Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Datetopic #5

<<

Kira

Bericht 06 Apr 2021 15:48

Re: Datetopic #5

Je klinkt echt als de ideale partner Fred.
<<

Fred

Major Yipyapper

Berichten: 5138

Geregistreerd: 11 Sep 2013 15:08

Bericht 06 Apr 2021 15:51

Re: Datetopic #5

Kira schreef:Je klinkt echt als de ideale partner Fred.


Bedankt voor het compliment! Jij ook Kira. Zin in een date? lol
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43580

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 06 Apr 2021 17:25

Re: Datetopic #5

Ik dacht dat je gestopt was met haar Fred maar blijkbaar zijn er dus toch genoeg gevoelens van beide kanten? Fijn voor jullie. Lastig dat je zo'n moeite hebt met te ontspannen waar anderen bij zijn, dat lijkt me lastig.
Let's discover the world together.
<<

Fred

Major Yipyapper

Berichten: 5138

Geregistreerd: 11 Sep 2013 15:08

Bericht 06 Apr 2021 17:52

Re: Datetopic #5

Ik bedoel het zoenen van haar en niet het kind (dat doe ik al helemaal niet).

@ Marin, ik ben nooit zo van de liefde laten zien aan je partner in het openbaar. Vind dat gefriemel en kleffe gebeuren van anderen vreselijk als ik dat zie namelijk dus dan doe ik daar zelf ook niet.

Als bijv. niemand meer in dezelfde ruimte is en het ziet dan friemel / zoen ik gerust wel effe.

Van haar kant zit er denk ik wel meer gevoel dan van mij kant.
<<

kerel

Lady-post-a-lot

Berichten: 1384

Geregistreerd: 11 Sep 2013 12:24

Bericht 06 Apr 2021 18:48

Re: Datetopic #5

Dat moet je vooral zelf weten, Fred. Maar als ik het zo lees: is die fantasie naar die andere mevrouw nou nieuwsgierigheid, of is de huidige mevrouw niet de dame van de toekomst?
<<

Fred

Major Yipyapper

Berichten: 5138

Geregistreerd: 11 Sep 2013 15:08

Bericht 06 Apr 2021 19:07

Re: Datetopic #5

Beide denk ik kerel. Huidige is leuk voor nu, maar er zijn denk ik teveel beren op de weg op de lange termijn. Voor nu is het wel leuk.

Andere meid heeft gok ik zo niet veel relatie ervaring etc.. Niet de knapste wellicht, maar ik val altijd op aparte types zeg maar.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43580

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 06 Apr 2021 19:26

Re: Datetopic #5

Fred schreef:Beide denk ik kerel. Huidige is leuk voor nu, maar er zijn denk ik teveel beren op de weg op de lange termijn. Voor nu is het wel leuk.


Maar weet zij dit ook van jou?

Omdat je Pasen met haar dochter hebt gevierd komt het toch behoorlijk serieus over, behalve dat jij volgens ij het niet zo serieus neemt.

Nou ja, goed, dit gesprek is al vaker gevoerd op het forum. Omdat je het zelf niet zo serieus vindt, verbaast het me dat het dus nog steeds gaande is, dat had ik niet verwacht. Verder is het natuurlijk jouw keuze en gun ik je een leuke relatie waar je volledig voor wilt gaan.
Let's discover the world together.
<<

Fred

Major Yipyapper

Berichten: 5138

Geregistreerd: 11 Sep 2013 15:08

Bericht 06 Apr 2021 21:08

Re: Datetopic #5

Jip, weet ze ook. Heb mijn twijfels uitgesproken ivm ik zelf wellicht kinderen wil (dat gaat met haar niet gebeuren). Ze zei zelf dat ze alleen maar kan hopen dat, dat gevoel weg zal ebben bij mij.
<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9737

Geregistreerd: 04 Sep 2013 11:33

Bericht 07 Apr 2021 07:06

Re: Datetopic #5

Wow, wat heeft je van gedachte verandert omtrent kinderen ?
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25048

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 07 Apr 2021 07:23

Re: Datetopic #5

Maar als jij toch kinderen wil en je weet nu al dat dat met haar niet gaat gebeuren, dan ga je jouw tijd én die van haar hier toch niet aan verspillen?! Ik snap dat echt niks van. Om over dat arme kind dat denkt dat ze een nieuwe stiefvader heeft nog maar niet te spreken. Je wist al vanaf het eerste moment dat dit niet de vrouw voor je was, dus waarom ga je ermee door?

Je was zó bang dat vrouwen zich misschien gebruikt zouden kunnen voelen en dat wilde je absoluut niet, en nu doe je precies wat je zei juist niet te willen. En erger, omdat er een kind in het spel is.
❤ 7 juni 2018
<<

Anoniem301

Bericht 07 Apr 2021 07:58

Re: Datetopic #5

Vind het ook echt ziek Fred dat je nog stééds een reep chocola in de brievenbus wil gooien bij een vrouw waarvan ze jou niet zelf het adres heeft gegeven maar die je via een stalkermodus hebt achterhaald. Meerdere mensen waaronder ik gaven aan zich daar heel onveilig bij te voelen mocht dat bij mij gebeuren en dat ik daar zelfs een melding bij de politie van zou maken. Maar goed, waarschijnlijk zeg je het alleen maar weer om lekker te stangen.
<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15901

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:23

Bericht 07 Apr 2021 08:35

Re: Datetopic #5

Ik reageer bijna nooit op jou Fred en ik ken je verder ook nauwelijks maar wat kom je over als een egoïstische man. Bah. Onthoud goed: What goes around, comes around.
28 april 2015 - Lieve D, your first breath took ours away..

12 mei 2018 - Lieve J, little hero!
<<

Anoniem312

Bericht 07 Apr 2021 08:55

Re: Datetopic #5

Fred schreef:Beide denk ik kerel. Huidige is leuk voor nu, maar er zijn denk ik teveel beren op de weg op de lange termijn. Voor nu is het wel leuk.

Andere meid heeft gok ik zo niet veel relatie ervaring etc.. Niet de knapste wellicht, maar ik val altijd op aparte types zeg maar.


Wellicht niet de knapste? Zeg je dat nou echt??.. kan het haast niet geloven!
Volgens mij schat jij jezelf hoog in !
Wat klink jij erg als een niet leuke man :palm:
Je komt hier in ieder geval super onaantrekkelijk over voor zover dat kan via een beeldscherm.
<<

Monte

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 854

Geregistreerd: 01 Sep 2013 12:04

Bericht 07 Apr 2021 08:55

Re: Datetopic #5

Precies wat Carrie (En iedereen) hier zegt, ik zou me zeer onveilig voelen en misschien ook wel een melding bij de politie doen. Creepy is het!

En je zegt, leuk voor nu maar niet voor later. Heb je dat ook in die precieze bewoording tegen haar gezegd? Daar geloof ik namelijk helemaal niets van. Er is een verschil tussen je twijfels uiten, waarvan je zegt dat ze het weet. En duidelijk zeggen dat ze leuk voor nu is, maar dat je geen toekomst met haar gaat opbouwen.
<<

Anoniem301

Bericht 07 Apr 2021 08:59

Re: Datetopic #5

Ylime schreef:
Fred schreef:Beide denk ik kerel. Huidige is leuk voor nu, maar er zijn denk ik teveel beren op de weg op de lange termijn. Voor nu is het wel leuk.

Andere meid heeft gok ik zo niet veel relatie ervaring etc.. Niet de knapste wellicht, maar ik val altijd op aparte types zeg maar.


Wellicht niet de knapste? Zeg je dat nou echt??.. kan het haast niet geloven!


Waarom val je hier over? Niet iedereen is knap toch. Is het erg om niet te knap te zijn, nee toch?
<<

Fred

Major Yipyapper

Berichten: 5138

Geregistreerd: 11 Sep 2013 15:08

Bericht 07 Apr 2021 09:43

Re: Datetopic #5

Ik heb al eens eerder aangegeven dat ik niet val op dames die bezig zijn met mode en strak figuurtje hebben en helaas wordt dat in de media etc als knap gezien. Ik val daar niet op en vind juist andere zaken knap bij een vrouw, dus ja ik kan dat zeggen.

Ik heb alleen mijn twijfels uitgesproken ivm het wel of geen kind willen. Dit weet ze en als we leuke dingen doen met haar kind begin ik alleen maar nog meer te twijfelen, maar als het kind bijv. een vervelende bui heeft of tegenstribbelt dan ben ik blij dat het niet mijn kind is. Het is dus heel dubbel allemaal.
<<

Monte

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 854

Geregistreerd: 01 Sep 2013 12:04

Bericht 07 Apr 2021 09:48

Re: Datetopic #5

Ok, maar Je hebt haar dus niet gezegd dat ze leuk is voor nu, maar niet voor later?
<<

Fred

Major Yipyapper

Berichten: 5138

Geregistreerd: 11 Sep 2013 15:08

Bericht 07 Apr 2021 09:58

Re: Datetopic #5

Monte schreef:Ok, maar Je hebt haar dus niet gezegd dat ze leuk is voor nu, maar niet voor later?


Klopt, dat heb ik inderdaad niet gezegd.
<<

MissBitchy

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2197

Geregistreerd: 01 Sep 2013 17:49

Bericht 07 Apr 2021 10:08

Re: Datetopic #5

Hoe zou jij het vinden als het andersom het geval was geweest?
<<

Fred

Major Yipyapper

Berichten: 5138

Geregistreerd: 11 Sep 2013 15:08

Bericht 07 Apr 2021 10:21

Re: Datetopic #5

MissBitchy schreef:Hoe zou jij het vinden als het andersom het geval was geweest?


Ik kom uit een relatie waar de ander vreemd is gegaan, dus ja ik weet zo ongeveer wat het is. Bovendien heb ik wel mijn twijfels uitgesproken nu, zij neemt daar blijkbaar wel genoegen mee dus wie ben ik om er dan mee te stoppen?
<<

MissBitchy

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2197

Geregistreerd: 01 Sep 2013 17:49

Bericht 07 Apr 2021 10:28

Re: Datetopic #5

Je zegt tegenstrijdige dingen.
Weet zij nu wel of niet van je twijfels, dat je met haar geen toekomst ziet, dat je haar eigenlijk gewoon aan het lijntje houdt tot er wat beters op pad komt??

En júist doordat je van de andere kant weet hoe het is... Ook al ga je dan misschien niet (fysiek) vreemd ofzo, hoe kun je een ander dat wel aandoen?
<<

Monte

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 854

Geregistreerd: 01 Sep 2013 12:04

Bericht 07 Apr 2021 10:47

Re: Datetopic #5

Fred schreef:
Monte schreef:Ok, maar Je hebt haar dus niet gezegd dat ze leuk is voor nu, maar niet voor later?


Klopt, dat heb ik inderdaad niet gezegd.

Nou misschien wordt dat dan wel eens tijd Fred. Want je haalt aan dat je niet vreemdgaat, maar je bent haar wel aan het bedriegen. Misschien niet fysiek, maar wel emotioneel. Je geeft haar hoop en een toekomstperspectief. Hou op met dit bedrof en zeg haar wat je tegen ons zegt.
<<

Anoniem303

Bericht 07 Apr 2021 12:59

Re: Datetopic #5

Ik heb het idee dat Fred het er gewoon om doet. Betje gekke verhaaltjes ophangen zodat ‘de vrouwtjes’ hier lekker happen. Of zoiets. Ik hoop in elk geval dat hij niet écht zo in elkaar steekt.
<<

Fred

Major Yipyapper

Berichten: 5138

Geregistreerd: 11 Sep 2013 15:08

Bericht 07 Apr 2021 13:57

Re: Datetopic #5

Nee, Rixt je zit daarbij echt naast. Ik vind het leuk voor nu. Ook de aandacht die ik van haar krijg en de gezamenlijke hobby waar we veel plezier aan beleven. Stel ik zou er mee stoppen dan zou dat wellicht ook wegvallen en dat zou ik wel jammer vinden.
Laatst gewijzigd door Fred op 07 Apr 2021 14:04, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Anoniem328

Bericht 07 Apr 2021 14:02

Re: Datetopic #5

Hij houdt iedereen voor de gek hier. En zo lang jullie erop in blijven gaan en/of adviezen geven (waar hij niet op ingaat) zal hij dit blijven doen.

Oprechte vraag, waarom blijven jullie op hem reageren? Want zelfs als hij wel 'echt' is dan doet hij alsnog niks met jullie reacties of adviezen. Hii reageert er meestal niet eens op en het boeit hem echt niks. Er valt echt geen eer aan te behalen! Dus waarom blijven reageren op hem?

Zo houd je alleen maar in stand dat hij het topic hier continu overneemt en andere serieuse daters niet meer reageren. Negeer die jongen toch.
VorigeVolgende

Terug naar Liefde, seks & relaties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers