Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Datetopic #5

<<

Morrisey

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 420

Geregistreerd: 16 Sep 2022 10:09

Bericht 17 Mrt 2023 13:17

Re: Datetopic #5

Geen rucola of spinazie nemen. Veel plezier!
Het gaat niet zozeer om de metworst
<<

Pannetoet

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1556

Geregistreerd: 01 Sep 2013 17:10

Bericht 17 Mrt 2023 13:27

Re: Datetopic #5

Morrisey schreef:Geen rucola of spinazie nemen. Veel plezier!


Haha! Dat zei een collega van mij ook al!
Wat als het lukt
<<

SoGood

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6123

Geregistreerd: 11 Sep 2013 12:54

Bericht 17 Mrt 2023 15:12

Re: Datetopic #5

Hij moet toch ook eten, heeft hetzelfde ‘probleem’ als jij. Hoe erg zou jij het vinden als er wat saus in zijn mondhoek zou zitten? Precies. 😉 Veel plezier!
<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9778

Geregistreerd: 04 Sep 2013 12:33

Bericht 17 Mrt 2023 15:18

Re: Datetopic #5

Gewoon tandenstokers mee en geen broodje shoarma met knoflooksaus bestellen.
<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15970

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:23

Bericht 18 Mrt 2023 00:49

Re: Datetopic #5

Hoe was het?
28 april 2015 - Lieve D, your first breath took ours away..

12 mei 2018 - Lieve J, little hero!
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25116

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 18 Mrt 2023 08:32

Re: Datetopic #5

Haha de date is vandaag pas 😉
❤ 7 juni 2018
<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15970

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:23

Bericht 18 Mrt 2023 10:03

Re: Datetopic #5

Oeps 😅
28 april 2015 - Lieve D, your first breath took ours away..

12 mei 2018 - Lieve J, little hero!
<<

Pannetoet

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1556

Geregistreerd: 01 Sep 2013 17:10

Bericht 18 Mrt 2023 11:02

Re: Datetopic #5

Haha Lady! Gelukkig vergis ik mij niet in de dag :P 12.30 hebben we afgesproken en gaan we lunchen. Ik ben op dit moment niet eens heel zenuwachtig… meer positief gespannen, dat gevoel dat je hebt als je iets heel leuks gaat doen. Hopelijk een positief teken?
Wat als het lukt
<<

Fred

Major Yipyapper

Berichten: 5138

Geregistreerd: 11 Sep 2013 16:08

Bericht 18 Mrt 2023 18:13

Re: Datetopic #5

Dan gooi ik heb er maar in: hoe was het?
<<

Pannetoet

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1556

Geregistreerd: 01 Sep 2013 17:10

Bericht 18 Mrt 2023 19:49

Re: Datetopic #5

Jongens ik moet jullie echt even bijpraten. Ik had vanmiddag een lunchdate en het was over het algemeen best gezellig ware het niet dat hij over sommige dingen een bijzondere mening had. Zo vertelde hij dat hij het heel raar vind dat mensen op ‘zoek’ zijn naar een relatie want in zijn ogen kun je niet na 1 date al weten of je met diegene oud word. Zoiets moet groeien en uiteindelijk rol je samen in een relatie. Daarnaast vertelde hij dat zijn ex ‘maar’ 3 dagen werkte en daardoor genoeg tijd om bijv boodschappen te doen🤣 Maar overall was het wel gezellig, hebben we na de lunch nog even gewandeld en met een knuffel afscheid genomen. Thuis was ik wel benieuwd of hij een tweede date zou willen, zelf had ik mijn twijfels maar was wel benieuwd naar zijn visie. Toen appte hij dat hij mij een hele leuke spontane meid vond maar hij dacht niet dat ik relatie materiaal zou zijn.. HAHAHA! Goed dat kan natuurlijk maar een paar uur daarvoor verkondig je dat je niet op zoek bent én dat je niet na 1 date al kan zeggen of iemand iets is ja of nee maar ook dat het moet ‘groeien’… Dan spreek je jezelf toch ontzettend tegen?! Maar hij wou wel graag vrienden blijven want hij vond mij een leuke meid… Haha hou op met mij😂 Bijzonder dit. Maar ik heb wel een lekkere gratis lunch gehad🤫
Wat als het lukt
<<

Fred

Major Yipyapper

Berichten: 5138

Geregistreerd: 11 Sep 2013 16:08

Bericht 18 Mrt 2023 20:04

Re: Datetopic #5

Haha, wat een verhaal weer. Leuk om te lezen. Als zijn ex boodschappen etc moet doen dan weet je toch eigenlijk ook al genoeg en dat is dat die meer opzoek is naar een huishoudster.
<<

DronkenTaart

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2088

Geregistreerd: 08 Nov 2018 16:38

Bericht 19 Mrt 2023 22:35

Re: Datetopic #5

Nou ja ik snap wel een beetje wat hij bedoelt want je moet wel die juiste klik met elkaar hebben om die kant op te rollen natuurlijk. Zo te horen zocht hij meer een huishoudster inderdaad dus beter kwijt dan rijk :haha: en doorrrrrr :yes:
Niets is dwazer dan wijs te zijn op het verkeerde moment.
<<

Pannetoet

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1556

Geregistreerd: 01 Sep 2013 17:10

Bericht 20 Mrt 2023 09:58

Re: Datetopic #5

Ja, ik ben het ook absoluut wel mee eens met wat hij zei hoor maar mijn irritatie zat hem in het feit dat hij zichzelf tegenspreekt haha. En ja, zoiets dacht ik inderdaad ook met zijn ‘ze werkte ‘maar’ 3 dagen’ Een beetje denigrerend vond ik dat. Maar goed we gaan gewoon weer door haha!

Of zoals mijn zusje vroeg: ‘Heb je alweer nieuwe in de wachtkamer zitten?’ :haha:
Het antwoord is: Ja! Ik heb met 3 mannen een leuk, vlot gesprek.. even zien waar dat naar toe gaat.
Ik had ook een gesprek met iemand die bij mij in het dorp woont, handig haha maar die werd nogal opdringerig. Was bijna beledigd dat ik niet meteen wou wandelen en ik moest maar eens in het dorp vragen wie hij was want hij was een hele goede, nette jongen.. Oké doei. Creep.
Wat als het lukt
<<

Fred

Major Yipyapper

Berichten: 5138

Geregistreerd: 11 Sep 2013 16:08

Bericht 20 Mrt 2023 10:58

Re: Datetopic #5

Allemaal via Tinder Pannetoet?

Aandacht krijgt je in iedergeval genoeg. Zit op ten duur vast wel de juiste persoon tussen.
<<

Pannetoet

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1556

Geregistreerd: 01 Sep 2013 17:10

Bericht 20 Mrt 2023 11:29

Re: Datetopic #5

Ja, allemaal via Tinder. Ik heb vorige week ook Happn aangemaakt maar dat vind ik niet zo..
Wat als het lukt
<<

DronkenTaart

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2088

Geregistreerd: 08 Nov 2018 16:38

Bericht 20 Mrt 2023 11:30

Re: Datetopic #5

Klinkt inderdaad als het type "I'm a nice guy b*tich!" :palm:" Het feit dat hij zichzelf al zo geweldig vindt dat jij maar eens na moet gaan wat je laat lopen, bah. Hij denk dat je nu vast in een hoekje zit te huilen om wat je bent misgelopen. Zo zie je maar hoe wijs je kunt worden van het iets uitstellen om af te spreken ;).
Niets is dwazer dan wijs te zijn op het verkeerde moment.
<<

Pannetoet

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1556

Geregistreerd: 01 Sep 2013 17:10

Bericht 20 Mrt 2023 11:58

Re: Datetopic #5

@ DronkenTaart: Bedoel je die jongen uit het dorp? Ja.. een rare was het!

Oehh collega vertelde net (zij is ook helemaal in to het daten) dat zij een tijd terug aan zo’n speeddate avond heeft meegedaan, was ze erg enthousiast over dus het lijkt mij ook wel leuk om dit te doen! Ik zag dat er volgende week al een avond vrij was.. het duurt ongeveer 2,5 u en het kost €32 want het is inclusief drankjes en hapjes. Ik twijfel nog.. wie heeft hier ervaring mee?
Wat als het lukt
<<

Godsavethequeen

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 705

Geregistreerd: 11 Okt 2022 21:24

Bericht 20 Mrt 2023 12:56

Re: Datetopic #5

Het zou voor mij een kwelling zijn. Maar dat zijn die dates ook en volgens mij geniet jij er best van. Dus ik zou zeggen DOEN! En als het niet leuk is dan weet je dat ook weer.
<<

DronkenTaart

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2088

Geregistreerd: 08 Nov 2018 16:38

Bericht 20 Mrt 2023 13:41

Re: Datetopic #5

Speeddaten heeft mij altijd wel leuk geleken inderdaad maar het is er nooit van gekomen. Omdat het geld kost, is het ook niet té laagdrempelig. Misschien leuk om samen met je collega te gaan? Al is het mss wat onhandig als jullie dezelfde zouden uitkiezen :smile:
Niets is dwazer dan wijs te zijn op het verkeerde moment.
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25116

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 20 Mrt 2023 13:47

Re: Datetopic #5

Ik heb 2x gespeeddatet volgens mij. Het was toen zo dat als je geen match had, je gratis nog een keer mocht. En aangezien ik niemand echt leuk vond, ging ik voor die optie. Al ben ik na de tweede keer nooit meer gegaan haha. Er waren wel een paar mannen die bij mij 'ja' hadden aangekruist bleek later. Maar goed, het was zeker vermakelijk! Wel heel intensief, maar ik zou het zeker een keer proberen.
❤ 7 juni 2018
<<

Pannetoet

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1556

Geregistreerd: 01 Sep 2013 17:10

Bericht 20 Mrt 2023 14:24

Re: Datetopic #5

Godsavethequeen schreef:Het zou voor mij een kwelling zijn. Maar dat zijn die dates ook en volgens mij geniet jij er best van. Dus ik zou zeggen DOEN! En als het niet leuk is dan weet je dat ook weer.


Ja, ik vind het daten over het algemeen wel leuk en gezellig haha! Nu weet ik ook dat het voor kan komen dat je echt helemaal geen klik met iemand kan hebben waardoor het afzien is, dat heb ik gelukkig nog niet gehad :)

@ DronkenTaart: Dat kan dus niet want zij is 10 jaar ouder en zit daardoor in een andere leeftijdscategorie :(

@ Bliss: Klinkt wel leuk! Het lijkt mij ook vrij intensief inderdaad en stiekem vind ik dit misschien nog wel enger dan gewoon met iemand op date gaan :palm: Maar misschien moet ik mij maar gewoon inschrijven en het gewoon doen.. net zoals daten haha! Vond ik de eerste keer ook verschrikkelijk eng.
Wat als het lukt
<<

Fred

Major Yipyapper

Berichten: 5138

Geregistreerd: 11 Sep 2013 16:08

Bericht 20 Mrt 2023 14:51

Re: Datetopic #5

Dat speeddaten zou wellicht iets voor mij zijn. Op Tinder etc krijg ik nauwelijks een match en bij speeddaten moeten de dames ten minste verplicht een paar minuten praten met mij en wellicht klikt het daardoor wel.
<<

Pannetoet

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1556

Geregistreerd: 01 Sep 2013 17:10

Bericht 20 Mrt 2023 18:06

Re: Datetopic #5

Hahaha Fred, niet zo negatief… maar misschien is Tinder wel niets voor je en sluit een andere datingapp beter aan?

Ik heb mij in ieder ingeschreven voor volgende week woensdag, spannend! Maar ik heb er ook zin in! Heel benieuwd hoe zoiets gaat :)
Wat als het lukt
<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15970

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:23

Bericht 20 Mrt 2023 20:09

Re: Datetopic #5

Ik vind het leuk dat je zo actief bent en hoop dat je gauw beloond wordt daarvoor!
28 april 2015 - Lieve D, your first breath took ours away..

12 mei 2018 - Lieve J, little hero!
<<

DronkenTaart

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2088

Geregistreerd: 08 Nov 2018 16:38

Bericht 20 Mrt 2023 22:08

Re: Datetopic #5

Echt weer Fred; dan moeten ze wel… Gelukkig kunnen ze ook nog nee aankruizen. En Pannetoet, mocht je tegenover een “Fred” zitten dan is het gelukkig speeddaten en ben je er ook zo weer van af :smile:. Alvast veel plezier!
Niets is dwazer dan wijs te zijn op het verkeerde moment.
VorigeVolgende

Terug naar Liefde, seks & relaties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers