Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Datetopic #5

<<

Anoniem328

Bericht 06 Feb 2021 11:19

Re: Datetopic #5

Jongens écht, reageer toch niet op Fred.
Je gaat écht niet een serieuze reactie krijgen hoor. Als je hem negeert houdt hij snel genoeg op.

Heel vervelend voor de dames hier dat dit topic zo wordt overgenomen.

Jada en Zora dat is zo'n leuke podcast inderdaad!
<<

Kira

Bericht 06 Feb 2021 11:19

Re: Datetopic #5

Hoezo is die keuze makkelijker? Ik ben gewoon niet zo'n sneue vrouw die maar een minder leuke man in huis neemt zodat ik niet alleen ben. En zo'n sneue man ben jij wel, dat, en nog tig andere dingen maken je heel onaantrekkelijk.
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:56

Bericht 06 Feb 2021 11:31

Re: Datetopic #5

Olijfje schreef:Jongens écht, reageer toch niet op Fred.
Je gaat écht niet een serieuze reactie krijgen hoor. Als je hem negeert houdt hij snel genoeg op.

Heel vervelend voor de dames hier dat dit topic zo wordt overgenomen.
Echt hè ik begrijp hier ook niets van. Zó niet leuk ook voor de meiden die hier normaal wilden posten maar dat nu niet meer doen.
Tip voor forummers die zich niet kunnen inhouden: zet hem op de negeer. Je hoeft namelijk echt niets te doen met die bagger.
#teammaple🍁
<<

Burn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9475

Geregistreerd: 19 Jul 2014 17:27

Bericht 06 Feb 2021 12:02

Re: Datetopic #5

Ik snap dat ik niet op hem moet reageren, maar indirect nog even een sneer uitdelen naar een forumster die hier niet meer komt door hem (!). Sorry daar moet ik even op reageren..
08♡02♡2018
07♡04♡2020
<<

Anoniem328

Bericht 06 Feb 2021 12:08

Re: Datetopic #5

Dat triggert hem alleen maar om nog een keer te reageren. En je hebt hem echt niet met een reactie, integendeel.

Hopelijk kan het hier nu weer on topic!!
<<

Anoniem301

Bericht 06 Feb 2021 12:20

Re: Datetopic #5

Fred schreef:On-topic... Ik had beter niet kunnen reageren op de vraag hoe het er mee staat. Van mij kant gaan jullie hier geen up-dates meer zien. Ook niet met eventuele andere dames.


Dit lijkt mij een verstandig besluit.
<<

Anoniem301

Bericht 06 Feb 2021 12:23

Re: Datetopic #5

Ja Olijfje laten we weer lekker in topic gaan en dit topic gebruiken waar het voor bedoeld is. Lekker negeren hoor, komt de sfeer niet ten goede en dan houdt het vanzelf een keer op.

Ik heb zelf alleen niks te melden, misschien ooit haha.
<<

Signature

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 484

Geregistreerd: 12 Dec 2020 12:31

Bericht 06 Feb 2021 23:56

Re: Datetopic #5

Fred schreef:Die reep chocolade heeft date/vriendin vorige week al gehad. Was 1+1 actie. Nou vooruit ik zal de brief niet sturen ondanks ik haar al een half jaar lang niet uit mijn hoofd krijg.


😂😂😂
Wat een grap. Als er een 1 + 1 actie is dat toch geen reden om dan ook een andere vrouw blij (proberen) te maken met chocola!? Als de condooms 1+1 zijn, ga je die dan ook voor 2 vrouwen gebruiken omdat ze in de actie waren?

Gierig om haar maar 1 reep te geven terwijl de 2de gratis was!
<<

Fred

Major Yipyapper

Berichten: 5138

Geregistreerd: 11 Sep 2013 16:08

Bericht 08 Feb 2021 16:07

Re: Datetopic #5

lol, Signature... Laatst waren ze wel ergens in de aanbieding, maar dat was niet eens een heel goede aanbieding dus daar hebben we geen gebruik van gemaakt.

Overigens voeren we er wel goede gesprekken over. Door het weer is de ontmoeting al een weekje uitgesteld. Ook over toekomstverwachtingen hebben we het gehad en we zijn er het beide over eens dat latten de beste optie is. Gelukkig!
<<

Janne

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1330

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:08

Bericht 09 Feb 2021 12:58

Re: Datetopic #5

Niets zo veranderlijk als....... Fred.
<<

Fred

Major Yipyapper

Berichten: 5138

Geregistreerd: 11 Sep 2013 16:08

Bericht 09 Feb 2021 13:36

Re: Datetopic #5

Janne schreef:Niets zo veranderlijk als....... Fred.


Valt wel mee. Gewoon ups and downs... Ook qua gevoelens in de liefde.
Het nieuwtje is er net zoals bij een nieuwe baan er snel weer vanaf dus wat dan?
<<

Peanutbuttercup

Bericht 07 Mrt 2021 22:04

Re: Datetopic #5

Voor de vrijgezellen hier: Ik heb net online geblinddate (dat is vanaf nu een werkwoord) op drankjedoen.nl. Vond het best grappig en weer eens wat anders dan Tinder.
<<

Verde

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 510

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:04

Bericht 08 Mrt 2021 16:51

Re: Datetopic #5

Leuke tip! Kende ik nog niet.
Ik heb een tijdje geleden een avond online speeddaten gedaan via Flitsdate.nl. Dat was wel intens met wel 17 dates. Maar alsnog leuk om eens meteen iemand te zien en spreken in plaats van profielen swipen en/of lezen.
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25121

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 08 Mrt 2021 16:56

Re: Datetopic #5

Leuk, Pbc! Zat er nog wat bij voor je? En voor jou, Verde?
❤ 7 juni 2018
<<

Fred

Major Yipyapper

Berichten: 5138

Geregistreerd: 11 Sep 2013 16:08

Bericht 08 Mrt 2021 16:58

Re: Datetopic #5

Is dat wel veilig? Ik bedoel niet dat een kerel of daar gelijk zijn ding laat zien. Dat had je destijds bij dat random video app geval (ben effe de naam kwijt). Of worden de mensen hier bij voorbaat al eerst gescreend en kan dat niet.

Overigens zou ik dat zelf niet zo zien zitten. Iemand in zijn gezicht dmv praten gelijk afwijzen lijkt mij harder aan te komen bij die ander dan als je dit typt of dmv swipen.
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:56

Bericht 08 Mrt 2021 17:01

Re: Datetopic #5

Bij zoiets geef je toch gewoon na afloop je ja/nee door aan de organisatie?
#teammaple🍁
<<

Peanutbuttercup

Bericht 08 Mrt 2021 18:56

Re: Datetopic #5

Als een kerel gelijk zijn ding laat zien is het alsnog veilig, Fred. Ik zit er niet op te wachten, maar dat is een ander verhaal. Het is geen chatroulette.
Na de minuut kun je verlengen voor 2 minuten (gebeurt ook alleen als je allebei op die knop drukt), en aangeven of je met iemand zou willen matchen. Ook moet je degene met wie je hebt gechat 1 tot 5 sterren geven, omdat de site nog vrij nieuw is en ze willen in de toekomst met een ratingsysteem gaan werken. Dus hoe vriendelijk iemand is.
Ik heb 1 leuk gesprek gehad, en daar ben ik een match mee. Dus we gaan zien wat en of daarmee gaat gebeuren.

Whoah Verde, 17 dates, dat lijkt me heel intens! Kwam je er nog wat leuks tegen?
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:56

Bericht 08 Mrt 2021 20:24

Re: Datetopic #5

Klinkt als een goed doordacht systeem pbc, leuk zeg!
#teammaple🍁
<<

Verde

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 510

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:04

Bericht 08 Mrt 2021 20:38

Re: Datetopic #5

Bij de website waar ik dat deed, moet je betalen om mee te doen, dus ik denk dat dat de drempel wel verlaagd om ongevraagde acties uit te halen. Er werd van tevoren aangegeven dat het ongeveer 10 dates zouden zijn, misschien had ik net een avond met veel animo, haha! Elk gesprek was ongeveer 3-5 minuten en na elk gesprek moest je ja of nee aankruisen over of je diegene nog eens wil spreken. Naderhand krijg je een mail waarin staat met wie je een match bent en diens mailadres om verder contact te leggen.

Ik had 3 matches en met 1 daarvan heb ik er nu 2 dates opzitten. Benieuwd waar het toe leidt. De andere 2 heb ik wel mee gemaild, maar liep nergens op uit. Ik was na die 17 mannen ook wel echt numb hoor.

Vond jij die minuut snel gaan, Peanutbuttercup? Leuk dat je een match had! Hoe wordt op die website de matching gedaan? Op leeftijd of ook nog meer?
<<

Char

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2089

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:04

Bericht 08 Mrt 2021 23:39

Re: Datetopic #5

Via flitsdate heb ik een tijdje geleden ook gedaan en ga ik deze week nog een keer doen. Dit is denk ik wel de laatste keer. Het is al twee keer verzet vanwege te weinig aanmeldingen van mannen. Ik had ook 17 gesprekken en vond dat erg heftig. Ben benieuwd hoeveel het er nu zijn en of het een tweede keer heel anders is. Ben nu toch iets meer voorbereid op wat ik kan verwachten.
Leuk dat er weer een beetje actie in dit topic is trouwens.
<<

Fred

Major Yipyapper

Berichten: 5138

Geregistreerd: 11 Sep 2013 16:08

Bericht 06 Apr 2021 13:56

Re: Datetopic #5

We zijn bijna een maand verder na de laatste post hier. Zijn er nog updates?
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25121

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 06 Apr 2021 14:06

Re: Datetopic #5

Nou, brand los, Fred! Hoe is het met jouw date/relatie/whatever?
❤ 7 juni 2018
<<

Fred

Major Yipyapper

Berichten: 5138

Geregistreerd: 11 Sep 2013 16:08

Bericht 06 Apr 2021 14:12

Re: Datetopic #5

Door het negatieve gedoe omtrent te vroeg contact met de kind zou ik hier toch geen up-dates meer plaatsen.

Ik ben benieuwd hoe het met de anderen gaat op dating gebied.
<<

MissBitchy

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2198

Geregistreerd: 01 Sep 2013 18:49

Bericht 06 Apr 2021 16:21

Re: Datetopic #5

Een forum is toch ook een soort van wederkerigheid, geven/nemen, actie/reactie en geen eenrichtingsverkeer?

Leg de negatieve reacties naast je neer en uit je lekker over je nieuwe liefde en bijbehorende perikelen!
<<

Fred

Major Yipyapper

Berichten: 5138

Geregistreerd: 11 Sep 2013 16:08

Bericht 06 Apr 2021 16:44

Re: Datetopic #5

Het spookt nog steeds in mijn hoofd om de meid die ik niet heb gesproken op een site, maar heb benaderd via haar mobiele nummer (waar ik via Google achter ben gekomen, net zoals waar ze woont) een chocoladereep met brief in der bus te doen. Ik krijg haar na een half jaar nog steeds niet uit mijn hoofd en dat terwijl ik haar nog nooit heb gesproken.

Met huidige vriendin gaat het oké. Ups and downs qua gevoelens van mijn kant en dat weet ze. Met name het kind gebeuren (al vond ik het paaseieren verstoppen wel erg leuk om te doen, deed mij aan vroeger denken namelijk) en soms het vastpakken en willen zoenen (op de wang) waar andere bij zijn kan ik niet goed hebben. Ik ben namelijk totaal niet klef in het bijzijn van anderen, dus ik duw haar dan meestal een beetje weg als ze dat probeert.
VorigeVolgende

Terug naar Liefde, seks & relaties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers