Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Datetopic #5

<<

Fred

Major Yipyapper

Berichten: 5138

Geregistreerd: 11 Sep 2013 16:08

Bericht 07 Apr 2021 15:07

Re: Datetopic #5

@ Olijfje Ik ben bewust nieuwsgierig naar de andere daters anders vraag ik toch niet hoe het ervoor staat. Het is dat Bliss specifiek naar mij vroeg hoe het er mee gaat want anders had ik geen update gepost.
<<

Anoniem301

Bericht 07 Apr 2021 15:28

Re: Datetopic #5

Olijfje schreef:Hij houdt iedereen voor de gek hier. En zo lang jullie erop in blijven gaan en/of adviezen geven (waar hij niet op ingaat) zal hij dit blijven doen.

Oprechte vraag, waarom blijven jullie op hem reageren? Want zelfs als hij wel 'echt' is dan doet hij alsnog niks met jullie reacties of adviezen. Hii reageert er meestal niet eens op en het boeit hem echt niks. Er valt echt geen eer aan te behalen! Dus waarom blijven reageren op hem?

Zo houd je alleen maar in stand dat hij het topic hier continu overneemt en andere serieuse daters niet meer reageren. Negeer die jongen toch.


Wilde even opkomen voor het meisje van de chocola dat hij dat niet moet doen. Maar je hebt helemaal gelijk! Don’t feed de negatieve aandachttrekker.
<<

MissBitchy

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2197

Geregistreerd: 01 Sep 2013 18:49

Bericht 07 Apr 2021 15:30

Re: Datetopic #5

Fred schreef:Nee, Rixt je zit daarbij echt naast. Ik vind het leuk voor nu. Ook de aandacht die ik van haar krijg en de gezamenlijke hobby waar we veel plezier aan beleven. Stel ik zou er mee stoppen dan zou dat wellicht ook wegvallen en dat zou ik wel jammer vinden.


Oooohhhh is dat het?!


*edit:

Olijfje je hebt eigenlijk ook helemaal gelijk...
Laatst gewijzigd door MissBitchy op 08 Apr 2021 09:14, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43708

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 07 Apr 2021 15:36

Re: Datetopic #5

Olijfje, er werd nu specifiek gevraagd naar hoe het met hem ging. Ik vond het wel fair om daar gewoon een normale reactie op te geven. Ik vind het een kwalijke zaak hoe hij met die vrouw omgaat maar reageerde volgens mij wel redelijk normaal op 'm. Maar inderdaad jammer dat hij weinig met de adviezen lijkt te doen, maar dat is natuurlijk zijn keuze.
Let's discover the world together.
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25111

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 07 Apr 2021 15:38

Re: Datetopic #5

Ja je hebt eigenlijk ook gelijk, Olijfje! Ik geef het hierbij ook op, want het is trekken aan een dood paard.
❤ 7 juni 2018
<<

Anoniem328

Bericht 07 Apr 2021 15:45

Re: Datetopic #5

Marin schreef:Olijfje, er werd nu specifiek gevraagd naar hoe het met hem ging. Ik vond het wel fair om daar gewoon een normale reactie op te geven. Ik vind het een kwalijke zaak hoe hij met die vrouw omgaat maar reageerde volgens mij wel redelijk normaal op 'm. Maar inderdaad jammer dat hij weinig met de adviezen lijkt te doen, maar dat is natuurlijk zijn keuze.


Ja en het is ook een keuze om niet meer op hem te reageren zodat dit topic weer een fijne plek wordt om te reageren voor de daters onder ons.

Fred is óf fake óf het is trekken aan een dood paard. In beide gevallen werkt reageren alleen maar averechts.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43708

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 07 Apr 2021 15:45

Re: Datetopic #5

Ja dat is ook wel weer waar.
Let's discover the world together.
<<

Monte

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 854

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:04

Bericht 07 Apr 2021 15:46

Re: Datetopic #5

Ja je hebt helemaal gelijk Olijfje. Hoe dan ook triest, dus geen reden om erop te blijven reageren.
<<

Fred

Major Yipyapper

Berichten: 5138

Geregistreerd: 11 Sep 2013 16:08

Bericht 07 Apr 2021 16:07

Re: Datetopic #5

Ik heb volgens mij al eens eerder aangegeven dat ik weet dat de meeste het er niet mee eens zijn, maar fake ben ik niet en wat ik vertel is wel waar. Bovendien laat ze wel zien hoe het op bepaalde gebieden ook kan een dat heeft mijn ogen wel geopend en ik soms een kant van mij zie waarvan ik niet wist dat ik die in mij had. Bijv. in de omgang met het kind etc.
<<

DronkenTaart

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2087

Geregistreerd: 08 Nov 2018 16:38

Bericht 12 Apr 2021 12:59

Re: Datetopic #5

Fred, je bent dus puur uit egoïstische beweegredenen bij deze vrouw. Jij vindt de aandacht van haar wel leuk en hebt geen zin om alleen te zijn want dat was jij lang genoeg. Oh ja, en je leert een andere kant van jezelf kennen. Blegh. Is dat eerlijk naar haar toe? Niet alleen zadel je haar op met iemand die niet volledig voor haar gaat, je trekt er ook nog een kind in mee.

En om dan nog even terug te komen op die chocola. Freaky AF! Als eerste negeer je haar grens door haar nummer op te zoeken en haar ongevraagd te benaderen nadat ze je afwees. Je negeert nogmaals haar grens door nu haar adres op te zoeken en haar dan als "excuus" die chocola te willen sturen. Je wilt dus je excuses maken door nog een keer te doen waar ze boos over werd maar dan nog een stapje erger? Ook dit doe je weer uit egoïstische beweegredenen: jij kunt haar namelijk niet vergeten. Zij is duidelijk geweest en heeft geen interesse in jou. En je kunt wel doen of het alleen maar om excuses gaat maar je weet zelf dat dat BS is. Je bent gewoon typisch zo'n man die zich willens en wetens wil opdringen bij een vrouw die al NEE heeft gezegd. Buiten dat wil je dat ook nog eens doen terwijl je een vriendin hebt en d.m.v. een 1+1 aanbieding waarvan je de andere helft aan je vriendin hebt gegeven. Dit is op zo veel levels fout dat ik niet begrijp dat je dat zelf niet inziet. Heb je helemaal niets meegekregen van de hele #metoo beweging? Ga je eens inlezen met hoeveel van dit soort zaken vrouwen te maken hebben op dagelijkse basis. Dat jij het anders bedoelt daar hebben al deze vrouwen geen boodschap aan (buiten dat is het bs ook).

Dit is overigens ook precies de reden waarom ik niet meer date. Er zitten zo veel opdringerige mannen zoals jou tussen en het is gewoon eng. Je hebt geen idee wat je in huis haalt (ook bij je kind). Ik moet er echt niet meer aan denken.
Niets is dwazer dan wijs te zijn op het verkeerde moment.
<<

Fred

Major Yipyapper

Berichten: 5138

Geregistreerd: 11 Sep 2013 16:08

Bericht 12 Apr 2021 19:52

Re: Datetopic #5

Ik en opdringerig? Ik heb 25 jaar lang bijna geen actie ondernomen richting meiden in de hoop dat ze mij zouden aanspreken / flirten, maar ik kreeg 0,0% aandacht. Wat verwacht je dan als ik eindelijk wel aandacht krijg en wel een klik heb, dat ik dat zo maar laat lopen en maar weer weet ik hoeveel jaar moet wachten op een meid die mij leuk vind? Voor mij hebben ze nog nooit in een rij gestaan.
<<

MissBitchy

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2197

Geregistreerd: 01 Sep 2013 18:49

Bericht 12 Apr 2021 20:36

Re: Datetopic #5

Er zit een kléin verschilletje tussen aanspreken/flirten en opdringerig zijn/stalken...
<<

Char

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2084

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:04

Bericht 12 Apr 2021 22:46

Re: Datetopic #5

Fred schreef:Ik en opdringerig? Ik heb 25 jaar lang bijna geen actie ondernomen richting meiden in de hoop dat ze mij zouden aanspreken / flirten, maar ik kreeg 0,0% aandacht. Wat verwacht je dan als ik eindelijk wel aandacht krijg en wel een klik heb, dat ik dat zo maar laat lopen en maar weer weet ik hoeveel jaar moet wachten op een meid die mij leuk vind? Voor mij hebben ze nog nooit in een rij gestaan.


Nee, dat verwacht je dat je er 100% en serieus voor gaat óf er helemaal niet voor gaat.
<<

Anoniem303

Bericht 13 Apr 2021 06:07

Re: Datetopic #5

Waarom gaan jullie er nou opnieuw op in en geven jullie hem opnieuw een podium? De discussie was al een paar dagen stil, waarom dan toch weer die reactie, DronkenTaart? Don’t feed the troll! Gooi steeds olie op het vuur, en al die andere mensen die hier wél op een fijne manier mee kunnen kletsen en écht belang hebben bij dit topic, komen hier ook niet meer. Nou goed gedaan dan.
<<

Char

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2084

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:04

Bericht 13 Apr 2021 10:24

Re: Datetopic #5

Je hebt gelijk hoor Rixt, ik heb gisteren ook echt getwijfeld of ik wel of niet zou reageren.

Hier ook geen dateverhalen meer trouwens, dus ik héb ook niet zoveel bij te dragen aan dit topic....
<<

MissBitchy

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2197

Geregistreerd: 01 Sep 2013 18:49

Bericht 13 Apr 2021 10:33

Re: Datetopic #5

Rixt schreef:Waarom gaan jullie er nou opnieuw op in en geven jullie hem opnieuw een podium? De discussie was al een paar dagen stil, waarom dan toch weer die reactie, DronkenTaart? Don’t feed the troll! Gooi steeds olie op het vuur, en al die andere mensen die hier wél op een fijne manier mee kunnen kletsen en écht belang hebben bij dit topic, komen hier ook niet meer. Nou goed gedaan dan.


Wellicht (hopelijk!) lees ik het verkeerd, maar met je ‘nou goed gedaan dan’ zeg je in mijn ogen dat mede door DronkenTaart mensen hier niet meer komen met hun dateverhalen.
Ehhmm.... das een beetje gek en omgekeerde wereld hè, dat komt toch echt door Fred!
<<

Anoniem303

Bericht 13 Apr 2021 13:23

Re: Datetopic #5

Nee, dat komt door de instandhouding van het cirkeltje.
<<

MissBitchy

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2197

Geregistreerd: 01 Sep 2013 18:49

Bericht 13 Apr 2021 13:58

Re: Datetopic #5

Hmm oké, kan ik inkomen.
Maar dan nog vind ik het gek om dan DT erop aan te spreken... En ik snap dat dat is omdat het toch niet helpt om Fred erop aan te spreken, maar toch vind ik het een beetje omgekeerde wereld.
<<

Anoniem303

Bericht 13 Apr 2021 18:30

Re: Datetopic #5

Een deel van mijn reactie was gericht aan DronkenTaart idd, omdat zij na vijf dagen stilte nog even een heel relaas komt doen, waar Fred dus gewoon weer op reageert. De discussie was stil, al een dag of vijf, dit topic kon vanaf dat punt gewoon weer voorzichtig opgepakt worden. Dus in dat geval vind ik het niet de omgekeerde wereld. Iedereen weet dat Fred gaat happen zodra hem een worst wordt voorgehouden.
Overigens was mijn reactie evengoed voor jou en Char (dank je voor je reactie daarop trouwens nog, Char!).

Ik hoop dat ik mezelf in elk geval genoeg verduidelijkt heb.
<<

Fred

Major Yipyapper

Berichten: 5138

Geregistreerd: 11 Sep 2013 16:08

Bericht 13 Apr 2021 19:40

Re: Datetopic #5

@ Rixt ben je nu niet zelf de grootste vervuiler van dit topic omdat je 3 voorgaande posts niets met dating te maken hebben?
Ik zie de reactie van mij en oa Dronkentaart niet als vervuiling van dit topic want ze geeft date-advies.

Dat ik andere keuzes maak waarover het merendeel van jullie niet eens zijn is denk het grootste probleem in dit topic.
Persoonlijk vind ik het dan ook jammer dat ik als troll of whatever in dit topic wordt aangezien terwijl het allemaal waar is.

Ik struggel momenteel erg met de gevoelens.
Afgelopen weekend heb ik het zelfs tegen haar verteld over die ander die ik niet ken maar wel al een halfjaar in mijn hoofd speelt en het plan dat ik heb met de brief om het voor mijzelf af te kunnen sluiten. Ze reageerde er goed op en snapte het zelfs en gaf mij zelfs de tip om hem eventueel niet te versturen. Als je het op papier zet is het tenminste wel uit je hoofd zei is. Ook het kind 'probleem'. De wens die wel eens naar bovenkomt voor een kind kunnen we goed over praten. Soms word ik daar een beetje depri van als ik hoor dat iemand zwanger is of als er weer een kind in de buurt is geboren (hier in de buurt staan meerdere borden in verschillende tuinen, erg vruchtbare buurt zeggen ze wel eens op de buurtapp en dat is dan best een pijnlijke opmerking). Ook over haar kind dat soms mijn irritatiegrens bereikt en hoe ik dan het beste kan reageren etc... Niet verwijtend en dreigend richting kind toe dat ze iets niet zou krijgen als ze zo doet, maar juist vanuit je eigen gevoel benoemen dat je haar reacties, schreeuwen of gezeur niet prettig vind.
Het is ook zo lastig want we praten zo goed met elkaar over deze en andere zaken. Afgelopen weekend een paar uur in bed bijv voordat we uiteindelijk in slaap vielen.
We zitten daarbij op een gelijke level en dat is behoorlijk fijn.
<<

Feline

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4503

Geregistreerd: 11 Sep 2013 18:02

Bericht 28 Jun 2021 14:10

Re: Datetopic #5

**
Laatst gewijzigd door Feline op 21 Apr 2022 09:37, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Chava

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3611

Geregistreerd: 23 Jun 2016 21:23

Bericht 28 Jun 2021 14:17

Re: Datetopic #5

Wat heerlijk, Feline!
Heel veel sterkte de komende periode.

Zelf ben ik niet aan het daten en dat is prima!
Ik heb geen behoefte aan een relatie en weet ook niet of dat ooit nog komen gaat. Het idee om weer met iemand rekening te moeten houden voelt enorm verstikkend voor mij.
To travel is to live
Mijn instagram
<<

Feline

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4503

Geregistreerd: 11 Sep 2013 18:02

Bericht 28 Jun 2021 14:24

Re: Datetopic #5

**
Laatst gewijzigd door Feline op 21 Apr 2022 09:37, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Hugo

Kletskop

Berichten: 894

Geregistreerd: 22 Apr 2021 18:38

Bericht 28 Jun 2021 18:00

Re: Datetopic #5

Wat heerlijk om te lezen Feline! En sterkte de komende tijd 😘
• @alsik30bengaiknaardespermabank •
<<

Feline

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4503

Geregistreerd: 11 Sep 2013 18:02

Bericht 21 Apr 2022 09:53

Re: Datetopic #5

Wow, al bijna een jaar niets gepost in dit topic! Dan up ik 'm maar weer even.

Iedereen hier heeft altijd zo meegeleefd met me dat ik het ook leuk vind om leuk nieuws te delen met jullie want ik ben niet meer alleen :)
Ben sinds september aan het daten met iemand (al eerder kort laten vallen hier op het forum) en we hebben dus behoorlijk rustig aan gedaan maar nu toch wel uitgesproken dat we ervoor willen gaan. Heel eng allemaal, zeker omdat ik steeds meer achteruit ga qua gezondheid maar tot nu toe gaat ie daar echt fantastisch mee om.
We hebben het echt heel fijn samen, hopelijk gaat dit nog een tijdje zo door! Merk dat we, nu het vertrouwen er is, nu pas echt verliefd zijn en durven te genieten ervan.
Voorlopig hoop ik dus echt niet meer in dit topic mee te hoeven schrijven ;)

Iemand anders nog leuke updates?
VorigeVolgende

Terug naar Liefde, seks & relaties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers

cron