Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Datetopic #5

<<

Meneer de Uil

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6162

Geregistreerd: 01 Sep 2013 17:08

Bericht 04 Jun 2019 18:46

Datetopic #5

Oh Feline, dit klinkt echt zo fijn!!!
The familytree will always grow 2-12-2015 en 10-10-2018
<<

Snoes

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6939

Geregistreerd: 11 Dec 2013 11:19

Bericht 04 Jun 2019 22:07

Re: Datetopic #4

Dat klinkt fijn, Feline!
2012 & 2016
<<

Feline

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4488

Geregistreerd: 11 Sep 2013 17:02

Bericht 08 Jun 2019 07:53

Re: Datetopic #4

**
Laatst gewijzigd door Feline op 07 Jul 2019 12:15, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Gijs.

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3164

Geregistreerd: 13 Apr 2014 09:04

Bericht 08 Jun 2019 08:24

Re: Datetopic #4

Wat heerlijk Feline! Die kleine dingen doen het hem he...

Ik ben in februari gestopt met vorige date. Hij gaf mij gewoon geen fijn gevoel over mezelf en dat kon ik niet zo goed handelen.
Met Pasen kreeg ik via Facebook een berichtje van een collega, we hadden wel eens vaker oppervlakkig contact maar nu stuurde hij een bericht dat hij op een festival was , iets teveel had gedronken en mij eindelijk durfde te vragen of ik een keer met hem op date wilde. Dus dat hebben we gedaan en sindsdien is het gewoon heel leuk. Ik heb wel mijn twijfels gehad omdat hij qua uiterlijk echt niet het type man is waar ik normaal op val en daarnaast is hij ook superslim en voel ik me daardoor wel eens geïntimideerd. Maar hij is vooral heel lief, hij luistert naar me en geeft me een goed gevoel. Dus ik ben ook weer actief aan het daten.
I made a wish and you came true
L. 22-01-2012 M. 16-05-2014
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25047

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 08 Jun 2019 08:53

Re: Datetopic #4

Wat fijn, Gijs! Klinkt veel leuker dan je vorige date. Geniet ervan!
❤ 7 juni 2018
<<

Feline

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4488

Geregistreerd: 11 Sep 2013 17:02

Bericht 08 Jun 2019 11:29

Re: Datetopic #4

Wat leuk Gijs! Fijn dat je die ander hebt laten gaan.. vond ‘t al zo sneu dat je er zo onzeker van werd! Lief dat nieuwe date te verlegen was om je mee uit te vragen! En jij bent ongetwijfeld ook intelligent, wellicht op een meer praktische manier? Ik kreeg hier direct commentaar of ik geen moeite had met niveauverschil.. (ik heb gestudeerd, hij niet) Best kwetsend want hij is verre van ‘dom’. Heeft gewoon andere keuzes gemaakt.
Laatst gewijzigd door Feline op 07 Jul 2019 12:15, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Gijs.

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3164

Geregistreerd: 13 Apr 2014 09:04

Bericht 15 Jun 2019 11:07

Re: Datetopic #4

Sta je er inmiddels nog steeds hetzelfde in Feline? Heeft het nog geen naam?

Dat hij niet mijn type is qua uiterlijk is gelukkig al niet meer heel belangrijk. Denk dat ik vooral ook heel erg op zoek was naar redenen waarom hij niet goed voor mij zou zijn. We hebben het echt leuk samen en het gaat vooral zo gemakkelijk, heel fijn.
Het eerste weekend van juli gaan we samen kamperen. Ik haat kamperen maar ik heb er op één of andere manier heel veel zin in.
I made a wish and you came true
L. 22-01-2012 M. 16-05-2014
<<

Feline

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4488

Geregistreerd: 11 Sep 2013 17:02

Bericht 15 Jun 2019 11:30

Re: Datetopic #4

Oh wat leuk Gijs! Wat een fijne update :) heeft hij ook kinderen?
Laatst gewijzigd door Feline op 07 Jul 2019 12:15, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

kerel

Lady-post-a-lot

Berichten: 1384

Geregistreerd: 11 Sep 2013 12:24

Bericht 15 Jun 2019 12:43

Re: Datetopic #4

Leuk, dames, geniet er van ;) Haha, Feline, verwachten ze dan wel dat jij en date in dezelfde slaapkamer slapen, of is dat sowieso geen issue? :)
<<

Feline

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4488

Geregistreerd: 11 Sep 2013 17:02

Bericht 15 Jun 2019 15:03

Re: Datetopic #4

Wij delen een kamer ja! Maar ze mogen best weten dat we daten hoor, dat is geen geheim.. vind het alleen irritant dat andere mensen het altijd belangrijk lijken te vinden dat het een naam heeft.
<<

Gijs.

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3164

Geregistreerd: 13 Apr 2014 09:04

Bericht 15 Jun 2019 15:36

Re: Datetopic #4

Feline, ik vraag me af waarom het voor jou belangrijk is dat er juist geen naam aan zit. Daten, afspreken, relatie; veranderd toch allemaal niets aan de inhoud?
Ik heb laatst toevallig met date eenzelfde soort gesprek gehad waarin hij aangaf dat hij het nog zo vroeg vind om het een relatie te noemen met alle verwachtingen die daarbij komen kijken en ik snap dat oprecht gewoon niet zo goed. Ik heb zijn vrienden en familie ontmoet, we hebben allebei nu geen behoefte aan een ander, maken plannen voor de toekomst (korte termijn dan he, vakantie bijvoorbeeld). Naar mijn idee veranderd hier niets aan met een andere titel, maar misschien zie ik iets over het hoofd ;)
Oh en een weekend weg met 50(?!) personen zou ik sowieso nogal heftig vinden geloof ik.

Hij heeft geen kinderen trouwens.
I made a wish and you came true
L. 22-01-2012 M. 16-05-2014
<<

Feline

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4488

Geregistreerd: 11 Sep 2013 17:02

Bericht 15 Jun 2019 15:52

Re: Datetopic #4

**
Laatst gewijzigd door Feline op 07 Jul 2019 12:16, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

kerel

Lady-post-a-lot

Berichten: 1384

Geregistreerd: 11 Sep 2013 12:24

Bericht 21 Jun 2019 22:06

Re: Datetopic #4

Feline, is het dit weekend op de motor, of schat ik dat verkeerd in? :) Veel plezier!
<<

Feline

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4488

Geregistreerd: 11 Sep 2013 17:02

Bericht 23 Jun 2019 11:16

Re: Datetopic #4

Nee klopt Kerel! :) Dankjewel! Het is echt zo onwijs genieten! We hebben zo’n leuke groep, liggen alleen maar dubbel en rijden echt op zulke mooie wegen! Hele fijne minivakantie! Nu in het zonnetje op het terras en zo nog 200km geloof ik :)
<<

Kira

Bericht 02 Jul 2019 13:31

Re: Datetopic #4

Ik heb even in berichten lopen zoeken en kwam dit tegen in september 2017:

Ik heb gisteren onverwacht een hele leuke avond gehad.
Met de jongen van de vereniging die ik dus al zo lang ken. Vorige week na de repetitie was het super lekker weer en hebben we bij het verenigingslokaal samen buiten gezeten, met nog meer mensen. Hij woont in de buurt dus is meegelopen en hebben daarna samen gegeten. Hij staat er eigenlijk hetzelfde in als ik, geen relatie, al vaak teleurgesteld en vind het wel prima alleen. Dus veilig voor mij om mee op te trekken... Dacht ik
Hij was dus vorige week blijven eten, daarna naar huis gegaan maar zijn vest vergeten en gisteren waren we even aan het appen maar daar is hij niet zo van dus hij stelde voor zijn vest te halen. En dat was zo ontzettend gezellig en leuk.
Ik ben er wel een beetje van in de war, en hij ook. Er is verder, op een knuffel na, niks gebeurd maar het was wel heel intens. Dus ik weet niet echt wat ik er mee moet, ik vind hem leuk genoeg om te kijken waar het heen gaat, alleen aan de andere kant wil ik dat ook weer niet. Lekker vaag..


Inmiddels is er veel gebeurd, we zijn eigenlijk op dezelfde voet doorgegaan, af en toe minder contact, dan weer wat meer. Altijd even leuk, makkelijk, geen druk maar er wel zijn voor elkaar. Inmiddels ook veel gezellige dagen en avonden verder.
8 juni belde hij me op dat hij onderweg was en dat ik klaar moest staan want er was iets met mijn vader. In het "Wat wil je kwijt" staat dat mijn vader die dag een hartstilstand gehad heeft, iemand die we kennen heeft het zien gebeuren en die heeft dus deze man gebeld omdat hij mijn nummer niet had en weet dat we veel met elkaar optrekken. Hij is meegegaan naar het ziekenhuis en heel erg betrokken geweest de afgelopen weken. Vorige week hebben we samen met mijn moeder in mijn tuin gebarbecued en daarna erg goed gepraat. Ik gaf aan het met hem wel aan te durven, het gaat zo makkelijk en fijn. Maar hij hield de boot een beetje af, is bang dat het mis gaat omdat we toch dan misschien andere verwachtingen gaan hebben en dat wil hij niet. Ok, dan moet ik dat respecteren.
Een dag later appte hij na zijn werk om 23u of mijn zwembad geopend was want hij had het erg warm (die dag was het mega warm en het koelde niet af) en ik zei dat hij wel even mag komen afkoelen maar dat ik wel naar bed wilde binnen een korte tijd. Zo gezegd, zo gedaan, samen even het zwembad in geweest en geknuffeld, meer ook niet. En na 10 minuutjes ging hij netjes naar huis. Ik merkte toen al iets anders aan hem.
Weer een paar dage later hadden we een heel gesprek via de app over van alles en nog wat, uiteindelijk kwamen we bij wat ik gezegd had en of ik daar nog steeds achter stond, nou ja, voor mij was er niks veranderd. En hij had de tijd gehad om na te denken en wilde de sprong misschien toch wagen.
We zijn inmiddels dus bijna 2 jaar verder en voor hem en mij is er nooit iemand anders geweest. Hij wilde nog langskomen om face to face te praten maar ik was inmiddels in slaap gevallen :smile:
Zondag hadden we de bbq van onze vereniging en ik kwam later, beetje raar elkaar zo te zien na uitgesproken te hebben helkaar toch wel erg leuk te vinden en het was ook wel een beetje ongemakkelijk. Toen de meesten weg waren wel erg goed gepraat, hij is mee naar huis gegaan, in de tuin nog gepraat en definitief besloten dat we het samen gaan proberen :love:
Een hoop mensen hebben dit al lang aan zien komen, maar voor onszelf voelt het nu pas goed het toch een naam te geven.
Tot zover mijn hele lange verhaal, bedankt voor het lezen! :banaan:
<<

Gijs.

