Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Hoeveel geurtjes heb jij?

<<

Anoniem269

Bericht 20 Okt 2019 12:27

Re: Hoeveel geurtjes heb jij?

4. En volgens mij ook echt de enige 4 waar ik tegen kan ivm mijn migraine.
Ik wissel ze altijd af. Maar het meest gebruik ik de onderste.

Calvin Klein - Euphoria Blossom
Kate Moss - Kate
Chanel - Chanel no 5
Escentric - Molecule 01
<<

Hippie

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1955

Geregistreerd: 19 Jan 2015 13:10

Bericht 20 Okt 2019 12:41

Re: Hoeveel geurtjes heb jij?

Op dit moment maar 2, zelfgemaakte molecule 01 en 02.
<<

Meneer de Uil

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6162

Geregistreerd: 01 Sep 2013 18:08

Bericht 20 Okt 2019 12:56

Re: Hoeveel geurtjes heb jij?

1 en die wordt momenteel weinig gebruikt. Wel echt mijn signature geur, krijg er altijd complimenten over (en als ze dan horen welke zijn ze verbaasd omdat ze het eigenlijk geen lekkere geur vinden). L'eau d'issey van Issey Miyake
The familytree will always grow 2-12-2015 en 10-10-2018
<<

Chava

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3611

Geregistreerd: 23 Jun 2016 21:23

Bericht 20 Okt 2019 14:40

Re: Hoeveel geurtjes heb jij?

Vijf. Ze worden ook alle vijf gebruikt.

- Chanel - Eau Tendre
- Chivengy - L’interdit
- Dior - Miss Dior
- Lancôme - La Nuit Tresor
- Lancôme- La Vie Est Belle
To travel is to live
Mijn instagram
<<

Anoniem277

Bericht 20 Okt 2019 19:06

Re: Hoeveel geurtjes heb jij?

1 maar en doe ik al 3 jaar mee denk ik? Is nog lang niet op! Ik gebruik het niet iedere week, alleen maar bij een feestje (als ik het dan niet vergeet).
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43708

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 20 Okt 2019 20:04

Re: Hoeveel geurtjes heb jij?

Ik denk nog drie. Helaas verdraag ik bijna geen parfum meer (qua hoofdpijn) dus ik draag bijna geen parfum meer.
Let's discover the world together.
<<

Kees

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8165

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:36

Bericht 20 Okt 2019 20:23

Re: Hoeveel geurtjes heb jij?

Meneer de Uil schreef:1 en die wordt momenteel weinig gebruikt. Wel echt mijn signature geur, krijg er altijd complimenten over (en als ze dan horen welke zijn ze verbaasd omdat ze het eigenlijk geen lekkere geur vinden). L'eau d'issey van Issey Miyake


Ik kreeg daar ook altijd complimenten over ja. Heerlijk geurtje!
30-04-2017
<<

Japie

Major Yipyapper

Berichten: 3667

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:59

Bericht 20 Okt 2019 20:34

Re: Hoeveel geurtjes heb jij?

Ik heb nu 8 geurtjes. 2 voor naar het werk en de andere 6 wissel ik af als ik thuis ben.
Geluk hoef je niet te verdienen, je hebt er recht op.
<<

Mizz_S

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 7544

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:04

Bericht 20 Okt 2019 21:21

Re: Hoeveel geurtjes heb jij?

Ik heb er vijf. Drie gebruik ik regelmatig en wissel ik een beetje af, een daarvan vind ik meer zomers en draag ik vooral dan, en een ander hetzelfde in de winter. En dan nog 2 goedkope voor erbij.
<<

Anoniem269

Bericht 20 Okt 2019 21:43

Re: Hoeveel geurtjes heb jij?

Ik heb er 2.
1 voor dagelijks gebruik, een lichte frisse geur. En 1 voor speciale gelegenheden, die is wat zwaarder en heftiger.
<<

Uffe

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9419

Geregistreerd: 25 Nov 2015 16:30

Bericht 21 Okt 2019 14:02

Re: Hoeveel geurtjes heb jij?

Ik heb er zeven, eigenlijk teveel haha.
⁠♡♡♡
<<

Anoniem321

Bericht 21 Okt 2019 15:34

Re: Hoeveel geurtjes heb jij?

Ik heb momenteel 1 parfum en 1 eau de toilette.
Maar dat is van dezelfde lijn, dus eigenlijk heb ik 1 geurtje. (Calvin Klein One)
<<

Anoniem298

Bericht 21 Okt 2019 16:01

Re: Hoeveel geurtjes heb jij?

Ik heb een luchtje van Hugo Boss: The Scent Intense, en ik heb net een nieuwe gekocht: Lady Million. Daar kreeg ik een proefmonstertje bij van Lancome, Idôle en die vind ik zo lekker dat ik die ook nog wil aanschaffen. Dus momenteel heb ik er twee die ik regelmatig afwissel.
<<

Pandora

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3183

Geregistreerd: 02 Sep 2013 15:45

Bericht 21 Okt 2019 21:13

Re: Hoeveel geurtjes heb jij?

Volgens mij 6 momenteel. Ik wissel iedere dag af, of als ik bijvoorbeeld een sjaal of een shirtje draag van de dag ervoor dan gebruik ik ook weer die parfum van de dag ervoor omdat die geur toch vaak blijft hangen vind ik.
Remind yourself that it's okay not to be perfect....
<<

ChiQ

Bericht 22 Okt 2019 11:28

Re: Hoeveel geurtjes heb jij?

Ik heb er 2..
ik krijg geen genoeg van Si, van Armani. Dat is echt mijn lijfgeur maar helaas zo commercieel.
Maar mijn huidige favoriet is Bal d'afrique van Byredo.
<<

Lookie

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2630

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:20

Bericht 22 Okt 2019 15:24

Re: Hoeveel geurtjes heb jij?

Meestal 1 of 2. Ik heb nu een van DKNY die ik erg lekker vind.
<<

Anoniem271

Bericht 22 Okt 2019 15:27

Re: Hoeveel geurtjes heb jij?

Ik heb er nu 10. Twee voor ‘speciale gelegenheden’ en de rest wissel ik af.
<<

Bergkristal

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 605

Geregistreerd: 10 Feb 2019 15:50

Bericht 22 Okt 2019 21:46

Re: Hoeveel geurtjes heb jij?

6 waarvan 2 voor speciale gelegenheden en de rest wissel ik af. Had er meer maar heb in de zomer flink opgeruimd tussen de geuren die ik niet meer gebruik.
Carpe Diem
<<

Anoniem290

Bericht 23 Okt 2019 08:05

Re: Hoeveel geurtjes heb jij?

Ik heb er een paar staan die ik niet of nauwelijks gebruik (Chanel no 19 poudre, Chanel Coco Noir, Chanel Coco Mademoiselle), verder een klein restje Miss Dior (die was zo lekker, maar nadat ze hem hebben vernieuwd vind ik hem niet meer lekker, dit laatste restje bewaar ik nog even), verder heb ik 2 geuren die ik afwissel: Armani Si en Chloe Nomade. Verder nog 2 geurtjes van Parfumado die ik regelmatig gebruik: Prada Infusion d'iris en Dolce & Gabbana The One.
<<

Misoe

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 633

Geregistreerd: 22 Jun 2017 13:15

Bericht 23 Okt 2019 09:40

Re: Hoeveel geurtjes heb jij?

Momenteel staan er 3 luchtjes in mijn kast. Tot 2 jaar geleden droeg ik nooit luchtjes, maar nu vind ik het wel lekker en wil ik er eigenlijk meer hebben.

Chanel Chance, die is bijna op. Kreeg ik vorig jaar voor mijn verjaardag.
Paco Rabanne Lady Million, kocht vorig jaar voor kerst deze voor mijzelf en de mannen versie voor mijn vriend, ook bijna op.
Bruno Banani Dangerous Woman, kreeg ik van mijn dochter voor moederdag. Die draag ik het minst.
<<

Anoniem273

Bericht 24 Okt 2019 08:20

Re: Hoeveel geurtjes heb jij?

Ik heb momenteel 2 geurtjes.

Mijn nr 1 is Bal d’Afrique van By Redo en mijn nr 2 is La Petite Robe Noir van Guerlain.
Ik gebruik nr 2 dagelijks, voor werk etc. En mijn nr. 1 tegenwoordig voor wat meer bijzondere dingen want die gaat heel hard en is bijna leeg ?
<<

Feline

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4503

Geregistreerd: 11 Sep 2013 18:02

Bericht 24 Okt 2019 11:18

Re: Hoeveel geurtjes heb jij?

Ik heb nog een heel klein beetje Coco Mademoiselle maar die is ook alweer 5 jaar oud. Vind parfum echt heel erg duur en ben nog steeds geen geurtje tegengekomen die het waard is. Draag dus eigenlijk nooit een luchtje.
<<

Caro

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8396

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:26

Bericht 25 Okt 2019 02:48

Re: Hoeveel geurtjes heb jij?

Ik ben nu aan mijn laatste restje Bal d’Afrique van Byredo bezig. Ben er beetje op uitgekeken dus ik ga niet voor een refill van deze. Si van Armani is al tijdje op, blijft een favoriet maar hou ook van afwisseling. Daarom ben ik net teruggegaan naar een oude favoriet: Miss Dior. Poudre van narcissi blijft ook heerlijk.
<<

Arwyn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9634

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:06

Bericht 25 Okt 2019 09:27

Re: Hoeveel geurtjes heb jij?

Ik heb er een stuk of 5, vooral verschillende varianten van Daisy van Marc Jacobs. Gebruikte ze vroeger bijna elke dag, maar sinds de zwangerschap van de jongste vind ik parfum gewoon echt niet fijn meer.. draag het dus ook nauwelijks meer.
Ik hou van jou, van heel jou

augustus 2015 - juni 2018 - januari 2022
<<

Anoniem290

Bericht 25 Okt 2019 15:02

Re: Hoeveel geurtjes heb jij?

Caro schreef:Ik ben nu aan mijn laatste restje Bal d’Afrique van Byredo bezig. Ben er beetje op uitgekeken dus ik ga niet voor een refill van deze. Si van Armani is al tijdje op, blijft een favoriet maar hou ook van afwisseling. Daarom ben ik net teruggegaan naar een oude favoriet: Miss Dior. Poudre van narcissi blijft ook heerlijk.


Vind jij de nieuwe Miss Dior wel lekker? Ik vond het zo jammer dat ze die veranderd hebben! Voorheen vond ik hem echt heel lekker en nu vind ik hem helemaal niet meer lekker.
VorigeVolgende

Terug naar Beauty & mode

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers

cron