Klinkt gezellig Mizz_S! Veel plezier!

Hier geen bijzondere plannen. Er moet gepoetst worden :face: en verder lekker rustig aan.
<<

Anoniem272

Bericht 25 Okt 2019 15:34

Re: Weekend!

Ik ga naar Krezip morgen, met drie vriendinnen. Zo'n zin in. Echt jeugdsentiment voor mij. Meer meiden hier die gaan?
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43723

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 25 Okt 2019 16:02

Re: Weekend!

Wat leuk Filoria. Veel plezier!

Klinkt gezellig Mizz_S!

Wij beginnen juist zo aan een rustig weekendje. Rijden nu weer naar huis na een week vakantie en hebben juist weinig plannen. Lekker wel.
Let's discover the world together.
<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15970

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:23

Bericht 25 Okt 2019 16:19

Re: Weekend!

Veel plezier met alle die leuke dingen, dames!

Ik heb vandaag nog gewerkt tot 15.00. Net even gezellig een kop thee en koffie gedronken aan de keukentafel, met mijn man en kinderen. Simpele kneuterigheid ?. Vanavond gaat mijn man borrelen in de stad en duik ik lekker op de bank en dan op tijd mijn bed in.

Morgen een dagje vrij en aandacht vier de kinderen. Hopelijk nog wel even ergens tijd om te gaan sporten.

Zondag moet ik weer werken (tot en met donderdag).

Fijn weekend allemaal!
28 april 2015 - Lieve D, your first breath took ours away..

12 mei 2018 - Lieve J, little hero!
<<

Snoes

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6939

Geregistreerd: 11 Dec 2013 12:19

Bericht 25 Okt 2019 16:51

Re: Weekend!

Vandaag was ik al vrij. Ik heb voornamelijk huishoudelijke taken gedaan. Dadelijk moet de oudste nog turnen, vanavond helemaal geen plannen!

Zaterdag: de jongste moet in de ochtend turnen en de oudste heeft in de namiddag een kinderfeestje. Wij gaan ondertussen een fiets kopen voor de oudste zijn verjaardag

Zondag: ofwel naar Bobbejaanland (afhankelijk van het weer) ofwel naar mijn ouders. Daar gaan we sowieso savonds al heen omdat de kinderen daar gaan logeren.
2012 & 2016
<<

Snirp

Major Yipyapper

Berichten: 4823

Geregistreerd: 22 Nov 2013 08:57

Bericht 25 Okt 2019 16:58

Re: Weekend!

Heerlijke weekenden voor de boeg allemaal, geniet ervan!

Ik was vandaag vrij en lekker een dagje thuis met N. Mijn man was met T. naar de dierentuin in Amersfoort. Vanavond lekker samen een filmpje kijken.

Zaterdag / We willen met z'n vieren even naar de stad. Verder T. inschrijven voor zwemles en 's avonds ga ik met mijn moeder naar een concert van een oud-orkestgenootje die een cd-presentatie geeft.

Zondag / Met een boel zomermama's uit 2017 en de kids (uit die zomer, maar ook broers/zusjes) lunchen bij KEES. Ook komen er vriendjes van T. en N. bij ons spelen en ik bak 's avonds pannenkoeken voor de hele bende.
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:56

Bericht 25 Okt 2019 18:01

Re: Weekend!

Leuk allemaal!

Ik had vandaag al een chille dag. M’n man nam onze zoons mee naar een springkussenfestival. Ik kon de hele dag lekker m’n gang gaan.
Nu is hij naar zn werk dus ik ben met de jongens.

Morgen hebben we geen plannen. Ik ga hardlopen. M’n man pakt zn tas in. Hopelijk is het lekker weer en kunnen we nog ergens gaan wandelen.

Zondag: we gaan naar Schiphol om m’n man uit te zwaaien. Ik denk dat ik met m’n zoons nog even het panoramadek op ga enzo.
#teammaple🍁
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12149

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 25 Okt 2019 18:07

Re: Weekend!

Ik had vandaag al weekend moest naar het ziekenhuis. Zonet bij mijn ouders gegeten mijn oudste broer is jarig daarom een etentje


Morgen sporten. En einde van de middag op verjaardag bij een oom en tante ben daar al meer dan 20 jaar niet geweest.

Zondag niet veel gok ik. Ik moet snachts een injectie doen en de vorige keer voelde ik me niet zo lekker daarna
Afbeelding
<<

GeKKiE

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4998

Geregistreerd: 01 Sep 2013 08:30

Bericht 25 Okt 2019 18:24

Re: Weekend!

Vandaag vrij (vakantie dus). We zijn met de bus naar de stad gegaan, naar de bieb en boodschappen gedaan. Vanmiddag op de fiets een lamp gekocht bij Leen Bakker. En dochter heeft buiten gespeeld met buurjongen en buurmeisje.

Morgenochtend boodschappen doen, cadeautjes kopen. Om 15 uur verjaardag van nichtje.

Zondag om 11 uur verjaardag van neef en zwager. 'S middags de vakantie afsluiten door ergens een pannenkoek te eten. Of misschien borrelen.
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25116

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 25 Okt 2019 19:22

Re: Weekend!

@ UN: zit jouw baan er nu op? En wat ga je de komende tijd doen? Je hebt geen recht op WW dan toch?

Vandaag was Carra op bezoek, lekker bijgepraat.
Morgen moet ik even naar Hans Anders en 's middags komen m'n neef, z'n vriendin en hun babydochter op visite. Verder geen plannen.
Zondagmiddag komen twee vriendinnen met kids. Ze willen ons huis zien en daarna gaan we waarschijnlijk naar de indoorspeeltuin.

Verder ook goed uitrusten, we zijn echt oververmoeid.
❤ 7 juni 2018
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:56

Bericht 25 Okt 2019 19:26

Re: Weekend!

Yes mijn werk zit er op. Ben nog wel tot december in dienst dus salaris. En tegen die tijd hoop ik iets anders te hebben, en anders vraag ik ww aan. Maar liever een toffe nieuwe baan!
#teammaple🍁
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25116

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 25 Okt 2019 19:44

Re: Weekend!

Spannend! Maar je bent zelf gestopt toch? Dan heb je toch geen recht op WW? Ben heel benieuwd wat je hierna gaat doen!
❤ 7 juni 2018
<<

Anoniem307

Bericht 25 Okt 2019 19:49

Re: Weekend!

Ik heb dit weekend helemaal niets en dat vind ik weleens lekker. Alhoewel, helemaal niets. Ik heb een dubbele meter, dus dit weekend staat in het teken van wassen, drogen, strijken, opvouwen en in de kast maken. En dan heb ik het over kleding, niet over mijn man. :P
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:56

Bericht 25 Okt 2019 20:24

Re: Weekend!

Bliss schreef:Spannend! Maar je bent zelf gestopt toch? Dan heb je toch geen recht op WW? Ben heel benieuwd wat je hierna gaat doen!
Klopt, ben zelf gestopt, maar ik heb wel een overeenkomst gesloten. Te groot risico anders. Dat had even wat voeten in de aarde maar het is het wel waard, nu zit ik veel rustiger! Ik ga er van uit dat ik geen ww hoef aan te vragen, het is meer voor het gevoel.

Ik ben zelf ook heel benieuwd!
#teammaple🍁
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25116

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 25 Okt 2019 20:35

Re: Weekend!

Oh goede overeenkomst dan, fijn!
❤ 7 juni 2018
<<

Uffe

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9419

Geregistreerd: 25 Nov 2015 16:30

Bericht 25 Okt 2019 20:41

Re: Weekend!

Vandaag was ik al vrij want het is nog herfstvakantie, we hebben boodschappen gedaan en verder lekker thuis geweest. Vanmiddag even naar mn ouders geweest want die waren weer thuis na een stedentrip.

Morgen even met de kinderen en mn moeder naar de stad. F. moet eigenlijk wat truien erbij dus daar gaan we even naar kijken. 's Middags hoop ik dat mn man vrij is en dat we even wat als gezin kunnen doen.

Zondag: verjaardag van dochter van een vriendin. Man gaat daarna naar ziggo dome met een vriend. Zijn vrouw en kinderen komen hier pannenkoeken eten.
⁠♡♡♡
<<

Anoniem271

Bericht 25 Okt 2019 21:08

Re: Weekend!

Fijn weekend allemaal!

Ik heb vandaag gewerkt tot 12:00. Vanmiddag zijn we bij de vader van mijn vriend geweest en zijn we flink verwend met cadeau’s voor het huis. Daarna naar het nieuwe huis om internet aan te sluiten (tv doen we morgen) en in het oude huis nog wat dozen ingepakt en vast in de auto’s gezet. Ik plof nu net op de bank en ga zo lekker slapen.

Morgen verhuisdag. Krijgen flink hulp in beide huizen, dus hopelijk morgenavond alle meubels op hun plek. De dozen uitpakken doen we dan beetje bij beetje.

Zondag geen plannen. Sowieso uitslapen, en flink ook! Daarna beetje rommelen in het nieuwe huis en vooral genieten samen.
<<

Arwyn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9634

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:06

Bericht 25 Okt 2019 21:10

Re: Weekend!

Vanochtend ben ik naar de kapper en de bouwmarkt geweest, verder de hele dag bezig geweest in huis.

Morgen en zondag geen vaste plannen. We gaan sowieso veel bezig in huis, er is nog zoveel te doen! Ik hoop te kunnen gaan behangen op de kinderkamers. Verder veel met de kindjes als mijn man in huis bezig gaat.
Ik hou van jou, van heel jou

augustus 2015 - juni 2018 - januari 2022
<<

Snirp

Major Yipyapper

Berichten: 4823

Geregistreerd: 22 Nov 2013 08:57

Bericht 25 Okt 2019 21:20

Re: Weekend!

Urban Naked schreef:Leuk allemaal!

Ik had vandaag al een chille dag. M’n man nam onze zoons mee naar een springkussenfestival. Ik kon de hele dag lekker m’n gang gaan.
Nu is hij naar zn werk dus ik ben met de jongens.

Morgen hebben we geen plannen. Ik ga hardlopen. M’n man pakt zn tas in. Hopelijk is het lekker weer en kunnen we nog ergens gaan wandelen.

Zondag: we gaan naar Schiphol om m’n man uit te zwaaien. Ik denk dat ik met m’n zoons nog even het panoramadek op ga enzo.


Is het panoramadek alweer open?
Volgens de site nog tot eind van dit jaar gesloten.
Hebben wij (en vooral T. al flink wat van gebaald dit jaar :( ).
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25116

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 25 Okt 2019 22:12

Re: Weekend!

Bliss schreef:@ UN: zit jouw baan er nu op? En wat ga je de komende tijd doen? Je hebt geen recht op WW dan toch?

Vandaag was Carra op bezoek, lekker bijgepraat.
Morgen moet ik even naar Hans Anders en 's middags komen m'n neef, z'n vriendin en hun babydochter op visite. Verder geen plannen.
Zondagmiddag komen twee vriendinnen met kids. Ze willen ons huis zien en daarna gaan we waarschijnlijk naar de indoorspeeltuin.

Verder ook goed uitrusten, we zijn echt oververmoeid.


Babydochter van neef is ziek, dus gaat niet door. We gaan even naar het bos denk ik!
❤ 7 juni 2018
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:56

Bericht 25 Okt 2019 22:15

Re: Weekend!

Snirp schreef:Is het panoramadek alweer open?
Volgens de site nog tot eind van dit jaar gesloten.
Hebben wij (en vooral T. al flink wat van gebaald dit jaar :( ).
Ah nee! Ik wist niet eens dat dat ding dicht ging joh. Nou goed, geen panoramadek dan dus. Bedankt voor de tip!
#teammaple🍁
<<

Taeda

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8609

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:45

Bericht 25 Okt 2019 23:43

Re: Weekend!

Vandaag was ik thuis en heb ik taarten gebakken. Vanavond gedecoreerd met mijn zus en wijn, fijne combi.

Morgen ben ik jarig. Overdag hebben we niet veel plannen, ‘s avonds heb ik bij mij thuis voor vriendinnen een kookworkshop tajine geregeld, ben erg benieuwd!

Zondag is mijn schoonmoeder jarig, daar gaan we langs. Verder nog niks staan.
Love never loses faith.
november 2016 - mei 2018 - oktober 2021
<<

Saga

Major Yipyapper

Berichten: 5361

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:12

Bericht 25 Okt 2019 23:59

Re: Weekend!

Zaterdag moest ik eigenlijk werken maar ik zit nog ziek thuis.
Schoonmoeder komt langs om vriend te helpen in de tuin.

Zondag wilde we een dagje weg maar dat gaat nu ook niet door, dus dat wordt een dagje bankhangen en in de avond de F1 kijken, als ik dan niet al in slaap val.
10.04.17
<<

Juliet

Kletskop

Berichten: 612

Geregistreerd: 05 Nov 2017 11:12

Bericht 26 Okt 2019 08:05

Re: Weekend!

Filoria schreef:Ik ga naar Krezip morgen, met drie vriendinnen. Zo'n zin in. Echt jeugdsentiment voor mij. Meer meiden hier die gaan?


Ik ga vanavond met mijn man :-)
november ‘17 & juli ‘22 🩷💙
Volgende

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers