Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Hoeveel geurtjes heb jij?

<<

Anoniem301

Bericht 25 Okt 2019 15:06

Re: Hoeveel geurtjes heb jij?

Poppy schreef:
Caro schreef:Ik ben nu aan mijn laatste restje Bal d’Afrique van Byredo bezig. Ben er beetje op uitgekeken dus ik ga niet voor een refill van deze. Si van Armani is al tijdje op, blijft een favoriet maar hou ook van afwisseling. Daarom ben ik net teruggegaan naar een oude favoriet: Miss Dior. Poudre van narcissi blijft ook heerlijk.


Vind jij de nieuwe Miss Dior wel lekker? Ik vond het zo jammer dat ze die veranderd hebben! Voorheen vond ik hem echt heel lekker en nu vind ik hem helemaal niet meer lekker.

Poppy ik ben het met je eens! Zo zonde he? Waarom doen ze dat nou?
<<

Caro

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8396

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:26

Bericht 25 Okt 2019 18:15

Re: Hoeveel geurtjes heb jij?

Niet zo lekker als de vorige maar wel nog lekker. We waren op Schiphol en mijn vriend zei heel lief ‘zo rook jij in het begin van onze relatie altijd’. Naja, kan je niet tegenop hè?
<<

Lavendel

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1465

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:58

Bericht 28 Okt 2019 18:11

Re: Hoeveel geurtjes heb jij?

Aah lief Caro, kun je idd niet tegenop! Geuren kunnen je echt terugbrengen naar een moment. :) Ik wil ook altijd voor een verre vakantie een nieuw luchtje.

Ik heb 3 geurtjes en gebruik ze afwisselend passend bij mijn humeur. Neem altijd parfum, want wil ze lang en goed ruiken.

Narciso Rodriguez- Poudrée
Chanel- Coco Mademoiselle
Yves Saint Laurent- Black Opium

Ik wil nog weer Flowerbomb van Victor en Rolf. Heerlijk heftig.
Smile, it's free!
<<

Sam

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 10389

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:55

Bericht 29 Okt 2019 13:25

Re: Hoeveel geurtjes heb jij?

Ik kan niet tegen alle geuren, helaas. Krijg heel snel hoofdpijn. Waar ik wel tegen kan en die ik eigenlijk altijd heb:
Flowerbomb van Victor en Rolf
Gucci nr 2
Gucci Flora
Coco Mademoiselle van Chanel
It is my circus. They are my monkeys. I am the ringmaster of this show.

♡ P 2015
♡ X 2016
♡ S 2017
♡ B 2018
Vorige

Terug naar Beauty & mode

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers