Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Gebruiken jullie oogcreme?

<<

Anoniem269

Bericht 14 Okt 2019 21:41

Gebruiken jullie oogcreme?

Hoi, gebruiken jullie een aparte oogcreme? Zo ja welke?
Tot nu toe smeer ik gewoon m'n dag/nachtcreme onder m'n ogen. Vind die oogcremes altijd zo achterlijk duur, maar vroeg me af of het ook echt wat doet.
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:29

Bericht 14 Okt 2019 22:09

Re: Gebruiken jullie oogcreme?

Ik gebruik ze wel, maar ik heb momenteel de lijn van de Hema, dus dat valt wel mee. Als je een duur merk crème gebruikt loopt het inderdaad wel op. Of het iets doet weet ik niet, ik vind het altijd wel een fris gevoel. Hiervoor had ik die van de Body Shop, Drops of Youth, die is ook lekker fris.
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

Anoniem307

Bericht 14 Okt 2019 22:28

Re: Gebruiken jullie oogcreme?

Ik heb het wel, maar gebruik het niet. Het is mij te dik of ik smeer het te dik op.

Afbeelding

Het is gewoon een goedkope van het huismerk van DM, Duitsland.
<<

Anoniem321

Bericht 15 Okt 2019 10:07

Re: Gebruiken jullie oogcreme?

IK gebruik sinds een tijdje oogcreme van Biodermal.
Net wat hiervoor gezegd wordt, het voelt wel lekker fris, maar heb eigenlijk niet echt het idee dat het wat doet. Dus als de tube op is, haal ik denk ik geen nieuwe.
<<

Harrison

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4523

Geregistreerd: 11 Jan 2018 11:25

Bericht 15 Okt 2019 10:23

Re: Gebruiken jullie oogcreme?

Ja, 's ochtends een koelende van Clinique tegen de zwelling en 's avonds een dikke voedende van Kiehls tegen de rimpels :D.
<<

Anoniem301

Bericht 15 Okt 2019 10:42

Re: Gebruiken jullie oogcreme?

Kom ik weer met Jetske, maar nee ik smeer geen oogcrème meer. Haar crème is zo zacht, die kun je ook onder de ogen gebruiken. Dit geldt niet voor alle crèmes want de huid onder je ogen is dunner.
<<

Feline

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4503

Geregistreerd: 11 Sep 2013 18:02

Bericht 15 Okt 2019 11:00

Re: Gebruiken jullie oogcreme?

Ik zit nog steeds te twijfelen over Jetske.. Heb m´n mandje al 3 keer gevuld maar 50 euro voor een tube dagcreme vind ik wel echt veel geld. Hoe lang doen jullie er gemiddeld mee?

Ik gebruik nu wel soort van ooggel maar merk te weinig verschil om het opnieuw te kopen.
<<

Anoniem301

Bericht 15 Okt 2019 16:52

Re: Gebruiken jullie oogcreme?

Feline schreef:Ik zit nog steeds te twijfelen over Jetske.. Heb m´n mandje al 3 keer gevuld maar 50 euro voor een tube dagcreme vind ik wel echt veel geld. Hoe lang doen jullie er gemiddeld mee?

Ik gebruik nu wel soort van ooggel maar merk te weinig verschil om het opnieuw te kopen.

Ik doe er ongeveer 2 maanden mee. Niet super lang dus, maar vind het 't geld wel waard.
<<

Anoniem317

Bericht 18 Okt 2019 21:38

Re: Gebruiken jullie oogcreme?

Ja, ik gebruik er eentje van Image Skincare. Moet zeggen dat ik het wel prettig vind.
<<

Isabel_

Major Yipyapper

Berichten: 3624

Geregistreerd: 08 Sep 2013 10:40

Bericht 19 Okt 2019 09:11

Re: Gebruiken jullie oogcreme?

Ik gebruik er ook een van image skincare. Van de vital C lijn. Werkt heel fijn vind ik.
<<

Anoniem317

Bericht 19 Okt 2019 09:18

Re: Gebruiken jullie oogcreme?

Isabel, die gebruik ik ook. Vind hem inderdaad prettig. Gebruik jij verder nog meer van Image Skincare?

Terug naar Beauty & mode

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers