Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Lekkers op tafel

<<

Smurfin

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 114

Geregistreerd: 19 Jul 2016 15:04

Bericht 23 Okt 2019 12:08

Lekkers op tafel

Heeft er iemand tips voor wat lekkers op tafel?

Het weekend komen er vrienden en ik ben een beetje klaar met altijd maar chips,nootjes of kaas en worst.
Liefde is een gevoel dat je voelt als je een gevoel voelt dat je nog nooit gevoeld hebt!


Afbeelding
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:56

Bericht 23 Okt 2019 12:15

Re: Lekkers op tafel

Ik zorg altijd voor wat gezonde dingen: worteltjes/komkommer/paprika/bleekselderij met een paar verschillende dips (zelf aioli maken bijv, of een lekkere yoghurtdip, houmous, etc).

Daarnaast kun je misschien een leuk kaasplankje maken. Zet er een chutney bij en evt een paar toastjes.

Vijgen met geitenkaas vullen

Dadels met roomkaas
#teammaple🍁
<<

Lavendel

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1465

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:58

Bericht 23 Okt 2019 15:57

Re: Lekkers op tafel

Ja een goede borrelplank! Oh geef me dat maar elke dag te eten :)

Neem een hele grote plank, met een mix van wat harde, zachte, milde en pittige kazen, wat plukken heel dun gesneden vleeswaren. Wat olijven, trosje druiven, misschien een klodder chutney van het een of ander, mix goede noten. En dan wat lekker stokbrood en crackers.

Afbeelding
Smile, it's free!
<<

Anoniem321

Bericht 23 Okt 2019 16:14

Re: Lekkers op tafel

Wat al genoemd is, heerlijk!
Maar ook wraps, die maak ik tegenwoordig regelmatig. Bijv. met wat sla, kipfilet en pesto, oid. In kleine stukjes snijden en serveren maar.
<<

Anoniem301

Bericht 23 Okt 2019 16:49

Re: Lekkers op tafel

Ik doe tóch altijd wel naturel ribbelchips, dat vindt hier iedereen lekker en de schaal is zo leeg.

Verder maak ik een lekkere eiersalade (met de stamper i.p.v. prakken met een vork, gaat lekker snel)

Vers stokbrood van de bakker, smeersels erbij, mijn man maakt heerlijke tapenade met kaas, pijnboompitjes, pesto.

Oh en een bittergarnituur bestellen bij Jolide (dat is een bezorgsnackbar hier), ideaal! Dan komen ze rond een uur of 17.00 dat aan de deur brengen, is altijd een dikke hit.

Verder wat noten. Ik heb zelf ook weleens worteltjes en snoeptomaatjes neergezet maar dat blijft altijd staan, ben er zelf ook nooit zo dol op, ik wil ongezond snacken, áls ik snack :smile:
<<

Harrison

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4523

Geregistreerd: 11 Jan 2018 11:25

Bericht 23 Okt 2019 16:56

Re: Lekkers op tafel

Lavendel schreef:Ja een goede borrelplank! Oh geef me dat maar elke dag te eten :)

Neem een hele grote plank, met een mix van wat harde, zachte, milde en pittige kazen, wat plukken heel dun gesneden vleeswaren. Wat olijven, trosje druiven, misschien een klodder chutney van het een of ander, mix goede noten. En dan wat lekker stokbrood en crackers.

Afbeelding


Dit wilde ik ook zeggen, doe ik ook altijd. Lekker!
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:56

Bericht 23 Okt 2019 17:01

Re: Lekkers op tafel

Nou, ideeën genoeg! Nu zit ik hier met al die ideeën in m’n hoofd en 0 mogelijkheid om naar de supermarkt te gaan ? (jongens willen niet mee en kan ze niet alleen laten) (en m’n wijn is ook op dus ik heb wel echt crisis hier)
#teammaple🍁
<<

Harrison

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4523

Geregistreerd: 11 Jan 2018 11:25

Bericht 23 Okt 2019 17:05

Re: Lekkers op tafel

<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:56

Bericht 23 Okt 2019 17:07

Re: Lekkers op tafel

Ik waardeer het echt ENORM dat je met me meedenkt maar ze werken pas vanaf 22.00! Dan slaap ik al! ?
#teammaple🍁
<<

Harrison

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4523

Geregistreerd: 11 Jan 2018 11:25

Bericht 23 Okt 2019 17:08

Re: Lekkers op tafel

Oh haha! Dat had ik niet gezien. Die snappen er niets van.
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:56

Bericht 23 Okt 2019 17:09

Re: Lekkers op tafel

En de Albert Heijn zit dus echt 20 meter van mijn huis. Torture dit. Ik dacht er nog over om m’n oudste te sturen en hem er €1 voor te geven maar die krijgt natuurlijk geen alcohol mee.
#teammaple🍁
<<

Anoniem313

Bericht 23 Okt 2019 17:33

Re: Lekkers op tafel

Hahaha. Kun je ze niet omkopen dat ze daar een candybar mogen uitzoeken.
<<

Anoniem301

Bericht 23 Okt 2019 17:49

Re: Lekkers op tafel

Oh nee, geen wijn ?
<<

Spencer

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11145

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:18

Bericht 23 Okt 2019 17:54

Re: Lekkers op tafel

Jullie zijn echt mijn soort mensen ?
R. 2013
D. 2016
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:56

Bericht 23 Okt 2019 17:56

Re: Lekkers op tafel

Haha dat had ik moeten doen inderdaad Caulfield. Stom. Nouja ik heb een Italiaans biertje gevonden en dat moet het dan maar zijn vandaag.
#teammaple🍁
<<

Anoniem304

Bericht 23 Okt 2019 19:23

Re: Lekkers op tafel

Urban Naked schreef:En de Albert Heijn zit dus echt 20 meter van mijn huis. Torture dit. Ik dacht er nog over om m’n oudste te sturen en hem er €1 voor te geven maar die krijgt natuurlijk geen alcohol mee.

Nahhhh, zijn ze eindelijk oud genoeg om naar de winkel te gaan en jong genoeg om nog te chanteren, ook te jong voor alcohol. :cry:

Terug naar Eten & drinken

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers