Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Week 43! Vakantie? Of druk druk druk?

<<

Burn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9471

Geregistreerd: 19 Jul 2014 17:27

Bericht 20 Okt 2019 21:51

Week 43! Vakantie? Of druk druk druk?

Wat zijn jouw plannen?
08♡02♡2018
07♡04♡2020
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:56

Bericht 20 Okt 2019 22:02

Re: Week 43! Vakantie? Of druk druk druk?

VAKANTIE!

Ma: jongens naar Bso en opvang. Ik ga wat achter de naaimachine zitten en minimaal 1 kast opruimen in huis. En ik ga hardlopen.
Di: jongens naar Bso en opvang. Ik ga naaien, opruimen en cijfers invoeren voor examenleerlingen.
Wo: ik ben alleen met m’n jongens. Ik denk dat we gaan zwemmen en iets bakken
Do: m’n schoonouders komen langs. Ik ga hardlopen en bij een bandlid langs om te repeteren en nieuwe ideeën te bespreken
Vr: nog geen plannen maar m’n zoons willen nog graag een keer naar het Nijntje museum. Dat zal denk ik wel heel druk zijn in de herfstvacay, no?
Za: misschien even bij m’n ouders langs, daar zijn m’n neefjes ook
Zo: m’n man uitzwaaien op Schiphol, die gaat een week naar Japan!
Laatst gewijzigd door Urban Naked op 21 Okt 2019 12:05, in totaal 1 keer gewijzigd.
#teammaple🍁
<<

Jezzie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8845

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:17

Bericht 20 Okt 2019 22:03

Re: Week 43! Vakantie? Of druk druk druk?

Voor mij geen vakantie. Maar mijn dochter wel, dus op mijn vrije dagen is dat wel fijn.

Morgen: Werken
Dinsdag: Naar de bibliotheek en daarna met mijn schoonzus en onze kinderen iets leuks doen. Hangt nog even van het weer af wat we gaan doen. Dochter blijft daarna een nachtje slapen bij mijn schoonzus en zwager.
Woensdag: Werken en 's avonds misschien met mijn moeder naar de film.
Donderdag: werken
Vrijdag: vrij nog geen plannen.
Zaterdag: boodschappen doen en verder met de tuin opruimen.
Zondag shoppen met een vriendin.
2012
2016
2020
oktober 2024

Instagram
<<

GeKKiE

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4998

Geregistreerd: 01 Sep 2013 08:30

Bericht 20 Okt 2019 22:17

Re: Week 43! Vakantie? Of druk druk druk?

Voor mij ook vakantie.

Maandag; dochter naar de opvang, vriend werkt thuis en brengt mij naar het ziekenhuis. Punctie die maar 30 min duurt, maar daarna toch 4 uur blijven. Hele saaie dag dus. Vriend haalt mij ook weer op.
Dinsdag; thuis met dochter. Breng haar 's middags 2 uur naar opa en oma. Ik ga even naar school met mijn collega.
Woensdag; met dochter en 2 oud collega's naar de dierentuin.
Donderdag; dochter naar de opvang en ik met mijn auto naar de garage.
Vrijdag; nog niks. Voor dochter een extra dagdeel aangevraagd bij de opvang. Wil een nieuwe bril uitzoeken.
Zaterdag; verjaardag nichtje
Zondag; verjaardag neef
<<

Vlaai

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1374

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:39

Bericht 20 Okt 2019 22:30

Re: Week 43! Vakantie? Of druk druk druk?

Hier is de herfstvakantie weer voorbij en begint het ‘normale’ leven weer.
Werken, kids sportten, man veel vergaderingen ‘S avonds.
Saai en druk weekje.
<<

Myloon

Kletskop

Berichten: 898

Geregistreerd: 16 Sep 2013 13:41

Bericht 20 Okt 2019 22:41

Re: Week 43! Vakantie? Of druk druk druk?

Hier vakantie!!
En voor de kids ook zo hard nodig, al dat leren de eerste weken van groep 3 hakt er wel in.
Wij hebben weinig plannen gemaakt, dinsdag zwemles en woensdag een dagje naar de Koeienmarkt met mijn schoonmoeder en de kids.

Zaterdag is mijn man jarig, dus gaan wij met z'n vieren uit eten!
Laatst gewijzigd door Myloon op 22 Okt 2019 07:42, in totaal 1 keer gewijzigd.
20-09-2013 N. & T. Geboren!
<<

bosjesvrouw

Major Yipyapper

Berichten: 5016

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:03

Woonplaats: Friesland

Bericht 20 Okt 2019 23:13

Re: Week 43! Vakantie? Of druk druk druk?

Vakantie!!!

Heerlijk een weekje vrij. Mijn man is wel aan net werk.

Morgen als het droog is naar het bos en anders lekker een dagje thuis.
Dinsdag ochtend komme de kinderen van een vriendin zij heeft ene sollicitatiegesprek. Eind van de middag moet de oudste zwemmen.
Woensdag met mijn moeder en kinderen te winkelen.
Donderdag en vrijdag nog geen plannen.
De kinderen willen graag nog logeren bij Pake en Beppe.
Laatst gewijzigd door bosjesvrouw op 21 Okt 2019 09:26, in totaal 1 keer gewijzigd.
2014 2016
<<

Mizz_S

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 7544

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:04

Bericht 20 Okt 2019 23:13

Re: Week 43! Vakantie? Of druk druk druk?

In regio Zuid zit de vakantie er al weer op hoor (helaas)!

Maandag - werken
Dinsdag - cursus, als ik op tijd thuis ben ballet
Woensdag - werken, ballet
Donderdag - werken, 's avonds misschien naar de kermis
Vrijdag - tandarts en 's middags komt mijn zus op bezoek
Zaterdag - dierentuin met zwager en vriend
Zondag - muziekquiz
<<

Anoniem307

Bericht 20 Okt 2019 23:18

Re: Week 43! Vakantie? Of druk druk druk?

Ik heb geen vakantie, ik heb het druk. Moet sowieso ergens naar de tandarts, voorbereiding kroon, en naar de advocaat en verder druk, druk, druk met werk en een werkende hobby. ;)
<<

Thunder

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6365

Geregistreerd: 02 Sep 2013 00:24

Bericht 20 Okt 2019 23:26

Re: Week 43! Vakantie? Of druk druk druk?

Hier ook vakantie voor de mannen. Zelf werk ik alleen dinsdag en donderdag. Dus genoeg tijd over om leuke dingen te doen. Sowieso nog een shopdagje met de jongste deze week. En verder zien we wel waar we uitkomen.
Liefde is niet krampachtig vasthouden, maar vertrouwend loslaten.
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12149

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 20 Okt 2019 23:36

Re: Week 43! Vakantie? Of druk druk druk?

Hier geen vakantie, pas volgend jaar bouwvak weer

Maandag huis schoonmaken, boodschappen halen en sporten

Dinsdag werken

Woensdag sporten en werken

Donderdag werken

Vrijdag vrij moet naar het ziekenhuis en in de middag naar de kapper

Zaterdag met mijn moeder naar een verjaardag van mijn oom. Denk dat we daar wel 20 jaar niet geweest zijn. Hebben ze wel gezien maar niet goede band. Sinds een tijdje gaat het weer goed . En werden wij uitgenodigd. Erg fijn na zoveel jaar

Zondag geen plannen nog
Afbeelding
<<

Kira

Bericht 21 Okt 2019 07:03

Re: Week 43! Vakantie? Of druk druk druk?

Mijn vakantie zit er helaas weer op.
Deze week:
Ma tm vrijdag werken tot 12.30. Vandaag geef ik daarna les van 15 tot 21u, tussendoor kan ik thuis koken en eten.
Morgen heeft mijn zoon muziekles en in de avond gaan we uit eten met mijn ouders want mijn vader wordt 68!
Woensdag in de middag gewoon thuis van alles doen, en in de avond zoon en ik allebei repetitie.
Donderdag heb ik na mijn werk geloof ik nog geen plannen, misschien komt mijn vriend eten.
Vrijdag in de avond repetitie geven, zoon ophalen en naar basketball brengen. Daarna niks meer.
<<

Bolus26

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2396

Geregistreerd: 01 Sep 2013 08:47

Bericht 21 Okt 2019 07:28

Re: Week 43! Vakantie? Of druk druk druk?

Helaas geen vakantie.meer voor mij

Vandaag: vrij met de jongste,wel thuis werken en savonds repetitie
Dinsdag: werken en tandarts met de meiden
Woensdag: werken, ouderavond en sporten daarna
Donderdag: werken
Vrijdag: naar krezip met een vriendin.
Zaterdag: man uitzwaaien die weg gaat tot vrijdagavond en Halloween speurtocht voorbereiden
Zondag: repetitie hele dag
<<

Anoniem271

Bericht 21 Okt 2019 07:32

Re: Week 43! Vakantie? Of druk druk druk?

Iedereen die vakantie heeft, geniet ervan!

Hier druk!

Vandaag werken en straks even naar het huis. De eerste meubels komen vandaag, dus wil even kijken.

Morgen in het oude huis dingen doen en in de middag hetzelfde in het nieuwe huis.

Woensdag heel de dag werken. Ondertussen worden er spullen verhuisd van het oude naar het nieuwe huis.

Donderdag ochtend werken en daarna weer naar het huis.

Vrijdag ochtend werken en in de middag gaan we naar de vader van mijn vriend. Hij heeft een eigen zaak en we mogen iets uitzoeken voor het huis.

Weekend overhuizen!

De avonden heb ik expres leeg gehouden, even eigen tijd. Het is al zo druk en als ik die ook nog vol plan ben ik bang dat ik ga breken, dat moeten we niet hebben.
<<

Anoniem301

Bericht 21 Okt 2019 07:36

Re: Week 43! Vakantie? Of druk druk druk?

Isles schreef:Ik heb geen vakantie, ik heb het druk. Moet sowieso ergens naar de tandarts, voorbereiding kroon, en naar de advocaat en verder druk, druk, druk met werk en een werkende hobby. ;)

Hè wat leuk, ben je aangenomen waar je toen een sollicitatiegesprek had? Wat voor werk doe je nu?

Hier helaas ook geen vakantie maar aan het werk.
Vanavond boksen, sparren
morgen werken, 's avonds geen plannen
woensdag naar het theater, naar een muziekconcert van Elly en Rikkert
donderdag vrij met Bo, 's avonds bokszaktraining
vrijdag werken, 's avonds in de stad wat eten met een vriendin
zaterdag geen plannen
zondag naar de dierentuin als het echt droog blijft zoals nu voorspeld wordt
Laatst gewijzigd door Anoniem301 op 21 Okt 2019 09:29, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25116

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 21 Okt 2019 07:53

Re: Week 43! Vakantie? Of druk druk druk?

Ik heb ook geen vakantie.

Vandaag ben ik thuis met m'n dochter en stiefdochter. We gaan even naar het winkelcentrum, boodschappen doen en m'n nieuwe bril ophalen, en vanmiddag komt Islandgirl langs. Eind van de middag nog naar de fysio.
Morgen t/m donderdag werken. Woensdag komt iemand van Werkspot onze plinten plaatsen, hoop dat dat allemaal mooi wordt en lukt.
Vrijdag komt Carra op de koffie.
Zaterdag komen m'n neef en z'n vriendin en hun dochtertje langs. Verder lekker met z'n drieën thuis.
Zondag komen twee vriendinnen met kinderen langs, misschien gaan we nog even naar de indoorspeeltuin.

Veel visite dus, iedereen wil het huis zien! Vind ik ook leuk, want ik ben er wel trots op.

Laatste week dat ik di/wo/do werk. Vanaf volgende week wordt het ma/di/do. Even wennen, maar lijkt me heel fijn.
❤ 7 juni 2018
<<

Fiederilsje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6516

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:44

Bericht 21 Okt 2019 07:58

Re: Week 43! Vakantie? Of druk druk druk?

Ik heb vakantie opgenomen en ben met m’n kinderen vrij. Man werkt wel, zodat hij kan leren voor z’n examen volgende week en kan klussen. Want... wij gaan morgen met de boot naar Engeland. Superspannend! Zondagochtend komen we weer terug. Verder heb ik er tussenin niets gepland, hopelijk kunnen we iets Halloween-achtigs doen, naar het strand en lekker bijkletsen met m’n bestie. Koekjes bakken. Nog meer activiteiten? Tips zijn welkom.

Vandaag gaan we eerst nog even spelen met S en Oreo. En tas inpakken!
L2014 & H2017
<<

Anoniem317

Bericht 21 Okt 2019 08:30

Re: Week 43! Vakantie? Of druk druk druk?

Ik heb deze week herfstvakantie.

Vandaag ga ik met m’n moeder de stad in om de laatste dingen voor mezelf en de baby te kopen. Verder ga ik deze week verder met babykleding wassen en komt de bestelling van Babypark binnen (doeken, lakens, dekens), dus kan ik die ook wassen. Deze week staat vooral in het teken van de baby. Heerlijk! Heb er deze week ook echt even de tijd voor. Ook ga ik deze week sporten en komen er vrienden op visite. En verder staat er niks bijzonders gepland.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43723

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 21 Okt 2019 08:46

Re: Week 43! Vakantie? Of druk druk druk?

Heel druk met vakantie vieren in de Ardennen!

Veel lekker eten, wijn drinken, kleine dorpjes, hardlopen, jacuzzi, 30 seconds spelen.

Dinsdag gaan we naar Spa Francorchamps voor een tour op t circuit (heeft m'n broer geregeld).

Woensdag hopen we naar Maastricht te gaan en hopelijk blijven m'n man en ik daar dan blijven dineren.

Verder bovenstaande dus.
Let's discover the world together.
<<

Anoniem279

Bericht 21 Okt 2019 08:55

Re: Week 43! Vakantie? Of druk druk druk?

Vriend en ik hebben vakantie maar zijn wel drukdrukdruk! We hebben dit weekend het complete huis op zijn kop gezet en eindelijk eens alle spullen en rommel die we hebben, uitgezocht. Deze week hebben we een auto, gaan we straks even ophalen en dan gaan we om te beginnen eens een aantal keer heen en weer rijden naar de stort- en het kringloopstation om al die spullen/rommel weg te brengen.
Morgen heb ik rijles en een longfunctietest, een huisartsenafspraak, wil ik even bij mijn ouders langs en in de avond even sporten.
En de rest van de week moeten we even kijken. We gaan sowieso een dagje naar de Efteling (net terug uit Disney, maar goed ☺️), een keertje naar de Ikea en ff langs de AH XL.
<<

Pandora

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3183

Geregistreerd: 02 Sep 2013 15:45

Bericht 21 Okt 2019 09:04

Re: Week 43! Vakantie? Of druk druk druk?

Ik heb op de valreep een weekje vrij genomen. Mijn man zit de hele week in Duitsland op cursus dus ik ben lekker samen met de meisjes.

Vandaag een dagje huishouden, paar boodschappen doen, naar de bieb en misschien nog iets bakken met de meiden.

Dinsdag of woensdag shoppen en bios, na de shopsessie wil ik met zijn drietjes ergens een hapje gaan eten.

Donderdag gaan de meiden naar de BSO en ben ik van plan om naar de sauna en/of kapper te gaan.

Vrijdag nog geen plannen.

Zaterdag heeft mijn man een cursusdag voor zijn vaarbewijs en op de middag verjaardag van schoonmoeder.
Remind yourself that it's okay not to be perfect....
<<

Anoniem321

Bericht 21 Okt 2019 09:18

Re: Week 43! Vakantie? Of druk druk druk?

Iedereen een fijne week gewenst!
Bij mij dendert de trein gewoon verder.
Vandaag, morgen, woensdag en vrijdag werken.
Vanavond, morgenavond en vrijdagavond sporten.
Verder niks speciaals deze week.
<<

Snoes

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6939

Geregistreerd: 11 Dec 2013 12:19

Bericht 21 Okt 2019 09:37

Re: Week 43! Vakantie? Of druk druk druk?

Hier nog een week werken en dan hebben de kinderen vakantie.

Maandag: werken, vanavond zwemles met de oudste
Dinsdag: late dienst werken
Woensdag: vrij. In de namiddag komt er een vriendje van de oudste spelen en savonds heb ik een vergadering.
Donderdag: werken, savonds oudercontact van de oudste
Vrijdag: vrij! Ik denk voornamelijk huishouden doen. De oudste moet savonds sporten.
Zaterdag: de jongste heeft in de ochtend turnles. De oudste heeft in de namiddag een kinderfeestje.
Zondag: ofwel gaan we naar Bobbejaanland ofwel naar mijn ouders. Moeten we nog even kijken. Sowieso gaan de kinderen zondagavond bij mijn ouders slapen omdat wij de volgende dag allebei moeten werken.
2012 & 2016
<<

Kris

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 767

Geregistreerd: 26 Aug 2015 15:19

Bericht 21 Okt 2019 10:09

Re: Week 43! Vakantie? Of druk druk druk?

Hier is de herfstvakantie van de oudste ook weer voorbij.
Maandag: werken.
Dinsdag: vrij, boodschappen en huishouden doen.
Woensdag: ochtend werken, middag met N. naar zwemles.
Donderdag: werken.
Vrijdag: extra dag werken (collega is vrij).
Zaterdag: geen plannen.
Zondag: verjaardag van neefje die 1 jaar wordt.
Maart 2014
Februari 2018
<<

Snirp

Major Yipyapper

Berichten: 4823

Geregistreerd: 22 Nov 2013 08:57

Bericht 21 Okt 2019 10:39

Re: Week 43! Vakantie? Of druk druk druk?

Zoon heeft vakantie, ik een wat rustiger werkweekje :)

Maandag / N. is een dagje extra naar de opvang. Ik ga straks met T. naar de kapper en daarna lunchen in de stad. Vanmiddag lekker samen spelen, boekjes lezen, luieren...
Dinsdag / Een dagje met N. en T. We gaan even naar de markt en naar de bieb. Verder koekjes bakken en thuis aanrommelen. 's Avonds breng ik T. naar mijn ouders en ik wil nog even hardlopen.
Woensdag / T. is 2 daagjes bij mijn ouders en N. is naar de opvang. Ik werk tot 13u en daarna wil ik thuis de fotoboeken van de kinderen maken.
Donderdag / T. is 2 daagjes bij mijn ouders en N. is naar de opvang. Ik werk de hele dag en 's avonds wil ik weer hardlopen.
Vrijdag / Lekker een dagje vrij met zijn vieren. T. wil op pad met mijn man, stukje rijden met de trein, vliegtuigen kijken, zoiets... Wie weet gaan we ook nog even samen zwemmen.
Zaterdag / Geen plannen overdag, 's avonds met mijn moeder naar een concert van een kennis die bij mij in het orkest zat vroeger.
Zondag / Meeting met de zomermama's van 2017. We zijn met 7 mama's en 10 kids ongeveer, haha. Als we weer thuis zijn komen er nog 2 vriendjes spelen en ik bak lekker pannenkoeken voor het hele spul.
Volgende

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Minx