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3164

Geregistreerd: 13 Apr 2014 09:04

Bericht 02 Jul 2019 16:52

Re: Datetopic #4

Wat ontzettend leuk Kira! Dat jullie elkaar al zo'n tijd kennen en hij nu toch die stap durft te wagen :)

Feline, bij jou alles nog leuk??

Hier gaat alles zn gangetje. Het begint nu langzaam een beetje bekend te worden op het werk en dat is gelukkig helemaal niet zo ongemakkelijk als waar ik bang voor was. Iedereen is enthousiast en daar word ik blij van. Aankomend weekend gaan we met de camper weg en ik heb zo'n zin om stomme kneuterige dingen te doen. Helemaal leuk nog steeds!
I made a wish and you came true
L. 22-01-2012 M. 16-05-2014
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25047

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 02 Jul 2019 18:59

Re: Datetopic #4

Nou wat een leuke ontwikkeling, Kira! Gefeliciteerd!

Gijs ook, lekker kneuterig doen samen!
❤ 7 juni 2018
<<

Feline

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4488

Geregistreerd: 11 Sep 2013 17:02

Bericht 02 Jul 2019 19:24

Re: Datetopic #4

Wat superleuk Kira en Gijs! Kan me voorstellen dat je zin in het weekendje kamperen hebt Gijs! Klinkt inderdaad lekker knus :)
Laatst gewijzigd door Feline op 07 Jul 2019 12:16, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Anoniem301

Bericht 02 Jul 2019 20:04

Re: Datetopic #4

Hè Feline wat vervelend en jammer. Beetje self fulfilling prophecy voor hem.
<<

Feline

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4488

Geregistreerd: 11 Sep 2013 17:02

Bericht 02 Jul 2019 20:16

Re: Datetopic #4

**
Laatst gewijzigd door Feline op 07 Jul 2019 12:22, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Gijs.

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3164

Geregistreerd: 13 Apr 2014 09:04

Bericht 02 Jul 2019 20:18

Re: Datetopic #4

Wat jammer dat het zo loopt, Feline! Vervelend voor hem dat hij zo onzeker is maar zeker ook vervelend voor jou dat jij er zo'n rotgevoel door krijgt.
I made a wish and you came true
L. 22-01-2012 M. 16-05-2014
<<

Anoniem301

Bericht 02 Jul 2019 20:26

Re: Datetopic #4

Feline schreef:Ja, zo stom! Ik heb ook het idee dat ie nooit echt zichzelf bij me is, constant probeert alles naar mijn zin te doen. Ga nog wel even met ‘m praten want het is zo zonde, hij mag zo trots op zichzelf zijn. Dat moet ie niet bij mij willen zoeken.
Maakt trouwens ook dat ik mezelf als onaardig persoon ga zien en dat vind ik ook een naar gevoel.

Kan me voorstellen dat jij je er zo bij gaat voelen. Naar voor hem ook, dat zit blijkbaar in hem en kan een ander persoon niet voor hem wegnemen door steeds te bevestigen, dat moet hij zelf leren.
<<

Feline

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4488

Geregistreerd: 11 Sep 2013 17:02

Bericht 02 Jul 2019 20:52

Re: Datetopic #4

**
Laatst gewijzigd door Feline op 07 Jul 2019 12:22, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Fred

Major Yipyapper

Berichten: 5138

Geregistreerd: 11 Sep 2013 15:08

Bericht 02 Jul 2019 21:26

Re: Datetopic #4

@ Feline, Hoeveel relaties heeft hij gehad? Het lijkt namelijk een beetje over hoe ik was bij mijn eerste relatie op dat vele appen na. Alleen die bevestiging zocht ik ook wel maar dan minder. Echter zij probeerde mij destijds te veranderen waardoor ik niet mij zelf kon zijn. Nu is dat bij jou niet het geval want volgens mij ben je heel open en laat je je vriend los in van alles zodat hij juist zichzelf kan zijn. Iets wat ook ik erg waardeer binnen een relatie. Hopelijk ziet hij in dat die niet zoveel hoeft te appen voor bevestiging.
<<

Feline

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4488

Geregistreerd: 11 Sep 2013 17:02

Bericht 02 Jul 2019 21:47

Re: Datetopic #4

**
Laatst gewijzigd door Feline op 07 Jul 2019 12:23, in totaal 1 keer gewijzigd.
Volgende

Terug naar Liefde, seks & relaties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers